Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    זו לא קלישאה אלא תיאור מדוייק של אתמול בפרט והעשור האחרון של רודג'רס באירגון המזדיין הזה בכלל.

    לא היה זמן וראש לצלול לזה אתמול אבל לאורך כל העונה הרגשתי שהצורה שבה העונה הזו התפתחה מבחינתם היא לא הישג והצלחה אלא (עוד) כישלון מהדהד וכתם על פרונט אופיס שבחר במודע לא לחזק קבוצה שבדיוק הגיעה ל-NFCCG. הם מיסמסו את זה דרך תקשורת החצר הפינגווינית שמסקרת אותם מפתיחת העונה עם כל מיני FEEL GOOD STORIES אבל מי שטיפה כנה וישר עם עצמו יודע שהם לא באמת חשבו והאמינו שרודג'רס יכול עדיין לתת עונה כזאת (שזה הפשע והטימטום האמיתי. צריך להיות מסטול ברמות מהשתן של עצמך כדי להגיע למסקנה כזאת על אארון רודג'רס and act on it כמו שהם עשו). אף אחד שם לא ראה לפני תחילת העונה את הקבוצה הזו כ"קונטנדרית" עם סיכוי אמיתי לסופרבול. כל צעד (או אי צעד) שלהם מתחילת השנה במרץ 2020 ועד הטרייד דדליין באוקטובר הוכיח את זה. מכל מחזור הדראפט האומלל שלהם היו אתמול בסך הכל שני שחקנים שתרמו 30 סנאפס קומביינד - שניהם בשתי העמדות הכי Expandable בענף (דילון RB ומרטין Inside linebacker).

    זה כבר אפילו לא כן רסיבר/לא רסיבר אלא נטו בחירות דראפט ופעולות כדי לשפר את הקבוצה בטווח הקרוב במקום לתכנן לפאקינג 2022 עם מחזור דראפט שלם בזמן שיש לנו בקבוצה את GOAT בדימוס בגיל 36. והם אשכרה חגגו והצדיקו את זה לאורך כל השנה כאילו ההצלחה העונה היא איזו הצדקה לכלום שהם עשו באוף סיזן בלי לקלוט כמה שזה מטומטם.

    זו הסיבה לפאסיב אגרסיב שלו אתמול אחרי המשחק וכל הדיבור ההזוי הזה שהוא אולי לא ימשיך שם. כי רק באירגון מיקי מאוס פאתטי כזה זו יכולה להיות בכלל מחשבה שעוברת למישהו בראש, בגלל הפעולות שלהם עצמם. רק בסינסינטי באנגלס של המידווסט יש לך פיל דרום אפריקאי בחדר בדמות QB שנבחר בסיבוב ראשון (שלא התלבש כל העונה אפילו כבקאפ) שחוזה הרוקי שלו דופק בזמן שה-QB הפותח האלוהי שחשבת שבדרך לקבר סיים "במפתיע" עונת MVP דומיננטית. מה עושים? לאן מתקדמים? כשכל החלטה לכאן או לכאן מוציאה אותך דביל זה לא כזה ברור. לא פלא שזה גם לא ברור לרודג'רס.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
     
  3. Numb Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/20
    הודעות:
    557
    לייקים שהתקבלו:
    86
    מין:
    זכר
    טוד בולס הוא סופרסטאר עם החלטות סופר נכונות בתור מאמן ראשי וממש מרגיש את המשחק
    אחת ההחלטות שלו שאני זוכר זה היה בשבוע האחרון במשחק חוץ נגד באפלו של רקס ראיין שכבר גמרו את העונה , בולס החליט לספסל את כריס אייוורי בעונת שיא כדי לשמור אותו לפלייאוף , הבעיה זה שכדי להגיע לפלייאוף בולס היה חייב לנצח את באפלו,הוא כמובן הפסיד עם משחק ריצה לא קיים שהכריח את פיצפטריק לזרוק ולזרוק מה שנתן את המשחק לבילס
     
  4. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    אלוהים איזו צמרמורת. ווינריות פסיכית של פאטי, איזה TEAMMATE.

    ובאשר לתקופה שלך שנייה לפני - כל מילה בפאקינג סלע. אני זוכר דיון כאן עם ''ג'ורדן לאב אגדה'' (לא מתכוון להעלות על המוקד או משהו - נטו רפרנסינג) בזמן התקופה שאנדרסון וסאנדרס חתמו בקבוצות על האם צריך להוציא אקסטרה כסף, כביכול, על שחקנים מהסוג הזה כשהארגון שלך נמצא בסיטואציה מוגבלת מבחינת תקציב. והוא פחות או יותר אמר שהוא מרוצה מהפאסיביות ושצריך לחכות לדראפט.

    אבל זה הקטע. מנטליות של ארגון היא מנטליות של ארגון. אין אפס. מה שלא קרה לפני כנראה לא יקרה אחרי. אם לגרין ביי היה מנטליות סטייל הסיינטס - שתרים אחרי כל גרגיר שיכול להאכיל אותם בפוסטסיזן - אין לי ספק שלאיירוד יש עוד אליפות, אולי יותר. כשהסיינטס עפים כל שנה מהפלייאוף בבית הם מחפשים תמיד איפה אפשר לשפר ולבזבז כי הם יודעים ש:1. הם לא רחוקים. 2.זו השקעה 3.סופרבול שווה את ההשקעה הזאת. את זה צריך להעריך. זה שהם עיוורים/פחדנים לגבי לבצע שינוי הכרחי בעמדה שמאחורי הסנטר זה כבר סיפור אחר לצערי (או לשמחתי בעצם, לא באמת אכפת לי).
    דווקא ההצלחה הרלטיבית של גרין ביי מובילה לעובדה הבלתי מעורערת - הכישרון שם נלקח כמובן מאליו וזה גרם לזחיחות, יוהרה, נונשלנטיות OR HOWEVER THE FUCK YOU WANNA CALL IT. אין שום תירוץ למה שקרה קיץ קודם. ולפעמים קשה להסתכל קדימה בשלבים כאלה אבל כשאתה מוצא את עצמך בינואר IN THE SHIT וצריך כישרון ותושייה כדי לצאת ממנו (גם לרודג'רס יש חלק בזה) אז אתה באמת מבין. בתור צופה מהצד זה פשוט חבל. אין דבר יותר מצער מקבוצה עם תקרת זכוכית בלתי שבירה.

    פוסטים על הסופרבול בהמשך השבוע. אני עוד מנסה להירגע מאתמול.
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא רואה טעם להיכנס לוויכוח הזה שוב כי הוא מיצה את עצמו. אין פה איזו אמת אבסולוטית ודרך ש״בטוח״ נכונה ומוכחת אז כל אחד יכול להאמין במה שבא לו.

    מה שבאמת מעניין ורלוונטי זה מה רודג׳רס חושב ומרגיש. ולדעתי ה-24 שעות האחרונות (לא רק התגובה אחרי המשחק אלא גם שפטר שלא נחשב לקליק בייטר והמאמר של מייק סילבר שמקורב אליו) הבהירו מעל כל צל של ספק איפה הוא עומד ומה הוא מרגיש. מה שאומר שגם לו וגם לגרין ביי יש החלטה לקחת.

    מה שאומר שהם לא יעשו כלום ויסחבו עוד עונה באותה מתכונת וגישה ויתפללו שהוא /הקבוצה יירדו ברמה כדי שהבעיה תיפתר מעצמה ויהיה אפשר לעבור ממנו ל״יורש״ בצורה שמתקבלת על דעת הקהל והגיונית מבחינה כלכלית. עוד עונת MVP תיחשב לאסון. פאתטי ככל שזה יישמע אני מאמין בזה כשמדובר בפינגווינים הזחוחים האלה.

    (אבל גם אם איכשהו קרה הנס והוא אשכרה מתכוון להרים Power play כדי לעוף משם כבר בחודשים הקרובים לא בטוח שזה לא מעט מדי מאוחר מדי. שזה וואטאבר אחד גדול. הוא והם וההיא וההן יכולים להאשים רק את עצמם שזה הגיע לנקודת הזאת. אין לי סימפטיה כבר לאף אחד בסיטואציה הזאת.)
     
    Armstrong אוהב/ת את זה.
  6. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    שיבוא לפאטס, אין מקום טוב יותר בשבילו כרגע. אמנם להיכנס לנעליים של העז זה לא פשוט, אבל אני בטוח שהוא יסתדר. רק צריך להקים מסביבו קבוצה סבירה פלוס.
     
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אולי אני לא זוכר נכון, אבל ממה שאני זוכר אני לקחתי קשה שלא הלכו על סאנדרס בעונה שעברה לפני הדדליין כשהוא חתם בניינרס וחפרתי על משהו בסגנון שמי לא משקיע שלא יופתע אם לא יגיע בכלל למצב שבו יוכל להתמודד ולהגיע ל-NFCCG.

    אחר כך בפגרה הייתי בסדר עם הפסיביות בנוגע לרסיברים כי זה היה דראפט כל כך עמוק בעמדת הרסיבר והייתי בטוח שילכו על מישהו בסיבוב הראשון ואם לא בראשון אז בשני. ההיגיון שלי היה שעדיף לשים כסף על שחקנים בעמדות אחרות ולקחת רסיבר בדראפט. כשלא לקחו, התגובה שלי הייתה חד משמעית ואתם יכולים לחפש אותה - אמרתי שזה הדראפט הכי גרוע שראיתי איזשהי קבוצה עושה מאז שהתחלתי לעקוב. ואני עדיין חושב ככה.

    יש פה קטע שכאילו מנסים להציג אותי בתור איזה הומר קיצוני ומערבבים אותי עם כל היצורים האלה בטוויטר ובשאר הפלטפורמות שלא מסוגלים לעולם לבקר את ההנהלה הזאת ואת האירגון וכל מה שהם עושים תמיד זה איזה TRUST THE PROCESS קסום שיתברר לנו בעוד כמה שנים החוכמה מאחוריה או איזה בולשיט אחר. חלאס. רדו ממני.

    וזה שיש לי ביקורת על הסיינטס זה מאותה סיבה שיש לי ביקורת על הפאקרס. אני לא אוהב קיצוניות. לשני הצדדים. בתור אנשים שצופים מהצד הכי קל לשאוג ALL IN!!!, ואנחנו שוכחים לפעמים שלאנשים האלה שמנהלים את הקבוצות גם יש אחריות מסויימת להשאיר עתיד סביר לפרנצ'ייז. אין באמת גבול לכמה אפשר ללכת ALL IN. קבוצה יכולה למסור כל בחירת דראפט אפשרית שלה בשלוש השנים הקרובות ולשחק עם החוזים בצורה שכופה עליה בחמש השנים שאחר-כך לשחק עם 45 שחקנים בסגל על חוזי מינימום. הרי ברור שזה לא דבר חכם ושאיפשהו צריך למתוח את הגבול, נכון? כנ"ל לגבי הפאקרס. אי אפשר לחשוב כל הזמן רק על העתיד ולשכוח שקיים בכלל פרי אייג'נסי ולקחת בחירות דראפט בחישוב לפאקינג 4 שנים קדימה כאילו אתה בתהליך ריבילד קיצוני עמוק.

    לא הכל צריך להיות שחור או לבן. זה שמתחתי ביקורת על הסיינטס לא הופך אותי להומר של הגישה של הפאקרס וזה שאני לא מקלל ומתפרע על כל מהלך של הפאקרס לא אומר שאני הומר של הפאקרס. כאילו די.

    וזה מכוון בעיקר לשפוויזאט כאן שיוצא לו קצף מהפה באופן קבוע בכל פעם שאני כותב כאן משהו. תנגב בנאדם. התבאסתי כאוהד שבאקטיארי קרע רצועות והוא אשכרה הלך ועשה רשימה של כל הפציעות המשמעותיות העונה בליגה כאילו שזה קשור למשהו. CHILL DUDE. לא כל דבר זו איזו תוצאה של ניסיון להגן על הדרך של הפאקרס או הכנת תירוץ או מה לא.
     
  8. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    ואם נניח לוקחים מצב היפותטי שהוא מגיע (הוא לא) אבל נניח, אתה מזרים לו את המספר 12#?
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הבנתי את כל נאום האני מאשים ע"ש אלברט דרייפוס שהרמת פה אבל איך גם על זה הצלחת להתקרבן? הדיון על בקטיארי ושאר הפציעות המשמעותיות בליגה התחיל בכלל מתגובה שלי ל- @מגןימני שפירש אותה מבחינתי כ"RIP" ורציתי להבין למה הוא מרגיש ככה אם כל שאר הקונטנדריות סובלות מפציעות לשחקני מפתח שלהן, כהמשך ישיר לוויכוח שניהלנו פה ON/OFF לאורך כל העונה לגבי האיכות האמיתית של גרין ביי.

    לגבי השאר - וואטאבר כמו שציינתי בהודעה האחרונה שלי. נושא שחוק שמיצה את עצמו ואין טעם למחזר דברים מחדש. אין לי מושג למה אתה לוקח קשה תגובות שלי וחושב שהן "הוצאת קצף" עליך ולא על האירגון הפינגוויני שמשום מה כל ביקורת עליו מובילה אותך רוב הזמן להרים כתבי הגנה מכל מיני סוגים עם הסברים ותיאוריות למה יש היגיון מאחורי הצעדים, כשכן, ברור לכולם שתמיד יש "היגיון" ו"אחריות כלכלית" ו"ראייה לעתיד" כי רובנו פה לא קופים מ-REDDIT שכל יומיים צועקים "למה לא שולחים 4 בחירות סיבוב ראשון על אודל???????". ומילא כשמדובר בכמה מיליונים לפה או לשם בפרי אייג'נסי שזה וואטאבר. אבל הדראפט היה פשע מלחמה. ואתה יודע את זה. וידעת את זה בזמן אמת. ועדיין באת וניסית להסגביר. גם כשלא היה שום היגיון מקצועי. או כלכלי. לא זכורה לי "הוצאת קצף" בנושא מאז. זאת ליגה הזויה עם אנשים הזויים שעושים דברים הזויים 24/7/365 וזה לא אומר שבגלל שאתה אוהד גרין ביי ולא נניח טקסאנס/צ'ארג'רס שאני משמיד פה על בסיס קצת יותר קבוע וארסי אני נתפס עליך או על אוהדים דימיוניים שלהם ספציפית. גם כי למי פאקינג אכפת וגם כי אוהדים של הקבוצות האלה הם בת'כלס "הקורבנות" (בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא) בכל הסיפור שאני מזדהה איתם.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    עידכון לאחר שנה וחצי:



    יש מצב שאני היועץ הכי טוב שיכל להיות או יהיה אי פעם לסטן קרונקי. ארסנל היו לוקחים איתי 8 טרבלים רצופים. הראמס יכלו להפסיד איתי 10 סופרבול'ס רצופים לפאטי ואנדי. אבל אז הוא היה צריך לתת לי 95% שליטה בוולמארט ולשלש לי את השכר של לס סניד . אני יודע מה אני שווה.
     
  11. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    שוקינג:

     
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מהצד של ה"לא אידיוטים" זה לא מפתיע כי פרידה ממנו עכשיו לא משתלמת להם כלכלית (31.5M DEAD MONEY וחיסכון מינימלי, כלומר שיגעון) אבל תירגע כי זה ככל הנראה כן יקרה מוקדם יותר מאשר מאוחר לאור העובדה שיש QB רוקי שנבחר בסיבוב ראשון שעם כל שבוע שעובר הערך שלו רק הולך ויורד מקצועית וכלכלית. היעד האידיאלי למעבר מבחינתם היה תמיד 2022 שבה טרייד/CUT יעלה "רק" 17M ב-DEAD MONEY ויחסוך 25M ב-REAL MONEY. השאלה של היומיים האחרונים הייתה האם יגיע מהלך אגרסיבי ממנו עם דרישה לעוף משם או ראש בראש על חוזה חדש שיסבך את כל הסיפור ולמקרה שיינתן לו יוציא אותם יותר מטומטמים ממה שהם כבר עכשיו שזה כאמור קשה ברמות. ואני עדיין לא סגור שזה לא הולך לקרות.

    אבל בלי קשר אתה מבזבז יותר מדי אנרגיה ודאגה מהפינגווינים המביכים האלה שלא שונים בכלום מהאירגון המביך שאתה חפץ ביקרו חוץ מזה שנפל להם הפרס הזוכה בלוטו מהשמיים בטעות. העונה הזו הייתה שיא שספק גדול עד גדול מאוד עד מאוד מאוד שישוחזר: GOAT בדימוס בעונת MVP + ניצול לוח משחקים מביך שהוביל לביי ויתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף + סגל בריא לחלוטין חוץ מבקטיארי + יריבות שקרסו משלל סיבות (נפילה מצוק של בריז, מוות של דאק, פיגוע המוני בסן פרנסיסקו, ג'ראד גוף). לאור הירידה הצפויה של הקאפ סבירות גבוהה שהם יאבדו את לינסלי, אארון ג'ונס (כמעט ודאי), פרסטון סמית (CUT מטעמם על יכולת בינונית מינוס) ואולי ג'מאל וויליאמס. בקטיארי אמור לחזור מרצועה שנקרעה בפאקינג ינואר ומי יודע איך ומתי וכמה זמן זה ייקח. אם הסוכן של דאבנטה לא חסר מושג הוא אומר לו לנתק טלפונים ולעשות הולדאאוט מהגהינום עד שלא מאריכים לו את החוזה האומלל שהוא ישב עליו (נשארה לו שנה אחת בלבד ככה שפציעה קשה מבחינתו=מוות) ושנראה בזמן הזה איך ההתקפה מפוצצת החוליואים מסתדרת בלי לדחוף לו 79 טארגטס במשחק.

    במציאות קורונה אין גם שום סיבה להאמין שיהיו החתמות ו/או אי אילו מהלכים אגרסיביים מאירגון "אחראי כלכלי" ש"רואה לעתיד" ושבימים כתיקונם לא טורח לעשות כאלו. זה משאיר אותם עם הדראפט בלבד שלפי כל הדיבורים הולך להיות חזק השנה בפאנטרים ולונג סנאפרים אז אלו תוספות הכוח המשמעותיות שצפויות בסגל לקראת העונה הבאה.

    בכלל יש באוויר תחושה שגם מגובה בדיווחים של שפטי ושאר אינסיידרים שהליגה הולכת להפוך לזעזוע רציני עם המון קבוצות, כולל כאלה שבעמדה "טובה" ואחרי עונות פלייאוף שמבינות שה-QB הנוכחי לא יביא אותן לשום מקום ומתכננות מהלכים אגרסיביים כדי להשתדרג. מה שרק מעצים את תחושת הפיספוס שלהם במה שהייתה סוג של עונת מעבר חלומית ב-NFC עם יריבה וחצי אחת ברמה.
     
  13. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    מתנצל אם אלו התחושות שהתעוררו בך אבל אמרתי שזה נטו רפרנסינג ולא האשמה כי פשוט התקיים כאן דיון מעמיק לפני 10 חודש וחשבתי שיהיה מעניין TO REVISIT IT. אין פה שום ירידה על הגישה שלך או על דברים שאמרת שהתבררו כלא נכונים. אלוהים יודע כמה אני שגיתי, תכפיל את זה פי 150 ותקבל גם כמה אליאור טעה. אגב, יכול להיות שגם טעיתי בדברים שאמרת, לא זוכר בדיוק את הדיון.

    אגב, גם הייתי איתך לחלוטין בקטע של בקטיארי ואני חושב שאני אפילו יותר משתקע בעמדה שלי אחרי מאורעות יום ראשון. אולי המשחק נראה אחרת איתו, אין לדעת. ואתה באמת מקשיב למה שאליאור אומר? עדיף להיות הומר מאשר לזגזג בין קבוצות בתוך אותו פאקינג דיוויז'ן.

    בסופו של דבר צריך פשוט להסתכל אחורה שנה ולשאול האם הקבוצה השתפרה אחרי ההפסד (הדי משפיל) לניינרס שנה שעברה. זה היה אמור להיות הפיוז, הדבר שידליק את נורות האזהרה ויסמן לחבר'ה שם למעלה שזה לא מספיק טוב. בפועל? לא חושב שמישהו NOTABLE חוץ מקירקסי הגיע כדי באמת לנסות ולשפר את הקבוצה (וגם זה פשוט היה במקום מרטינז שהלך). לגבי מה שאמרת על הסיינטס והנסיגה מקיצוניות לשני הצדדים - אני עדיין מתקשה להבין למה לא כשאתה קרוב. יחד עם הצ'יפס גרין ביי היא הקבוצה הכי מנצחת בליגה בשנתיים האחרונות. האם ''התאבדות'' באמת תוביל לאסון הקולוסאלי התיאורטי? מבחינתי הרבה יותר מסוכן לעשות טרייד או לבזבז הרבה כשאתה פחות טוב, כמו וושינגטון על גריפין או שיקגו על מאק בזמנו (לא מתייחס לאם זה טרייד טוב או לא, נטו ל''סיכון''). וגם אם היא אכן תוביל - לנסות ולהמריא לא היה שווה את הצ'אנס?

    כך או כך, דיון כנראה שבאמת מיצה את עצמו. היה מרתק לראות את רודג'רס מדבר רק יומיים אחרי ההדחה. נראה שהרוחות נרגעו למרות שבאמת אין לדעת אבל אם אני במקומו אני לא פוסל בכלל POWER PLAY. גם הגיע הזמן שג'ון לינץ' יהיה קצת אגרסיבי אם דיברנו כבר בנושא. שילוב של רודג'רס-שנהאן-קיטל זה שווה סופרבול ב-NFC שאמור לדשדש בשנים הקרובות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/21
  14. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    עד פה.

    והוא גם לא ירצה לשים 12 מרוב יראת כבוד.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    עזוב שטויות נו. הסיינטס הם סתם דוגמה קלה והמועדפת על פינגווינים כדי להצדיק את עצמם אבל אף אחד לא ביקש להיות 100M מעל הקאפ. אף אחד מעולם לא אמר ל"תעתיקו אחד לאחד בדיוק מה שהם עושים!!!!" (למרות שאין לי שום בעיה עם זה והייתי תומך בזה בתור אוהד. זו משוואה מאוד פשוטה של X שנים של מיצוי פוטנציאל עם אינספור ריסטראקצ'רס ומניפולציות של הקאפ ואז שריפה של שנה אחת בלבד עם טונות DEAD MONEY. סוג של מה שניו אינגלנד חוו בעונה האחרונה. זה לא ה-NBA פה). הם רק דוגמה למיינד סט של אירגון שהולך לישון כל לילה בידיעה שהוא נתן לאארון רודג'רס שלו שמי יודע מתי ובאיזה גילגול או צורה ינחת שוב בפרנצ'ייז את כל המשאבים האפשריים כדי להצליח. הידיעה שהלימון נסחט עד תום. שכשלמקרה שהוא ייכשל לא יהיה את מי להאשים ולחשוב כל החיים WHAT IF. לא רק הסיינטס עשו את זה לאורך השנים. גם הסטילרז. גם דנבר עם פייטון מאנינג. גם ניו אינגלנד עם בריידי רוב השנים (עד שכשהם כבר הזניחו אותו ברמה בלתי נסבלת הוא אשכרה קם ועזב).

    להזרים בחירת סיבוב 3 על רובי אנדרסון בטרייד דדליין אחרי שאתם כבר מעוניינים בשחקן ואוהבים את ה-FIT זה לא ALL IN שמזיין אותך עכשיו עשור קדימה. במיוחד לא כשאנחנו רואים מה עשית עם הבחירה הזאת שנה אחר כך. ולהתקמצן על 2 מיליון לפה או לשם על שחקנים שחותמים על 9M מובטחים לשנתיים זו לא משכנתא שאתה הולך להחזיר אותה במשך 70 שנה. זה בולשיט שמוכרים לאוהדים כדי שיוכלו לישון טוב עם עצמם כשהם נכנסים ל-OVER THE CAP ורואים את ה-CHART של הקבוצה שלהם בצד הירוק.

    וקל מאוד למכור את זה כפינגווינים שמסטולים מהשתן של עצמם באירגון שלא בדיוק חי את המציאות ש-99% מהאירגונים בליגה הזאת חיים. הם הרי למדו אצל רון וולף הגאון. הם לא יודעים משהו אחר מ-HOF QB ב-30 שנה האחרונות אנד קאונטינג. אז הם לוקחים את זה כמובן מאליו בלי להעריך ולנצור כל שנייה עם הבנה כמה שזה נדיר. כמה שהסיכויים שידרוך בחור הזה QB עם רבע מהכישרון של אארון רודג'רס בעתיד הנראה והלא נראה לעין שואף למינוס. וכשאתה לא מבין את זה אז אתה לא מבין את גודל הרגע והשעה והעשור. אז אתה מבזבז אותו על פוטטו ועל דום קייפרס חבר של פוטטו ואז על מייק פטין חבר של חבר של פוטטו כשבין לבין אתה מקנח בצייד דובי גריזלי בין מרץ למאי עם קפיצת ראש לשכשוכית הציבורית בלפלנד ואז טובל קצת עוגיות של עבאדי בכוס תה צמחים ונותן לשנים לעבור אחת אחרי השנייה אחרי השלישית. הכל על הזין שלך. אתה המצאת את הענף הרי. אתה גרין ביי פאקרס.
     
    Hakeem Nicks אוהב/ת את זה.