ליגת האלופות - שלב הבתים, מח' 1

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏19/10/20.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    והנה ריאל ואתלטיקו, מוכיחות כמה הרמה בספרד מזעזעת.

    עצוב.
     
  2. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    לא חושב שצריך להגזים בכל מיני טייטלים של אם זו הרמה של ריאל אז כנראה שגם חטפאה קבוצה יותר טובה, או שהרמה בספרד נמוכה בגלל באיירן.

    כמה דברים ששווה לזכור:
    1. פאקינג קורונה - אין קהלים ביתיים, לא היה זמן להכין את הקבוצות, לא היו תקציבים לעשות תיקונים וחיזוקים במקומות הנכונים
    2. פאקינג קורונה - תחיל שנה. זוכרים את הימים שליון הייתה מפרקת את ריאל וכולם היו מכתירים אותה כאלופת אירופה ואז היא הייתה עפה ברבע באופן קבוע? נראה לי פרגוסון היה זה שדיבר על כך שזה משנה איך הקבוצה נראית במרץ-מאי. לא במחזור הראשון של האלופות
    3. פאקןנג קורונה - ויש קבוצה אחת שלא הייתה צריכה לעשות בכלל רכש. יש לה סגל עם השחקנים הטובים כמעט בכל עמדה + גיבוי מדהים. קוראים לה באיירן מינכן, ואני לא חושב שיש קבוצה אחת שהייתה רוצה לפגוש אותה היום.

    חלאס להפעיל לוגיקה לינארית זולה. אם פריז הפסידו ליונייטד, ויונייטד נדרסו על ידי טוטנהאם , ואני גם אכלתי שניצל, זה לא אומר שמכבי חיפה לוקחת את ריאל בהליכה אחורה . מתי אי פעם הסקה כזאת הוכיחה עצמה ?
     
    Scouser Tommy, DRORIKO, modric19 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    בכסף שבאיירן שילמה לנו על לוקאס רכשנו מערך הגנה שלם, שני בלמים ושני מגינים. אפשר לנצח משחק אחד ואפשר למצוא תירוצים למשחק אחד, אבל בגדול אלה יחסי הכוחות.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זידאן יודע לנהל סגל של גלאקטיקוס ולעשות רוטציות נבונות, הוא לא יודע לבנות קבוצה, הבחירות שלו היו לא נכונות בקיץ שכן הושקע בו הכסף הגדול - קיץ 2019. אף אחד לא היה יכול לדעת שהזאר יוצא לפנסייה ונדבק מבייל, אבל אפשר היה לחפש משהו אחר ולא מיליטאו, הייתי חיי בשלום עם רגילון ולא מנדי (למרות שהוא סלע הגנתי), וגם את יוביץ' - אם המאמן לא מאמין בו. אפילו רודריגו שפתח נהדר - הוא הגיע כשהיה כבר ויניסיוס ישנו.

    אני חושב שיש הבדל בין קבוצה שרושמת תצוגת נפל אחת כמו ליברפול (אפילו מנצ'סטר סיטי למשל שהכדור לא נכנס במשחקים מסוימים) למשל לבין ריאל מדריד שמשחקת כבר חודש קטסטרופה, יותר נכון מהעונה שעברה, זה לא מסתכם ב"קורונה". אם היו אוהדים במגרש, זידאן היה רועד, גם הוא היה סופג את המטפחות הלבנות. אפשר לתהות מה קורה בריאל וגם לגבי מנצ'סטר יונייטד. על פ.ס.ז' אותן הביקורות היו כבר זמן רב, בלי קשר לקורונה. ריאל אגב בדיוק עם אותו הסגל מהעונה שעברה ואנחנו רגילים לשחק נגד ללא הזאר. לא קיבלנו 'מכת קורונה' כמו פ.ס.ז', היה מספיק זמן לנוח, ואנחנו לא קבוצה חדשה כמו יובה.

    לגבי אתמול - פאביניו עם עבודה מדהימה בהגנה וזה יכול לכבוד לטווח ארוך לדעתי, זה הפיתרון המשתלם ביותר, אין מה לצפות מליברפול ליותר מ-0:1 קשה ומוזר כזה כמו אתמול| קינגסלי קומאן התחפש לסקורר? תענוג לראות את באיירן, לא מתאים לאתלטיקו להתפרק ככה באירופה, מצד שני זה מה שקורה שלא מסוגלים להחזיק בכדור אפילו לא רגע והשער הראשון מגיע מוקדם. הגיעה הנקמה של באיירן על 2016.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/10/20
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לדעתי יוביץ' כישלון ידוע מראש. שחקן עם ג'וקים בראש, מצטיין בעיקר לסיים. אמרו עליו כבר בפרנקפורט שיש לו תכונות בעייתיות למועדון טופ.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם הנחיתו את יוביץ' על זידאן - זה רע מאוד. אם זידאן איבד בו אמון אחרי עונה אחת בה בקושי נתן לו לשחק - זה גם רע מאוד. ברור שיוביץ' הוא לא הולאנד לדוגמא. חלוץ זקוק לביטחון, הוא לא רץ ונע מספיק לדעתי אבל אני לא אאשים אותו בהפסדים כשהשחקנים הבכירים נראים כל כך רע. זידאן היה צריך לתת לו יותר הזדמנויות בעונת הבכורה ולא רק נגד ולנסיה או אתלטיקו בסופרקופה כשאין ברירה והיתר פצועים. בכל מקרה איזה שחקן התקפה שלנו נראה סביר? אף אחד. ויניסיוס לא שווה מקום אמיתי בסגל של אף קבוצת טופ, והוא הרע במיעוטו אצלנו.

    זה לא משנה, אני כחסיד ענק ומעריץ של זידאן (לא רק כשחקן כי זה לא רלוונטי אלא כמאמן) - חושב שצריך לחשוב טוב על מה שקורה. לא צריך סגל מדהים כדי לשחק כדורגל התקפי לפחות, וגם הוא אחראי לפחות במידה מסוימת על כך שלא בוצע רענון.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אחרי אתמול אפשר לומר שיש פוטנציאל למאבק מרובע על העליה בבית הזה, לא טריוויאלי בבתים של האלופות מאז שעברנו לשלב בתים אחד.
    אני מאמין שריאל תקום מההפסד הזה וגם תעלה מהמקום הראשון, סימן השאלה הגדול הוא סביב מנשנגלדבאך שתמיד נראית כמו קבוצה גרמנית מגניבה כזאת שמשחקת התקפית אבל בבמות האלה לא משאירה חותם, אולי העונה זה הזמן לעשות קפיצת מדרגה.
    הכישרון והניסיון של שחטאר יחד עם הנטיה של אינטר וקונטה לפשל באלופות בשנים האחרונות יגרמו לדעתי לכך שנראה אותן מתמודדות על המקום בשמינית עד המחזור האחרון, מקווה שגם גלדבאך תהווה פקטור.

    ראיתי באיזשהו מקום שמארסיי אחרי אתמול רושמת 10 הפסדים רצופים בליגת האלופות, נתון מדהים(יש מצב גם שיא שלילי) ולא מחמיא לאלופה הראשונה של המפעל:
    הפסידו אתמול לאולימפיאקוס.
    בעונת 13/14 הפסידו את כל ששת המשחקים בבית עם ארסנל, דורטמונד ונאפולי.
    בעונת 11/12 רשמו צמד הפסדים ברבע הגמר לבאיירן, בגומלין בשמינית הפסידו לאינטר 2-1 עם הגול ההוא של ברנדאו בדקה ה90 שסידר להם עליה.

    אני חושב שלמרות השם מדובר באחת הקבוצות החלשות במפעל, לפחות על סמך המשחקים שראיתי העונה, אם יוציאו יותר מ-4 נקודות וימשיכו לאירופאית זה יהיה יפה מאוד.
     
  8. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    זה אחת ההסברים למה לריאל יש מעט אליפויות בשנים האחרונות לעומת ברצלונה. בעוד שריאל נותנת ריצה במרץ-מאי ולפעמים זוכה בליגת האלופות, אז בליגה, איפה שהנקודות חשובות גם בתחילת עונה, היא מאבדת. אז גם כשברצלונה הייתה מפשלת,ריאל לא הייתה קרובה כדי להפוך את היוצרות.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההסבר לגבי מספר האליפויות הנמוך של ריאל מדריד:
    1) תחרות קשה מאוד עם ליאו מסי וחבריו רוב השנים. לא משוכנע שליברפול\מנצ'סטר סיטי\באיירן מינכן היו מצליחות יותר, ממש לא. לאחר מכן ראיתי שדיברו על השוואה עם ברצלונה עצמה, אני חושב שבהתקפה כן נפלנו מהם, בנזמה ובייל זה לא היה מספיק בהשוואה לרף שממול.
    2) אם מסורתית את המשחקים הגדולים בצ'מפיונס היינו צולחים - הרי שבמשחקי הליגה היינו מפסידים, לא תמיד בצדק.
    ריאל מדריד גמרה את העונה מוקדם בעשור האחרון ב-2012/13 פחות או יותר, קרע בין מוריניו לשחקנים אחרי פתיחת עונה לא טובה, אבל זה לא תירוץ. ב-2018/19, עם סולארי-לופטגי, אחרי שרונאלדו עזב ולא הגיע אף אחד - לא היינו קבוצת כדורגל.

    בניגוד לשנים עברו שלב הבתים מאוד-מאוד דחוס וזה אולי יקשה על קבוצות לשנות מומנטום. קשה לנתח אם קיים דבר כזה של משחק בית באמת בעידן הקורונה, המשחק הגדול הראשון בין ריאל ואינטר הוא בספרד, מצד שני אינטר כובשת הרבה יותר בקלות, לא ממש אוהב שחקנים מהסגנון של לוקאקו אבל הייתי מחליף חצי קבוצה כדי לקבל אחד כזה. אינטר בלחץ בגלל שאשתקד היא עפה בבתים אבל בריאל מדריד זה חמור יותר.

    אני כבר עם הפנים למחזור הבא ומתבאס שהקורונה מונעת מאבק סופר-מעניין בין רונאלדו ומסי, סליחה בין ברצלונה ויובנטוס. אני חושש שליובה אין קייס לגבי המסמכים ששלחה לאופ"א והרצון לקיים בדיקה סמוך למשחק. התקנון מאוד נוקשה.
     
  10. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    דודו המגן שייך לרמות הגבוהות ביותר. שחקן נהדר.