באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אלבה יותר מרק בלם אמיתי, הוא כבר מספיק זמן בלם כדי שאפשר יהיה לומר את זה. הוא כבר לא יחזור להיות מגן.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ארסן ונגר התבטא בראיון לגבי באיירן מינכן וביצע השוואה מעניינת בין שתי הקבוצות של הטרבליסטית:"באיירן מינכן העונה היא הקבוצה הכי טובה באירופה כרגע, בוודאי, אבל לא במטרה להפחית מההישג שלהם, אבל אני חושב שזו אפילו לא הבאיירן מינכן הכי טובה של השנים האחרונות. הקבוצה ב-2012/13 שזכתה קודם לכן בטרבל הייתה קבוצה פשוט טובה יותר. הקבוצה השנה אפילו לא קרובה אליהם".

    ההרכב בגמר ליגת האלופות 2013: מנואל נוייר, פיליפ לאם, ג'רום בואטנג, דאנטה, דויד אלאבה, חאבי מארטינס, בסטיאן שוונשטייגר, אריאן רובן, פרנק ריברי, תומאס מולר ומריו מנדז'וקיץ'
    הספסל: טום שטרה, דניאל ואן בוייטן, שרדאן שאקירי, לואיס גוסטבו, אנטולי טימושצ'וק, קלאודיו פיזארו ומריו גומס.

    ההרכב בגמר ליגת האלופות 2020: מנואל נוייר, ג'ושוע קימיך, דויד אלאבה, ג'רום בואטנג, אלפונסו דייויס, לאון גורצקה, טיאגו אלקנטרה, סרג' גנאברי, קינגסלי קומאן, תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי.
    הספסל: סוון אולרייך, אלברו אודריוסולה, ניקולאס זולה, לוקאס הרנדדס, בנג'מין פבאר, חאבי מארטינס, פיליפה קוטיניו, איבן פרישיץ', קורנטין טוליסו (כתבתי חלק).
    ***********

    עזבתי בצד השוואות נוספות כמו מאזן בליגה וכמובן כולם יודעים שבאיירן הזו ניצחה את כל משחקיה בליגת האלופות שזה חתיכת תקדים (11 משחקים במקום 13, לאור ביטול משחקי הגומלין ברבע וחצאי הגמר). האמת שאני די חבוט בשאלה הזו, איזה דיון כיפי לאוהדים. אני חושב שגנאברי נתן עונה מדהימה אבל הוא עדיין לא רובן וריברי. טיאגו מאתגר את שוויני ובגדול והיתרון העצום של הקבוצה הנוכחית הוא לבנדובסקי ואפשר לומר גם דויד אלאבה וקימיך.
     
  3. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני נוטה לברוח מדיונים כאלו חסרי משמעות אבל אם בשביל הספורט אז הבאיירן של 2013 נראת כרגע כחזקה יותר בכל עמדה למעט לבנדובסקי (כולל עמדת השוער שזה נוייר בשיאו ועמדת הבלם של בואטנג שגם הוא היה בזמנו אחד הטובים בעולם בתחום, מה שהיום אי אפשר לומר עליו).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/10/20
  4. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    דאנטה?

    קימיש נכנס בקלות גם להרכב ב-2013

    Sent from my M2002J9G using Tapatalk
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אולי במקום מרטינז, אבל מרטינז של 2013 היה מהטובים בעולם בתפקידו והתאים לבאיירן ההיא כמו כפפה.
     
  6. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני יודע שמה שזוכרים מדנטה זה בעיקר מה שהוא השאיר לנו בעונות האחרונות שלו, אבל עד אותה עונה הוא היה הרבה מעל בואטנג, הוא היה אדיר.
    עם זאת גם אני הייתי לוקח את קימיש.
     
  7. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אני חושב שגנאברי הוא אנדרייטד, האימפקט שלו בהתקפה לא נופל לדעתי מזה שהיה של רובן או ריברי
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הוא כובש יותר מהם אבל פחות מבריק בדריבל וזריז להערכתי, ובכל זאת הצבנו כאן רף של שני קשרי הכנף, בערך - הטובים ביותר בדור שלהם. בכל מקרה הוא עוד צעיר ויש לו עוד לאן להתפתח, בואו נראה אם עונה פסיכית כזו ברמת הביצועים עוד תחזור. רובן וריברי היו שם בעונת הטרבל וגם עם פפה אבל היו עונות פחות זוהרות, הקבוצה שהגיעה לגמר ב-2009/10 סבלה מהרבה נקודות תורפה לדעתי. אני מאוד אוהב את ההשוואות האלה וכאדם נוסטגלי אני תמיד הולך עם הקבוצות שגדלנו עליהם יותר (פעם העלתי גם השוואה של באיירן מודל 2000/01 שהשלימה דאבל על ריאל ויונייטד בזכות הגנת ברזל, אוליבר קאן וג'ובאני אלבר, מול הטיקי-טאקה של היינקס), בכל מקרה אין אמת אחת.
    לגבי חאבי מארטינס אני חושב יותר בכיוון של "שוק קשה", אופצייה שאפשר היה לשלוף - בכל זאת הוא שיחק באתלטיק בילבאו שהיא קבוצת צמרת בספרד ביום טוב. אחד מהטובים בעולם בתפקידו זו מחמאה גדולה מדי. לגבי דאנטה, מהירות היא לא הכל, מודה שלא הבנתי איך הגיע לקבוצה ברמה הזו.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היום שאחרי הניצחון 2:3 בקלאסיקר:

    [​IMG]

    - חשש גדול מהפציעה של ג'ושוע קימיך שאולי קרע את הרצועה הצולבת במהלך בו ניסה לעצור את ארלינג הולאנד.הגרמני מירר בבכי ולא היה מסוגל לרדת לבד מכר הדשא כאשר שני אנשים מהצוות הרפואי סייעו לו. העונה הוא שיחק בכל ששת משחקי הליגה עד המשחק אמש עתה והשלים 270 דקות בליגת האלופות. “נצטרך לחכות ולראות. הוא אחד משחקני המפתח שלנו בעמדה הזאת, זה יהיה מאוד קשה עבורנו אם ייעדר”, אמר האנזי פליק לאחר המשחק. הגרמני צפוי לעבור בדיקות היום. מאטס הומלס התייחס לחברו לשעבר ואמר: “מקווה שהכל בסדר”.
    - האנזי פליק עם 44 ניצחונות ב-48 משחקים, חגג שנה כמאמן באיירן נגד אותה היריבה נגדה רשם את המשחק הראשון על הקווים ואז זה נגמר 0:4. “היה משחק טוב להפליא, עם המון איכות בכל חלקי המגרש מצד שתי הקבוצות. לשתיהן היו מצבים רבים. היינו קצת יותר נחושים ויעילים מול השער אבל עלינו לשחק בסבלנות ולא להישאר חשופים מאחור. דורטמונד הייתה מסוכנת מאוד אחרי הטעויות שלנו אבל הניצחון ראוי. השער של דויד אלאבה היה חשוב מאוד כדי לא לרדת למחצית בפיגור".
    - רוברט לבנדובסקי ראה את השופט פוסל לו שני שערים אך בכל זאת סיים כמנצח הגדול עם שער ובישול. הוא רשם ציון דרך ענק עם הופעתו ה-300 במדי באיירן כשיש לו 259 שערים. "קלאסיקר אמיתי, ניצחון גדול, אנחנו בפסגה", כתב אחרי המשחק בחשבון האינסטגרם שלו. "לבנדובסקי קר כקרח. גם הומלס ידע שהוא לא יוכל לעצור אותו", נכתב ב"בילד".
    - לאחר המשחק דויד אלאבה סירב לדבר עם התקשורת. בינתיים הוא חגג את ניצחונו ה-200 בבונדסליגה עם באיירן ב-277 משחקים בלבד והוא השחקן שהגיע לציון הדרך הזה במספר המשחקים המועט ביותר. “אחרי כותרות אחרות בימים האחרונים, שוב מדברים על אלאבה רק בהקשר של כדורגל”, נכתב ב”קיקר”. “שפטו אותו לעתים קרובות אך הוא הוכיח כמה הוא חשוב”.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש את השחקנים האלה ששורדים בקבוצות גדולות איכשהו, אם תשאלו אותי ג'רום בואטנג היה צריך ללכת כבר לפני שנתיים-שלוש. כעת נאמר בתקשורת הגרמנית (דיווח בבילד וגם הקיקר הצטרף אליו) שבאיירן החליטה לא להאריך את חוזהו והעונה הזו תהיה העשירית והאחרונה. מעניין אם ידבקו בעמדתם, דיברו על אופמקאנו כשמצד שני דויד אלאבה הולך גם כן. האוסטרי יכול לשחק גם כבלם כמובן ועבר הסבה מדהימה (מהיר, חזק, קר רוח מאוד) מה שהופך אותו לאטרקטיבי שבעתיים עבור ריאל, ברצלונה וכל אירופה אבל מבחינתי טוב שבאיירן לא נקלעה לסחטנות שלו, יש גבול, הם היו איתו הכי פיירים שבעולם.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    רוברט לבנדובסקי בריאיון: "לא בטוח שאפרוש בבאיירן מינכן. יש לי חוזה עד 2023, שנתיים וחצי זה הרבה מאוד זמן". "אני אף פעם לא חושב יותר מדי קדימה. אני יודע שאני אמשיך לשחק כדורגל גם לאחר מכן. יהיה לי מספיק זמן להתעסק בזה".
    על הטרבל: "הייתה לנו ריצה מדהימה, זכינו בכל התארים שיכולנו. לא הייתה ממש הפסקה בין העונה שעברה לזו הנוכחית ולא היה לנו זמן לחשוב על מה שהשגנו. בקושי הצלחנו לנוח"
    אין ספק שלבנדובסקי משמש היום כמודל לחיקוי עבור חלוצים רבים. כעת הוא מגלה ממי הוא בעצמו ניסה ללמוד. הוא בחר באגדה של ארסנל, תיירי הנרי. "התנועה שלו הייתה מדהימה, עם הכדור ובלעדיו, גם הסיום שלו היה נהדר. בגלל זה כה אהבתי את המשחק שלו, איזה מיומנויות היו לו".
    השנה לא יחולק הפרס היוקרתי בלון ד’אור (כדור הזהב) וזו הייתה הזדמנות יוצאת דופן מצידו אחרי העונה הגדולה שרשם, אך החלוץ לא מתוסכל: "זה לא חשוב, כי זה רק משהו בנוסף. מישהו קיבל החלטה והחיים נמשכים. אני גאה במה שהשגתי בשנה האחרונה".
    הפולני יפגוש מחר (רביעי) את רד בול זלצבורג בליגת האלופות, ואם יכבוש פעמיים יחלוף על פני ראול, אגדת העבר של ריאל מדריד, ויהפוך למבקיע השלישי בטיבו בהיסטוריה של המפעל. לחלוץ הספרדי 71 שערים ב-142 משחקים בעוד לפולני ממוצע מרשים יותר של 70 שערים ב-93 משחקים.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    Manuel Neuer's (@manuelneuer) profile on Instagram • 323 posts

    מנואל נוייר השתווה לאוליבר קאן|
    באיירן מינכן הייתה זוכה באליפות החורף בין כה, מה שלא קרה לה, אגב, בשנתיים האחרונות בהן השיגה 33 נקודות (אשתקד) ו-36 לפני שנתיים (בהתאמה). העונה יש לה 39 נקודות במחצית הדרך. אך הניצחון 0:1 באאוגסבורג היה סופר-חשוב עבורה. 11 משחקים ברציפות הוא חיכה לרגע הזה בו יישמור על שער נקי – השוער מנואל נוייר השתווה לאוליבר קאן עם 196 משחקי בונדסליגה ללא ספיגה. קאן נזקק ל-429 הופעות ונוייר עשה זאת ב-422 משחקים משחקים בלבד. במשחק הקרוב נגד שאלקה הוא יקווה להיות לבדו בפסגה. השוער העלה פוסט קצר לאינסטגרם עם תמונה מעוצבת יחד עם אוליבר קאן: "הפרס לעבודת ההגנה הנהדרת שלנו", כתב.

    עוד שתי נקודות:
    - ג’ושוע קימיך כעס על היכולת: "היו לנו 15 איומים על השער במחצית הראשונה ובהחלט היינו צריכים לרדת למחצית עם יתרון של 0:2 או 0:3 ואז אף אחד לא היה יכול להתלונן. במחצית השנייה כפי שקורה לעתים קרובות כל כך – לא שיחקנו עם אותו הביטחון. היה עלינו להילחם שוב, לצערי לא התקרבנו לשער שני או שלישי".
    - רוברט לבנדובסקי כבש בפנדל את שער הניצחון כבר אחרי 13 דקות. הוא רצה לכבוש עוד שערים אך נאלץ לצאת בדקה ה-67. פליק הסביר: "הוא כבר הרגיש הבוקר (אתמול) משהו בשריר ואמר שהוא יוכל להסתדר עם זה. זה היה אמצעי זהירות כי הוא חשוב לנו מאוד, לא רצינו לקחת שום סיכונים". החלוץ כבש העונה 22 שערי ליגה ב-16 משחקים בלבד ובסה"כ הרשית 25 שערים ב-23 הופעות בכל המסגרות.

    ****************
    אני איש של נוסטלגיה וגדלתי על אוליבר קאן בשיאו, בתקופה בה שיחק הוא היה מבחינתי יותר גדול מקסיאס ובופון. אבל אני חייב לומר שנוייר מאפיל עליו, בלי האלימות אך כן כוח ההרתעה, משחק הרגל, הרפלקסים. ויש לו כבר שני גביעי צ'מפיונס :)
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאיון מרתק של ג'ושוע קימיך ל-ESPN: "חשבתי שבאיירן יכולה להחתים כל שחקן אז מדוע שהיא תרצה דווקא אותי?"

    [​IMG]


    "המשחקים נגד דורטמונד תמיד מיוחדים. מאז שאני כאן הם תמיד המתחרים העיקריים שלנו. המשחקים לרוב צמודים, בעיקר אצלהם. בבית לרוב אנחנו מנצחים וזו המטרה הברורה. המנטליות תעשה את ההבדל ועלינו להיות נחושים בכל משחק, אבל במיוחד נגד דורטמונד. למרות הפער בטבלה יש לה את האיכות להתחרות מולנו". בסיבוב הקודם ניצחו הבווארים 2:3.
    על העונה הנוכחית: "השאיפה היא תמיד לנצח ולזכות בכל התארים. לצערי הגביע חמק מאיתנו אבל אנחנו רוצים לזכות שוב בבונדסליגה ובליגת האלופות ויש לנו סיכוי לעשות זאת. שיחקנו טוב נגד לאציו, היה חשוב לעשות את זה ולהראות ליריבות שלנו שאנחנו בהחלט כאן ומועמדים רציניים".
    קימיך נזכר בהצטרפותו למועדון: "חשבתי שבאיירן יכולה להחתים כל קשר או כל שחקן בעולם, מדוע שהם ירצו דווקא אותי? הצעד הזה היה ממש גדול עבורי, הצעד החשוב בקריירה שלי. לשמחתי אני מתקדם בבאיירן ואני מקווה שעשיתי את כולם גאים. המנטליות המנצחת הייתה בי מאז שהייתי ילד, אבל אתה לומד דברים כאלה במועדון מפואר".
    על פפ גווארדיולה: "שיחקתי בעונת 2015/16 בכל עמדה - לרוב כבלם, אך גם כמגן ימני וקשר מרכזי ואפילו כקשר תוקף. זו הייתה שנה מדהימה עבורי, למדתי על כל התפקידים האפשריים".
    אשתקד, כמובן, זו הייתה עונת החלומות של באיירן שזכתה בכל התארים והייתה שותפה למשחק היסטורי. עוד לפני הגמר נגד פריז סן ז'רמן, בו בישל את שער הניצחון לקינגסלי קומאן - הבווארים השפילו 2:8 את ברצלונה ברבע הגמר כשקימיך כבש ובישל. קימיך נזכר: "הרגשנו טוב במחצית אבל למרות שהובלנו 1:4 וזה היה מדהים - היינו צריכים להמשיך והייתה לנו הזדמנות להשיג תוצאה ענקית ועשינו זאת. המוטיבציה שלנו הייתה בשמיים - זו ליגת האלופות".

    בן 26 כבר ועדיין בשבילי הוא ילד פלא, איזה נכס מדהים עבור המועדון הזה, תשוקה שלא יודעת שובע, כמו מולר, וכמה הוא צנוע. לטעמי הוא וגורצקה חשובים לא פחות מלבנדובסקי או נוייר. אגב, נשיא המועדון אמר שרוצים להאריך את החוזה של גורצקה וזה בתהליכים.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הת'רד הזה קצת מת ביחס לאלופת אירופה, חבל:

    https://pbs.twimg.com/media/EyuEeyFXEAULv3s?format=Xxx&name=900x900

    על הפרק - הגומלין נגד פריז סן ז'רמן. לאון גורצקה, משחקני המפתח העונה (שמונה שערים ותשעה בישולים) - בספק גדול עד לרגע האחרון. הוא הסתפק באימוני ריצה. באיירן צריכה לכבוש פעמיים לפחות ועשתה זאת בשמונה מתשעת משחקיה העונה בצ'מפיונס. מנגד, באיירן הפסידה בכל ארבעת משחקיה נגד פ.ס.ז' בצרפת.
    הבווארים מודאגים גם מההגנה. באיירן ספגה העונה 1.2 שערים בממוצע למשחק (51 בכל המסגרות, אחד יותר מבכל העונה שעברה). 17 פעמים נקלעה האלופה לפיגור ושמרה רק 12 פעמים על שער נקי – אין ספק שזו העונה הקשה ביותר של מנואל נוייר מאז הצטרף לקבוצה. ב"קיקר" הציגו את הגרף המלא. דימיטאר המאן, שחקן העבר של המועדון, הצביע על קימיך כאחת הסיבות לכך: "יש לו המון פעולות טובות אז מתעלמים מזה, אבל הקבוצה סופגת המון וזה קורה גם מהצבתו כ-6′ בקישור. המטרה העיקרית שלו היא לתת יציבות לקבוצה". לותר מרקוס באבל ששיחק בעבר במועדון, טוען: "עליו לעלות מדרגה בכל הקשור לעבודות ההגנה".
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה מילים על עתידו של האנזי פליק, זו טעות אדירה אם יעזוב כמובן, לדעתי המשרה של נבחרת גרמניה תהיה רלוונטית גם עוד ארבע שנים נניח, למועדון כמו באיירן אתה מגיע פעם אחת בחיים. שווה לסבול את ההצקות וחילוקי הדעות של חסן סליהמיצ'יץ' שעושה יותר נזק מתועלת. אכן הסגל לא חוזק כנדרש בקיץ אבל לבנדובסקי כמעט אף פעם לא נפצע וראינו בהרבה קבוצות באירופה שקצת קשה להביא מחליף ברמה גבוהה. אני לא מייחס חשיבות גדולה לג'רום בואטנג שמעבר לשיאו, אופמקאנו מגיע ואלאבה עוזב אמנם אבל לוקאס הרננדס בלם אדיר, זו העמדה הטבעית לדעתי. מהיר, לא נכנע לשטויות של ניימאר, יציב, שקט. באיירן כמו קבוצות רבות נכנעה למכת הפציעות וגם עם ה-11 האלה ואפילו מינוס אלאבה אראה בה מהפייבוריטיות לזכייה במפעל. אולי הטעויות שנעשו כאן יביאו את הקבוצה להתנהל מעט טוב יותר בקיץ. גנאברי סבל מפציעות ולא הצליח להמשיך את העונה שעברה וסאנה - לקח מנהיגות לדקות ספורות אבל עדיין לא הפגין יציבות.