המחזור השלישי בפרמיירליג: Sea Song

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏25/9/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שתי נקודות עיקריות לדעתי:
    1) למה משחק אחד, גרוע ככל שיהיה, צריך לחרוץ את דינו של ארטטה מבחינת 'עמד בהבטחה או לא?' אני יודע שהמילה 'מוריניו' נזרקה בצחוק, ועדיין..
    2) בגדול עם כל ההתלהבות, ארסנל זו אותה ארסנל ברמת הסגל. גבריאל לא פתח אתמול. חסר לי עוד שחקן הגנה אחורי וגם קשר אחורי.

    ארטטה כבר לקח את ארסנל מעין צעד קדימה, לא טריוויאלי לזכות בשני גביעים, לנצח את ליברפול גם בליגה. פשוט אתמול זה הרגיש ממש כמו בעונה שעברה - ליברפול כמעט בקצב של לפני הקורונה (המגנים מעולים, הקישור לוחץ, שחקני ההתקפה טובים אבל לא מזהירים) וארסנל של לפני השיפור - פאסיבית, טעויות בהגנה. אגב הנתון הזה של לאבד 18 נקודות אחרי יתרון זה קצת הזייה בכל מקרה.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @Raulito,

    אני אסביר לך מה קרה. יש פה חבורה של ג'וקרים ואנחנו נטפל בכולם. לפחות עד שהסיפור עם דיאס יהיה רשמי.

    1. אוהדי ליברפול בראשות הליצן ווקאון ניסו להסביר לי ולשאר אחיי התותחנים איזה שפיצים הפכנו להיות במשחקים הגדולים ובפרט מול ליברפול של קלופ הזיין. ניצחנו אותם בטעות באיזה משחק מטומטם בסוף העונה שעברה שליברפול כבר מובילים ב-72 נקודות על סיטי מחודש אוקטובר. אחרי זה ניצחנו אותם בעוד משחק חסר חשיבות במשהו שאתה קורא לו "גביע" (נו באמת), וגם שם זה היה על הזין שלהם. מפה לשם משם לפה אוהדי ליברפול בנו לעצמם תזה על שני משחקים מטומטמים וכבר סיפרו לנו שארטטה הוא זיין בפני עצמו שלמד (!) איך לשחק מול קלופ. לא רק זה, הליצן ווקאון ממשיך - בלי בושה - להטריל עליי שהיה להם משחק קשה אתמול. אולי אחד הקשים שיהיה להם כל עונה, לא פחות. הרי התפלק לרוברטסון משהו שהגיע ללאקזט שהתפלק לו משהו שהגיע לשער של ליברפול בזמן שלאליסון התפלק המוח כי הוא יכול היה לעצור את זה עם הבטן גם אם היה רוצה, אבל אליסון מלך ואנחנו לא מלכלכים פה על דמויות שקשורות לליברפול. רק על רוי קין האפס. אה וכמובן לאקזט יכול היה לתת עוד אחד ואז התזה הייתה ממשיכה. היי, זה לא שכל דקה מסרנו את הכדור לסלאח ומאנה מחוץ לרחבה שלנו, ועברנו את החצי פעם וחצי במשחק וליברפול ירו על השער שלנו יותר מ-20 בעיטות. מה הסקאוזרים לא יעשו מהחשש שיגידו את האמת ויפגעו בסיכויי הקבוצה שלהם לנצח את המשחק הבא. זו הרי הקבוצה של הודג'סון, לא זו שעשתה 100 נקודות בשנתיים האחרונות והתחזקה בתיאגו וג'וטה. שחס וחלילה פאביניו ישחק בלם במשחק הבא ויאנוס עוד חלוץ. מלח מים מלח מים.

    2. הליצן השני העונה על שם חואן רומן פוגבה ריקלמה לא הפסיק לזיין את השכל על ארטטה כאילו האיש והג'ל מינה אותו לסנגור (כנראה זה הפיקה החדש שלו). לא יודע מה הוא רוצה מחיי, כאשר רק כמה שעות קודם לכן הייתי צריך לריב עם הליצן השלישי שריסס לכל עבר עם ארסנל >>> לסטר, כאשר אמרתי שאין למה לצפות מארסנל ללא חיזוק משמעותי לקישור (פארטיי, אוואר, שניהם). הפלא הפלא, אתמול עלינו בקישור עם שלושת המופלאים: אלנני, ג'אקה וניילס. איזה אלופים ליברפול, לא יודע איך הם הצליחו לעצור את השלישייה הזו ולא לתת לה לעשות שתי מסירות רצוף מחוץ לרחבה שלנו.

    3. בחזרה לארטטה. לא רצחתי את הקריירה שלו בארסנל ולא יודע מה הוא שווה בשלב זה. כרגע לא ראיתי משהו שלא ראיתי מאמרי ואפילו ונגר (כן, גם הוא היה משחק עם שלישיית בלמים ובמקום ניילס/סאקה היה שם אוקס), ולכן לא ראיתי סיבה להלל (ריקלמה) ולא ראיתי סיבה להיכנס בו בגלל השיער המוזר שלו (קיי). ואני עקבי בנושא כבר מהעונה שעברה והייתי בדעה הזו גם כאשר זכינו בגביע (גביע אמיתי, לא מגן קהילה). יש משחקים נקודתיים - בטח בטורניר גביע - שאפשר לבוא ולהפתיע. קצת פוקוס בהגנה, קצת פוקוס בהתקפה, קצת התעלות, לפעמים מזל, ומנצחים. זה היופי בגביע. אבל הבעיה איתו שעד כה הוא לא הראה שום דבר שמצביע על נכונות לבנות קבוצה שיכולה לבוא ולשלוט במגרש עם מטרה לנצח את המשחק ולא רק לגנוב אותו - ואני לא מדבר רק על המשחק אתמול אליו אגיע עוד רגע - כמו מול קבוצות חלשות יותר. מכאן מגיעה האמירה: "הבטיחו לנו פפ. קיבלנו מוריניו".

    4. המשחק אתמול מול ליברפול. יש לבוא ולשחק על מתפרצות ויש לבוא ולוותר על המשחק מראש. שליברפול ב-mode תחרותי זה נראה כמו שזה נראה אתמול. שלא, זה יכול להיראות כמו שזה נראה בשני המשחקים הקודמים. זה לא שחיכו גאנגסטרים על הספסל, אבל אתה באמת מעדיף את הולדינג העגלה על גבריאל? בשביל מה הבאנו אותו בקיץ? דיברת על עוד שחקן הגנה. הבאנו כבר. קוראים לו סאליבה. לא היה לי ספק שלואיז כאן כדי להישאר בהרכב - ורשמתי את זה מספר פעמים בדיון של ארסנל בסוף העונה שעברה - אבל זה מצחיק. עצוב. תחליט אתה. למה ביירין עדיין כאן? איך אלנני חזר מאיפה שהוא לא היה להרכב במקום סבאיוס? בשביל מה החזרת אותו להשאלה נוספת? למה סאקה נמחק בשביל ניילס? מזו הגישה הפחדנית הזו? למה לידס מהצ'מפיונשיפ יכולה לבוא בגישה של מנצחים את ליברפול ואנחנו מפסידים במנהרה? למה לא מנסים להציל משהו מהגופה של פיפי? אפילו קרנות הוא כבר לא מצליח להרים. למה אני רואה את המנג'ר שלי מאושר עד הגג מניצחון שגנב מול פאקינג ווסטהאם? על מה הוא מזיין את השכל אחרי המשחק מול ליברפול? למה לא הגיב עם חילופים במחצית? למה גם אחרי שהובילו עלינו 2-1 המשכנו לשחק כאילו אנחנו מובילים 4-0 וצריכים לשמור על תוצאה מהמשחק הקודם כדי לעלות לשלב הבא? מה הוא ראה שאני לא? למה הוא מדבר על ההחמצה של לאקזט ולא על ה-21-4/66-34? זה חארטות של פחדנים כמו אמרי. אני רוצה את הביצים של ביילסה, לא תרתי משמע. זה ה-vision שצריך כדי שארסנל תחזור לטופ 4. זה ושחקנים טובים יותר כמובן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/20
  3. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אלעד לידס תפסה אותנו בהנגאובר במחזור הראשון, זה לא הביצים של ביילסה גרמו למשחק הזה להיות 4-3, זה היה על ההגנה שלנו שלא התעוררה באותו בוקר וחילקה להם גולים במתנה. המשחק הזה היה צריך להיות 4-0 או 5-0 אם היינו משחקים עם רמת הריכוז של אתמול.
    בשנים האחרונות ראיתי רק מנג'ר אחד שבא לשחק כדורגל מול ליברפול וניצח וקוראים לו פפ, רק לו יש את הכלים לנצח אותנו במשחק כזה. האחרונים שהיו קרובים לעשות את זה אלו זלצבורג וגם הם הפסידו בשני המשחקים. נאפולי שינתה את המשחק שלה לסגנון של מתפרצות וניצחה אותנו.
    אתה לא משחק כדורגל מול ליברפול, אתה פשוט לא יכול לבוא לשחק כדורגל מול ליברפול - לבוא מול ליברפול במטרה ללחוץ גבוה ולשחק את הכדורגל שלך זאת התאבדות. יש סיבה למה סלאח ומאנה צריכים לחפור את הגולים שלהם כל עונה ולא דורסים את כל אירופה כמו ב 2018, כי כל הקבוצות הבינו שמספיקה לנו מתפרצת אחת במשחק בשביל לתת גול.
    אני יכול להסכים איתך שמול ווסטהאם יכולתם להיראות יותר טוב, מול ליברפול אתם לא יכולים לנצח כרגע עם הכלים שלכם במשחק יוזם והמאמן שלך בעצמו הסביר מה קורה כשעולים ללחוץ את ההגנה שלנו. תאמין לי שאתה לא רוצה לראות את סלאח מאנה ופירמינו בהתקפות של 3 על 3 מול הולדינג, לואיז וטיירני.

    כמה שאתה מאוכזב מהמשחק של הקבוצה שלך אתמול זה לפחות נראה כמו קבוצת כדורגל, ולא כמו ה TOTAL MESS שהולך אצל צ'לסי מתחילת העונה. בגול העצמי של רוברטסון זה אומנם היה ביצוע גרוע של ניילס, אבל זאת הייתה הפעם היחידה במשחק שהיה מרווח גדול בין ההגנה שלנו לקישור, וראיתי 6 שחקנים של ארסנל טסים למעלה (כלומר או שארטטה זיהה את זה וצרח עליהם לטוס למעלה לייצר יתרון מספרי או שבאמת זה משהו שעבדו עליו באימונים והשחקנים קלטו את זה בעצמם ועלו). באותה צורה שמתם גול מול פולהאם ומולנו במגן הצדקה, ככה שבהחלט רואים טביעת אצבע של מאמן. הייתם שם 6 על 4 ליד הרחבה, קבוצה איכותית שהשחקנים שלה זה לא ניילס ואלנני אמורה לשים גול ממצב כזה, סיטי שמה גול בעיניים עצומות ממצב כזה, אצלכם אין את האיכות הזאת. זה כל ההבדל. אני באמת רואה דברים טובים אצל ארטטה, אני חושב שיש לו כלים נוראיים לעבוד איתם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/20
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    להגיד שארסנל נראתה אתמול כמו קבוצת כדורגל זה... לא נכון בעליל. אני גם (עדיין) חושב שארטטה עושה דברים טובים בארסנל, אבל הם היו גרועים אתמול. לא צריך לסנגר על ההופעה הזאת בשביל להגיד שארטטה עושה עבודה טובה עד עכשיו, הם שיחקו ממש לרגליים שלנו עם ההנעת כדור שלהם מאחורה. לדעתי היו בקושי פעמיים שחיפשו במסירה ארוכה את אובאמיאנג, זאת פחות או יותר הדרך היחידה לצאת ממשחק הלחץ שלנו כשהוא איכותי כמו אתמול (ויש לך את אלנני ושאקה בקישור), והם פשוט לא עשו את זה.

    בנוסף בחירת שחקנים לקויה, באמת אתה עולה עם דויד לואיז באנפילד? מה יהיה? זאת החלטה שאין איך להוציא אותה טוב. מישהו פה כתב הנעת כדור, אחלה, אכן ללואיז יש מסירות מדויקות כשיש לו זמן על הכדור. אממה, אנחנו לא משאירים לשחקן כמוהו זמן כזה. בדיוק מסוג השחקנים שאנחנו מטרגטים עוד בהכנות באימונים, ומתכוננים איך לגרום לו לעשות את השטות התורנית. אז העלית אותו ובמקום להגיד לו שכל פעם שהוא מקבל את הכדור הוא שולח כדור אלכסוני לאובא/וויליאן לשטח שטרנט ואנדי משאירים, ההנחיות היו להניע כדור מאחורה עם הולדינג, אלנני ושאקה. זה לא רציני ופשוט שגוי.

    כמו עם למפארד, אצל מאמנים ושחקנים בשלבים כאלה בקריירה הכל עניין של כמה לומדים מטעויות. ימשיכו לעשות את אותן הטעויות, אשנה את דעתי לגביהם. כרגע שניהם באותו מעמד מבחינתי, שחקנים אינטיליגנטיים שהראו פוטנציאל אימון. העונה למפארד ייבחן בעין ביקורתית יותר באופן טבעי אחרי הרכש שהביא. אצל ארטטה למרות שהכלים מאוד מוגבלים הוא חייב לקחת החלטות יותר נכונות משלקח אתמול.
     
  5. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    בגדול מסכים עם רוח הדברים של אלעד למעט סייג אחד - אני כן חושב שאנחנו עומדים טקטית יותר טוב מול קבוצות גדולות מאשר אצל אמרי (בגדול). ראינו את זה מול צ'לסי X2, סיטי, יונייטד וליברפול במגן הקהילה. בלונג ראן הייתי רוצה לראות הרבה יותר - אין ספק, אבל בסופו של יום מהקבוצה השבורה שהיינו רק כמה חודשים לפני אני חושב שבאספקט הזה נעשתה עבודה טובה.

    לויכוח עצמו - כרגיל שורש הבעיה שאנשים פשוט לא מוכנים לקבל מורכבות. או שארטטה מאסטר קלאס שעושה "בית ספר טקטי" לקלופ או שהוא בלוף "כי הוא נראה טוב ויודע לדבר שפות". בסוף האמת היא שארטטה עשה טעויות קשות בהרכב (סבאיוס וגבריאל בחוץ, 0 דקות של סאקה, יש שיגידו גם ניילס וטיירני כבלם) והגיב כהרגלו די מאוחר למתרחש וגם את הראיון שלו אחרי המשחק אני בפירוש לא אוהב כי יש בו מן הגניבת דעת שהיינו רגילים אצל ונגר. וזה מתווסף להתנהלות בשוק ההעברות שכרגע די questionable וההופעה הלא משכנעת מול ווסטהאם.
    מהצד השני - רבאק, תראו איזה סגל יש לו. לא של יורדת ליגה אבל בפירוש לא יותר טוב משל יונייטד, לסטר ואני שם בסימן שאלה אפילו את וולבס. יצא לי לראות תקציר מורחב של המשחק נגד ווסטהאם - הרבה פעמים השחקנים היו בעמדה ממש טובה של יתרון מספרי בהתקפה ופשוט עושים פעולות מפגרות במקרה הטוב או שהכדור בורח להם במקרה הרע. מה שמאפיין את ליברפול וסיטי מעבר לרמת האימון היא גם רמת הביצוע של השחקנים שלהם - גם במשחק אתמול כל כדור של ואן דייק וגומז נוחת על הבלטה בעוד אצלנו אלנני לא מסוגל לשלוח את פפה לריצה. כל דריבל של מאנה אפקטיבי, כל הרמה של AA נוחתת במקום.

    באופן כללי אני אוסיף עוד משהו שלא קשור באופן ישיר:
    העניין הזה של לקבוע דברים בהחלטיות (ארטטה כן/לא בלוף, צ'לסי כן/לא אליפות, דיאס בלם אלוהי/מחורבן, פפ הנבל VS קלופ המלאך) ואז לנסות להגיע לשלב הבדיעבד בשביל לראות אם צדקנו הוא לא רק מרדד את רמת הדיון אלא גם מרדד את רמת המציאות. כן יש מקרים שהם קונצזוס לטובה (מסי, רונאלדו, ליברפול) אבל בסופו של יום כמעט כל נושא הוא עניין של נרטיב וזווית הסתכלות יותר מאשר של עובדה בר קיימא. לא מדובר פה בתחום מדעי דטרמיניסטי אלא ב22 בני אדם שרודפים אחרי כדור וגם להם יש רגשות, תחושות ומחשבות. once אנשים יבינו זאת יהיה הרבה יותר קל גם להתדיין אבל גם לנסות להבין את המציאות מאשר לרוץ לתיאוריות ומספרים בשביל להצדיק את עצמנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/20
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אני אתן פה כמה נקודות -

    1. היה לנו משחק קשה, בהחלט. צ'לסי ב11 על 11 סיכנה אותנו פחות. אני לא מבין את הקלות שבה אתה מנפנף הצידה את העובדה שהיה יכול להיות 2-2 ומשם לך תדע איך המשחק מתפתח. היה ברור שנהיה דומיננטיים לחלוטין, נו ו? הגיע לנו לנצח, נו ו? כל מה שאתה אומר היה נכון גם ב2 המשחקים הקודמים, בשניהם המזל והתחת היו איתכם, אתמול לא. זה כ"כ גרוע להמר על מזל ותחת? אמרתי את זה אחרי צ'לסי ואני אומר את דעתי שוב - להתבנקר נגדינו ולקוות לדברים אקראיים זו לא טקטיקה גרועה כשאתה רואה שאנחנו כבר לא מעט זמן עושים טעויות אינדיבידואליות בהגנה.

    2. לידס באה לנצח, נגיד. כל הכבוד לה. הפסידה 4-3 ויצאה עם 0 נקודות במשחק ש9 מתוך 10 פעמים היה נגמר 4-1, ואז הרי אף אחד לא היה שואל למה לא לשחק כמו לידס, וכולם היו מתהפכים ושואלים איך עולה חדשה באה לשחק כ"כ פתוח באנפילד ומה הם חשבו לעצמם.

    3. ליברפול לא הייתה ב"mode תחרותי" אתמול. המשחק היה מאוד דומה ל2 הקודמים, אם היינו טובים יותר זה היה ממש בקצת ונגיד שזה בגלל שהמשחק באנפילד.

    ארסנל לא הייתה טובה אתמול. אפשר לדבר על טעויות נקודתיות שארטטה עשה בבחירת ההרכב או בהוראות ספציפיות, אין שום בעיה עם זה, מתחבר למה שקלישי אומר שיש מקום ליותר ניואנס בדיון. כשאני בוחן את הגישה של ארטטה במאקרו, בגדול דעתי בעניין זהה למה שאמרתי על למפארד בשבוע שעבר אחרי הביקורות שחטף פה - זו צורה הגיונית לשחק נגדינו, ולדעתי ההסתברות שלך להוציא משהו מהמשחק ככה גדולה יותר מאשר אם אתה "בא לנצח" ולשחק כדורגל, מה שזה לא אומר. אנחנו לא כמו סיטי של לפני שנתיים-שלוש שקבוצות היו באות להחנות נגדה אוטובוס שבוע אחרי שבוע והיא עדיין הייתה מחלקת להם חמישיות ושישיות. כן, המטרה היא ליצור משחק שיכול להיות מוכרע על ידי רגעים של תחת ומזל. זה מצוין וזה משרת רק קבוצה אחת וזו הקבוצה הפחות טובה במצ'אפ - לא צ'לסי ולא ארסנל רוצות לצאת נגדינו למשחק שיוכרע ע"י איכות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/20
    Scouser Tommy ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  7. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,565
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    ליברפול - ארסנל:
    21 - 4 בעיטות לשער
    8 - 3 בעיטות למסגרת
    66 - 34 % החזקת כדור

    ליברפול - צ'לסי (45 דקות בעשרה שחקנים):
    18 - 5 בעיטות לשער
    6 - 3 בעיטות למסגרת
    60 - 40 % החזקת כדור

    אין ספק שארסנל נתנו תצוגת תכלית אתמול, לא כמו לאמפרד.
    אל תיתן למספרים להפריע לך לאג'נדה.
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אני לא אתן להם להפריע למה שהעיניים שלי רואות, כי זה הרבה יותר מעניין מלהסתכל על מספרים יבשים.
    צ'לסי סיכנה פחות. לא היה לכם מצב אחד ממשחק פתוח שהיה טוב כמו ה1 על 1 של לקאזט, הכי קרוב שהגעתם לשער זה פנדל מפוקפק מחצי מצב, שתיאגו בחיים לא צריך לתת. לא היו לכם יציאות קדימה של 2 על 2 או 3 על 3 באותה תדירות אם בכלל, לארסנל היו כמה.

    ומהי האג'נדה בדיוק? אשכרה זה כ"כ הכעיס אותך לראות את השורה הזאת שהיית ישר חייב להגיב בלי לקרוא את מה שנכתב בכלל? הרי 2 פסקאות למטה אמרתי שארסנל לא הייתה טובה, גם בהודעה הזאת וגם בשבוע שעבר אמרתי שהגישה של למפארד וצ'לסי היו נכונות. למי מבינינו יש אג'נדה?
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  9. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    כן היא נראתה כמו 90% מהקבוצות שבאות לשחק מולנו באנפילד. היא נראתה למשל בדיוק כמו מנצ'סטר יונייטד במשחקים מולנו, רק שהאיכות שלה מלמעלה פחות גבוהה.

    דויד לואיז היה השחקן הכי טוב שלהם במגן הקהילה, הציל שם גול והיה מעולה בכל אותו משחק, כזה מפליא שהוא פותח איתו גם היום? לי זה ממש לא הפתעה.
    בסופו של דבר ארטטה הלך עם מה שעבד לו 2 משחקים מולנו, אנחנו עשינו את השיעורי בית והפעם יצאנו עם ידינו על העליונה.
    להגיד שהוא טעה? לא יודע, אבל עובדה שכמה חבר'ה מהאוהדים שלנו פה היו עם חרדות לפני המשחק כי הרגישו שהוא למד איך להקשות עלינו.

    הטעויות שלו היו בעיקר בבחירת השחקנים אבל בואו, גם אם הוא פותח עם סבאיוס, גבריאל וסאליבה המשחק הזה כנראה היה נראה אותו דבר.

    אני מסנג'ר עליו בדיוק בגלל מה שקלישי אמר, השיח הזה של פלופ או הריל דיל כל 2 מחזורים לגבי למפארד וארטטה זה באמת לא רציני בעיניי. ארטטה צריך לעשות טופ 4 עם סגל פחות טוב מ 6-7 אחרות בליגה ולמפארד צריך לקחת אליפות כבר העונה עם חצי הרכב שלא שיחק בחיים ביחד ורובו גם לא בפרמיירליג (התקפה) וחצי הרכב שמורכב מהשאריות שהרימו מהפח זבל (הגנה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/20
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    המשחק היה הרבה יותר מסוכן לנו מכפי שנדמה כשקוראים פה בפורום.
    חלק מההודעות מגוחכות בעיני, עברתי על מה שכתבתם בזמן המשחק, זלזול מוחלט בכדורגל. כאילו לא ראינו משחקים בהפרש של שער מתהפכים.
    לא מבין מה עובר לאנשים בראש, אניח שהרוב היה סתם הטרלות.
    אני הזעתי עד קרוב לסיום, כל עוד היה שער הפרש זה ממש לא הרגיש כמו ניצחון בטוח כמו שרושמים פה.

    המשחק מול צ'לסי היה מת 45 דקות, כאילו כלום לא קרה שם ואז צ'לסי עשו טעות ענקית, עדיף 1-0 מאשר אדום.
    נגד 10 שחקנים אנחנו השתלטנו לגמרי על המשחק, מה היה קורה אם הפנדל היה נכנס? כנראה פאניקה רק אצלי והמשחק היה נגמר 2-1/3-1.

    בניתוח מה יקרה קדימה עם מנ יונייטד/צ'לסי/ארסנל:
    צ'לסי צריכה להיות הכי פחות מודאגת מבין ה3. יש לה שחקנים מצויינים שנכנסים למערכת. יש לה מחבל כמו אלונסו שיעוף לספסל, מחבל כמו קפה שיעוף לספסל (אם כי עוד לא ברורה רמתו של השוער החדש). יש שם הרבה לאן להשתפר וכבר עכשיו הם עמדו מול ווסט ברום במשחק ש9 פעמים מתוך 10 הם היו מנצחים. נתקעו לבור עמוק מדי ואפילו ממנו כמעט יצאו.
    מנ יונייטד ניראתה גרוע מול ברייטון. כל הקיץ אמרתי שעדיף סאנצ'ו ולשבור ת'ראש בהגנה. אני חוזר בי. דחוף בלם ומגן שמאלי. החלק האחורי שם נראה ברדק, גם ביסאקה היה חלש נגד ברייטון. לא היה חסר הרבה שהיו מפסידים לברייטון ומתחילים את העונה 0 מ6. זה שהם ניצחו וצ'לסי עשתה תיקו זה מקריות, צ'לסי הייתה הרבה יותר ראוייה לניצחון ממנ יונייטד.
    ארסנל נראתה כמו קבוצת תחתית אתמול, זה עבד לה פעמים קודמות ואתמול פחות. לא חושב שהיה אפשר לעשות הרבה אחרת, יש שם פרסונל דפוק בסגל, אם היו משחקים X Y Z במקום אני לא חושב שהיו משתנים דברים בצורה מהותית.

    לידס לידס...תמשיכו לכתוב לידס. ליברפול עולה נגד לידס בצורה אחרת מכפי שהיא עולה מול ארסנל, במיוחד אחרי שלא ניצחנו את ארסנל פעמיים אחרונות.
    מישהו ראה שפילד יונייטד-לידס? אחת נשחטת והשניה המרעננת הרשמית של העונה. אלא מה? היה משחק שיוויוני, לשפילד היו מצבים טובים יותר.
    לידס לא תהיה רחוקה מירידה. כל מקום 17 ומעלה זה הישג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/20
    owen11111, oranfu, Walkon ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  11. pablo Member

    הצטרף ב:
    ‏17/9/17
    הודעות:
    100
    לייקים שהתקבלו:
    64
    מין:
    זכר
    איך שאני רואה את זה המשחקים מול ארסנל וצ'לסי היו מאוד דומים. שתי קבוצות שלא מסוגלות לחבר מולנו 4 מסירות רצוף (ושתיהן ניסו). צ'לסי אם כבר נראו קצת יותר טוב מארסנל עד האדום. זה שהיה יכול להיות 2-2 לא רלוונטי כי גם ווינלדום יכל לעשות 3-1 מהיר (בכללי החמצנו לא מעט) ורוברטסון יכל לעצור כדור על הרגל כמו בנאדם. גם צ'לסי יכלו לשים את הפנדל שבוע שעבר בדקה 70 וזה 2-1 וזה משחק אחר לגמרי. גם המצב הגיע מטעות די קשה של טרנט, לא עשו אותו באיזה כדורגל גדול.
    סה"כ שתי המשחקים הרגישו כמו משחק מול איזו קבוצת מרכז טבלה מינוס. הילוך שני, שליטה מוחלטת, היריב מפחד להחזיק בכדור. משתדלים לא לספוג מאיזה מצב נייח ולא לאבד ריכוז בהגנה. כמו כל משחק מול ווסטהאם,ניוקאסל וכו'.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    קשה לשחק נגדנו כשאנחנו באים במוד של משחק גדול מה לעשות?
    קלופ בנה פה מכונה והיא חונקת יריבים. מה שראיתי והתמוגגתי מסיטי פעם, אני רואה עכשיו אצל הקבוצה שלנו.
    כמה רע אפשר לשפוט את ארסנל? ממש קשה נגד ליברפול הזאת.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  13. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,565
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    אכן הפסקתי לקרוא שם כי מה הטעם.
    זה אחרי שסבלתי כבר כמה תגובות שאתה מספר איזה משחק קשה היה מול קבוצה שאפשר לספור על יד אחת את מספר הפעמים שעברה את החצי.
    אלעד כבר סיכם.

    אתה באמת מנסה לדבר איתי על יציאות קדימה כשהסטטיסטיקה מראה שקבוצה שהייתה מחצית שלמה בעשרה שחקנים תקפה יותר?
    אבל אתה צודק, הסטטיסטיקה משקרת. לקאזט באמת היה פעם אחת בנבדל שלא נשרק- תוריד להם בעיטה אחת.

    אם הפנדל היה "פנדל מפוקפק מחצי מצב שתיאגו בחיים לא צריך לתת", מעניין מה אתה חושב על השער של ארסנל. יציאה קדימה קראת לזה.

    לא חושב שראיתי אתכם יותר פרווה ואנמים בשנתיים וחצי האחרונות מה-45 דקות הראשונות בברידג'. לא עשיתם כלום מול 11 שחקנים, לא מבין איך אתה מסוגל להשוות למה שהלך אתמול.
    ברור שאחרי האדום צ'לסי התפרקה, גם ב- 12 שחקנים היו צריכים להקיא דם כדי לשמור אתכם על האפס 90 דקות. יש קבוצה שתחזיק מולכם בעשרה שחקנים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/20
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    ברור שאני צודק, ברור שהסטטיסטיקה משקרת. או יותר נכון, היא לא משקרת - הסטטיסטיקה היא סטטיסטיקה, בסה"כ סט של מספרים, היא לא טוענת שום דבר, אתה מבין ומסיק ממנה מה שאתה רוצה. ברצינות, מי מסתכל על המספרים האלה ב2020? כל העולם ואחותו כבר עבר למודל xG ואפילו שם יש הבנה אמיתית שזה מודל מאוד לקוי שלא מספר את כל הסיפור, אז אתה מביא לי עכשיו סטטיסטיקה של בעיטות לשער ופוזשן? את מי זה מעניין?

    שחקן רץ לבד מול 4 שחקני הגנה ובועט מ30 מטר ליציע, נכנס לסטטיסטיקה שאתה מפאר לנו פה. 3 שחקני התקפה יוצאים ל3 על 2 מול השער אחרי כדור עומק אבל מוציאים רק קרן במקום בעיטה לשער, לא נכנס לסטטיסטיקה שלך. מה מצב טוב יותר לגול?
    הזוי שבכלל צריך להסביר את זה.

    היה משחק צמוד (מבחינת התוצאה) שעד הדקה ה87 היה בו הפרש של שער, זה מבחינתי משחק קשה כי זה משחק שלא הצלחנו להרוג אותו עד מאוד מאוד מאוחר וארסנל הראיתה מספיק גם לאורך המשחק הזה כדי לחשוב שהיא שוב יכולה לעקוץ.
     
  15. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אם תשים לב, מה שקלישי אמר בצורה ברורה, אני התכוונתי להעביר במה שכתבתי. זאת בדיוק המורכבות: להגיד שארטטה עושה הרבה דברים נכונים מאז שנכנס לתפקיד, ועדיין להודות שאתמול היו לו כמה טעויות (כנראה) קריטיות. שמצד אחד אני עדיין חושב שהוא לכל הפחות מאמן מעניין שמעמיד את ארסנל טוב על המגרש באופן כללי, ומצד שני, אתמול העמיד את ארסנל לא נכון נגדנו.

    ארסנל לא נראו טוב אתמול, אני לא חושב שאפשר להגיד את זה. זה לא היה דומה לשני המשחקים הקודמים נגדם, זה גם לא היה דומה למחצית הראשונה מול צ'לסי. הגענו למצבים, הם הצליחו פעמיים לשבור את הנבדל שלנו, פעם אחת זה נגמר בטעות של פעם-פעמיים בעונה של אנדי, ופעם שנייה זה נגמר בהצלה של אליסון ב1 על 1. זהו. חוץ מזה ארסנל בקושי עברה את החצי, איבדה כדורים באיזורים מאוד מסוכנים, השאירה לנו שטחים מאחורי ההגנה, נתנה למגנים שטח להרים ולהיכנס לרחבה בקלות. לא נראו טוב אתמול לדעתי.

    לגבי דויד לואיז,
    זה כמו עם לוברן ושאר גנבי הדעת הגדולים בעולם הכדורגל. הבלמים האלה שכביכול יש להם הכל, חוץ מהאלמנט הכי חשוב במשחק הגנה: ריכוז. אז יהיה לך משחק שהוא ייראה בו מפלצת, הכל יילך טוב. זה אחד ל-10 משחקים. ב-9 האחרים הוא נראה כמו אתמול, עושה שטויות מפגרות בלי הכדור שעולות בגולים באופן ישיר. זה בדיחה לעלות איתו, אני לא יכול לראות את זה אחרת, לא משנה מה היה פעם שעברה נגדנו.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.