ליברפול 2020/2021- לא מגנים על התואר, תוקפים אותו שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rushie, ‏27/10/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,252
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    לא כל שחקן שמגיע לגיל 29 או מאבד את הפורם לחודש-חודשיים צריך לקבל בעיטה בתחת. אליסון, 2 המגנים ו-2 הבלמים הפצועים זה חתיכת בסיס לבנות עליו (במיוחד ואן דייק), גם אם אין לדעת איך יחזרו מהפציעה. גם פאביניו, תיאגו, הנדרסון וג'ונס זה לא רע בכלל (ו-ווינלאדום עוד לא עזב) וכמובן שגם מאנה, סלאח וז'וטה. האם הסגל רזה? בהחלט. את השומן ניתן להוסיף גם בלי למכור אחד מהתותחים הכבדים (גם הקיץ הוצאתם 35-40 מ' מעבר למה שנכנס, וזה בערך הממוצע העונתי של FSG), וגם אם לא יגיע או לא יספיק, קיימים יסודות מאוד מוצקים לבנות עליהם בטווח הקצר.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    ברור שלא כל שחקן שמגיע לגיל הזה צריך להיפרד ממנו.

    יש מצב שלא הייתי מספיק ברור.
    קראתי להיפטר ממאטיפ, ווינאלדום, מינאמינו, אוריגי, אוקס, קייטה, שאקירי ופירמינו.

    אליסון, טרנט, גומז, וירג'יל, רוברטסון, טיאגו, הנדרסון, פביניו, ג'ונס, סלאח ומאנה זה השלד מבחינתי.
    אבל גומז ווירג'יל אחרי פציעות קשות מאוד, הנדרסון בנוי על פיזיות וכבר בגיל מתקדם וגם סלאח ומאנה בנויים על מהירות ובגיל מתקדם (וכמו שרשמתי, אין לנו בעלים שיאפשרו לנו להביא להם את הדור הבא כשהם ועד במועדון, אנחנו יכולים לקנות רק אם נמכור אחד מהם).

    ווינאלדום יעזוב בסוף העונה. זה מה שצפוי וזה מה שאני מאוד מאוד מקווה כי אני לא מחזיק ממנו בשיט ומבאס לי תתחת לראות אותו על הדשא.

    הסגל רזה, אבל השחקנים שהם לא "השלד" פשוט לא מספיק טובים\כשירים. זה לא רציני להתייחס אליהם כשחקנים שיכולים לתרום.
    התקציב העונתי של FSG (שהוא פחות ממה שציינת, אגב). לא מספיק (הוא בכלל ביזיוני, לא שהוא לא מספיק).

    בלי למכור אנחנו יכולים להביא שחקן התקפה ובלם? לא.
    שלא לדבר על קשר שנדרש או גיבוי לארנולד (ותכלס גם שוער מחליף אין לנו).

    אנחנו צריכים בלם מוביל חדש (לא בלם רביעי אלא בלם הרכב), שחקן התקפה חדש שמספיק טוב בשביל לתת אימפקט מיידי (שלא לומר תותח שנכנס להרכב) וקשר שמספיק טוב להיכנס להרכב כי שם באמת שצריך שדרוג רציני על כל מי שלא קוראים לו פביניו, טיאגו והנדרסון (גם עליו, אבל נגיד).

    זה לא בנייה מאפס, אבל זאת אבולוציה מאוד נדרשת ולא של שחקן אחד אלא בכל חלקי המגרש.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    השאלה למה לא מכרתם אותם עד היום? זה בגלל שאין להם שוק או כי קלופ מאוד נאמן לשחקנים שהוא מאמין בהם/שחקנים שהוא רכש. ושלא יובן לא נכון, אוריגי נניח תרם לכם בזמנו שערים חשובים, כלומר לפעמים הם גם נתנו הופעות שהחזירו לו על האמון, אבל זה מרגיש שלאורך זמן הוא נותן יותר מידי אמון בשחקנים שהם או מאוד פציעים או פשוט לא מספיק טובים לרמה שאתם שואפים אליה. כאילו הוא מאמין שבכל רגע הם יתפוצצו או פתאום יהפכו לכשירים לאורך זמן כשבמציאות זה לא קורה ואז כשהוא בונה את הסגל בקיץ הם נספרים מבחינתו אבל בפועל הם לעיתים יותר מידי קרובות לא באמת שם וזה הופך את הסגל שלכם למאוד קצר והרבה פעמים כזה שגם קשה לו להביא רענון מהספסל או על ידי רוטציה (כמו שראינו היום למשל).
     
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    לא צריך להיסחף, המצב מחורבן עכשיו אבל זה לא אומר שצריך לקנות חצי קבוצה. צריך בלם ברמה גבוהה יחסית זה ברור ואף אחד לא יתווכח, אבל מאטיפ בלם רביעי זה בסדר גמור. לקישור אכן נצטרך עוד קשר מרכזי. אולי אליוט יהיה רלוונטי לקבוצה הבוגרת.
    למה למכור את פירמינו? תהפוך אותו לשחקן רוטציה ולא באנקר בהרכב, יש לו הרבה מה לתרום. נראה מחורבן תקופה אבל זה לא שהוא שכח לשחק כדורגל לחלוטין... צריך תקופה מהספסל או רוטציה יותר תכופה.

    זה מבאס ומחורבן כי מה שקורה עכשיו זה מחדל, ויתרו על עונה. זה לא אומר שגם בעונה הבאה יהיה אותו דבר. אתה קיצוני עם מה שאתה אומר על ואן דייק, יש סיכוי סביר שהוא יחזור בלם מצוין גם אם לא האליל שהיה לפני ואולי אפילו באותה רמה. גומז זה כבר יותר בעיה כי זאת לא הפציעה המשמעותית הראשונה שלו by any means, ועל כן צריך להגיע בלם. אני מתקשה להאמין שגם בקיץ לא יגיע אחד. מצד שני, גם עכשיו לא האמנתי שלא נביא כלום... תמים.

    בקיצור להשלים עם המאבק על הטופ4 העונה. תחושה מגעילה אבל עם זה אנחנו מתמודדים. עוד בסוף פאקינג סולשאייר יסיים מעלינו, איזה בושות. ועדיין זה לא אומר שהעתיד קודר, אני מאמין שבעונה הבאה נחזור להיות קונטנדרים.
     
    Liverpool-Forever ו-Ori8 אוהבים את זה.
  5. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    אז תעיף את כל מי שאתה רוצה להעיף ואז מי יישב לך על הספסל? וודברן? כי אז תבכה שהספסל שלך מורכב משחקני פח אשפה. אי אפשר לרצות לזרוק את כולם וגם שהסגל הרחב יהיה חזק מספיק. אם שחקנים כמו פירמינו וווינאלדום היו יכולים לשבת אצלנו יותר על הספסל זו הייתה פריבילגיה נהדרת. ווינאלדום היה מכיר את הספסל מקרוב העונה אם כל הקבוצה לא הייתה נפצעת. מה אפשר לעשות? כנ"ל שאקירי ואולי גם אוקס (בספק לגבי האחרון). הם יופי של שחקנים לסגל הרחב ואין שום סיבה לרצות להעיף אותם רק הם לא מתאימים להיות שחקני הרכב. מיותר לציין שהם גם לא שחקנים שיכניסו יותר מדי כסף כך שזה לא איזה אקזיט למכור אותם.

    בקיץ צריך להגיע בלם ברמה גבוהה שישחק ליד וירג'יל (גומז ומאטיפ גיבויים), קשר במקום קייטה וחלוץ במקום אוריגי. הבעיה היא שזה יותר מדי בשבילנו לקיץ אחד, אבל בהנחה ונתפרע ונצליח - יש לנו שוב סגל להתמודד על כל התארים והכל בסדר. לא צריך לעשות מהסגל הזה עירוני ק"ש רק כי העונה התחרבנה.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  6. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    הסגל בסדר גמור. לקחנו שחקנים שהביאו 97 ו-96 נקודות בשתי עונות ברצף (בתווך הצטרפו רק אדריאן ומינאמינו שהם חסרי משמעות) והוספנו להם הקיץ ג'וטה, טיאגו, ג'ונס ומחליף לרוברטסון.
    אנחנו רזים רק בעמדת הבלם, חוץ מזה מדובר בסגל הכי עמוק ומרשים שראיתי בליברפול מאז שאני עוקב אחרי המועדון.
    ברור שפציעות כמו שחווינו העונה ישנו את כל התמונה.

    אוריגי, צ'מברליין, שאקירי לא שחקני על אבל שחקנים לגיטימיים בהחלט להחזיק בסגל והם הוכיחו את זה לפני 12 חודשים בלבד כשהיינו צריכים אותם בעומס המשחקים של הכריסמס והם נתנו עבודה מצוינת. הבעיה העונה, וזו נקודה שאני חוזר עליה הרבה, היא שקלופ ביטל אותם לחלוטין. לא שיתף אותם כמעט בכלל אפילו כשהעניינים התחילו לחרוק וג'וטה בחוץ.
    לא יודע מה הוא ציפה לקבל מהם אתמול אחרי שהם בקושי ראו דשא חצי עונה.
    זו אולי הנקודה הכי חזקה אצל קלופ, היכולת לנהל את הדקות של השחקנים ולשמור את כולם חמים ובעניינים למקרה שנצטרך אותם. הפעם הוא טעה לטעמי, הוא הלך עם סאלח מאנה פירמינו באש ובמים והיה בטוח שהם בסוף יתנו את השערים, כנראה שהיה צריך לשער שבעונה הרביעית ששלושתם רצים יחד יש סיכוי סביר שזה כבר יפסיק לעבוד ונצטרך פתרונות אחרים.
     
    Ori8 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    למרות שאני חושב שכל רצף ארוך בדרך כלל נקטע בהפתעה גמורה ונגד יריבות בסדר הגודל הזה (על אף מה שקרה ל"בלתי מנוצחים" ב-04/05) - עד אתמול האמנתי שליברפול תוכל לזכות באליפות אך מבחינתי אתמול היא הנפילה דגל לבן. דווקא כי היא במומנטום שלילי והכל הולך נגדה והיא שיחקה בסדר גמור והגיעה למצבים טובים בין אם זה אוריגי שיצא מהפריזר ובין אם זה סלאח שמרגיש לי שלוקח לו שנייה אחת יותר מדי לבעוט בניגוד לעבר. אני לא שופט משחק על פי החזקת כדור ומספר איומים, אני מחפש מצבים לגול שלדעתי מספרים קצת יותר טוב את הסיפור - אתמול באמת היו כאלה, בתקופה האחרונה קצת פחות. לדעתי 4:4:2 עם טיאגו מתחת לחלוצים זו אפשרות ובמקרה כזה פירמינו בספסל - משהו שטרם נוסה, בתקווה שהמגנים יעבירו הילוך (כל הכדורים החופשיים והקרנות של רוברטסון אתמול קטסטרופה אלא אם כן פספסתי משהו) ובמצב הנוכחי גם על שאקירי לא הייתי מוותר. זו עדיין קבוצה שיכולה להתפוצץ בכל רגע נתון ואם היא תנצח קבוצה גדולה אחרי קבוצה גדולה בסיבוב השני - לא אופתע, חבל. לפעמים בינואר אפשר להביא שחקן סביר כדי לשדר מסר, להעיר את האחרים וכן הלאה. לא כל אחד צריך להיות מישהו כמו סוארס או מרסלו (ריאל).
     
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    זאת הנחה מאוד פרועה להניח שנתפרע בחלון, כל השחקנים האלה שאתה מדבר עליהם היו צריכים להגיע מזמן ולא הגיעו אז מה גורם לך לחשוב שבקיץ הכול פתאום יהיה ורוד? אם FSG היו מנסים רק לאותת שזה קו המחשבה שלהם לפחות בלם נורמלי היה מגיע בחלון הזה והיו כמה בלמים יותר מנורמליים על המדף בחלון הזה, ומי יודע אם בכלל יהיו רלוונטיים אלינו בקיץ?
    בשביל הבורד הזה הכול זה משחקי נט ספנד, אין מכירות - אין רכש.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אין לשחקנים האלה שוק, נראה לי שזה ברור.

    לא אמרתי לקנות חצי קבוצה. בלם, קשר ושחקן התקפה ששווים הרכב ומגן ימני גיבוי.

    אני אומר למכור פירמינו כי אתם כנראה עוד לא מבינים מי הבעלים שלנו. בלי למכור אנחנו לא יכולים לקנות.
    הרי לפני הקיץ האחרון סיפרו לנו שהמטרות הגדולות שלנו זה חוזים חדשים לוירג'יל, אליסון ופביניו כאילו שחידוש חוזים לכוכבים זה משהו שצריך לבוא על חשבון רכש. אבל נגיד.
    עכשיו כבר אומרים לנו שלא מחדשים להם חוזים כי כלום לא בוער ויש להם חוזה עד 2023 (מה קרה, חשבתי שזאת המטרה הגדולה שלנו לפני הקיץ?).
    אבל הרי אם הם לא יהיו עם חוזה חדש לפני שנה וחצי לסיום החוזים שלהם אנחנו נהיה בלחץ והכח שלהם במו"מ יהיה גדול יותר. שלא לדבר על זה שהמחיר שנוכל לדרוש כשהם יהיו רק שנה לסיום חוזה יהיה נמוך יותר.

    עכשיו אני גם רואה שיש תוכניות לחדש את הדשא באנפילד בקיץ. תרשמו לכם עוד סיבה למה לא יהיה כסף לרכש בקיץ.


    מאטיפ לא שווה כלום מבחינתי. הייתי יכול לקבל אותו בתור רביעי ברוטציה, אבל כשגומז ווירג'יל אחרי פציעות כאלה זה הימור גדול.
    בכל מקרה ברור שלא הולך לשום מקום בשנה הקרובה.

    בלם היה צריך להגיע בקיץ הקודם בלי קשר לפציעות. עכשיו זה קריטי בלם מוביל ולדעתי הימור גדול לא להביא גם עוד בלם צעיר שיכול לשחק במידת הצורך, אבל בעל מי אני עובד.
    כי אולי הם יחזרו סבבה, אבל אולי הם לא. בטח ובטח ובטח גומז שנראה כמו פציעה מזעזעת לחלוטין.
    ומאטיפ אני חושב שברור כבר כמעט לכולם שאי אפשר לבנות עליו בשום מובן.

    מה נותן לי שאוקס, אוריגי ומינאמינו על הספסל? מה הם מסוגלים לתת?
    אותה תרומה כמו וודברן - כלום.
    ואנחנו לא יכולים לעשות רכש בלי למכור את כל המיותרים האלה, אז תמכור אותם אם מישהו יסכים לקנות.

    היחיד שלא הייתי רוצה למכור מכל הרשימה אם לא הייתי חייב זה פירמינו. אבל אנחנו ליברפול ולא אברטון ובגלל זה אם אנחנו רוצים רכש צריך להקריב מישהו. מבין ש10 שנים עם הבעלים האלה ועדיין לא כל האוהדים הבינו איך הם פועלים ועם מי יש לנו עסק.
    אפילו אחרי הינואר הנוכחי שאנחנו במצב חירום אדיר בסגל וקלופ אומר חד משמעית כמה הוא מתוסכל מהמצב.
     
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    לא הבנתי, אתה מתלונן שהסגל קצר וגם שבלי למכור לא נוציא כסף - מה שבאחוז גבוה נכון - ואז מציע שנמכור את פירמינו בשביל רכש? זה כבר לירות לכל הכיוונים, אתה מוותר על שחקן מעולה ומקצר את הסגל עוד יותר בפוטציה. אני גם לא מאמין שאין שוק לשחקנים היותר שוליים בסגל, אלא שקבוצות נרתעות לשים את הסכומים שאנחנו מבקשים עליהם. הכל שאלה של תמחור השווי של השחקן בשבילנו לעומת כמה מוכנים לשים עליו.

    לצורך העניין, מאטיפ הוא דוגמה מצוינת לשחקן שהערך שלו בשבילנו גבוה מערך השוק שלו... כמה תוציא עליו? 7-8 מיליון פאונד? זה שחקן שכשהוא משחק לרוב עושה עבודה מעולה לדעתי, לא חושב שזאת עסקה ששווה לנו. לעומת זאת שחקנים שקלופ מייבש לחלוטין כמו אוריגי ואוקס, כבר שווה לנו למכור בסכומים נמוכים בעיניי. בנוסף יש לך את נאבי קייטה שזה הASSET המרכזי שצריך למכור ועליו אתה כן יכול להוציא כבר 20-30 מיליון פאונד גם במצבו.

    יש מי למכור ויש כסף להכניס, הכל שאלה של ניהול הסיכונים. כרגע דיי ברור שההחלטה שנלקחה היא להמר על זה שנעבור את חצי העונה הקרובה ונסיים טופ4, זה דוחה. אני כן חושב שבקיץ לפחות יהיה ניסיון שוב להעמיד פה קבוצה לאליפות - והבסיס קיים. אם לא יהיה ניסיון כזה אנחנו בבעיה.

    אפשר גם לפחות לקוות שבעונה הבאה יחזור חלקית קהל למגרשים. לא נכנס לדיונים אם הסיטואציה באנגליה ובעולם משפיעה עלינו יותר מקבוצות אחרות, מה שאני יודע זה שזה משפיע עלינו. מאז הריסטרט היו הבלחות של ליברפול מלפני כן אבל היכולת הכללית ירדה, התקופה הזאת משפיעה על כולם והשחקנים שלנו לא חפים מזה. גם קלופ לא חסין מפני זה.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    העניין הוא שפירמינו לא מעולה כבר לפחות שנה.
    בלית ברירה, בגלל שאין אופציה אחרת עם הבעלים האלה, אני מציע למכור אותו. זה לא יעזור לעומק הסגל אלא לאיכות.

    קייטה זה באמת הנכס היחיד שאפשר למכור בלי להיפגע בכלל.

    לא מאמין בשיט שינסו להעמיד פה קבוצה לאליפות. אין לנו בעלים לזה, זה חד משמעי ומעבר לכל ספק.
    יהיה מה שקלופ ואדוארדס יצליחו לעשות מבלי שיש להם תמיכה.

    הנה, שוב קלופ אומר שהוא רוצה רכש ולא מקבל.
    "Of course somebody else is making the decisions - it was always like this and I cannot change that. I make recommendations, but I cannot spend the money."

    מניח ששוב יהיו אוהדים שיספרו שהוא לא רוצה רכש ומתעקש על השחקנים שיש לו.
     
  12. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,750
    לייקים שהתקבלו:
    301
    מין:
    זכר
    אורן, זה הסגל שלקח אליפות פחות שני הבלמים, ועם ג'וטה וטיאגו, אז כן, ואן דייק מאדדד משמעותי, אבל "אין סגל לאליפות" זה קצת רחוק
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,995
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    מעבר לזה שהסגל הזה בלי הטירוף שהלך לנו עם הבלמים ונגיד עם תיאגו מתחילת העונה שווה אליפות,אני חסיד גדול של אפקט המומנטום בכדורגל.
    מנ יו שיחקה חרא, ניצחה בפוקסים ועכשיו יש לה ביטחון והיא לפעמים מראה יותר כדורגל שמביא תוצאות טובות יותר באופן יציב.
    אם אנחנו מקבלים את השריקה על פאביניו בפאול של ווסט ברום ב1-1 או שהנגיחה של פירמינו דקה 90 נכנסת ומנצחים, אני משוכנע שמנצחים גם את ניוקאסל וסוטון ואתמול מפרקים את ברנלי.
    תסתכלו אל תוך המשחקים שלנו בעונה שעברה כשפירקנו את הליגה, האם זה היה טוטאל פוטבול מדי שבוע? לא....אלה היו נצחונות יפים ולצידם נצחונות אמונה נטו שנבעו ממנטליות מושלמת, ממומנטום שהולך איתך.
    21-22 בסגל מלא שוב אנחנו קונטנדרים, הייתי שמח אם היה מגיע בלם נוסף כדי להקטין את התלות במאטיפ/גומז.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    הסגל לא היה מספיק טוב גם כשלקח אליפות. ההרכב היה מספיק חזק בשביל להתגבר על חיסרון נקודתי של שחקנים.

    ואין לנו בכלל בלמים העונה, איך אפשר להגיד שזה סביר מה שיש לנו אני לא יודע. עונה שלמה בלי בלמים, כמה קבוצות יכולות להתמודד עם דבר כזה?


    לגבי המומנטום אני מסכים. אז לא מבין איך אתה בא בטענות כשאני מתעצבן על שופטיםשמזיינים אותנו. שיפוט הוגן במשחקים האחרונים ואנחנו במקום אחר לחלוטין.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,995
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    במשחק האחרון אין מקום לדבר על שופט. לפני זה אני התלוננתי בעצמי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.