ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    יצא לי בכיפור לקרוא קצת מהספר של ג'רארד וזה זרק אותי אחורה לימים קשים. היה שם קטע שהוא מספר איך המועדון היה שולח אותו לשכנע שחקנים להגיע והם כל פעם חזרו על אותם המנטרות, כשהוא מספר דיי בפירוט איך דיבר עם וויליאן בסמסים בזמן שידע שהוא רוצה רק ליגת אלופות ולונדון.
    ואז אתה מסתכל באיזה מצב אנחנו היום, טיאגו אלקנטרה לוקח עם באיירן ליגת אלופות ודוחה כל הצעה שמגיעה כי הוא רוצה רק ליברפול. פףףףףףף.

    קיצר לגבי היום, כבר הבנתי את הקטע של העונה הזאת - לא יהיו פה הגנות בלי הקהל, לא יודע להסביר מה זה אבל המספרים מדברים יפה מאוד בקטע הזה, טונות של גולים בכל הליגות (אפילו בפאקינג ישראל!).
    בהתחשב בכך אני מקבל שיהיו 2-3 טעויות הגנה במשחק מראש, בצורת שיפוט כזאת אי אפשר להגיד שלא שיחקנו מעולה היום.
    פירמינו לדעתי בשני המשחקים האחרונים זה הפירמינו הרגיל והטוב, מרגיש לי שהוא עומד למצוא את הרשת במשחקים הקרובים. לדעתי הוא ממש לא משחק ביכולת הזוועתית שהראה לפני שהתחילה העונה, מאמין שקיבל כאפה עם ההחתמה של ג'וטה.
    מאנה וסלאח זה שני שחקני ההתקפה הטובים בליגה, בטח בפורמה כזאת, לא סטרלינג, לא קיין ולא בטיח. גומז הגנתית היה טוב אבל עם הכדור מעט שאנן ונתן כמה מסירות קשות/מסובכות שכמעט ולא הצליחו, כאלה שעדיף שימנע מהן.
    אחלה תצוגה בגדול, 9 מ- 9 אחרי ארסנל וצ'לסי, עכשיו רצף משחקים טריקי עם אסטון וילה ואברטון שבפורמה.
     
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,414
    לייקים שהתקבלו:
    2,339
    איזה חלום זה לשמוע את קלופ מתראיין. איזה כיף לשמוע אותו מדבר על כדורגל. אני נזכר בראיונות של בניטז, הודג'סון ורודג'רס. איזה מאמן חלום בחיי. הוא אשכרה המתנה שלנו על כל החרא שדחפו לנו בפה במשך כל כך הרבה שנים. ביום שהוא עוזב אני יושב שבעה. זה יהיה חתכת אירוע קשה. ירידת ליגה תהיה ההימור הכי אופטימי שירוץ פה.

    הציפייה הזו שלנו שההגנה תעמוד 100% כל המשחק היא לפעמים באמת כלכך מנותקת מהמציאות שזה מדהים. קלופ גם הוא אומר בצורה כלכך מדויקת. אתה פשוט לא יכול לשחק נגד שחקני התקפה ברמה הזו (בטח עם קו הגנה גבוה כלכך) ולצפות לשמור אותם על אפס הזדמנויות ב-90 דקות. זה לא רציני. זו הייתה ההתייחסות שלו למצבים שאליסון לקח.

    אני עדיין חושב שזה חריג שלאקאזט מצא את עצמו פעמיים לבד לגמרי מול אליסון וזה משהו שצריך לתת עליו את הדעת ואני מניח שהוא גם ייתן, אבל הוא פשוט צודק בהסתכלות הכללית. הדרך שבה אנחנו שופטים טעויות, בעיקר בהגנה, היא על גבול המטומטמת לפעמים. אנחנו שוחטים על עשירית טעות של כל שחקן וגומרים לו את הקריירה פה.
     
    owen11111, yakov_y ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    במצב הראשון של לקאזט הוא בנבדל. פעם אחת הוא השתחרר ל1 על 1, טרנט הרס את המלכודת נבדל.

    ברור שזה סיכון מחושב שאנחנו לוקחים בצורה שאנחנו משחקים, קו הגנה מאוד גבוה ואתה עושה את זה בידיעה שכל הרביעיית הגנה צריכה להיות מרוכזת ומפוקסת ב100%, ושכנראה גם יהיו פעם-פעמיים במשחק שמישהו לא יהיה מרוכז ואז נותר לך רק לסמוך על המהירות של גומז\ואן דייק או על אליסון.

    הזוי בעיניי שאני בכלל צריך להתווכח פה עם אנשים מסוימים על איך מגוויר יראה בשיטה כזאת וכאילו שהוא יהיה גדול כי הוא "ישחק לצד שחקנים טובים יותר", זה אמור להיות ברור לכל העולם כמה אנחנו חושפים את השחקני הגנה שלנו וכמה קריטי לנו שהם יהיו מהירים, מצוינים ב1 על 1 וכו'. לכו תראו את הניתוח של קראגר בסקיי אחרי המשחק, איך כשאנחנו בלי הכדור טרנט ורוברטסון יוצאים ללחוץ את המגנים ובכל רגע נתון אנחנו משאירים בדיוק מספיק שחקנים מאחורה כדי להשתוות לשחקני ההתקפה, ולא אחד יותר. כל איבוד כדור אצלנו זה 2 על 2, 3 על 3 כשהקו גם מאוד גבוה.

    זה התקפי לב אבל זה סיכון שאתה מקבל בתור מאמן. גם על באיירן אמרו את זה לכל אורך הריצה שלהם בצ'מפיונס בעונה שעברה, זה נראה כמעט כמו התאבדות לפעמים. אז אמרו, והם לקחו טרבל.
     
    oranfu ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  4. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    שתי נקודות לגביכם:
    1) לא ראיתי שדיברו על זה מספיק אבל הכלי הכי חזק שלכם שפעל אתמול היו המסירות של ואן דייק (אפילו ארטטה התייחס לזה באריכות). זה פתח פעם אחר פעם את המשחק, זה אפשר מעבר מהיר לסלאח ומאנה והכל עם דיוק של קשר התקפי. אגב גם גומז דייק היטב במסירות.
    2) פאביניו היה גדול אתמול. לא עשה דברים יותר מדי מורכבים אבל הנוכחות שלו באמצע הצליחה לשחרר קצת את הבלמים להיות יותר חופשיים עם הכדור בשביל לעשות את מה שציינתי בסעיף הראשון.

    מהצד השני קייטה עם משחק בינוני. אני חושב שהתפיסה לגביו ולגבי התפקיד שלו אצלכם צריכה להשתנות (אולי כבר השתנתה) עד שיוכח אחרת.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני כבר אמרתי את זה נראה לי שואן דייק חתם בליברפול. אולי גם קצת אחרי זה. לא זוכר איזו מספר אורגזמה זו הייתה. אבל בפיק שלו הוא לא רואה אף אחד ממטר. פשוט אף אחד. כל אוהדי היריבות יכולים לזרוק את הפייבוריטים שלהם לדיון עם טיעונים של גביעים ו-lonegvity, אבל הוא ביי פאר הבלם הכי שלם ששיחק באנגליה. מעיף שחקנים כמו סתאם, טוב באוויר כמו וידיץ', מהיר כמו פרדיננד, born leader וטכני כמו טרי, ומנקה שטחים כמו קראבליו.

    וההבדל עם כל האגדות שציינתי זה שהוא עושה את זה בקווי הגנה גבוהים מאוד.
     
    owen11111, oranfu, Scouser Tommy ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472


    לא שבאמת חשבתי אחרת, אבל ג'וטה זה לא סתם שם ששלפנו יומיים לפני שהגיע. לא חושב עכשיו שבאמת היה עניין רציני בסאר.

    יש לי תחושה טובה לגביו, קלופ יעשה ממנו שחקן רציני. היו לו 3 מצבים טובים לגול אתמול, זה לא בא ברגל, סאלח ומאנה ביחד לא הגיעו לזה ב90 דקות. הוא טוב מאוד בתנועה שלו בלי כדור. ראינו קצת ממה שאוהדי וולבס אמרו על הסיומת שלו - פינישר טוב כשאין לו זמן לחשוב על זה והוא צריך לעשות לבעוט אינסטינקטיבית, פחות כשיש לו זמן. זה בראש שלו ואני מאמין שזה ישתפר.
     
  7. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,926
    לייקים שהתקבלו:
    2,318
    ראיתי שוודברן שיחק בניצחון של האנדר 23 על יונייטד... מעניין מה יהיה עם הבחור הזה. כרגע הקריירה שלו נראית בדרך לשום מקום.
    גם לארוצ'י שיחק במשחק הזה. כנראה שאין לו קונות.
     
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    הדיבור הוא שוודברן הולך בהשאלהל להאל.

    ביוון מדווחים שאולימפיאקוס רוצים את לארושי.

    שני אלה זה בקטנה, הבעיה היא שחקנים שלנו שיכולים לקבל עליהם סכומים סבירים ואין מה לעשות איתם כמו ווילסון (שברנלי רוצים) וגרויץ' (שאף אחת לא רוצה).
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    מאוד קשה לי להאמין שאף אחד לא רוצה את גרויץ'. מרגיש לי שאנשים קצת ממעיטים בערכו פה פשוט כי לא באמת ראינו אותו משחק, נגד לינקולן דווקא היה טוב אבל בו זמנית גם ראו למה לא מתאים לקלופ ואולי לאנגליה בכלל. בגרמניה הוא שחקן לגיטימי ואמור לחזור לשם, היו דיבורים על גלדבאך שרוצה אותו.

    הכל שאלה של מחיר, אם השחקנים האלה עדיין כאן אני מאמין שזה לא בגלל שאין ביקוש אלא כי מחכים להצעות טובות יותר כל עוד החלון עדיין פתוח. בסוף ניקח את מה שמונח על השולחן ונמכור אותם. תקף גם לברוסטר.

    וודברן לא נראה בכלל כמו שחקן עם עתיד בפרמיירליג, הייתי אומר שעצוב מה שקורה לו אבל בכנות אני לא מבין מה השתבש בקריירה שלו, לא היו שם פציעות נוראיות כמו ברוסטר או משהו כזה שאני מצליח לזכור, כנראה שפשוט הוא תמיד היה overhyped בטירוף.
     
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    אתה מתאר סיטואציה יחסית טובה, שבה יש לנו הצעות סבירות על השולחן, אבל אנחנו מחכים להצעות יותר גבוהות. לצערי אני קצת יותר פסימי לגבי שניהם, מעריך שיש המון הצעות להשאיל אותם, אולי עוד כמה הצעות בודדות לקנייה בסכומים נמוכים. בסוף אם ההצעות נמוכות מאוד סיכוי טוב שניאלץ להשאיל אותם שוב ולקוות לטוב קיץ הבא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/20
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    אני מסתמך על דיווחים ששמענו שכן היו הצעות קונקרטיות עליהם (גלאדבך על גרויץ', ברנלי על ווילסון) אבל הן פשוט היו נמוכות מדי. דיברו על 15 מ' על ווילסון, קשה לי להאמין שלא נמכור במחיר כזה אם רואים שזה כל מה שיש על השולחן.

    ובכנות, הדדווד בסגל זה עניין פיננסי יותר מאשר מקצועי כרגע ולכן גם לא מדאיג אותי. הבאנו את השחקנים שהיינו צריכים, מכאן והלאה פחות מעניין אותי איך ובכמה נמכור את הדדווד. אם רואים לנכון להשאיל, שישאילו.
    הדבר היחיד בגזרה הזאת שעדיין מעניין אותי זה מה קורה עם אוריגי ושאקירי - הישארות של שניהם זה פקק בהתקפה, כבר אתמול ראינו ששאקירי היה מחוץ לסגל ואם היה לנו בלם על הספסל אז כנראה שגם אוריגי היה נשאר בבית. אחד מהם צריך ללכת.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    לא היתה שום הצעה על גרויץ'.
    לא ראיתי בו כלום וראיתי אותו משחק גם בכל ההופעות שלו אצלנו וגם כמה משחקים שלו בגרמניה. אין בו כלום חוץ ממימדים פיזיים בולטים.

    אנחנו גם מבקשים עליהם לא מעט כסף, זה נכון. מניח שאם היינו מוכנים לקבל איזה 8 מיליון אז היינו מוצאים מישהי שתשלם.
     
  13. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,576
    לייקים שהתקבלו:
    1,260
    מין:
    זכר
    טיאגו עם קורונה.
    המועדון אישר

     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    זה היה די צפוי, כמו שאמרנו אתמול. אליסון יצא שלילי בבדיקה והוא לא.

    לפחות זה ירגיע את מי שחשב שמדובר בפציעה.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,986
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    את תגובת האיש של המספרים האמפיריים קיבלנו כבר? כנראה סתם אנומליה.
    הקורונה זה סתם שפעת עם יחסי ציבור.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.