בית"ר ירושלים 2020/21 - פותחים עונה בבלאגן אופייני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,299
    מין:
    זכר
    זה בדיוק ההבדל בינו לבין טביב. טביב הביא את שכטר כשהיה אפשר ״להשמיש״ אותו כדברי בובה של לילה, חוגג יביא את שכטר כשהוא כבר משומש מכל כיוון וגם ישלם עליו יותר כסף.
     
    Raulito, itzik.miro, EsheD ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    שועה, עטר, שכטר, אוחנה.
    גלאקטיקוס.
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    *עגלאקטיקוס
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  4. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,316
    לייקים שהתקבלו:
    4,224
    מין:
    זכר
    בלעדי: כך טורפדה העברת אצילי לבית"ר ירושלים - ספורט 5

    ברצינות, מה זה החרא הזה?
    קודם כל מעניין מאוד מי סיפר את הסיפור המטלטל הזה לתומר לוי בפרטי פרטים. קשה לנחש. פאתט.

    דבר שני, באמת?! בגלל שההתאחדות לא אישרה עדיין את בן חליפה וכמה הודעות של מפגרים מלה פמיליה - בגלל זה אצילי בחר במכבי חיפה ולא בבית״ר ירושלים?

    הרבה זמן לא קראתי כתבה(במקום תומר לוי כ״כתב״ היו כותבים ישר משה חוגג וזהו) כל כך פאתטית, בכיינית ומעצבנת.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,299
    מין:
    זכר
    ביום שתומר לוי יהיה נטול פניות ישראל תעפיל לטורניר גדול, כלומר אף פעם.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מהרגע שהחלו לצוץ השאלות לגבי בן חליפה תומר לוי מתפקד על תקן הדובר של חוגג בנושא.
    אחד הסמרטוטים הגדולים בתקשורת הספורט פה וכמו שאומרת הקלישאה יש הרבה כאלה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מותר להגיד שהרדיפה של בית"ר ירושלים אחרי עומר אצילי היא פאתטית? מסתמך כמובן על מה שהעביר תומר לוי בערוץ הספורט: הצעה לחוזה של ארבע וחצי שנים (שנה יותר מהאחרות) ותחזיקו חזק: לשלם מראש את השכר של השנתיים הראשונות. שחקן אהוב שאכן פרץ במועדון ויש סיפור יפה, אבל מדובר פה בהמון כסף שכרגע מוטל בספק אם נאמר בצורה עדינה, יש עמדות הרבה יותר דחופות לחיזוק (הקישור האחורי לדוגמא) ואני לא שמעתי על דרך כזו לפתות שחקן לגבי התשלומים. הוא פשוט מאוהב בעניין הגלאקטיקוס אין מה לעשות ולדעתי גם רוצה להסיט את השיח מהעסקה.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    יש את גישת בן דור שמנסה ממש להתערב בנעשה בקבוצה ורואה את עצמו סוג של מנהל מקצועי(הוא באמת כזה בליגות נמוכות) וגישת תומר לוי - ללקק הכל היטב.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    EsheD ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התגעגעתם? משה חוגג מכה שוב בפוסט בפייסבוק בו עונה לשאלות האוהדים כביכול: העונה הנוכחית ("חוסר מזל משווע ופציעות"), התוכניות לינואר, הביקורת לאצילי ("הוא פתח לי את העיניים והבנתי שאין סמלים בכדורגל"), ועל המטרה שלו: "לעשות טוב, אני עם יותר ניסיון מבהתחלה וגם עם יותר צלקות". הנה זה:

    פוסט לאוהדי בית"ר.
    בשבועות האחרונים אתם מציפים אותנו בשאלות, בצדק. אם אתן את התשובות דרך ראיון באתר כזה או אחר מייד כל האחרים יראו בזה מצווה להתנקם שהראיון לא היה אצלהם, אז אני כותב לכם כאן ואשתדל לענות.

    חיזוק בינואר: אין זה סוד שרצינו את עומר אצילי והיינו מוכנים לשלם הרבה כדי שיגיע, לאחר לא מעט שיחות של המאמנים, של אוחנה ושלי איתו ועם סביבתו, הוא בחר בחיפה ובעיקר פתח לי את העיניים בכל מה שקשור ל"סמלים" בכדורגל הישראלי של היום. הקבוצה לא מחפשת חלוץ, יש לנו 3 חלוצים, אלירן עטר, ירדן שועה והאסיילבנק, אנחנו מרוצים מהם וחושבים שחלוץ נוסף יצור בעיות. לצערנו, נכון לעכשיו, אנחנו לא מוצאים ישראלים שוברי שיוויון בתפקידים בהם המאמנים רוצים שנתחזק. לגבי זרים, נכון לרגע זה אנחנו עם 6 כאלו ולא יכולים לצרף עוד, אם מישהו ילך סביר שנביא לו מחליף. לא נביא שחקנים כדי להגיד שהבאנו. מקרי וודוץ וענאן לא יחזרו.
    למרות הסיבוב הלא מוצלח והביקורת הרבה, אני מאמין שיש לנו סגל מוכשר ומלא פוטנציאל, אני חושב שהיה המון חוסר מזל והמון פציעות, למעשה עד עכשיו אין לנו סגל מלא אך אף על פי זאת אני מאמין בסגל ואני מאמין בסלובו וברדה. אני חושב שעד סיום חלון העברות נצרף שחקן או שניים וכולנו מחכים לראות סוף סוף את מתיאוסיניו אשר נרכש בכסף רב ובעל כישרון יוצא דופן, מתיאוסיניו החלים מהפציעה באופן מלא ואנו מחכים לראותו בקרוב מאוד. מעבר אליו יש שחקן אחד בכיר מאוד שאנו מחכים לשמוע מהקבוצה שלו. רשימת השמות שלנו מצומצמת מאוד.
    העסקה עם השייח: הקשיים אותם אנו חווים מראים המון צדדים מכוערים במדינתנו, אינטרסים רעים, גזענות במקומות גבוהים ועוד כמה כאלו שפשוט לא באמת רוצים עוד מועדון עם תקציב גדול בליגת העל מסיבות ברורות. כל הכתבות על חלק מהשותפים של השייח, מה עשתה השכנה שלו אתמול ומה אמרה עליו חברת חקירות של שקל וחצי ללא רישיון, כל זה לא באמת משנה. לגבי תעודת היושר, השייח חתם על תצהיר בפני עורך דין שאין לו שום רישום פלילי אך יחד עם זאת אנו מבינים שזה לא מספיק ואנו מחפשים ביחד איתו איך להוציא תעודה כזו לבן מלוכה.
    כל קמפיין ההשחרה הוא מביש, כולי תקווה שהשייח יענה על המגרש במעשים. הגלגל בישראל מתהפך מהר מאוד ל2 הכיוונים. למען הסר ספק, אם הייתי חושב שלשייח מניע נסתר ואין לו רצון אמיתי לבנות מועדון גדול ביחד איתי, הייתי מחפש שותף אחר. מהשיחות היומיות שלי איתו הוא מספר לי על חלומותיו לראות אצטדיון מלא רועד משאגות אחרי שערים ותארים. נמצא את המתווה לקיים את העסקה בצורה כזו או אחרת. לטובת בית"ר.
    פילוג בקהל? אני רואה את הדברים בצורה מאוד פשוטה, מי שטובת המועדון לנגד עיניו, גם אם דעותינו חלוקות, ליבנו באותו המקום. מי שנגד או בעד בשל דת כזו או אחרת הוא לא באמת אוהד בית"ר אלא אוהד אידאולוגיה גזענית, בית"ר היא רק התפאורה בהצגת האג'נדה.
    הצד השני שפתאום הופך להיות נגד בשל שטיפת המוח היום יומית נגד השייח לא באמת מטריד אותי, בסופו של דבר מעבר לאידאולוגיה ומסרים חינוכיים, אנחנו קודם כל כאן כדי לבנות קבוצה עוצמתית ותשתית חזקה, אם השייח יעמוד בחוזה שעשיתי הדברים האלו יקרו ומי שאוהב את בית"ר יותר ממה שהוא שונא דתות שונות משלו, יהנה מזה מאוד וכולנו נשמח ביחד. לגזענות כבר אין מקום בעולם החדש ואוהדי בית"ר ישמחו להיפטר גם הם מהמשקולת הזו.
    העסקה, כפי שנחתמה, נהדרת עבור מי שאוהב את בית"ר, היא מבטיחה עשור שלם של השקעות גבוהות במועדון. מהצד שלי אני עושה הכל כדי שהיא לא תיפול, היה נחמד להילחם בפחות אנשים ולקבל טיפת עזרה אבל אף אחד לא הבטיח לי שלהיות הבעלים של בית"ר יהיה משהו נחמד. אתמודד גם לבד אם צריך.
    זיכרון קצר ולשון הרע: בשלוש העונות שאני כאן השקעתי יותר כסף מכל בעלים אחר למעט גאידמק, קניתי יותר שחקנים בתקופה הזו מכל קבוצות ליגת העל גם יחד, כולל מכבי ת"א וחיפה.
    רק הקיץ רכשתי את מתיאוסיניו, ירדן שועה, אוראל דגני, סנטיאגו אוקמפוס והאסיילבנק במיליוני יורו. עונה שעברה רכשתי את מיכאל אוחנה בסכום שיא, את עלי מוחמד, לוי גארסיה, גדי קינדה, פרדי פלומיין, שי קונסטנטין ועוד. גם למחלקת הנוער צירפנו כמה שחקנים שעוד נהנה מהם בעתיד, בדיוק כפי שאנו נהנים עכשיו מאביאל זרגרי. אני בבית"ר כדי לעשות טוב, בדיוק כמו ביום הראשון רק עם קצת יותר ניסיון וקצת יותר צלקות, אני משלם מחיר יקר מאוד על בית"ר, משקיע יותר זמן ממה שאי פעם חשבתי ולוקח הכל ללב, אתם יכולים לא להסכים אם החלטה כזו או אחרת אבל אל תהיו כפוי טובה.
    יגעת ומצאת תאמין, לא יגעת ומצאת אל תאמין. עושה כל שביכולתי כדי שתהיו גאים במועדון.


    ********
    אפשר לחשוב שעומר אצילי גדל על אלי אוחנה ואורי מלמיליאן, זה פאתטי ומביך, הוא עשה את הפריצה בבית"ר אבל לא חייב למועדון שום דבר. הקשר עם הקהל כביכול - אחלה. הבכיינות - חבל מאוד.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,316
    לייקים שהתקבלו:
    4,224
    מין:
    זכר
    לא מסוגל שבוע אחד להיות בשקט. אחד.

    ואצילי?סמל?:sm_BangHead:
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    באמת לא הבנתי מה הוא רוצה מאצילי, מאז ביתר הוא כבר שיחק 3 עונות במכבי וגם ככה הוא מעולם לא היה איזשהוא "סמל" בביתר או שחקן אהוד במיוחד .
    הוא גם אמר את זה על קלטינס לפני שנתיים, כשהוא סרב לקיצוץ במשכורת שלו .
    חוץ מזה אני חושב שהוא רשם דברים די נכונים, לא ברור מה האנטי הגדול של התקשורת וההתאחדות כלפיי חליפה חוץ מגזענות .

    דבר נוסף שאני לא מבין זה למה אלי אוחנה לא מתראיין ומדבר. אוחנה רהוט ואינטיליגנט ויודע להסביר את עצמו ואת עמדת המועדון, חבל שהוא מסתתר מאחורי חוגג ולא לוקח אחריות בתור יו"ר המועדון .
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,255
    לייקים שהתקבלו:
    6,228
    כן. אצילי גרם לחוגג לפקוח את העיניים לגבי סמלים. השנה 2021, והוא היה צריך כל כך הרבה זמן בעולם הכדורגל כדי להבין ששחקן כדורגל יחתום בקבוצה שתציע לו את הכי הרבה כסף והכי הרבה מטרות. הוא היה צריך ששחקן ששיחק בקבוצה שבבעלותו (שאגב, לא שיחק בתקופתו) 3 שנים, ואפילו לא שחקן בית, ויחתום במכבי חיפה, כדי להבין את זה. רק בריאות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,299
    מין:
    זכר
    זה שמצחיק שאוהד ב״ש שקנה את בית״ר מדבר על סמלים. איזה איש מאוס.
     
    Love Is Red, oranfu, EuropeGuy ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אוחנה אדם רהוט אבל ממש לא אינטלגנט גדול בנושאי כדורגל. כשחקן היה אינטלגנטי מאוד. אי אפשר להתלונן מצד אחד למה בא כבירי ולמה קבוצות נכנסו לפירוק ומצד שני גם להגיד שיש אנטי כלפי בן חליפה.
    נעשו תחקירים מגורמים שונים ובלתי תלויים וכל תחקיר מעלה חששות כבדים. מה אתה רוצה שיחשבו?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,316
    לייקים שהתקבלו:
    4,224
    מין:
    זכר
    העיקר כשבעט את איינבינדר לא הפריע לו לבעוט ״סמל״(אם אצילי סמל איינבינדר אגדת מועדון).
     
    oranfu ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.