האיטלקיות במפעלים האירופאים 2020/21:: מנסים שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏17/9/20.

  1. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    הופעה אומללה ובעיקר מבלבלת, כרגע באמת שאין לי מושג אם בארסה היא בעצם קבוצת על שרק הייתה צריכה שברתומאו סוף סוף יתפטר כדי להראות מה היא שווה או שאנחנו אשכרה כאלה עלובים בלי שום קשר ישיר אליהם. מניח שעוד כמה חודשים נקבל תשובה. עצוב ככל שזה יישמע, נקודת האור היחידה בערב המעפן הזה היא התוצאה, קצת יותר ריכוז בחלק הקדמי שלהם ויום פחות חלש של מסי (מוזר לכתוב את זה אחרי שער ובישול) וזה ניגמר בהשפלה היסטורית.

    הרבה דברים לא מסתדרים לי בהחלטות של פירלו, החל מקו ההגנה הנמוך, דרך ההצבה של השחקנים בחלק הקדמי ועד החילופים המאוחרים (מה הקטע עם ההתעלמות מראמסי? יש מצב שהם רבו לפני המשחק? לא מצליח לחשוב על סיבה אחרת שהוא לא עולה אפילו ל15-20 דקות), אבל בעיקר צורמת לי ההתעקשות על הנעת הכדור השבלונית וחסרת ההשראה הזאת במרכז המגרש. אני מבין ואפילו די מכבד את הרצון להנחיל שיטת משחק מודרנית לקבוצה אבל עם כמה שזה מבאס אין כרגע בסגל אף קשר שמסוגל להוציא אותנו קדימה בצורה אלגנטית ונוחה. ראביו מנסה ומשתדל אבל אין לו כל כך עם מי לשחק, הייתי מצפה מפירלו לשים לב לזה ולחשוב על תכנית חלופית. הפעמים היחידות הערב בהן התקרבנו לבכלל לאיים על השער (מעבר לשלושער הVAR של מוראטה) היו אחרי כדור ארוך של בונוצ'י לקייזה. אסור שזו תהיה תוכנית המשחק שלנו באופן קבוע אבל זה כן משהו שכדאי לאמץ בתדירות גבוהה יותר במשחקים הקרובים. לא משנה אם זו ורונה או בארסה, הקישור שלנו לא מספיק טוב כרגע ואם נמשיך להתעקש על היכלות שלו להוציא אותנו קדימה נמשיך גם לקבל בראש.

    דבר אחרון - זה משחק שלישי מתוך שישה שאנחנו מסיימים עם שחקן פחות. פירלו חייב להוריד את הGET STUCK IN מההוראות הקבוצתיות. השכונה הזאת כבר מתחילה להדאיג.
     
    itzik.miro ו-חייל שוקולד אוהבים את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אנסה לעזור לך: האמת היא באמצע כמו שהקלישאה אומרת. ברתומאו עשה נזקים כל כך גדולים שזה חלחל מקצועית ומצד שני גם אם הצעירים המבטיחים של ברצלונה יספקו דיבידנד כבר העונה אני לא רואה אותה בין חמש הפייבוריטיות לזכייה במפעל ובטח כשמסי בכושר כזה - קסמים הוא יעשה בכל משחק אבל הוא רחוק-רחוק משיאו, מחמיץ הזדמנויות וכובש בפנדלים. לא בורח מזה שיובנטוס הייתה עם רשימת נעדרים ארוכה, לדעתי כריסטיאנו אולי היה יכול לנתב איזו הגבהה ולכבוש אבל אף אחד מרשימת החסרים לא היה מצמצם את הפערים אתמול לדעתי. אין קשר אמיתי בסגל, אני לא מחזיק מראביו והופתעתי בכלל מה-4:4:2 הזה. צרם לי בעיקר הזזת הכדור והמשחק ההתקפי כלומר לא אמרתי לרגע 'יואו, איזה באסה שקייליני או דה ליכט חסרים'. מוראטה היה נראה היחיד אתמול על כר הדשא שמאמין שאפשר לנצח ואני חושב שבערב כזה צריך להחמיא לו.
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    דה-ליכט וקייליני זה לבד שינוי שהיה עושה פלאים אתמול. אף אחד לא מצפה מדה-ליכט לתת שלושער. אבל הגנה יציבה ובטוחה הייתה מאפשרת לכל הקבוצה לקבל בטחון. במחצית השניה ראינו בצורה מאוד ברורה איך חוסר הבטחון מחלחל אצל יובה וגדל אצל בארסה מצד שני. ראינו את החוסר מנהיגות לאורך המשחקים עד עכשיו ביובה וזה זועק לשמיים. ברור שיש הרבה בעיות, וגם התייחסנו אליהן אם באמת אתה רוצה לקרוא. יחד עם זאת בארסה באמת לא הייתה כזו גדולה. הכלום ושום דבר שלנו הגיע למצבים, האמצע והחלק האחורי שלהם רך מאוד, בפועל 3 שערים של מוראטה נפסלו על חוסר ריכוז קל שלו/חוקי הואר, ולא בגלל מלכודות נבדל מתוחכמות. מזלן של הקבוצות האלה שהן לא פוגשות את באיירן בזמן הקרוב.
     
    DRORIKO, יאן קולר ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא צריך שתספר לי על הבעיות של ברצלונה, רואים אותן בליגה שבוע אחר שבוע. אתה טוען שהייתה חסרה מנהיגות וזה בסדר (זה נכון), אני טוען שהיה חסר גם כדורגל (בהשוואה גסה - ככה זה אצל ריאל מדריד. ראמוס לפעמים חסר, אבל אין לנו כדורגל). בשנה שעברה קייליני נעדר לחצי שנה ולדה ליכט לקח זמן להשתלב.
    תמוה בעיני למה ראמזי לא שיחק. כשהמנהיגים הרגילים לא נמצאים אז צומחים אחרים או לפחות אמורים. אפשר לעשות לדיבאלה הנחה על מצבו הפיזי אבל לא מעבר, הוא כבר הכריע משחקים גדולים...נגד אותה היריבה בדיוק. לא הגעתם למצבים, גם נבדל של סנטימטרים הוא נבדל. אני לא זוכר איום מסוכן של דיבאלה על השער, של קייזה, של קולוסבסקי, של אף אחד חוץ ממוראטה. הנעת הכדור שלהם הייתה נוחה ושקטה הרבה יותר מבמשחקי הליגה פרט אולי ל-0:4 נגד ויאריאל כשהם כבשו שער מהיר. לטעמי המשחק היה יכול להסתיים בתוצאה הרבה יותר גבוהה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/10/20
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    מחצית בשליטה כל כך מלאה של מילאן שלטאטארושאנו לא היתה הזדמנות לפשל. לזלאטאן דווקא היתה בפנדל.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    דווקא אני לא זוכר אותו כשוער גרוע אצלכם. בכלל לא מובן לי כל העליהום עליו פתאום, בתור שוער שני הוא בהחלט לגיטימי. לא לכל קבוצה יש את הפריבילגיה שהשוער השני שלה יהיה בופון :)
     
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    הוא לא היה גרוע אצלנו, היה בסדר אך לא מספיק. העליהום עליו הוא לא פתאום, אלא כי היה אחראי לשני שערים שמילאן ספגה מול רומא. וכי האח של דונארומה היה יותר מרשים בהזדמנויות המעטות שקיבל.

    בכל מקרה משחק קל הסתיים לו. עכשיו צפוי משחק קשה יותר. רוצה לומר, אני עם נאפולי בסוסיאדד.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    עליהום בגלל משחק אחד? את האח של הדולר לא ראיתי מספיק כדי לחוות דעה.
     
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    העליהום הוא לא בגלל משחק אחד, כי אם על המשחק האחד, אותו מילאן לא ניצחה באשמתו - איבוד נקודות ראשון ועוד מול מי שאמורה להיות יריבה ישירה.

    והנה נפצע לו שוב אינסינייה :/
     
  10. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    קבוצה שלמה. מאוזנת. מועמדת מס ' 1 לסקודטו - בעונה שבה יובנטוס בלי קהל ובלי מאמן - הולכת ושורפת את הכוכבים שלה במפעל פח שאין אדם בעולם שמעניין לו ת'תחת מהמפעל הזה.

    לא יאומן.
     
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    מצד שני, במפעל הזה לא יורידו להם נקודה וירשמו להם הפסד טכני מול יריבה ישירה.
    —-
    מחצית שוות כוחות, אבל ההתקפות הטובות והמסוכנות ביותר היו של נאפולי.
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מה כל כך שלם ומאוזן בקבוצה הזאת? פתחו עם 4 ניצחונות מול 3 קבוצות חלשות + אטלאנטה בתקופה די רעה ועשית מהם מועמדת מס' 1 לאליפות? לא היינו בסרט הזה מיליון פעם כבר?

    אפילו מאמן טוב אין להם. ופה בדרך כלל היתרון של הקבוצות הפחות בכירות (לאציו, אטלאנטה) בא לידי ביטוי.
     
    יאן קולר אוהב/ת את זה.
  13. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    באים לי טוב בעין.
    השלוש האחרות פחות.
     
  14. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אם הם יעזו לא לנסוע בגלל שניי שחקנים חולים הם יקבלו הרבה יותר מהפסד טכני במפעל הזה.
    הזוי בעיניי שאתה נותן הצדקה להחלטה הזו של נאפולי.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    השאלה מה זה חלשות. גנואה עשתה תיקו עם ורונה(בדיוק כמו יובנטוס) ופירקה את קרוטונה. בנוונטו ניצחה את סמפדוריה. נכון שהקבוצות האלה לא יהיו בצמרת, וככל הנראה ילחמו על הישארות, אבל זה עדיין לא קונוסים. ויש כמובן את הניצחון הגדול על אטאלנטה. אז נכון נאפולי שיחקה רק 4 משחקים, אבל זה לא רק הנצחונות, אתה רואה שם שטף התקפי, אתה רואה שם התלהבות. אתה רואה את מרטנס חוזר להיות בעל הבית, את לוזאנו ופוליטנו פתאום משתלבים בקבוצה. את אוסימן. נכון שעוד מוקדם(מאד)להצהיר על אליפות, אבל להערכתי הקבוצה הזאת תדבר חזק בצמרת.