היכל התהילה של הכדורגל הספרדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏31/8/10.

  1. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    בעונת 2007-8 צ'אבי התחיל להראות ניצוצות לפני היורו, הוא היה מבקיע שערים פתאום ומציל את בארסה לא פעם עם שערים מכריעים, שלפעמים לא הספיקו. אני זוכר אותו כובש בפיחואן, אפילו בהפסד לוויאריאל בקאמפ נואו. אחר כך הגיע היורו, ואז פפ והכל התפוצץ.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התחיל להראות ניצוצות אני בהחלט מקבל אבל אף אחד לא יכל לצפות שהוא ייחשב כקשר הגדול בהיסטוריה, ישאיר מאחור נניח את סטיבן ג'רארד, זינדין זידאן ושמות כאלה. אומרים הרבה עד כמה ספרד הניעה כדור לשום מקום במונדיאל 2018 'לה-רוחב', אבל על ברצלונה אמרו בדיוק אותם דברים נגד מנצ'סטר יונייטד בצמד המשחקים בליגת האלופות ב-2007/08 וגם צ'אבי סימל את זה, מה לעשות. כן, ברמת המספרים זו העונה הראשונה בה באה קפיצת מדרגה והפיקנטריה היא שהוא בישל את המספרת של רונאלדיניו בוויסנטה קאלדרון - שערו האחרון במועדון. ב-2005/06, עונת הדאבל והעונה עליה התווכחתי כאן עם החבר - הוא לא כבש אף שער ב-22 משחקים. משהו שלא מדברים עליו - בתחילת הקריירה צ'אבי עוד שיחק לעתים ב-4:4:2 עם ואן חאל, שינוי השיטה הגיע בזכות רייקארד וזו הייתה הדחיפה הראשונה. למרות שצ'אבי היה עילוי גם כשחקן צעיר כמובן בקבוצה לא מזהירה.

    מוזמנים לנתח אגב מעבר לצ'אבי, לדרג את הבלמים, החלוצים, הכל ברוח טובה. רק לגבי האיש בין הקורות אין שאלה בכלל אני מניח. בתקופה הזו שיש משחקים בכל יומיים-שלושה אפשר לשבור שגרה עם קצת נוסטלגיה.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא הוכחת כלום, באמת שאני לא מצליח להבין איך אתה לא רואה שזה מגוכח להעריך שחקן לפי ההישגים של הקבוצה.
    אם צ'אבי היה כשיר ב06 בארסה רק הייתה יותר טובה.
     
  4. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הייתה תקופה קצרה שרייקרד ניסה אותו בעמדה קידמית יותר כקשר התקפי, הוא כל כך מוכשר שגם את זה הוא עשה טוב, אפילו סיפק דריבלים ושערים. אבל כמובן שהעמדה המתאימה לו ביותר היא במרכז המגרש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/12/20
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הישגים הם לא חשובים או העובדה שהצליחו בלעדיו, מספרים וסטטיסטיקות לא חשובים, אז מה כן? נראה לי שאתה היחיד שלא רואה הבדל בין צ'אבי של 2006 לבין צ'אבי של 2010 בערך, וחבל. ואן בומל מילא את מקומו בצורה נפלאה, לא היה צורך בצ'אבי. מה 'יותר טובה'? זכייה מעולה בליגת האלופות כשחוץ מגמר חלש נגד ארסנל היא בועטת את צ'לסי אחרי ניצחון בגשר, מנצחת בסאן סירו את מילאן האימתנית וכן הלאה. בליגה מספר הנקודות שלה לא חשוב כי היא יכלה לשחק עם הרכב טלאים בחודשי הסיום. כדורגל נטו. ב-2006 צ'אבי היה טוב מג'רארד? מפירלו? זידאן? אפילו מיכאל באלאק, למפארד ועוד.

    באיזו תקופה זה קרה? באיזה משחקים? ב-2006/07 הוא כבש שישה שערים ב-54 הופעות למשל. לא נפלתי מהכיסא. עונה לפניכן? לא כבש, אבל בסדר, שיחק 22 משחקים. בוא נגיד את זה ככה, בקבוצה של רייקארד, לדעתי היו רונאלדיניו ואטו, פויול, לא היית מצביע עליו מייד כשחקן המשמעותי. מה שאי אפשר להגיד על בארסה של פפ.
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    זו הסתכלות נטו לפי השורה התחתונה, ההתמודדות הייתה שקולה מאוד ואם זאמברוטה לא היה טועה ככה היתכן ובארסה הייתה אלופת אירופה והיית מפנה את האש לעבר שחקני יונייטד שלא נגעו בכדור.
    ליונייטד אז הייתה את אחת ההגנות הטובות בהיסטוריה ובגלל זה בארסה התקשתה להגיע למצבים. צ'אבי תמיד היה שחקן שאוהב הנעת כדור אבל אף פעם אי אפשר היה להגיד עליו שהוא לא יודע לשחק לעומק, הוא היה רואה הכל ובכל רגע הוא היה יכול לשלוח כדור לשים שחקן מול שוער. נכון שהוא היה עושה את זה רק במצבים שיש סיכוי טוב שזה יצליח לעומת פירלו וסקולס שהיו שולחים עשרות כדורים ארוכים במשחק בתקווה שאחד מהם יצליח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/12/20
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אם אתה לא מבין את האבסורד שבלדבר על הישגים של קבוצה בהקשר של שחקן אז באמת שאין על מה לדון. אני רק אגיד שמה שאמרת על זה שרק אני חושב את זה הוא ממש לא נכון, ההפך. ממה שאני יודע רוב אוהדי הכדורגל מחשיבים את האגדה שצ'אבי היה ענק רק מאז גוורדיולה כקישקוש מוחלט. אני מאמין שהאגדה הזו נולדה פשוט מאנשים שלא באמת ראו אותו ולכן אני מופתע ממך בתור אחד שכן ראה אותו משחק גם לפני, בעצם אולי אין לי ממה להיות מופתע הרי בארסה לא זכו באליפות לא ב07 ולא ב08.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רונאלדו החמיץ פנדל בקאמפ נואו, רק מזכיר לך וברצלונה לא הגיעה כמעט לשום מצב. אני גם זוכר את מסי מקפיץ מעל הראש של אברה, אז מה? בכל מקרה, אתה מתעלם מעונה איומה של הקבוצה בליגה. כמובן שכדורגל זה לא טניס וצ'אבי לא נושא באחריות לבד, אבל אלה היו שנתיים כושלות של ברצלונה. 67 נקודות ליגה ומקום שלישי, פאסיו לריאל מדריד, קבוצה שלא בא לה לשחק כדורגל ומפסידה בכל משחק חוץ.
    אולי התשובה אחרת - אני לא ממחנה "בארסה מאניה", יש לי דעה אחרת. צ'אבי לא היה הטוב ביותר ללא עוררין עד שלא פגש את פפ. לא שאני משווה את טוני קרוס אבל כל נתוני ה-Opta של 93% דיוק במסירה ולעתים 97% לא ממש עושים לי את זה אם הפסים הם לבלם ולשוער ולמגן. מסירה טובה לא חייבת להיות בישול. צ'אבי, עד לבואו של פפ (אולי היה 'פורץ' גם בלעדיו, לא יודע) לא היה שחקן שזו התאבדות להשאיר אותו לבד. הוא בישל, הוא סיכן, אבל לא ככה. יכול לספר לך על התחושה האישית שלי כשהכדור היה אצלו ב-2004-05 למשל לעומת מה קרה בקלאסיקוס עם פפ.
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    גם מסי היה צריך לקבל פנדל שלא נשרק וגם יונייטד כמעט ולא הגיעה למצבים, בכל מקרה זה לא העיניין..

    כמובן ששחקן בעמדה של צ'אבי לא צריך להימדד יותר מידי לפי מספרים אבל אם כבר הזכרת את זה אז ב05 יש לו 12 בישולים בליגה ב04 יש לו 11,
    ב02 יש לו 10. למעת 09 מדובר באותו סדר גודל כמו תחת גוורדיולה. ב10 יש לו 16, ב11 יש לו 7 ב12 יש לו גם 7. גם מבחינת שערים לא תראה כמעט הבדל.
    שוב אני אומר כמובן שמספרים לא מספרים את הסיפור (ב11 בישל 7 וב09 בישל 23, האם היה הבדל כל כך גדול ביכולת שלו באותן שנים? כמובן שלא) אבל במקרה שלו באמת שאין הבדל משמעותי במספרים.

    גם אני לא בבארסה מאנייה, דיברתי דווקא על דיון (על היכולת שלו לפני פפ) שעלה פה בפורום כמה פעמים.

    לגבי דיון על שאר העמדות, אני דיי מסכים עם ההרכב שנבחר, את אלונסו הייתי מחליף בבוסקטס (אולי גוורדיולה היה טוב מהם אני לא מספיק וותיק כדי לומר) וגם אולי הייתי מנסה לדחוף את קרבאחל איכשהו, אני מת עליו. אם לא רוצים לקפח את המגנים אז צריך 4-3-3, אני מוציא את ראמוס ומכניס את אלבה וקרבאחל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/12/20
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בשערים אתה כן תראה הבדל: עשרה שערים בעונת הטרבל, שבעה לאחר מכן, חמישה ב-2010/11 (כבש נגד ריאל בקלאסיקו שער מהיר מאוד) ו-14 בעונתו האחרונה של פפ. לגיטימי שאתה לא מסכים עם רוח הדברים אבל עובדה שאתה טוען שהרבה חושבים ככה. זה גם לא בא לגמד את צ'אבי, פפ נתן דחיפה גם לאינייסטה וגם לגדול מכולם - מסי, שאנשים שוכחים אבל אולי השנה הוא משחק המון בקישור אבל פעם זו הייתה התוכנית של בארסה במשחקים הקשים, ירד לנהל את העסק עם צ'אבי ואינייסטה. כל קלאסיקו זה היה קורה ובמשחקים הקשים בליגת האלופות. בחזרה לחצאי הגמר ההם - התחושה הכללית הייתה שברצלונה לא תכבוש גם עוד עשר שעות וכן הייתה הגנת ברזל ממול.

    אין לי בעיה עם בוסקטס במקום צ'אבי אלונסו ואולי גם במקום דוד סילבה. אלונסו מתקל נהדר, קלאסה של שחקן, אלגנטי, אבל בוסקטס מועמד לגיטימי לחלוטין ואף טוב ממנו. בהרכב מטעמי נוחות הייתי קורא לזה ככה - לא בחרו במגנים. אני לא חושב שהוא ייזכר כמגן היסטורי ואני חולה עליו כפי ששמת לב. ראמוס אגב כן היסטורי במקצועו, יותר מאלבה או קרבחאל אבל דעה לגיטימית לחלוטין. "המסר" אני חושב בהרכב הזה שלאוהדים יש ריספקט לראול ו-ויאה יותר מטורס ואני שלם עם זה לגמרי.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1608725273709.Xxx

    ויסנטה דל בוסקה חוגג 70
    | מדרידיסטה גדול האיש, 16 שנה כשחקן, קשר אחורי קשוח (1986-1984) בהן זכה בחמש אליפויות, וגולת הכותרת היא עבודתו כמאמן. "מכבה השריפות" קראו לו כפי שעשה פעמיים ב-1994 ו-1996 - תחשבו שוב! הגיע בנובמבר 1999 במקומו של ג'ון טושאק כשהמצב היה קשה ("לא רוצה לאמן, זה מקצוע כפוי טובה", אמר בראיון, אך נקרא לדגל ולא יכל לסרב) והשאר היסטוריה: שתי זכיות בצ'מפיונס - 2000 ו-2002, שתי אליפויות ספרד - 2001 ו-2003 ושבעה תארים בסה"כ בשלוש וחצי שנים יחד עם כדורגל מהאגדות. כמובן שרשם את שמו באותיות זהב גם בספרד עם זכייה היסטורית במונדיאל 2010 עם איקר קסיאס וסרחיו ראמוס וביורו כעבור שנתיים(מחזיק בשיא המשחקים בספרד).

    *******
    מה דעתכם על האיש? זוכרים אותו קצת כמושא ללעג משום שספרד הייתה משעממת במונדיאל אך זה לא משנה. הוא נתן לכוכבים לשחק הן בריאל והן בנבחרת, ואני יכול להצביע אפילו על כמה משחקים בהם הוא עשה התאמות טקטיות נהדרות (שלושה בלמים באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד, מקמנמן כקשר מרכזי נגד ולנסיה בגמר באותה עונה, אפילו נגד ברצלונה בחצי הגמר ב-2002 כשבחר במערך נסוג). אני לא חושב שצריך להפגין שריר כלפי הכוכבים, הוא לא יכול ללמד את זידאן לתת פס או את רונאלדו לעשות הגנה. זו הקבוצה שגדלתי עליה ואני רואה אותה במשקפיים וורודות מאוד, נכון, אני יודע שכמעט החמצנו אליפות ב-2003 ועדיין. צריך לזכור שהקבוצה הייתה לא מאוזנת, בטח לא בגללו. ההדחה נגד יובנטוס חרצה את דינו.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    האכזבה של קסיאס מדל בוסקה והסערה סביב המשחק נגד קרואטיה ביורו| בפרק האחרון של הדוקו שלו "תולה את הכנפיים" דיבר קסיאס על הסיום הטראגי שלו במדי נבחרת ספרד וסיפר שכעס על ויסנטה דל בוסקה שספסל אותו ביורו 2016:

    "אני חושב שחלק מאיתנו הרוויחו את הזכות שיגידו לנו אם נהיה חלק מהקבוצה או לא, אם נפתח או לא. הייתי עם דל בוסקה שמונה שנים בנבחרת, ארבע בריאל והוא מכיר אותי מגיל תשע. הוא היה צריך להסביר לי ולהודיע לי גם אם הייתי חולק עליו". האם סירב לשחק נגד קרואטיה: "טוב, כששאלו אותי, אמרתי שהדבר הכי טוב הוא להמשיך עם דויד דה חאה. לא חשבתי שעליי לשחק במשחק השלישי. אם היינו מנצחים – היינו מסיימים במקום הראשון וזה היה עלול להשפיע, ואם נפסיד – היינו מסיימים במקום השני. למזלי אמרתי 'לא', כי הרגשתי שאנשים חיכו לי בפינה, כמו בגמר בליסבון או במונדיאל בברזיל. 'הוא הימר על קסיאס והפסדנו 2:1', זה מה שהיו אומרים. עוד אמר על המאמן: "הרגשתי רע, מוטרד, כואב, עצוב. לא רציתי עוד מחלוקות. באתי להיות רגוע".

    המשjק האחרון שלו נגד ריו איבה: "היו לנו אינסוף הזדמנויות לנצח 0:3. בסופו של דבר זה נגמר ב-2:2, ידעתי שהאפשרות שלנו להילחם על האליפות נעלמת, זה עצוב. ארבעה או חמישה ימים אחר כך עברתי התקף לב. לא האמנתי שזה יהיה המשחק האחרון שלי. לא חזרתי לכאן. לחזור למגרש הזה גרם לי להיזכר בכל מה שקרה. אלה החיים".

    על מועמדותו לתפקיד הפדרציה בספרד: "קל יותר לשחק מול 50 אלף איש מאשר לעמוד מול עשרה אנשים כשאתה רואה שהדברים לא הולכים כמו שאתה רוצה. אז שום דבר לא קרה, לא נורא שלא נבחרתי. תמיד היה מישהו שהיה אומר כל מיני דברים שקרו משום שהייתי בנבחרת הלאומית. חשבתי על זה ימים רבים ושבועות. נסעתי הרבה בפורטו באופניים. זה הזוי. יום אחד אתה הולך להתאמן ולמחרת אתה רוצה להיות נשיא הפדרציה. כמובן שהיה סגר, זה היה מכשול מהותי, הרי אני מתמודד וצריך להציע דברים".

    הבדיקות הרפואיות: "רצתי 15 דקות. בהתחלה הכל היה חלק, אחר כך לחץ הדם עלה. אני יכול לנהל חיים נורמלים". "אני נרגש שחוויתי כל כך הרבה רגעים גדולים, לכל התחלה יש סוף, אבל הסוף שלי לא היה צריך להיות כזה. הסוף היה צריך להיות אחר, מרגש, כמו שההתחלה שלי הייתה בסאן ממס. למרות שזכינו באליפות ועליתי לכר הדשא(לא יכל לשחק עם פורטו). כילד הייתה לי אשליה לשחק להיות הכי טוב בעולם ונבחרתי כשוער המצטיין חמש פעמים. התרגשתי לזכות בגביע העולם עם המדינה. התרגשתי לזכות בגביעי אירופה עם ריאל והשגתי את זה. הסוף הוא לא זה שחלמתי עליו אבל אין לי תלונות. אני מקווה שיש לי עוד דרך ארוכה לעבור".

    לסיום נזכר: "לקח לי שעה או שעה ורבע להגיע לאימונים בסנטיאגו ברנבאו בעזרת המטרו. זה נדיר לראות את עצמי כאגדה, זה נותן לי כבוד. הכל הלך כל כך מהר, הרבה יותר ממה שציפיתי".
     
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    לא מבין את הטענות של קאסיאס, החלטה נכונה.
    דה חאה היה בכושר פסיכי, נתן משחקים שנזכור הרבה שנים וקאסיאס היה בירידה חדה מ-2012 ועוד שיחק בפורטוגל בסה״כ, היה שוערים ששיחקו בליגות בכירות יותר ולא זומנו.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תראה איקר היה ויישאר אחד הגדולים שלנו והאהובים עליי ביותר, זה הכל ביחד - היותו סמל, היכולת עצמה, הרגש, אבל מודה שיש בדוקו הזה דברים שפחות אהבתי (כמו מה שאמר על סזאר סאנצ'ס והאנקדוטה בגמר 2002). כל כוכב לא רוצה להכיר בכך שהוא איבד מהיכולת שלו, נוייר תמיד היה אומר שהוא הטוב בעולם גם בחודשים בהם היה פצוע, אבל לטעמי העניין כאן הוא אחר - איקר התאכזב שדל בוסקה לא אמר לו שהוא יהיה מספר2 ולשחקנים גדולים מגיע לדעת לפני שריקת הפתיחה - "מגיעים לי הסברים". דה חאה אכן היה נפלא באותו הזמן ואיקר לקראת הסוף. ועדיין איקר ספג ביקורת קשה מדי אחרי 2014 כאילו הושפלנו בגללו ודה חאה מעולם לא הביא ערך מוסף לנבחרת. היינו חלשים נגד איטליה ועדיין הוא ספג שער באשמתו.

    בכל מקרה הדבר שהכי כואב לי זה הסיום הטראגי שלו כמובן, לא הגיע לו להיפרד ככה מעבר לשריקות הבוז הדוחות בברנבאו בסיום העונה האחרונה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2021/02/05/16125201530721.Xxx

    כתבה גדולה במארקה על הקריסה של לה קורוניה: Superdepor-Superdolor. "מסופר-דפור לסופר-כאב". נכתב שלפני עשרים שנה בשלב הזה של העונה דפור של חאבייר אירורטה הייתה נמצאת במאבק האליפות, מתכוננת לשלבים הסופיים של ליגת האלופות ובגביע המלך. היום היא רק במקום הרביעי בליגה השלישית בספרד וכך לא תעפיל לשלב הפלייאוף. "אין את הקרוס של מאורו סילבה, אין את הקסם של ואלרון, אין את השערים של מקאיי או עקבים מדג'למיניה. אין ביקורים במילאנו, פריז או לונדון אלא אסון, עצב אינסופי, נפילה חופשית'.
    "זה עצוב מאוד, היו דברים שלא נעשו כמו שצריך, קשה להאמין שהקבוצה התדרדרה ככה. השם דפורטיבו לא יכול לנצח לבד", נאנח חאבייר אירורטה שהוליך את המועדון לאליפות ההיסטורית ההיא ב-2000. מנואל פאבלו ששיחק את מרבית שנותיו במועדון, אמר: "איש לא חשב שזה יקרה, אבל זה לא קרה מהיום למחר. עכשיו עליה ללכת צד אחר צד". האקס דיוקיץ': "להיות בליגה השלישית זה אסון, הדבר הראשון הוא לעלות לסגונדה. זה כמו תינוק - קודם בקבוק חלב ורק אז בשר". פפה דומינגו קסטייאנו, פרשן קדנה-סר, אמר: "אני מעדיף לראות את הילדים משחקים ולא החתמות נוצצות עאלק. זה עצוב, הם הפסידו לקבוצת המילואים של סלטה ויגו".

    הדירוג המלא:
    עונת 90-91: מקום שני בליגה השנייה - חוזרת לליגה הבכירה
    עונת 1991-92: מקום 17
    עונת 92-93: מקום 3
    עונת 93-94: מקום 2
    עטנת 94-95: מקום 2
    עונת 1995-96: מקום תשיעי
    עונת 1996-97: מקום שלישי
    עונת 1997-98: מקום 12
    עונת 1998-99: מקום שישי
    עונת 1999-00: אליפות היסטורית!
    עונת 2000-01: מקום שני
    עונת 2001-02: מקום שני| זכייה בגביע המלך אחרי ניצחון על ריאל מדריד!
    עונת 2002-03: מקום שלישי
    עונת 2003-04: מקום שלישי| העפלה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי רמונטדת ענק נגד מילאן
    עונת 2004-05: תחילת ההתדרדרות - מקום תשיעי
    עונת 05-06: מקום שמיני
    עונת 2006-07: בחצי התחתון - מקום 13
    עונת 2007-08: מקום שמיני
    עונת 2008-09: מקום שביעי
    עונת 2009-10: קום עשירי
    עונת 2010-11: יורדת ליגה מהמקום ה-18
    עונת 2012-13: אחרי שחזרה לליגה - יורדת שוב מהמקום ה-19
    עונת 17-18: אחרי שדורגה 17-15-16 בהתאמה - מסיימת במקום ה-18 ויורדת שוב
    עונת 18-19: מקום שישי בליגה השנייה
    עונת 19-20: יורדת לליגה השלישית מהמקום ה-19!