דיון תקשורת - 2020/21

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    במחצית של חדרה - קש היו פרומוים על יום שידורים מיוחד לבחירות, מי יבחר ואיך זה ישפיע על הספורט.
    הם הגיעו למצב שיום שידורים מיוחד באמת יהיה יום מלא שידורים חיים שהם לא מקצה דירוג בפרומולה 1 (לא מזלזל וצופה גם) או ליגת השחייה הבינלאומית.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    מי האידיוט שיראה את זה? לא כאילו למי יש זין לאמריקולוגים בחצי שקל כמו עידו גור ורון קופמן. ולמה שיעדיפו לראות אותם על פני מהדורות החדשות?
     
  3. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    דיבר במשך 3 דקות על זה שבכפר סבא לקחו בחשבון שהקהל יחזור בהמשך העונה ואז הקהל היריב יקניט את השחקן כי יהיה כתוב אומו על החולצה, אז הם קיבלו החלטה לכתוב את השם הפרטי על החולצה שלו.

    בל נשכח את החשיפה הנהדרת שקבוצות הכדורגל הישראלי דוחפות לזה שארז כלפון ישיא משואה ביום העצמאות.
    אה שנייה, מה זה? מי דוחף? האיש החזק בהפועל נוף הגליל, כן מסתבר שהוא מעניין אנשים גם מחוץ לנוף הגליל וכולם מחכים להמלצות שלו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    באנה האיש הזה משועמם
     
  5. DaveTheSave Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/18
    הודעות:
    1,316
    לייקים שהתקבלו:
    628
    מין:
    זכר
    ולא שכח לבקש תמיכה מבוני ואלון מזרחי ואמר להם שיתקדמו בראש ויתמכו ברעיון.
    מהפכן משוגע רז זהבי, לשים על גב החולצה את השם משפחה של השחקן, מטורף
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    צריך לשנות את השם של הערוץ לערוץ רז זהבי. כי ספורט כבר מזמן אין שם.
     
    oFiRzZz ו-EuropeGuy אוהבים את זה.
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    תגיד קשקשן, בית"ר נשלחה לגלות אחרי הצ'צ'נים? אחרי פטיש בראש של יורי? עשרות אוהדים רודפים אחרי עובדי מקדונלדס ערבים במלחה? הצתת בית וגן? בוז ושירי "רבין מת"/"לאה רבין זונה" בטקס לזכר רבין? בכלל, מישהו מגלה אתכם על זה שאתם כנראה המועדון הכי גזעני על הפלנטה, היחיד שבאופן די מוצהר לא מחתים שחקנים מגזע אחד ספציפי? מגלים אתכם, או שאתה סתם במוד התקרבנות הקבוע? על כל אירוע שלילי של הקהל הפועל אני יכול בקלות לשלוף לך 3 אירועים אלימים/דוחים מהכיוון שלכם.

    ושיעור קטן בלוגיקה - כדי להוכיח שבית שאן קופחו לא מספיק לכתוב "כולם מכרו אז משחקים" או לתת דוגמא למשחק מהליגה השניה שאני לא בטוח שאפילו צולם - אתה צריך לתת דוגמא לאליפות שהוכרעה במשחק שהיה מכור בצורה הכי שקופה שיש, ושהשחקנים של הקבוצה המוכרת הודו לאחר המשחק במכירה. אם אין לך דוגמא כזאת אז אתה מקשקש כרגיל. מדהים איזה פליפ פלאפים היית צריך לעשות כדי להוציא את בית שאן הקורבן בסיפור הזה, באמת מרשים.

    ובינתיים במציאות בגזרת תקשורת אדומה - ערוץ הספורט הגדול בארץ שייך ליריבה הגדולה של הפועל תל אביב והסיקור של המועדון נראה שם בהתאם, בוואן אם יש מועדון שזוכה ליחס VIP זה בית"ר עם המקורביזם בין חוגג לאופירה, בידיעות אחרונות מי שמסקר את המועדון זה צנציפר שמקורב להנהלה משמע מטנף על הקהל באופן קבוע.
    עכשיו סיימנו עם המציאות, מוזמן לחזור ליילל יחד עם החברים ב"רדיוס לבית"ר".
     
    yakov_y ו-oranfu אוהבים את זה.
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    תכף נראה מי באמת קשקשן פה.
    צ'צ'נים - מה קרה באצטדיונים? תלו שלט טהורה לעד וכמה אוהדים יצאו בגול של סדאייב, לדעתי שני האקטים חוקיים אגב.
    פטיש בראש של יורי - לא היה במשחק, אירוע פלילי אין קשר למועדון.
    מקדונלדס במלחה - לא היה במשחק, אירוע פלילי אין קשר למועדון.
    הצתת בית וגן - לא היה במשחק אירוע, פלילי אירועי פלילי אין קשר למועדון.
    רבין מת ולאה רבין זונה - חופש הביטוי, תתמודד.

    כל האירועים שאני הבאתי קרו בזמן משחקים, מה שאתה מציין אלה אירועים פליליים, מה הרקע שלהם וכו' לא מעניין אותי בשביל זה יש משטרה ובתי משפט. מה שקרה בתוך המגרש אלה אירועים מכוערים אולי אבל כנראה לא מנוגדים לחוק וגם אם כן באופן שולי, איפה זה לעומת זריקת רימון הלם על שחקן רק כי עבר קבוצה או לרדת לדשא ולתת מכות לשחקן של היריבה, בקיצור אתה מקשקש ולגבי היחס בין אירועים שליליים של הקהל של הפועל לעומת הקהל של בית"ר, אז בוא, נתחיל מזה שיש מסגור מסוים שגורם לאירועים של צד אחד להיות יותר בולטים ועדיין בזמן משחקים לא חושב שהיו אצלנו יותר אירועים חמורים, וזה עוד לפני שהזכרתי את הקהל המבחיל שלכם בכדורסל.
    והמועדון הכי גזעני על הפלנטה? תוכיח, משחקים ושיחקו אצלנו שחקנים מכל הדתות והלאומים, איפה הצהירו שלא יחתימו שחקן מ"גזע" מסוים, שוב מקשקש.

    בית שאן מכרה למי? מה בית"ר נתנה לה בתמורה? אולי שחקני בית-שאן לא התאמצו, אולי אפשר לומר נתנו את המשחק בדיוק כמו רמת-עמידר בשנת 90. ואם תראה בית-שאן סרט מלחמה תראה איך במשחק ההכרעה של אותה עונה מכבי חיפה הגדולה של אמצע שנות התשעים שהגיעה למשחק שהיא עם סיכוי לקחת אליפות מפסידה 3-2 בקרית-אליעזר אחרי שהובילה 0-2 רק כי שמעה שמכבי מובילה בוסרמיל והסיפור גמור, מוזמן לראות את שער הניצחון. זו תרבות הספורט שהייתה כאן לרוב, מי שצריך את הנקודות גם לוקח, לא אוהב את זה אבל זה מה שהיה. אבל מכירה לא הייתה, כרגיל מקשקש.

    התקשורת כמו שאמרתי כבר לא אדומה אלא פרו תל-אביבית אבל אין ספק שעדיין הפועל חזקה מאוד. אתה מסתכל על הדברים הקטנים ואומר "הנה נכנסים בנו", כאשר היחס המלטף כלפי הקהל שלכם יגיע באירועים הגדולים, שם מתבטא הלובי התקשורתי האדום, בדיוק כמו שלא עשו סיפור גדול מהאירועים שציינתי אבל כמה אבוקות בשרלרואה פתחו כאן כל מהדורת חדשות ומנגד שאוהדי הפועל עשו זאת במשחק בארץ סיפרו לנו על תצוגה מרהיבה, אתה מבין? ועצם זה שאתה מביא את אופירה אסייג, העיתונאית אם אפשר לקרוא לה ככה שגרמה הכי הרבה נזק לבית"ר בעשרים שנה האחרונות כדוגמא ליחס VIP מראה שוב כמה אתה מקשקש וחי במציאות מדומה. גם צנציפר גרם לא מעט נזק לבית"ר בשנים האחרונות אם כבר הזכרת אותו.

    ואחלה רדיוס לבית"ר, עושים עבודת קודש.
    מעדיף אותם מייללים על המציאות וחושפים את האמת על פני כילדים הפריווילגים מהוד-רמת שרון שנמצאים אצלכם ביציע ולובשים חולצות של צ'ה גווארה ובטוחים שהם לוחמי צדק עממיים.

    יום נהדר שיהיה לך.
     
    abcd ו-Roma אוהבים את זה.
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    @Nigel de Jong

    הבנתי. ביזוי טקס זיכרון לרבין = "חופש הביטוי, תתמודד", בובה עם הבן של אובארוב = אירוע חמור.
    כמעט להרוג בן אדם על ידי תקיעת פטיש בראש שלו זה אירוע פלילי ושהמשטרה תתמודד, אבל פואד דוחף את ערן זהבי זה אירוע שמשליך על כל הקהל של הפועל.
    אוהדי בית"ר אחרי משחק של בית"ר ספק מנסים לבצע לינץ' בעובדים ערבים במלחה? לא היה במשחק אז לא מעניין אותך, אסור לשייך את האירוע לבית"ר למרות שאין ויכוח על זהות המעורבים. אפרופו בכי על "מסגור לטובת הפועל"... איך היית מגדיר את מה שאתה עושה פה?

    קשה להתדיין איתך כשאתה כותב דברים כל כך מנותקים מהמציאות, למשל שהתקשורת לא עשתה קרנבל על אירועים אלימים שקשורים להפועל, לעומת בבית"ר. אני די בטוח שלא היה פה מעולם פסטיבל תקשורתי סביב מקרה אלימות כמו אחרי מקרה פואד, וגם העונש שהתקבל הוא הכי חמור שאני זוכר בכדורגל הישראלי על אירוע אלימות(הפחתת 2 נקודות, כמה משחקי רדיוס וסגירת שער 5 לאחר מכן, על מעשה של אוהד אחד שנעצר אחרי האירוע). גם אחרי דרבי המקלות היה פסטיבל תקשורתי.
    אין דרך אחרת לתאר את מה שאתה עושה פה חוץ מזה שאתה או ממציא או מדמיין, בהתאם לאתוס ההתקרבנות שאוהדי הקבוצה שלך כל כך אוהבים.

    מתי סיפרו לנו על תצוגת אבוקות מרהיבה של אוהדי הפועל? פעם אחרונה שהודלקו כאן אבוקות, בשנה שעברה, קיבלנו 3 משחקי רדיוס ושוב פעם סגירה של שער 5 לכמה משחקים.
    הביקורת כלפי בית"ר בשרלואה הייתה כי זה היה במשחק אירופאי במדינת כדורגל מערבית מכובדת, מה לעשות שזה יותר מפדח ומשמעותי מאבוקות בדרבי מקומי או או במשחק בבוסניה עם 300 אוהדים. אבל אל תתן לי להפריע, תמשיך לספר לעצמך שהמקרה שלכם זכה ליותר סיקור משאר מקרי האבוקות שהיו בארץ כי אתם מסכנים ומקופחים. גישה מצוינת לחיים.


    ולגבי בית שאן - סליחה, לא מכרו, פתחו רגליים. טרמינולוגיה חשובה שלא משנה בכלום את המהות - המקרה היחידי(הידוע) אי פעם שאליפות בארץ הוכרעה על ידי זה שקבוצה פותחת רגליים והשחקנים שלה מודים בזה אחרי המשחק. והם הקורבנות פה. דמיון מפותח יש לך.
     
    oranfu, Telkiyski ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני עדיין מחכה לראות מה יהיה העונש שביטר תקבל על האבוקות שהדולקו מולינו בבלומפילד ובטרנר נגד בש אשתקד.
    מסכנים תמיד מזיינים אותם בבית הדין בטח יחמירו איתם.

    אגב, כשאני קורא את ההודעות של @Nigel de Jong על איזה מסכנים בית שאן ועל הילדים הפריוולגים בשער 5 מהוד השרון אני רואה את אבישי בן חיים מול העיניים מקשקש משהו על ישראל הראשונה והשניה.
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אלה הדברים שכתב אבישי בן חיים לפני למעלה מ20 שנה, אחרי משחק השרוכים... I shit you not:
    "מדורי ספורט בחו"ל דיווחו על המשחק השערורייתי והסבירו כי בית שאן נתנה לבית"ר את המשחק בגלל הזהות העדתית ואולי גם המעמדית בין שתי הקבוצות. אכן, "דברים שרואים משם לא רואים מכאן", או אולי לא רוצים לראות. באותה "חרפה ספורטיבית" הניחה אחותנו בית שאן את לבנתה הצנועה בקיר המהפכה של ישראל השנייה:....על המרד הקטן והכל כך אצילי שלה ראויה גם ראויה הפועל בית שאן לפרס ישראל השנייה."

    אז לפי היצור הדביל הזה, להיות ישראל השנייה זה להיות רמאי ומושחת בשם העיקרון החשוב "לדפוק אשכנזים".


    https://pbs.twimg.com/media/EXAgTH4WoAEdrFB?format=Xxx&name=large
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מסכנים איך הפועל ת"א דאגה לפרק אותם לחתיכת אחרי שבסך הכל הם פעלו למען ישראל 2.

    כמה כוח הפעלנו אז בתקשורת לשם הפירוק הזה שלהם לאותן חתיכות.
    היו לנו האמצעים התקשרותיים לעשות את זה אז וניצלנו אותם עד תום.

    לא נותר אלא להצטער עבור הקורבן הבית שאני.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר

    אנחנו חוגגים בימים אלה 60 שנה למראדונה. שאלו אותו איזה מתנה הוא היה רוצה ליומולדת, אז הוא ענה להכניס עוד פעם את הגול ההוא נגד אנגליה רק שהפעם עם יד ימין במקום יד שמאל. ברגע שאתה מתעב צד מסויים עד עומקי נפשך אז הרמאות נתפסת לא רק כלגיטימית אלא גם כהירואית, כמשהו להתגאות בה. ואני לא בא לשפוט פה אף אחד, לא את מראדונה, לא את בן חיים, ולא את איתן טייב. זה טבע האדם.
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אין בעיה, אבל אל תהפוך את הרמאי לקורבן כשאח"כ "מפרקים אותו" כי רימה (או במקרה הזה הפסיד משחק בכוונה).

    זה כבר להוסיף חטא על פשע.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר לכל סיפור גדול יש נראטיבים שונים. יש את הנראטיב שלכם שאני מבין אותו, ויש את הנראטיב של ה"מקופחים" שאני גם מבין אותו. אגב אלה אותם בית שאנים שהיום נלחמים עם ה"אשכנזים המתנשאים" של ניר דוד על נחל האסי. זה אותו סיפור בדיוק, כאילו לא עברו 20 שנה מאז.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.