מחזור שביעי בספרד: זמן קלאסיקו, חברים: ברצלונה נגד ריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/10/20.

  1. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    גם אותה ריאל סוסיאדד עם השמות שציינת לא היתה קבוצה שציפו ממנה לזכות באליפות. כבר עכשיו יש בריאל סוסיאדד שחקנים שבברצלונה היו מעדיפים אצלם. כקבוצה, כסגל, והחיבור עם המאמן והשימוש במחלקת הנוער - אין פה שאלה בכלל, וזה מתבטא היטב במיקום בטבלה, וגם בעובדה שזו ההתקפה הטובה בליגה ומההגנות הטובות ביותר. גם השחקנים שציינת בריאל סוסיאדד היו אנונימיים באופן יחסית, גם צ'אבי אלונסו גדל אצלם במחלקת הנוער והפך לכוכב.

    אולי בפיפא ובטרנספרמרקט הסגל של ברצלונה יותר טוב, אבל כרגע זה לא מתבטא בכלל. יש פה קבוצה פשוט יותר טובה. מה יהיה במשחק נתון? זה לא כזה משנה, הכל אפשרי. מה יהיה בסוף העונה? גם פחות משנה, כי אני מדבר על התקופה הנוכחית, ב-38 מחזורים זה משתנה מאוד.

    במחזור הבא - בטיס בקאמפ נואו. בלי קיקה סטיין וג'וניור פירפו, אבל זו הזדמנות טובה של פלגריני להוכיח מה הוא מסוגל נגד בארסה.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני מבין שהפעם דמבלה התעורר בזמן
     
  3. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,611
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    בארסה יכולה לנסות ולנסות, לא נראה שמישהו יכול למצוא את השער העונה. ההחמצות האלה לא מעידות על התפוצצות עתידית, אלא על חוסר ביטחון ומאמן שלא יודע להנחיל עמידה הגנתית ראויה.
     
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    החוסר בטחון של גריזמן זה יותר משל כל הקבוצה.
    בס"כ הוא מסכן , הבטחון שלו נמצא כרגע עמוק עמוק בתוך האדמה והוא צריך שער כדי להחזיר אותו לאט לאט אבל אני לא יודע איך הוא יבקיע , לא מול שער ריק לפני כמה ימים , לא פנדל , אז מה כן ?
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין למאמן של ברצלונה איך להעמיד הגנה ראויה, הוא רצה בלם וקיבל עוד קודם את פיאניץ', זה הסגל. סרג'יניו דסט מהיר ואולי יהיה טוב מסרג'י רוברטו בצד ימין אבל הוא עוד מאוד צעיר ויש לו מה לשפר בצד ההגנתי. זה אותו מרכז הגנה שהיה עלוב נגד באיירן מינכן וספג על ימין ועל שמאל בכל העונה שעברה. עוד העזו להשוות בין פיקה לראמוס פה ושם, באמת. לנגלה מעולם לא היה ולא יהיה בלם גדול, אני לא יודע אם הוא טוב מאלביול שבזכות שנה אחת טובה והשאר די בינוניות בוולנסיה - הגיע לריאל מדריד. במשחקים גדולים יותר אני מניח שבהמשך העונה אם זה לא יילך הוא ינסה 4:3:3, לא צריך חתונה קתולית עם 4:2:3:1. לעתים יש מומנטום מחורבן ששום דבר לא הולך (אני מתכוון לקבוצה עצמה ולא לגריזמן).

    גם אני מרחם על גריזמן ועדיף לשני הצדדים שייפרדו בסיום העונה. פנדל? קורה, אבל חבל שבתזמון כזה והיו מצבים אפילו נוחים יותר שהוא החמיץ, גם נגד יובנטוס אגב. עוד מעט מסי ייכנס ויוכל לעשות סדר כי כמה שבטיס נפלאה ומגיעה להמון מצבים (טאיו נפלא העונה ואף אחת לא מסתדרת עם המהירות שלו) - היא משחקת מאוד התקפי ויש שטחים לנצל. מסי לא פתח בשל כאבים בקרסול לפי מה שאומרים וזה תזמון מצוין עבורו לכבוש שער שדה ראשון העונה ואני מניח שחצי שעה הוא מסוגל לתת.
    הנה מסי עלה מהספסל. כמובן שפאטי יצא כי הוא לא רוצה לאבד את גריזמן לעולמים, והנה השער של הצרפתי. מהלך גאוני.

    נקודת האור בברצלונה היא דמבלה לדעתי, כל שער בצבע, הוא נראה קטלני עם הכדור ומעניין לראות אותו משחק 20-30 משחקים העונה בלי פציעות. זה מאוד קל לבחור את מי להוציא. אין ספק שהויכוח בין קומאן וגריזמן בתקשורת רגע לפני המשחק הוסיף קצת פיקנטריה להתמודדות הזו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/11/20
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אם אתה רוצה לתת לגריזמן ביטחון אתה צריך להמשיך להושיב את מסי על הספסל ולתת לגריזמן להרגיש שהוא הפינישר שלך עד שהגולים יתחילו להיכנס והוא יצבור ביטחון. כי הוא כן משתלב בשטף ההתקפי של בארסה(שהיה טוב במחצית הזאת) אם הוא גם יצבור ביטחון בסיומת אתה מרוויח אותו בענק.
     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    הבעיה של גריזמן מלבד הבטחחון שהמשבצת שלו במיוחד במערך הזה היא בדיוק המשבצת של מסי, וכל מאמן בעולם יודע איזה שחקן עדיף שישחק גם שמסי לא כובש שערי שדה.

    אבל הנה גריזמן בזכות גאונות של מסי סוף סוף כובש ממצב שאין לו ברירה רק לכבוש.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    חחחחח ידעתי שמישהו פה יכתוב את זה. אחלה פירגון של מסי לגריזמן. בכלל מהרגע שמסי נכנס הוא נראה הרבה יותר קבוצתי ולא מנסה לקחת הכל לעצמו. יכול להיות שהוא קרא את הביקורות פה באייסוקר ולקח את זה לתשומת ליבו.
     
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    איזה בושה שבודקים את זה בvar כל כך הרבה זמן.
    בהילוך חוזר ראשון רואים בבירור יד על קו השער.
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    האובססיה של נמני לגריזמן>האובססיה של בן כספית לביבי
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אחלה משחק של בארסה.
    האינסטינקט הראשוני לראות את מסי לא פותח מבהיל, אבל בפועל ההרכב היה בנוי מצוין בלעדיו. התאמה טובה מאוד בין כל השחקנים והתכונות משחק שלהם ומשחק מאוזן ברמה הקבוצתית.
    לא חושב שאפשר לציין שחקן אחד לרעה היום, אבל מעל כולם בלטו פרנקי ובוסקטס עם קונצרט בקישור(למרות האשמה בשער של סנבאריה), פדרי ומסי(עם מהלך אלטרואיסטי בלתי נתפס) כשלא מצופפים לו את האמצע למוות.
    למען האמת גם גריזמן היה טוב מאוד, בעיקר כשמסי לא היה על המגרש והוא יכל לשחק בעמדה שלו ולהרגיש משוחרר על המגרש.
    ביקום מקביל הכדור נכנס לו בדקה הרביעית והוא מסיים את המשחק הזה עם שלושער לפחות.

    כמובן שצריך לסייג את כל זה עם העובדה שבטיס בשנים האחרונות זו קבוצה שבאה לשחק ונותנת לשחק. זה לא יהיה ככה "כיף" בכל שבוע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/11/20
    Jefecito אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ולנסיה - ריאל מדריד

    ולנסיה מגיעה למשחק אחרי תיקו 2:2 משוגע נגד חטאפה במאסטייה כשסולר כבש את שער השוויון בפנדל בדקה המאה, אך זה הרבה יותר מעוד איבוד נקודות כזה או אחר או המיקום בטבלה (13). המאמן חאבי גארסיה ניצח רק פעמיים אבל איך נאמר? "הכתובת הייתה על הקיר". ולנסיה הזו היא לא מה שהבטיחו לו או שהוא טמן את ראשו בחול. הקפטן דני פארחו וגם פרנסיס קוקלאן נמכרו לוויאריאל במחיר מבצע, גם החלוץ רודריגו מורנו איננו והאחרון ברשימה הוא ג'פרי קונדוגביה. מועדון שבדרך לקריסה, בקיצור. הפתרונים? אצל אמיל מורטי ופיטר לים. אין קהל, אז החבר'ה מהמאסטייה לא יכולים להוציא את זעמם ולשלוף את המטפחות הלבנות. מאז המחזור הרביעי ולנסיה לא ניצחה. לים לא אמור להגיע מחר והוא לא צפה בקבוצתו מאז..המשחק בין השתיים במאסטייה בשנה שעברה.

    חאבי גארסיה לא אשם בשום דבר, לא מזמן הוא ציין מאה ימים במועדון, תקופה בה בספרד נהוג כבר להתחיל לחלק ציונים. "ימים אותם בהחלט היה מעדיף לשכוח או שהם לא יקרו בכלל", נכתב במארקה על המאמן שכבר ביקר את ההנהלה בפומבי אם כי בעדינות ("ההרכב שלנו נחלש מאוד בגלל גל העזיבות", אמר ב-11 בספטמבר אחרי הניצחון על לבאנטה, והוסיף לא מזמן כי לא הוא צריך להסביר את עזיבת קונדוגביה ושהיעדים השאפתניים שהוצבו בפניו בעת חתימתו אינם ריאלים). המאמן אף רצה להחזיר את המפתחות אך לא עשה זאת.

    מקסי גומס שהגיע בקיץ כחלק מעסקת סנטי מינה, משאיר אותה מעל המים עם שלושה שערים עד עתה. גונסאלו גדש נראה רע העונה. ולנסיה ספגה כבר 13 שערים, כמו ויאדוליד האחרונה בטבלה, כשרק הואסקה וסלטה ויגו כבשו יותר. "כשהתוצאות לא מגיעות תמיד יש חשש, וזה מלווה בחוסר הוודאות על איכות הסגל אחרי ששחקנים רבים כל כך נמכרו ואחרים לא הגיעו במקומם", אמר שחקן העבר דויד אלבלדה שמודאג מאוד ממצב שהקבוצה ודרש משחקנים כמו חוסה גאייה וסולר לקח אחריות. "אני גאה בוולנסיה הזו, אני חושב שהיינו טובים מהם ולא הרמנו ידיים. הנקודה לא מספקת אבל ראינו את ולנסיה שאנחנו רוצים לראות".

    מהן הצרות המקצועיות? תיירי קוריאה שהורחק נגד חטאפה ייעדר. סילסן סבל מבעיות בבטן וימשיך להיעדר ככל הנראה. בכל מקרה, לפני המשחק נגד ריאל, המאמן חאבי גארסיה נראה מפויס יותר אם כי כמובן שכעת לקבוצה יש רק מה להרוויח. "לא הייתה לנו יציבות בסגל אך זה לא תירוץ. ההיעדרות של שחקנים תגרום לאחרים לקבל את האחריות, כולם שחקנים גדולים ועם מאפיינים אחרים". הוא נשאל לגבי חלון ההעברות בחורף ואמר שלא רוצה להתייחס לכף. "אני רואה קבוצה טובה עם גישה מעולה ולא מדוכדכת בשל התוצאות. אני רוצה להודות לשחקנים הוותיקים בסגל. אנחנו יכולים לשחק עם שלושה בלמים ובכל מיני אפשרויות, הקבוצה מאומנת".

    ולנסיה – הרכב משוער: חואנמה דומנש, דניאל וואס, גבריאל פאוליסטה, הוגו גילאמון, חוסה גאיה, ג'ייסון (גונסאלו גדש), קרלוס בולר, רסיס, דניס צ'רישב, מקסי גומס

    ריאל מדריד מגיעה למשחק בתחושת הקלה אחרי הניצחון הסופר-חשוב 2:3 על אינטר בליגת האלופות. כעת, רגע לפני פגרת הנבחרות, היא מחפשת ניצחון ליגה שלישי ברציפות במטרה אולי להשיג אפילו את פסגת הטבלה. בכלל, זה יהיה משחק חוץ ראשון מתוך שלושה וריאל תחזור לוולדבבאס רק בסוף החודש (בהמשך תתארח בוויאריאל ואז בסן סירו נגד אינטר). כל הביקורות שספגה הקבוצה היו מוצדקות, אך המצב בטבלה המקומית לא רע בכלל. ריאל שנייה בטבלה, רק ריאל סוסיאדד ניצבת מעליה ולבאסקים משחק עודף. בשנה שעברה היו לנו 18 נקודות משמונה מחזורים וכעת ריאל תוכל להשיג 19, כפי שקרה בעונת הדסימה, בעונת האליפות עם מוריניו וכן עם פלגריני. רק ב-2010-11 המצב היה טוב מזה (20 נק').

    בזמן האחרון ההתקפה מתפקדת בניגוד לקושי בתחילת העונה – נגד יריבות לא רעות בכלל כמו גלדבאך-ברצלונה-אינטר (בסדר הזה) וגם הואסקה, ריאל כבשה 12 שערים ואפילו בנזמה נכנס לקצב. כעת ריאל תחפש שוב אלתורים ללא אדן הזאר שייעדר מהמשחק משום שאובחן כחולה קורונה. גם קאסמירו בחוץ מאותה הסיבה בדיוק מה שיגרום לזידאן, שבין-כה אוהב רוטציות - לשנות את ה-11. בעמדת המגן הימני מנגד אין שינוי, דני ונאצ'ו החלו באימונים ויהיו בריאים אחרי פגרת הנבחרות. המנחוס של אדן נמשך, בקיצור, אחרי שלושה משחקים רצופים הרצף נעצר. "קללה על הזאר? לא, לא, הוא ברגע קשה אבל הוא חזק מנטאלית", אמר המאמן והתייחס גם לקאסמירו: "השארתי להם הודעה ואשוחח איתם בהמשך. ברור שהם מאוכזבים, זה מתסכל, אך עלינו להתמודד עם המצב, אין ברירה, יש דברים גרועים יותר".

    זידאן כהרגלו נשאל על ההרכב והתחמק ואמר: "נעשה משחק טוב מאוד, זו המטרה שלנו". ההערכה היא שמרטין אודגור שחזר לאימונים מלאים וזכה למחמאות - יפתח בהרכב, כשגם מודריץ' בתמונה. את הזאר יחליף אחד הברזילאים שהיו ממהנדסי שער הניצחון הקריטי נגד אינטר, ואולי אפילו שניהם ישחקו ביחס ליכולת של אסנסיו שמאוד רוצה אך לא מספק מספרים ולא מסוכן". אולי איסקו? "מה שעליו לעשות הוא להמשיך לעבוד. זו לא הבעיה שלו אלא של המאמן שלו. עליו להמשיך ולעשות את מה שהוא עושה, זה רגע קשה אבל יהיו רגעים טובים. הוא שחקן נהדר וימשיך לעשות זאת. כמובן שלא אסתיר את זה שהוא לא שיחק הרבה. אני צריך לבחור ונכון שלא בחרתי בו לאחרונה".

    רק פעם אחת ניצחה ריאל בששת ביקוריה האחרונים במאסטייה ואין ספק שמדובר במשחק מבחן עבורה. זידאן אמר על כך שהקבוצה התאוששה מחצי משבר: "יש רגעים מסובכים במהלך העונה והשחקנים הם אנושיים, הם לוקחים את המצב כמקור מוטיבצייה. כולם מחויבים ורוצים לעשות את הטוב ביותר. התגובה נגד אינטר הייתה טובה ואני סומך על השחקנים שלי". בנזמה כבש בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים נגד ולנסיה ואולי אפשר יהיה לסמוך עליו, נספר לחובבי הסטטיסטיקה. ואם כבר סטטיסטיקה, ראמוס שהגיע למאה שערים בקבוצה מממשיך לקצור מחמאות. בסקר המארקה הוא נבחר לבלם הגדול בהיסטוריה, וזידאן אמר: "כן, אני חושב שהוא הטוב ביותר. מה שעשה בקבוצה ובנבחרת, המנהיגות שלו"..

    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2020/11/07/primera/1604744694_687628_1604744877_noticia_normal_recorte1.Xxx
    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| לוקאס ואסקס, רפאל ואראן, סרחיו ראמוס, פרלאן מנדי| פדה ואלוורדה, לוקה מודריץ', מרטין אודגור, מרקו אסנסיו (רודריגו), ויניסיוס וקארים בנזמה


    היסטוריה ומפגשי עבר:

    המאסטייה הוא אחד המגרשים בו לריאל מדריד יש עוד הרבה עבודה כדי לסגור את האוברדראפט והמאזן השלילי לאורך ההיסטוריה. גם בשנה שעברה היא הייתה קרובה להפסיד כשחצי שעה טובה לא הולידה שערים. סולר העלה את ולנסיה ליתרון (78) אלא שבנזמה השווה עמוק בתוספת הזמן (90+5) אחרי שקורטואה השוער עלה לכדור קרן, נגח לשער ועזר להשיג את הנקודה. הניצחון האחרון במאסטייה ארע ב-2017-18, ריאל באה להוציא עצבים וניצחה 1:4. כריסטיאנו כבש פעמיים בפנדל ובהמשך מרסלו (84) וטוני קרוס (89) כבשו במהלכי כדורגל נפלאים. לצערנו זה היה הניצחון היחיד של ריאל במגרש הזה בחמש השנים האחרונות.

    כדי למצוא את הניצחון שלפניו צריך ללכת אחורה עד לעונת הדסימה כשילד הפלא חסה עלה מהספסל וכבש שער ערמומי לפינה הקרובה של השוער. זידאן רשם הפסד 2:1 כשלא היה על מה לשחק כשחזר באמצע העונה וכן בעונת האליפות 16-17. רפא בניטס יזכור לעד את המאסטייה כשפוטר מתפקידו לאחר תיקו 2:2. עד היום ב-85 משחקי ליגה בהם ולנסיה מארחת – 26 ניצחונות לריאל (31%), 23 תוצאות תיקו (27%) ו-36 ניצחונות לוולנסיה (42%), יחס שערים שלילי 128:119. פעם היה מעין חוק לא כתוב שניצחון של ריאל במאסטייה=אליפות, תקף בעיקר ל-2000-2009 והמגמה הייתה נכונה גם ב-2012.

    ראול דאג לכך עם 0:1ים קטנים-גדולים ב-2001 ו-2007, רונאלדו-פנומנו כבש צמד ב-2003 והיו גם ניצחונות גדולים. ריאל של שוסטר כבשה כבר אחרי דקה במאסטייה (ראול) נגד היריבה מהמשבר והשיגה 1:5 ענק. גם הקבוצה של מוריניו באה להוציא עצבים ופירקה את העטלפים 0:5 במחצית אחת ב-2013 עם יום עבודה של כריסטיאנו (צמד) ושניים תוצרת די מאריה. ריאל יצאה לריצה מרשימה של חמישה ניצחונות רצופים בין 2009 עד 2014 כולל ה-3:6 הענק במשחק הפאסיו אחרי גמר הגביע, הופעת בכורה לנאצ'ו, שלושער של היגוואין והצגה של קאקה עם צמד. לריאל היה רצף של 15 שנה עקרות משנות ה-40 אך היא שברה את הקרח. המשחקים היו די שיוויוניים בשנות ה-60 וה-70, בעוד הקינטה דל בויטרה התקשתה ורשמה רק ניצחון אחד, 0:3 מרשים ב-1986. משחק מרגש היה ב-1995-96, כשריאל פיגרה 3:0 במחצית והצליחה לצמק ל-2:3, ארויו כבש לוולנסיה שער נוסף ומיצ'ל צימק ל-4:3. את משחק הליגה הראשון שלו בריאל רשם זידאן נגד ולנסיה והפסיד 1:0 במאסטיייה, והוא ניצח במגרש הזה רק פעם אחת. לא נורא. כדי לשפר את המצב רוח נספר לכם שבכל משחקי הליגה המאזן הוא 45:88 לריאל.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ניצחון אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים במאסטייה זה אכן לא מעודד (אותו 1:4 ב-2017/18 כשבאנו להוציא עצבים), אני די חושש משחזור המשחק מאשתקד - הנעת כדור מעולה, הם לא יצאו מהרחבה שלהם, אבל רק חצאי הזדמנויות ואז ספגנו במתפרצת וחילצנו נקודה - תודה לטיבו. בכל מקרה זה בדיוק היום להשיג את הניצחונות הקשים האלה שבסוף אתה אומר עליהם ‘ניצחון של אליפות’, מה גם שוולנסיה מפורקת מנכסיה. קאסמירו לא נח לעולם ולפחות ינוח בפגרה והזאר? נו, הוא מנחוס, ‘בצ’לסי זה לא היה קורה לו’.

    לגבי ההתקפה אני מתלבט בין הרצון שאחד הברזילאים יהיה על תקן ‘זה שהציל את המולדת’ בדקה ה-60 מול ולנסיה עייפה כביכול ומצד שני אסנסיו קיבל המון הזדמנויות וסיכן מעט מאוד את השער, הוא חסר ביטחון. בשנה שעברה ב-0:3 שלנו היה לו קאמבק מהסרטים ופיתחנו תקוות שהוא יעזור פה ושם אבל זה לא קורה. בשנה שעברה הרגשתי שזידאן קצת הוציא את רודריגו מפוקוס וזמן רב מדי לא כלל אותו בסגל, אולי הפעם צריך לנסות להכות בברזל כשהוא חם.

    אסנסיו 20/21: 525 דקות - ללא שער ובישול
    אסנסיו 19/20: 323 דקות - שלושה שערים ובישול

    זה חלק מהעניין כנראה, הקבוצה תוקפת עם יותר עוצמה ומסה וגם מפקירה את העורף הן ברמת המערך והן ברמת המשחק עצמו, לאו דווקא אם מרסלו משחק או לא, אבל אני עדיין רחוק מלהאמין בקבוצה שמסוגלת לחזור אם נספוג שערים טפשיים. אנחנו יוצאים לרצף של שלושה משחקי חוץ ובסה"כ חמישה מששת הבאים יהיה משחק חוץ. שלוש נקודות אחרונות בתקווה לשלוש נקודות: א) שלא ייתן לפדה לנוח, שייחכה עם זה ב) לוקאס נפלא התקפית, שנים שהוא לא שיחק ככה ג)תפתחו טוב בחייאת. האללה מדריד!
     
  14. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אם אתם רוצים לראות כדורגל, ריאל סוסיאדד משחקת נגד קבוצת המילואים של גרנאדה מחוזקת ב-7 שחקני סגל בוגר. בגלל חשש להתפרצות קורונה, גרנאדה נאלצת לוותר על מרבית הסגל הבוגר. הליגה סירבה לדחות את המשחק בגלל שהסגל הנוכחי עומד במינימום השחקנים שניתן לרשום לסגל.
     
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    איזה שדר מעיק , ראמוס לא נוגע במכוון ביד אבל כן נוגע ביד .
    זה חלק מתנועת הגוף שלו בריצה אבל מכוון זה בחיים לא .