הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    לא יאמן מה שקורה לאלקמאר העונה. פשוט לא יאמן. שוב שיוויון בדקה ה-90. אגב המשווה לדן האג שם שמוכר בטח לחיפאים...מיכאל קרמר.

    Sent from my MI 8 using Tapatalk
     
    Ajax Amsterdam ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    מה אמרתי לכם? AZ לא תנצח את אדו. הקבוצה במשבר ומה שקרה באיטליה היה מדהים, אבל די מקרי. שם לא היתה לא.ז מה להפסיד, כולם ציפו להפסד, אם לא תבוסה. הדבר גם נכנס כנראה לראש האיטלקים. היום לאדו לא היה מה להפסיד, ואחרי שניצלו בחצי הראשון מפיגור רציני כולם הבינו בדן האח מה השעה?

    ללא ספק שהקורונה פגעה קשות בקבוצה, אבל גם לפני ששחקנים נדבקו הקבוצה הזאת לא תפקדה. מה חשבתם על המשחק מול פלזן? שוער צ'כי הציל אותם בדקה ה-95 עם הכשלה דיבילית של דרויף. מול דינמו קייב ראינו את אותן ההגנה הכושלת כמו במשחקים האחרונים. AZ במשבר קשה והפער בינה לבין אייאקס כבר עשר נקודות....
     
    הרצליה עד המוות ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    @רון עמיקם
    @סמואל אטו

    ראיתי שתי תגובות שלכם בדיון הליגיונרים, אבל לדעתי התגובה שלי מתאימה יותר לדיון ההולנדי...

    דיברתם שפ.ס.וו "לא מאומנת". ובכן, מאז מינויו של שמידט דיברו פה בהולנד ללא הפסקה שהמאמן צריך לקבל זמן כדי שהוא יכול ליישם את שיטת משחקו בפ.ס.וו. בהולנד הגרמני בעיקר זכור כאיש שהשפיל ביחד עם זלצבורג פעמיים את אייאקס. פה מזכירים ששמידט דוגל בשיטה עם לחץ מאד גבוה, אבל השאלה היא האם הסגל הזה מתאים לשיטה הזאת? בטח לא עם גצה שלא היה היום בסגל כי הוא שוב לא כשיר.

    אני חושב שפ.ס.וו אמורה להתאושש מהר ולחזור לקרב האליפות עם אייאקס. קרוב לוודאי שהצמד יברח בהדרגה משאר הקבוצות. ויטסה ופיינורד ימשיכו לנגן כינור שני.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895


    בכל זאת משחק היסטורי, לא? */aaa021
     
  5. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    עוד פעם החילוף הזה של סלוט בו הוא מכניס את רמון לווין הכשל הזה, על חשבון שחקן התקפה.
    ואז שלושה בלמים בהגנה לא יודעים את מי לשמור ואנחנו סופגים שער ביזארי (קראמר ניסה למסור רוחב, מה ביזוט חשב שהוא נפל לקרקע???)
    ADO קבוצה כ"כ חלשה, בחצי הראשון היינו בתוך הרחבה שלהם לפחות 15 פעמים. אין לנו מי שיהיה סקורר בקבוצה הזאת (ואל תגידו לי שבואדו חסר). במקום להוביל 0:5 במחצית אנחנו משחקים בחרא ליד הרחבה.
    זה כבר נהיה צפוי שאני כבר לפעמים יודע שזה יבוא. כולם הולכים אחורה דק' 85 כאילו הם משחקים נגד נאפולי בחוץ. ADO לא חיברו 3 מסירות במחצית הראשונה, קבוצה בדיחה.
    לא זוכר מתי קבוצה פתחה אי פעם עונה עם 5/5 תיקו ולא זוכר מתי היא ספגה 6 שערים מעבר לדקה ה-85 בארבעה מחזורים רצופים. פסיכיאטר דחוף למועדון.
     
    EuropeGuy ו-הרצליה עד המוות אוהבים את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    @c_web
    את האמת שיש לי המון רגשות לגבי כל המצב כרגע. לא רק על הקבוצה שלך, אלא על כל המציאות. AZ נקלעה לסיטואציה שבה וירוס תוקף ללא רחמנות בסגל השחקנים שלה. לא פחות מ-15 שחקנים נדבקו. ציינתי בכוונה שגם לפני המצב הזה AZ כבר התקשתה, אבל ברגע שכל כך הרבה שחקנים חסרים כל קבוצה תתקשה להתמודד עם המצב. אם לא היו כל כך הרבה חיסורים לא היתה לי שום בעיה להגיד שכל הבעיות מקצועיות, אבל עכשיו?

    בנוסף לבעיות הקורונה אני חושב שעל הקבוצה יש היום הרבה יותר לחץ מאשר לפני עונה. בסך הכל מצפים עכשיו מא.ז להיות קבוצה שמאיימת על האליפות. הם בעצמם רוצים להיות קבוצת צמרת לכל דבר, אבל הדבר כן מביא לחץ. ראית את ההחטאה אתמול של גודמנסון בחצי השני? זה פשוט לחץ. לפני שנה הוא היה כובש עם עיניים סגורות...

    בסך הכל AZ נמצאת במצב לא פשוט. היא כבר מפגרת עשר נקודות אחרי אייאקס כשלמעשה היא שיחקה כמעט נגד כל התחתית. היא צריכה עכשיו לעשות סוויץ מנטלית רצינית וזה יהיה אתגר. קשה לנחש מה יהיה, אבל הרבה אוהדים מחוץ לאלקמאר שמחים לאיד בגלל ההתנהגות של המועדון מלפני כמה חודשים. בעיקר אוהדי אייאקס שמחים כי AZ ניסתה דרך הדלת האחורית לזכות בכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות בצורה לא יפה. גם הטיעונים שלה לא היו משכנעים והדבר הוליד עוד יותר דם רע בין שתי הקבוצות. כעיקרון כבר שכחתי מהעניין הזה, אבל גם הרבה אנשים ניטרליים העבירו ביקורת על AZ. היא צריכה עכשיו להתמודד היום גם עם העניין הזה וזה מוסיף ללחץ.

    נראה מה יהיה, אבל מבחינת הקורונה אני באמת חושב שלא צריך לשמוח שזה קורה. מחר הדבר עלול לקרות בקבוצה אחרת (למרות שבאייאקס באוגוסט נדבקו 13 שחקנים. האם הם עכשיו חסינים?).
     
    AFCA אוהב/ת את זה.
  7. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    מי מסתכל עכשיו על פער 10 מאייאקס? כרטיס לאירופה לעונה הבאה לא נשיג. אנחנו הולכים להיאבק על מקום בפלייאוף, אולי.
    ואני לא רוצה לקחת את הקורונה כתירוץ כי זה תקף רק למשחק הזה, בנאפולי שניצחנו גם היינו בלי סגל.
    וה "15 שחקנים" שאתה מדבר עליהם, מבחינת ההרכב היינו רואים רק את בואדו משחק, כל השאר על הספסל. אז נכון שאין חילופים אבל זו לא הסיבה למנטליות הזאת והפחד בעיניים החל מהדקה ה-80. זה לא קשור לקורונה!
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אני לא דוגמא לכלום כי אין לי הרבה שעות צפייה בכדורגל הולנדי בשנים האחרונות. יכול להיות שאני פשוט המום לרעה מהרמה של הקבוצות ביחס לליגות שאני בדרך כלל רואה.
    לכל הפחות ממה שאני זוכר מפ.ס.וו שהגיעה לליגת האלופות לפני שנתיים(אילו הבדלים).
    בכל מקרה, ממה שכן ראיתי העונה הם פשוט נראים רע ברמה הבסיסית. חוסר יכולת להניע את הכדור בצורה סבירה בשילוב יכולת הגנתית רעה. הם יכלו בקלות לעוף מול רוזנברג והיו הרבה פחות טובים מול פורטונה.
    אם זה "עבודת אימון" או סתם סגל לא טוב אני משאיר לאלה שמכירים את הליגה הזו יותר טוב ממני.
     
    EuropeGuy ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    @סמואל אטו
    לדעתי התבלבלת, זאת היתה אייאקס שלפני שנתיים עשתה חיל בליגת האלופות :p
    בסך הכל הליגה ההולנדית היא בעיקר בית ספר לצעירים. אם אלה מקומיים או זרים. אי אפשר להשוות את הרמה עם הליגות הגדולות באירופה. הסיבות לכך פשוטות. עניין של גודל מדינה ומשאבים כלכליים. מדי זמן מדברים פה על ניסיון לאחד את הליגה עם זו של בלגיה בשביל להעלות את הרמה בשתי המדינות. אם זה יקרה בעתיד אני לא יודע, אבל פשוט צריכים לקבל את הליגה פה כמו שהיא. התקפית עם הרבה שערים איפה שצעירים יכולים להתקדם ואחר כך לעזוב לרחבי אירופה.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    מקווה שבגומלין יחזירו למלינקובסקי על הברוטליות שלו. צריך לקוות שאנתוני בסדר, אבל לא ברור לי איך הקצב הזה לא קיבל אדום. ראו בבירור שהוא הלך עם הרגל הצידה בשביל לפגוע בשחקן הכי טוב שלנו. עד המקרה הזה הייתי שלם עם התיקו. בסך הכל לשתי הקבוצות היו דקות טובות, אבל מה שקרה בסוף פשוט מרתיח אותי. שלא לדבר שבאיטליה אין כנראה בעיה לשחק עם המספר 88. פשוט מחליא.

    צריך לקוות שאנתוני בסדר ושנחזיר להם בגומלין.
     
    AFCA ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  11. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    מה שקרה עם אנטוני לא נראה טוב בכלל, בכלל לא טוב. בעצם 2 השחקני רכש הכי טובים שלנו פצועים. אם אנטוני יפצע להמון זמן כבר יהיה לי קשה מאוד להיות אופטימי אפילו לגבי משחקי הליגה.
    המשחק עצמו כרגיל עם נאיביות טיפוסית של אייאקס.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    @Ajax Amsterdam
    צודק לגבי הנאיביות, אבל זה אייאקס לטוב או לרע. בדקות האחרונות דווקא אנחנו עוד היינו יותר מסוכנים, אבל כעיקרון אתה לחלוטין צודק.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  13. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    אין לי בעיה שנהיה התקפיים אבל אנחנו חייבים להיות מודעים לחולשות שלנו אם אתה מוביל 2-0 אני לא אומר שצריך לסגור את המשחק לחלוטין, צריך לשחק חכם יותר לדעת לשמור על היתרון הזה . מה שמתאים לקרויף ולקבוצות עשירות יותר לא מתאים לנו (לפחות בכלים הנוכחיים). אם המועדון לא יתקדם מבחינה מחשבתית אנחנו נתקע עוד יותר מאחור.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  14. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    גם כדי להרחיב עוד יותר את הדיון אני חושב שהמועדון שבוי בקונספציה של עצמו. לא תמיד הכדורגל היפה עובד ולא תמיד צריך לשחק יפה, אם נשחק יפה ברוב המשחקים ובחלק מהמשחקים קצת נשחק מגעיל עדיין יזכרו את אייאקס כקבוצה שמשחקת יפה. מה שמתאים ל-2019 לא יתאים להיום, הקבוצה הזאת באמת הייתה משהו מאוד מיוחד עם עילויים בדוגמת פרנקי דה יונג ומתאייס דה ליכט והם היו שוברי שיוויון שעזרו לנו באותה עונה והתאימו מושלם למשחק של אייאקס- היום שנה וחצי אחר כך זה לא מתאים כל כך. אי אפשר ללמד את אלברז את מה שדה ליכט עשה ואי אפשר היה ללמד את רזאבן מה שדה יונג עשה.
    אנחנו מועדון שגאה בפיליוסופיה שלו וזה חשוב מבחינתי מאוד אבל חייבים להתקדם הלאה ואפשר להשליך את זה על כל הכדורגל ההולנדי.

    השאיפה הכוללת שלי שנעלה לרמת ה"פורטו" למועדון שמגיע לנוקאאוט יחסית באופן קבוע, יש נפילות פה ושם אבל סך הכל הם דיי באופן רציף שם.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    קודם כל מסר מרגיע של טן האח. למרות שרואים בבירור פקקים על הרגל של אנתוני הפציעה ככל הנראה לא קשה. בסוף השבוע נשחק בבית מול פורטונה סיטארד אז הקיצוני הנהדר יכול בכל מקרה לנוח.

    @Ajax Amsterdam
    לחלוטין מסכים איתך, אבל קשה לשכנע אנשים שמדי פעם מותר גם לשחק הגנתי. כעיקרון לא יכול להיות שהערב אתה מוביל 2-0 בחוץ מול אטאלנטה ואתה סופג משתי מתפרצות. הדבר הזה גרם לנו גם לפני שנתיים נזק במשחק השני מול הספרס. אחרים יגידו שעם הטקטיקה הזאת כן ניצחו 4-1 בבירנביאו...כעיקרון מסכים איתך לחלוטין, אבל אנחנו במיעוט :rolleyes:

    בסך הכל בשנים האחרונות גם פורטו לא בדיוק קוטלת קנים בליגת האלופות. גם בנקודה הזאת אני די מסכים איתך, אבל אנחנו צריכים עכשיו מינימום לקחת את המקום השלישי. להגיע רחוק בליגה האירופאית גם דבר שמאוד יפה. אל תשכח שהפערים הכלכליים מאד גדולים ולמרות שאנחנו בהולנד הקבוצה העשירה בליגה באירופה אנחנו לא נמנים עם עשרים העשירות באירופה...

    הנה לינק אקטואלי לגבי העניין הזה. אייאקס מדורגת במקום 23 מבחינת הכנסות.
    Rijkste voetbalclubs 2020 - De top 30 in Europa
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/20
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 57)

  1. ofir