הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מדברים על השאלת/מכירת אלברז...די לא ברור לי הנושא, אבל השחקן עדיין חי לבד פה. חברתו ובתו התינוקת עדיין לא קיבלו אישור השהייה. אין לי מושג מה קורה בעניין הזה, אבל למכסיקני נמאס והוא רוצה לעזוב. הוא אומר במפורש שהוא מתגעגע לבת זוגתו והצאצא הקטן.

    אין לי מושג מה יקרה. טן האח אמר במפורש שמבחינתו אף שחקן יכול לעזוב, אבל ולנסיה מעוניינת באלברז. ברור שההגנה כרגע הבעיה הכי גדולה בקבוצה, אבל נראה מה יקרה בינואר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/12/20
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אלופת חורף עם טעם רע בפה. 1-1 בטילבורח. השוער שלהם נתן לנו שער יתרון בדקה הרביעית, השוער שלהם היה בשיאו בדקות האחרונות. בין זה לזה משחק חלש מלא טעויות. אפשר לסכם את החצי הראשון של העונה: צריכים חיזוק. אין מה לעשות ללא שחקנים חדשים העונה הזאת תגמר ללא תואר.

    עכשיו שעת המבחן שלנו. 2-3 שחקנים חדשים צריכים לעשות את ההבדל. מאד קשה לראות את הקיצוניות בקבוצה הזאת. חצי ראשון אדיר בדן האח ואחרי זה? היום השיוויון היה מוצדק לגמרי. חצי ראשון עם שלוש הזדמנויות. לנו אחת שהסתיים בשער, להם היו שני כדורים שאוננה הציל. מה קורה אחרי ההפסקה? עד שער השיוויון שתי אירועים מביכים. הראשון סחורס (הכי גרוע במגרש) לא מצליח להשתלט על כדור חוץ פשוט בחצי שלנו. מיד אחרי זה אוננה בועט בשלומיאלית כדור פשוט החוצה. אלה הדברים שסימלו יותר מכל את חוסר האונים שלנו הערב. עזבו שבסוף טאדיץ' פוגע בקורה. צריכים להגיד תודה שאנתוני לא הורחק. לחלוטין לא מקבל את הדברים האלה. הוא עצבני? יופי, גם אני. שישחק יותר טוב.

    המרוץ לאליפות פתוח לגמרי. מצפה לנו ינואר גדוש משחקים גדולים. הכל יכול להתהפך. אייאקס יכולה להמשיך להוביל, א.ז עוד יכולה לעשות קאמבק. הקבוצה מאלקמאר מנצחת 3-1 את ויטסה. פיינורד תשחק עוד מעט. ניצחון וגם הם עדיין במרוץ.

    מאכזב לסיים ככה את החלק הראשון, אבל כמו שאני אומר, עכשיו שעת המבחן שלנו. גם בשביל טן האח. עם כדורגל שכזה, ללא אליפות הוא יעמוד בעונה הבאה על הקווים בקבוצה אחרת. לדעתי זה די ברור.
     
  3. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    יותר מזה שי שהקבוצה הזאת עומדת בפני אתגרים או מכשולים מובלט האופי החלש שלה. אופי חלש והגנה פשוט רעה.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בוא נגיד ככה, אפילו אם נזכה באליפות הגיע הזמן לעשות ניקוי אורוות. שחקנים כמו אוננה וטאלייפיקו צריכים לחפש אתגר חדש. אוננה לא אשם בשער השיוויון של ווילם טוויי, אבל כולם רואים שהוא צריך לעבור לקבוצה אחרת. ניקו הודה היום שהיתה לו שנה קשה, הרבה בגלל הקורונה. היה לו קשה עם התקופה שבין סוף הליגה עד חידושה.

    משחקנים כמו לאביאד וקלייבר לא צריך לצפות לניסים, אבל הם גם משחקים בגלל שאין ברירה אחרת. יש לנו בעיה קשה עם הקשר המרכזי. אני באמת מקווה שנוכל להביא בחור כישרוני מחוץ לאמסטרדם כי לדעתי בנוער גם לא גדל כרגע שחקן שכזה. לא יודע, אולי קנת' טיילור, אבל צריך לתת לו זמן. אם רוצים להצליח בחצי השני של העונה יש לטן האח בעיה קשה בעמדה הזאת.

    ההגנה. סחורס לספסל. אין יותר ברירה, הבחור בעיה. מאזראווי שחקן שדי הרבה פצוע, האם רנש התשובה? אני לא יודע. אין לי מושג מה קורה עם ליסנדרו מרטינז, אבל טן האח לא סופר אותו. ניקו לא בעניינים. הוא צריך אתגר חדש. בקיץ זה יקרה בכל מקרה. בלינד? יום עסל, יום באסל. זה אומר שאם המאמן לא מאמין באלברז ומרטינז אז צריכים להביא מחליפים.

    להיות כנה, אני חושש שלא נראה יותר מדי שינויים. אני באמת לא יודע מתי נראה קהל במגרשים, אבל ברור לי שאייאקס לא תבזבז עכשיו כסף על ימין ושמאל. הבעיה היא שהאוהדים מאבדים סבלנות. אני מאד מציאותי, הגנתי מספיק על המאמן והשחקנים, אבל ברור לכולם שבצורה הזאת אנחנו נספוג מכות קשות בינואר.
     
    AFCA ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  5. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    ולא סתם אנחנו מאבדים סבלנות, יש בעיות שמתעלמים מהם באייאקס
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    שמע, אנחנו אוהדים, אנחנו אף פעם לא סבלניים :D
    אין לי מושג מה קורה מאחורי הקלעים בקבוצה שלנו, אבל טן האח עכשיו מאד ברור. מבחינתו לא צריכים שחקני חיזוק. הוא בדיעה שאם הפצועים יחזרו הקבוצה מספיק חזקה בשביל האתגרים שלפנינו. מה אני אגיד, אם קודוס יחזור ויחזיר את לאביאד לספסל אז צריך לקוות שנקבל בקישור את אותו שחקן שיעזור לנו. מבחינתי טראורה, וברובי לא בדיוק החלוצים שאנחנו צריכים, אבל בסופו של דבר כבר נכבוש שוב העונה בליגה מעל למאה שערים. ההגנה? בהחלט בעיה, אבל לדעתי הכל פשוט מאד: אין חיזוק ואין אליפות? טן האח בחוץ. יש חיזוק ואין אליפות? אז נראה מה יקרה.

    מצד אחד בליגה הצגנו לפעמים כדורגל באמת טוב (חצי ראשון בדן האח לפני מספר ימים!) אבל מצד שני ראינו גם קבוצה עם הגנה חשופה שלא מוצאת את עצמה. נראה מה יהיה. אולי טן האח סתם מספר סיפורים כדי שאוברמרס יכין מאחורי הקלעים משהו. אני לא יודע, אבל ההרגשה שלי היא שבינואר הכל יכול להתפוצץ לנו בפרצוף. אם זה יקרה ללא חיזוק טן האח לא יסיים את העונה אצלנו. האוהדים לא אלה שקובעים, אבל גם לי יש קו אדום...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/12/20
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    הפרישה מתקרבת? רובן נשמע מיואש: "נגמר לי הכוח"| הקשר בן ה-36 גרם להתלהבות גדולה בקרב הקבוצה והאוהדים אלא שבחלוף כמעט מחצית ליגה – לא נותר לקטרג את הקאמבק במילה אחרת חוץ מכישלון או אכזבה. רובן פתח בהרכב במחזור הפתיחה נגד פ.ס.וו איינדהובן והוחלף כעבור חצי שעה. במחזור החמישי הוא שיחק שוב, נגד אוטרכט, 14 דקות בלבד, כלומר בסך הכל 44 דקות. כעת ההולנדי נשמע שבור בראיון שהעניק לתקשורת. האם הפרישה מתקרבת?

    "זו קלישאה, אבל הזמן עבר מהר מאוד. בשלב מסוים ההרפתקה הזו התחילה נהדרת, ממש מעבר לציפיות", אמר בראיון ל"RTV Noord". אלא שההמשך היה רע. "התאוששתי מהפגיעה בקרסול (בקיץ)", אמר והמשיך: "זה היה מתסכל וזה כבר עניין נפשי. בשלב מסוים אתה שואל את עצמך ‘האם זה הגיוני?’. הגעתי לקצה גבול היכולת, האנרגיה שלי נעלמה. הראש רצה אבל הגוף לא עשה מה שצריך". "מישהו מסביב אמר לי שעליי לדחוף את עצמי לקצה פעמיים או שלוש כדי להסיק רק אז שזה באמת לא עובד, רק אז אוכל להסתכל על עצמי במראה ולהיות שלם. אני לא מאושר מהמצב אבל ככה זה".
    ההולנדי הודה שלאחר שהתברר שלא יכול לחזור לפני פגרת החורף, לא הגיע למועדון כמה עמים. "אולי היה טוב לקחת הפסקה בלי כדורגל בכלל ואז לעשות ריסטארט חיובי". מדוע הוא ממשיך: "התחלתי את העניין מתוך כבור למועדון, אני ממשיך בגלל הגאווה. הרציונלי והרגש מתנגשים לעתים. זה פשוט לא מספיק מה ששיחקתי, ציפיתי להרבה יותר. ובאיזשהו מקום אני יודע שזה יעבוד ורוצה להראות את זה, לא בשביל אחרים אלא בשביל עצמי. אני רק רוצה לשחק על המגרש". ואם זה לא יעבוד גם בפעם הבאה: "אני אומר עכשיו, אבל אם לא אשחק גם בעוד שישה שבועות אצטרך להסיק מסקנה אחרת. אני מקווה שהכל יסתדר. אני רק רוצה להחזיר משהו לאוהדים. כשאני מגיע למועדון ורואה 1,500 חולצות עם שמי, אני חושב שאני צריך להמשיך והעבודה הקשה שלי תתוגמל".


    *******************
    לא מגיע לו לסיים ככה, רק בריאות, באמת, לפחות שיוכל ליהנות מכמה חודשים אחרונים כשהוא מכדרר, חותך לאמצע ושולח פצצה בחצי גובה כמו שהוא אוהב ובקבוצה בה גדל. אחד מהשחקנים האהובים עלי איי פעם. אני בכל זאת עומד ומוחא כאפיים על הניסיון ומחפש חולצה שלו במדי באיירן מינכן ככה לאוסף שלי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Raulito
    הלב של רובן פשוט מסרב לקבל את המציאות. הגוף שלו גמור. אני מאד מעריך את התשוקה הגדולה שיש לאריאן, הוא היה יכול עוד לתרום הרבה לכרונינגן, אבל הגיע הזמן שבאמת יפרוש.
     
    הרצליה עד המוות ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל שחקן מסרב להבין שיום יבוא והקריירה תיגמר. הייתי אומר שחבל שהוא לא עשה את הקאמבק שנה קודם לכן אבל כרוניגן שיחקה בליגה השנייה נדמה לי. בכל מקרה אני מאמין שאם הוא לא יצליח לחזור עוד חודש אז זהו-זה - זה נגמר, והוא לא בא בשביל הכסף - שיהיה ג'נלטמן ויוותר על שכרו, בשיא הרצינות. בגדול תראה ב-2016/17 הוא כבש 17 שערים ב-36 משחקים והראה שכוחו עוד במותניו קצת אחרי גיל 33. כאוהד ריאל מדריד שפגש את באיירן בכל עונה בערך - הוא תמיד היה האיום הכי גדול מבחינתי (למרות שמרסלו הציג משחק ענק מולו באותה שנה) - לא לבנדובסקי, לא מולר שלא צריך הרבה כדי לתת גול, לא ריברי.
    אני לא מגלה שום דבר חדש: לרובן יש 705 משחקים בקריירה, שחקנים עם המעמד שלו שממשיכים עד לגיל הזה - משחקים בערך 150 יותר. הפציעות, אוי הפציעות. נראה איך בייל יהיה בגילו ואולי בכלל יפרוש לגולף...
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    במשחק אחרון בשנת 2020 נפרדות אוטרכט וא.ז בתיקו שתיים. במשחק השלמה הפכפך מצליחה דלמאו בתוספת זמן לתת נקודה לאוטרכט.

    הליגה חוזרת בעשר לינואר עם במרכז קרב הצמרת בין אייאקס לפ.ס.וו.

    @Raulito
    כרונינגן שיחקה בעונה האחרונה בליגה הבכירה. לדעתי הפציעות מנעו ממנו ללכת ברצינות על כדור הזהב. היו שנים שרובן באמת היה אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל זה לא היה לאורך זמן.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם הוא לא היה מגיע לבאיירן מינכן לא היו מזכירים את שמו באיזור הזה בכלל. זה היה שידוך משמיים, גם לו וגם לריברי שנהנה מזה מאוד, על אף שרובן התלבט ארוכות אם להגיע (בריאל הוא הציג ניצוצות כמעט בכל פעם אבל כמובן שהיה פצוע, ועם רונאלדו וקאקה שבאו זה לא ממש היה מסתדר). גם בבאיירן אגב יש גבול לקסם, עונת השיא שלו הייתה 45 משחקים, פעם אחת, שתי עונות עם 37 משחקים ואחת עם 36 והרוב היו הרבה פחות. הפעם הראשונה שבאמת ראיתי אותו הייתה ביורו 2004 ואז אדובקט עשה את הפשע ההוא אחרי שרובן פרפר את כל צ'כיה. הטוב בעולם? בערך מהרגע בו הגיע לבאיירן ועד 2014/15. אם לא היו מפלצות כמו מסי ורונאלדו שהם כמובן לא שחקני כנף אבל עדיין - היו מעריכים אותם הרבה יותר. אגב בפורום של ריאל תמיד הייתי ב"צד של רובן" במאבקים האלה מול בייל.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882


    החטאות, טעויות קשות, שערים שונים וכמובן השיא שלנו במקום הראשון. כמה רגעים של הסיבוב הראשון (ללא משחקי הצמרת ).
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    פיינורד עומדת להתחזק ככל הנראה בלוקאס פראטו, חלוצה בן ה-32 של ריבר פלייט. לפי הדיווחים החלוץ יושאל לחצי שנה עם אופציה לחתום לעוד עונה.

    דיווח שבעיניי יותר שמועה. לפי ה"טלחרף" אייאקס יכולה בשביל סכום של 12 מיליון אירו לרכוש את החלוץ ברנר. הבחור בן העשרים משחק בסאו פאולו.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    יש דיווחים באיטליה שמרק אוברמרס דיבר עם נציגים של כריסטיאן אריקסן. האייאקסיד לשעבר עומד לעזוב את אינטר. לא נראה לי שהאקס יחזור, אבל ברור שכריסטיאן יהיה תוספת כח רציני אם הוא יחזור. סקיי האיטלקית כן דיווחה שבנתיים שום קבוצה פנתה לאינטר.
     
    AFCA אוהב/ת את זה.
  15. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    לא צריך את אריקסן, צריך בלם!!!