הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    אם החשש לגבי קודוס יתממש וזאת הפציעה המדוברת אנחנו בדרך לעונה קשה, קשה מאוד
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  2. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    העונה של 18/19 גורמת לציפיה שלא תחזור. שהונטלאר ולאסינה הם החלוצי 9 היחידים המצב לא טוב.

    אולי אני פסימי אבל אטאלנטה הולכים לנצח את ליברפול ואנחנו נגיע לאירופית ולא נחזור עם איזה גביע נחמד הביתה
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    את האמת שאני לא ממש מאוכזב. אני מרגיש שאם היינו שמים גול אחד ליברפול היו בסוף טיפה מתאמצים יותר ובסוף מנצחים. הבדלי הרמות ברורים. זה מתסכל, אבל אני מציאותי.

    הגענו היום לשלוש הזדמנויות גדולות מאד. הראשונה היתה צריכה להיות בפנים. פרומס צריך פשוט להבקיע. מה לעשות שהוא לא בכושר. אחרי זה טאדיץ' שאולי לא היה צריך לתת לכדור לקפוץ עוד פעם. אם היה מיד בועט שום שחקן של ליברפול היה מחלץ מהקו. בסך הכל החמצה מעצבנת, אבל פרומס החמיץ ממצב נוח יותר. הקורה של קלאסן היה פשוט חוסר מזל. אגב, בסוף כבר רואים את ההבדל בין הרמות. אצל ליברפול ההזדמנות של אקלנקאמפ היתה כנראה נכנסת...

    אז בסך הכל טן האח העלה הרכב מפתיע שעבד שמונה דקות...צריך לקוות שהפציעה של קודוס לא קשה מדי. אין לי מושג מה יש לאנתוני, אבל גם הוא היה מאד חסר היום. חשוב לציין שהיום לא קובע הרבה. מבחינתי ליברפול ואטאלנטה הן המועמדות להמשיך. את ניוצלנד נצטרך לנצח פעמיים ושם אין תירוצים. מקום שלישי זה המינימום לדעתי.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  4. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    אירופית זה כל מה שיש לנו לשאוף מהבית הזה. אטאלנטה זה ענף אחר (אני טוען שקיבלנו בבית 2 מ-3 הקבוצות המפחידות באירופה מאז החזרה מהקורונה) ואם ביום כזה של ליברפול אנחנו מפסידים כל מה שנשאר זה לעשות את העבודה מול הדנים.
     
    de Middenweg ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מה החשש? קרע ברצועות הברך? פשוט נצטרך סבלנות. אין לי מושג. הוא נחת לא טוב, אבל אני לא רוצה להכנס מיד לפאניקה. אולי סתם סובב את הברך.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @AFCA
    אני מנסה לא לסתום את הגולל על המשך המשחקים. לי יש הרגשה מאד ברורה שאם היינו היום מבקיעים ליברפול היו מעלים הילוך. הם פשוט כמה רמות מעלינו. לצערי לא הצלחנו לכבוש, אבל בכל מקרה אני מאמין שהיינו מפסידים היום. הבדלי הכוחות נראו כמו אייאקס מול הראקלס או משהו כזה. בליגה רואים הרבה משחקים שאנחנו מנצחים ככה. אולי בסוף אנחנו כובשים אז יותר, אבל אתה מבין אותי לדעתי.

    מקום שלישי זה המינימום ואת זה אמור לקבל, אבל אולי יקרה עוד משהו נחמד בחודשים הקרובים. לך תדע, יש גם קורונה הא? (עם המזל שלנו דווקא אנחנו נפגע מזה.....)

    @הרצליה עד המוות
    ארז, אוברמרס טען רק לאחרונה בראיון שאנחנו אולי צריכים לשקול עונת מעבר בגלל הקורונה. לליגה הסגל הזה מספיק טוב. לא כבשנו היום, אבל לדעתי הבעיה לא היתה דווקא העדר מספר תשע. מול קבוצה ברמה של ליברפול אתה לא תקבל הרבה הזדמנויות. יצרנו היום לפחות ארבעה הזדמנויות טובים. פרומס, טאדיץ' בחצי הראשון. קלאסן ואקלנקאמפ בחצי השני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/10/20
  7. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    אני מסכים. פשוט צורבת לי המחשבה הזאת שהעונה של 18/19 שווה לתחת בסך הכל בטווח הארוך היא לא הועילה לנו. אי אפשר להתחרות בחזירות של הליגות הגדולות, התחרות פשוט לא הוגנת.

    אני לפחות לא זכיתי לראות את אייאקס באמת מצליחה באירופה ובגלל זה כואב לי.
     
    de Middenweg ו-AFCA אוהבים את זה.
  8. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    מה שבעיקר מדאיג אותי זה שמדקה 60 לרוב השחקנים אצלנו לא היה אוויר, עד אז באמת נראינו די טוב. לא יודע איך אנחנו הולכים לשרוד ריצה של עוד שבועיים עם 2 משחקים בשבוע בהיעדר האופציות מהספסל אם קודוס ואנתוני בחוץ (אצל קודוס כל דבר חוץ ממתחיל בA ונגמר בL יפתיע אותי לטובה). אנחנו חייבים את האחרון מול אטאלנטה, וטן האח צריך לחשוב איך הוא מחלק כוחות בשבועיים האלה.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Ajax Amsterdam
    מצטער לאכזב אותך, אבל בשנים הקרובות הכח של הגדולות באירופה רק תהיה יותר גדול. הפער יגדל. ליברפול, ומנצ'סטר יונייטד כבר רוצות למעשה ליגה ייחודית בין כל העשירות באירופה. בסוף נקבל ליגה סגורה כמו שרואים ביורוליג עם הכדורסל. לאייאקס אין את המשאבים להתחרות עם העליתא. לדעתי גם לא הקבוצות הגדולות מפורטוגל. תאמין לי אני חושש לעתיד מאד לא ורוד בשבילנו.

    @AFCA
    אתה יודע למה זה קורה? מול היירנביין אפשר כבר לנוח במחצית...קבוצות כמו ליברפול משחקות מדי שבוע משחקים באינטנסיביות רצינית. אנחנו? אהיה לארג'. שתיים מול פ.ס.וו, פיינורד, א.ז אלקמאר ואולי בחוץ מול אוטרכט. אפילו משחקי הצמרת בארהדיביסי לפעמים משעממים. זה לא פייר לכיוון הקבוצות הקטנות בהולנד, אבל אם אתה רוצה להעלות את הרמה אז צריך לארגן ליגה של איזה עשר קבוצות. אולי עם הצמרת הבלגית.

    הוצאנו היום את המקסימום. קיבלנו הזדמנויות, החטאנו, והם למעשה שיחקו בהילוך שני. זאת המציאות. בשבילם שלב הבתים זה שיעמום שצריך לעבור (ראית איך קלופ הוציא את כל ההתקפה שלו? ), בשבילנו זה אתגר רציני...

    שכחתי לציין. אתה צודק לגבי לחלק את הכוחות. לכן הוא הוציא את קלאסן ונרס. הם היו מהמצטיינים שלנו, אבל לא סתם טן האח הוציא אותם. מה גם שנרס רק חזר מפציעה קשה. לתת לו עכשיו כל משחק תשעים דקות זה רצח. בסופו של דבר הליגה הכי חשובה לנו.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  10. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    @de Middenweg זה מובן לי פשוט עדיין קצת מבאס. אני מאמין שתהיה מלחמה בנושא הזה, הפריימרליג הולכים ככל הנראה להכנס בזה.

    לא שאופ"א לא מושחתים אבל פיפא הם המגה נבלים שדוחפים לסופרליג.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    בסוף נקבל ליגה סגורה אומרים בערך 25 שנים.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני חושש שזה יקרה. הקבוצות העשירות כבר הגיעו לשלב שאפילו בקיץ הן מקיימות משחקי אימון בינן לבין עצמן בארה"ב, המזרח הרחוק או במפרץ הפרסי. היו שנים שאייאקס ארגנה בקיץ את הטורניר הידידותי שלה עם קבוצות כמו ברצלונה, היונייטד ואחרות. הטורניר כבר לא מתקיימת.

    אני מבין שכסף זה הדבר הכי חשוב בעולם (לא בשבילי, אבל כן בשביל עולם הכדורגל שהפך לביזנס אמיתי. הספורט והמסורת פחות חשובים), אבל אם כבר ליגה חדשה שלפחות יארגנו משהו עם אפשרות שקבוצות יכולות לעלות ולרדת. עם זה אין לי בעיה. הייתי רוצה לראות את זה גם בכדורסל עם היורוליג. בסופו של דבר יש בכדורגל גם קבוצות מסורתיות עם עבר מפואר, אבל הן פתאום לא יותר חשובות? האם הסיטי, פריס סן זמן יותר גדולות מהטופ שלוש מהולנד או הגדולות מפורטוגל? לשתי העשירות עם הכסף הערבי אין בכלל גביעי אלופות. לאייאקס יש ארבע, פ.ס.וו ופיינורד אחת. גם לבנפיקה ופורטו יש. הספורט הוא הדבר הכי גדול ועממי שיש, אסור שעשירי העולם יקחו את זה מאיתנו.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    משהו אחר.
    הדגשתי את זה אחרי ההפסד בכרונינגן. ראיתם את הגישה אתמול מהדקה הראשונה? ראיתם את ההבדל בין איך שיחקנו ואיך עמדנו במגרש בצפון הולנד? גם עם לאביאד בשפיץ ואלברז בקישור היינו צריכים לנצח בכרונינגן, אבל השחקנים לא נתנו שום אקסטרה מאמץ. זאת הסיבה העיקרית למה יש לנו כבר הפסד בליגה.

    ראיתי אתמול תשעים דקות בהן אנחנו היינו האנדרדוג כמו אוטרכט למשל תמיד עושות מולנו. ראיתי תשעים דקות של מאמץ קבוצתי אמיתי. דווקא ליברפול שיחקו אתמול בניחותא, במעין שאננות. בשבילם שלב הבתים זה לפרוטוקול. לצערי לא הצלחנו להעניש אותם כמו שכרונינגן כן הענישה את הגישה שלנו.

    מבחינתי ליגת האלופות היא בונוס בגלל שליברפול ואטאלנטה קבוצות יותר טובות מאיתנו. אם נשחק בליגה בגישה כמו אתמול ננצח כל קבוצה בארהדיביסי. בטח לא נפסיד לקבוצות כמו כרונינגן שוב גם אם לאביאד משחק בשפיץ או אלברז בקישור....
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אי פעם הפערים היו כל-כך בולטים כמו היום?
    האם הרצון לייצר כסף לא יביא לשינויים משמעותיים ב-"ליגת האלופות"?


    מה האלטרנטיבה?
    עונה פחות טובה ולמכור את כל החבר'ה שעזבו בחצי מחיר?
    קיבלתם עונה מהסרטים, זה אחלה דבר.
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אני מרגיש כמוהו ואני אסביר למה - שאתה אוהד ברצלונה, או אפילו באיירן מינכן (שקיבלה שני גולים בתוספת זמן בגמר ליגת האלופות) אתה בסוף יודע שכמה שזה לא כואב כרגע הקבוצה תחזור, ואחרי שנה או שנתיים או שלוש באיירן כבר זכתה, ברצלונה, ריאל, יובה וכו' בסוף חוזרות למעמד הזה.

    שאתה אוהד אייאקס כמונו, הדבר הכי קשה באותו גול של לוקאס מורה, חוץ מהגול עצמו וההדחה הכואבת, זה ההפנמה שמה שראית עכשיו קרוב לוודאי לא יחזור. לא בעוד שנה ולא בעוד עשר.

    ברור שאין לדעת ואף פעם אל תגיד לעולם לא - אבל בוא נהיה רציונליים. שבאיירן מינכן תודח בחצי גמר בדקה 96 זה יכאב מאוד, אבל בכמה שנים שלאחר מכן היא תעשה את אותו מעמד שוב. אנחנו פשוט לא. וזה הכי כואב.

    קשה לי לחשוב על העונה הזו. ברור שזה "עונה מהסרטים" אבל כזה סוף כואב. אני אגיד לך יותר מזה, כל שנה בתאריך של המשחק נגד ריאל מדריד ב96 המדיה של אייאקס הייתה מלאה מהקטעים מהמשחק עצמו (0-2 אייאקס בקונצרט כדורגל בברנבאו). הייתה התלהבות תמיד שזה פורסם ואני, הייתי עצוב, שב2012, 2013, 2014.... ובכל שנה שזה פורסם היייתי אומר איזה עצוב שאנחנו מתרפקים על משהו שקרה לפני 15-20 שנים.

    אנחנו לא רוצים פשוט שגם בשנת 2038 נראה שוב קטעים מהמשחק נגד ריאל ב2018. בפעם האחרונה שעשינו משהו.
    ספויילר - זה כנראה מה שיהיה.
     
    AFCA ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.