המחזור הרביעי לעונת 2020/21 ב-SerieA:: דרבי דלה מדונינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏16/10/20.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    בואו נשים הכל בצד: יובנטוס נראתה רע מול הקבוצה החלשה בליגה.
     
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    ממתי בארגון הפשיעה הזה שנקרא יובה ושאפילו עובר על החוק ומשחד אנשים וקונה דרכונים בדרך להשגת מטרותיו - למישהו אכפת אם נראים רע או לא נראים רע? ממשחק כן תקוע לא תקוע? ומקבוצה מגובשת לא מגובשת..?

    יש לצאת עם 3 נקודות. ויש לצאת בלי 3 נקודות.
    זה כל מה שמעניין.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    @Bianconeri ברור לי שאינטר צריכה להיות במירוץ עד הסוף העונה, אבל זו ההגנה הכי רעה מאז 16/17. אצל ספאלטי הייתה לנו הגנת ברזל, אצל קונטה בעונה שעברה זה נחלש אבל העונה? זה לא יכול להביא אליפות. לא הגיוני שכל משחק היריבות יגיעו לכמות מצבים של לפחות שני שערים, מה גם שרובם ככולם מטעויות אינדיבידואליות נוראיות.

    המסקנות שלי מפתיחת העונה:
    - אלא אם כן אריקסן או אלכסיס על המגרש לצד טורו ולוקאקו/פינא - אינטר צריכה לשחק במערך הרגיל של שלושה קשרים ולא עם בארלה כשחקן קדמי יותר מהאחרים. זה לא מוכיח את עצמו וזה יוצר חוסר איזון בקישור.
    - "המקום הטוב ביותר בשביל קולארוב זו עמדת הבלם" אמר קונטה אחריי המשחק. לא חביבי. אם כבר תשחק איתו בתור כנף שמאל במקום איבן האיום שהוא השחקן הכי כלומניק שיש באינטר היום, אבל בלם? לא. אין לו את זה. הפנדל היום הייתה פעולה שמביישת שחקנים ברמות האלה, לרדת לגליץ ברחבה על שחקן שעם הגב לשער? כמה אידיוט צריך להיות?
    - אינטר צריכה לחפש בלם או במינימום להחזיר את פירולה בינואר. דאמברוסיו וקולארוב זה לא.
    - חאכימי זה יופי יופי.
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זה נשמע מוזר, אבל יכול להיות שבגיל 35 אין לו יותר כוח\אנרגיה לבצע את התפקיד המקורי שלו. לא מאמין שזו בחירה מקצועית. הוא מגן תוקף מובהק שתרם לנו 36 שערים ב3 עונות ורק בחודשיים האחרונים סגר פינה בשלישיה האחורית. אלה היו החודשיים הגרועים בקריירה שלו.
     
  5. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אז קונטה בעצם התעקש להביא שחקן בן 35 שהוכיח את עצמו יפה בתור מגן שמאלי תוקף, בשביל למקם אותו בתור בלם, עמדה שהוא כבר הוכיח שהוא לא מתאים לה והיא מסרסת את כל היתרונות שלו, ועוד טוען שזאת העמדה הטובה ביותר בשבילו ? האמת, נשמע מתאים לקונטה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/20
    yonmu אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לפני 5 שנים מוראטה היה שחקן רוטאציה נחמד. 5 שנים עברו ואנחנו עולים עם הרכב שהוא השם הכי גדול בו. אז נכון לא היה רונאלדו ולא היה דיבאלה, אבל לא יכול להיות שאתה כל כך תלותי בשני שחקנים.
     
  7. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    מוראטה של לפני 5 שנים היה שחקן צעיר ואלמוני, מוראטה של היום כבר עבר כמה דברים בקריירה שלו. בנוסף צריך לזכור שליובה היו חסרים קצת יותר מדיבאלה ורונאלדו (למרות שיותר סקסי לכתוב רק את שמותיהם של השניים ולהשמיט את השאר) ויותר מכך: היו בהרכב שבעה שחקנים מתחת לגיל 25 - מתי זה קרה ביובנטוס? רציתם הצערה - זה חלק מהמחיר שנשלם.

    *בכל עונה יש לנו את המשחק המביך תורן בתחילת העונה - לצ'ה עונה קודמת, ג'נואה לפני שנתיים, סמפדוריה לפני שלוש שנים ועוד ובכל שנה אחרי המשחק הזה נכנסים ביובה.

    אני מאמין בפירלו, אני מאמין בסגל ומאמין בתהליך ההצערה. גם אם לא נביא סקודטו השנה (וזו ליטרלי העונה הכי קשה בעשור האחרון מכל כך הרבה בחינות) זה לא מה שישפוט את נכונות התהליך שיובה עוברת.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    בכלל, בשונה משנים קודמות צריך קצת לנשום עמוק. גם אוהדי אינטר שמתעצבנים(בצדק) על ההגנה שלהם, צריכים לזכור שהכימיה תשתפר, ודברים יעבדו טוב יותר בהמשך(בדרך כלל)

    הקבוצות שיש להן כבר שנה או יותר של ריצה ביחד מגיעות עם יתרון פשוט ענק לעונה הזאת. לפירלו עדיין לא היה את כל הסגל ביחד אפילו פעם אחת.
    אני לא אתפלא עם הבחירה בפורטהנובה אתמול הייתה בגלל זה בדיוק.
    מילאן,נאפולי,אינטר ואטלאנטה ממשיכות מהעונה הקודמת. יובנטוס מתחילה ממש מההתחלה.
    אי אפשר לבצע כאלה שינויים, בכזאת תקופה שעוברת על העולם, בלי להתאמן , בלי ליצור כימייה, ולצפות שנראה קבוצה מתוקתקת. זו לא ציפייה הגיונית.

    בנוסף הקורונה עוד לא נגמרה ואני מניח שלא הכל ילך חלק בעונה הזו, כך או כך - לא הייתה שנה עם זמן טוב יותר לאלופה חדשה.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  9. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918


    שום מילה על הגול הזה? פורום של נקניקים.

    מ-2012 לא היה בקבוצה הזאת כל כך הרבה איכות. תענוג.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הביקורת היא לא על זה שאנחנו עושים פריש מיש. לא שופט אף אחד מהצעירים שהגיעו, גם לא את פירלו(הוא גם נחשב ״צעיר״ בתחומו לא?) הביקורת שלי היא על זה שהגענו בכלל למצב הזה של לעשות פריש מיש. קבוצות שהן דומיננטיות בליגות שלהן אמורות לכל הפחות לשמר את הכח שלהן, אם לא לשפר אותו. פריש מיש זה משהו שמתאים לקבוצה בהריסות, כמו מילאן עד לא מזמן.

    איציק, ציינתי את דיבאלה ורונאלדו לא כי זה יותר סקסי אלא כי הם הכלים היחידים שיש לנו כרגע בהתקפה(להוציא אולי מוראטה) השאר עוד צעירים שצריכים להתפתח/ברנרדסקי. ברור שהיה חסר גם דה ליכט, קייליני וכאלה, אבל לא על זה דיברתי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/20
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל מילה שתבחרו כדי לתאר את איברהימוביץ' - מקובלת, אחלה זלאטן, שחקן שהערצתי עוד מימי אייאקס. כשהוא על המגרש מילאן יכולה לנצח כל קבוצה בעולם ופתיחת המשחק הייתה חלומית. אינטר עם כישרון התקפי עצום (רק התחילו ליהנות מאשרף) אבל ככה זה לא יילך. דייגו גודין עזב קבוצה כמו אתלטיקו שהיא הבית שלו ויצא להרפתקאה חדשה ואני משוכנע שהוא לא רצה לעזוב. אינטר לא חסכה כאן הרבה כסף וגם לא הביאה שחקן טוב ממנו, זה היה מטופש לוותר עליו, אין הסבר אחר. עם הגנה כזו אי אפשר להגיע לכל מקום. אולי גם אשרף וגם פרישיץ' בכנפיים זה יותר מדי (יודע שאשלי יאנג נעדר, ועדיין) הקבוצה כולה פרוצה ואי אפשר לשחק עם קולארוב במשחק כזה. אריקסן ואלכסיס מחליפים ואני לא רואה אותם משתחלים פנימה.

    לגבי יובה - מכת היעדרויות בלתי נתפסת (וכן בהתקפה בלי רונאלדו ובלי דיבאלה זה יותר מדי), בהחלט מחפשת את עצמה וזה בסדר. לא הפסידה פעמיים כשהייתה בעשרה שחקנים ומצד שני מצחיק לדבר על אדומים כי ראביו האידיוט ספג שני צהובים מטופשים נגד רומא. נסתפק בהופעה 650 של בופון. אהבתי את הראיון אחרי המשחק שהוא דיבר על סיכונים שהקבוצה לוקחת ובעיקר: "ניקח אליפות, בטוח שנסיים ראשונים".
     
  12. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אז אם הביקורת היא לא על שיתוף הצעירים אני לא מבין על מה הביקורת? הסגל דרש מהפכה וזה מה שקרה ובתקופה כזו קשה של הקורונה שבה להוציא את האנגליות אף קבוצה אירופאית לא שפכה כספים גדולים אני באמת לא מבין מה התהייה, במיוחד שרק לפני חודש חצי עולם פירגן לבאיירן על כמות הצעירים שהיא משתפת. אז נכון יובה זו לא באיירן אבל גם לבווארים היו תקופות מאוד לא טובות, הריצה החשובה היא לאורך זמן.

    אני לא מוצא שום הצדקה לאף טענה בנוגע להצערת הסגל הנוכחי בתקופה הכל כך מאתגרת הזו. רצית עוד עונה עם היגוואין, דה שיליו, קוסטה הפציע ומטווידי? אני משער לעצמי שלא. יש לזה גם מחיר.


    לגבי החלק השני - החלק ההתקפי עשיר באופציות, חלקן טובות יותר וחלקן פחות. חלקן צעירות יותר וחלקן פחות. העובדה היא שיש 2 שחקני התקפה ימניים (קולוסבסקי וקייזה), שניי שחקני התקפה שמאליים (ברנרדסקי ורונאלדו) ושניי חלוצים (דיבאלה ומוראטה), מה לעשות שכאשר ברנרדסקי חןזר מפציעה, רונאלדו ודיבאלה נעדרים וקייזה מורחק באדום דקה 60, אתה נשאר עם מוראטה וקולוסבסקי.

    נ.ב הבעיה הייתה בקישור ולא בהתקפה. יובה לא הצליחה להניע כדור. ארתור היה מאוד רך ומבולבל, בנטנקור לא היה מספיק נייד ופורטאנובה איכזב בגדול. קורה, ממשיכים הלאה.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    כשאני מדבר על התקפה אני מתכוון גם לקישור שממנו זה מתחיל. את הביקורת שלי על בנטנקור אתה כבר מכיר, ארתור יהיה חייב להראות הפוטנציאל שלו במקודם ובמאוחר, כי בשאר אני לא תולה הרבה תקוות.

    הביקורת שלי לא היתה ספציפית לגבי המרקטו האחרון(למרות שאני לא מת על ההבאה של קייזה) אלא על שרשרת המחדלים שהביאה למרקטו האחרון. אנחנו לא במקום שהיינו אמורים להיות בו.
     
  14. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    "שרשרת המחדלים" של העבר מקומה בעבר, זה לא יעזור לחשוב מה היה אם. כרגע יש סגל צעיר יותר והמחיר הוא לגיטימי.

    לגבי הקישור - ניסו לעשות משהו מעניין, אני חושב שמגיע לזה צ'אנס קצת יותר ארוך משלושה משחקים רשמיים במינימום הכנה לעונה. מגיע לפירלו קצת יותר קרדיט מזה.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    השאלה היא מה יכלו לעשות אחרת.

    כרגע הנק' היחידה שאני חושב עליה היא אוואר. היו דיווחים גם לאחר החלון שהוא היה בידינו והחליטו ללכת על קייזה. בעייני טעות קשה, אבל זה מה שהחליטו. לא בגלל זה נראינו ככה אתמול.

    אני שוב אדגיש את זה. המאמן נמצא על הקווים. על המגרש צריך מנהיגים. בונוצ'י אתמול היה בתפקיד הזה, ונכשל(שוב) בלהנהיג את הקבוצה. זה אספקט שחוזר על עצמו בכל פעם שהוא מקבל את הבמה הזו. גם במילאן, וגם אצלנו בלי ג'ורג'יו. למזלו דה-ליכט נכנס לעניינים מהר בעונה הקודמת.
    הוא מסתובב עם פאסון של אלוף ומקבל שכר גבוהה. עונד את סרט הקפטן, ואני שואל למה?
    הבלבול בחלק האחורי אתמול(עמידה, מי יוצא למי, מרחקים ועוד) היא עליו ולא על אף אחד אחר. אלו הם אלמנטים בסיסיים. לא ראית אותו דוחף אחרים, לא ראית אותו מחלק הוראות.

    רמת הריכוז שרונאלדו/זלאטן מצפים משחקנים שעולים איתם לדשא, היא לבדה עושה אפקט מטורף על הקבוצות. זה משהו שמדברים עליו הרבה בכדורסל ומשום מה בכדורגל פחות. אבל זה כלכך חשוב ומשמעותי. הייתי מעדיף אתמול את מרקיזיו בלי הברכיים שלו בגיל 34 על המגרש מאשר חדלות האופי של בונוצ'י. וגם בנטנקור אגב - שאמור לתת קפיצת מדרגה, או ללכת למקום אחר.