מחזורים 22-23 בליגה האיטלקית: הדרבי של מילאנו במחזור ה-23

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י uri, ‏12/2/21.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    האשטאג יונייטד. כן. רונאלדו הוא הרי סתם כוכב אינסטגרם שלא עשה שום דבר בקריירה שלו. הוא בכלל לא השחקן הכי גדול בהיסטוריה של המפעל שאתם אובססיבים לגביו כבר 30 שנה. הוא לא זכה בו 4 מתוך 5 הפעמים האחרונות לפני שהצטרף והוא בכלל לא חירבן לכם על הראש פעמיים מתוך ה4 האלה.

    סתם שחקן, קיצר. יובה לא צריכה כאלה.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,590
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    הדיון הוא לא על גדולתו ההיסטורית של רונאלדו, אלא על מידת ההתאמה שלו ליובה, מועדון שמאז ומתמיד קידש את הקבוצתיות. מועדון שמעולם לא היה בו שחקן שהיה מעל המועדון, כולל אפילו דל פיירו שידע לשבת על הספסל ולנשוך שפתיים כשצריך(ורונאלדו לא תרם ליובה אפילו אלפית ממה שדלפו תרם). דיברנו לפני רגע על שיתוף הפעולה הקטלני בין לוקאקו ללאוטרו. זה לא היה יכול לקרות בקבוצה עם כריסטיאנו רונאלדו, כי הוא רוצה להיות גם הלאוטרו וגם הלוקאקו ואם אפשר גם האלכסיס. יכול להיות שהאובר דומיננטיות הזאת התאימה לריאל, היא לא מתאימה ליובה. את הכסף היה צריך להשקיע בסגל מאוזן יותר.
     
    uri אוהב/ת את זה.
  3. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,360
    לייקים שהתקבלו:
    96
    בסך הכל אינטר נהנו מפנדל שלא היה (ששינה מומנטום של לאציו), כדור מקרי שהגיע במזל גדול ללוקאקו והחלטה שבועית הזויה של אינזאגי לשים שוב את פארולו כבלם (הפסקתי כבר לנסות להבין מה עובר לאיש בראש). עם כל זה וגם ביום חלש מאוד של הכוכבים שלנו היינו קרובים להשוות בסאן סירו, זה אומר הכל.

    בעונה שעברה היינו בפער גדול יותר מהפיסגה וחזרנו כמו גדולים להוביל את הטבלה. אנחנו בכושר טוב, ואני משוכנע שאינטר ומילאן עוד יאבדו נק' בהמשך, לא מרים ידיים ובטוח שלאציו עוד תחזור ותחזור בגדול.
     
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,309
    לייקים שהתקבלו:
    2,052
    מין:
    זכר
    רק ב ש.ח.

    נ-ב:
    היה פנדל.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא מבין למה הדיון על כריסטיאנו חוזר שוב ושוב, הקבוצה הוציאה מספיק כסף חוץ ממנו, ועוד מוקדם להגיד אם הוא לא נותן את הערך מוסף. הביאו אותו בשביל ליגת האלופות. להזכיר לך מה היה נגד אתלטיקו מדריד? אולי לא כמו צמד החלוצים של אינטר אבל למה שרונאלדו ודיבאלה לא יצליחו? בריאל הוא שיחק עם בנזמה די בהצלחה וגם עם היגואין לפרקים.

    לגבי המשחק אתמול והמאבק באופן כללי: מילאן עושה עונה גדולה אבל נופלת משמעותית מאינטר ברמת ה-11 ושלא נדבר על הסגל, ולטעמי כך גם מיובנטוס. אז לפחות מבחינתי זה היה עניין של זמן עד שזה יקרה הטוויסט בעלילה וזה קרה רגע לפני הדרבי (מילאן הציגה לדעתי את המשחק הכי חלש שלה ובכלל לא הייתה רלוונטית נגד העולה החששה), אולי קצת לחץ ישתחרר אצל מילאן כי כעת אין לה מה להפסיד. לטעמי לאציו לא הייתה טובה אתמול, אימובילה בקושי סיכן. חדשות טובות הן שאריקסן מצליח להשתלב ומה יש להגיד על הבישול של לוקאקו ללאוטרו? זה היה לא כוחות. לא ממש אוהב את סגנון המשחק שלו אבל הוא נולד בשביל לשחק באינטר ולטעמי אי אפשר להשוות לשחקן שהיה ביונייטד, הוא מרגיש טוב, ואחלה ערב להשיג שער 300 בקריירה. ברוזוביץ' לדעתי מעל כולם ובפער, בכל מקום על המגרש כמעט כמו הפרשנות של אבי נמני.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    גם ב-ש.ח. לא.
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    היסטורית, יובנטוס תמיד ניסתה (ולרוב גם הצליחה) להביא את הכוכבים הכי גדולים בנמצא. פשוט בעשור וחצי האחרונים יחסי הכוחות הכלכליים באירופה השתנו ואתה הורגלת למציאות טיפה אחרת. "קבוצתיות", "מנטליות", "ווינריות" ושאר הסיסמאות חילחלו מראשי המועדון ועד לאוהדים כאשר ליובנטוס לא היה את האמצעים ואת כוח המשיכה לצרף כוכב כמו רונאלדו. היום אין בהן צורך יותר.

    גם אם זה לא תואם לאג'נדה, מה"ביקורת" אני מבין שלרונאלדו פשוט אין פרטנרים איכותיים מספיק בהתקפה. כל השחקנים סביבו נרכשו בסכומים מאוד גבוהים אך אף אחד מהם לא מתאים לרף שלו והוא נאלץ לסחוב את הקבוצה על הגב כבר שנה שלישית ברציפות. חלקם עדיין צעירים מאוד ואפשר לפתח איתם קבוצה גדולה בעתיד, אך אם יובנטוס רוצה למקסם את רונאלדו, עליה לחפש בקיץ שחקן נוסף שיתקרב למספרים שלו. התלות בו אכן גדולה מדי.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  8. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    כל מה שתיארת, זה באג או פיצ׳ר?
    ֿ
    105 מיליון אירו בסכום העברה + 30 מיליון אירו נטו בשכר בכל שנה, שווים את כל הירידה ברמה הזו?ֿֿֿ

    נגיד שיש לו מיליארד עוקבים באינסטוש, סבבה. אפשר להוכיח לי שיובנטוס החזירה את ההשקעה ברונאלדו? יובנטוס הכניסה בעונה עוד 100 מיליון כתוצאה ישירה מרכישת רונאלדו?

    עזוב את הסרייה א׳, לא הייתה תחרות ליובנטוס מאז נאפולי של סארי. אבל את ליגת האלופות קשה מאד לקחת עם סגל חסר. אני עדיין חושב שהרכישה של רונאלדו שבאה על חשבון חיזוק שאר הסגל, לא הוכיחה את עצמה.

    זה עשוי להשתנות אם פירלו יוביל אותם לליגת האלופות. ועם זאת, כרגע, הרכישה לא נראית משתלמת. זה לא ישתנה גם אם יובנטוס תזכה בסקודטו העונה, אך לא תזכה בליגת האלופות.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,590
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    ברור שיובה הביא את הכוכבים הכי גדולים, לא אמרתי שהיא לקחה אליפויות עם סגלים ברמה של אודינזה, אבל זה לא סותר את זה שאותם כוכבים שהגיעו היו קבוצתיים והבינו שהקבוצה היא מעל הכל.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    כמו הסגל שרונאלדו דרס שנתיים ברצף? ניסו את זה. היה המון היגיון ברכישה שלו. כששחקן מתעלה בכל רגע גדול של מפעל נוקאאוט וזוכה בו 4 פעמים מתוך 5, יש מצב שהדרך הכי טובה לזכות במפעל הזה היא לגייס אותו בעצמך.

    וחלאס עם הסכומים שהוא מרוויח. רק לפני שבועיים גילינו כמה מרוויח שחקן אחר בסדר הגודל הזה. זה מכניס קצת לפרופורציה. דל פיירו אולי תרם ליובה יותר מרונאלדו אבל בראייה היסטורית הוא נמצא איפשהו בין הברך לפופיק של רונאלדו. כשאתה מנהל מו"מ עם שחקן כזה אתה לא מצביע על תמונה של דל פיירו שתלויה בחדר ואומר "תראה, הוא הרוויח ככה וככה ועשה ככה וככה". שלם מה שהוא רוצה או שתשלח אותו להרוויח את אותם הסכומים בצרפת או באנגליה.

    התאמה מקצועית כן/לא זה משהו שמנהל מקצועי אמור להחליט, לא אתה. נראה שמארוטה צדק גם פה. אבל להגיד בדיעבד "היה צריך להשקיע במקומות אחרים" - חוכמה קטנה מאוד. על כף יד אחת תספור את המנהלים שלא מחתימים את רונאלדו אם יש להם הזדמנות.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  11. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    "הסגל שרונאלדו דרס שנתיים ברצף"

    כן, כי איסקו, מודריץ, קרוס, קאסמירו, קרבחאל, ראמוס וקיילור נאבאס היו ניצבים בהצגה של רונאלדו.

    שחקן אחד לא יכול לקחת אף תואר לבדו. מה שכן אין ספק שהניסיון להביא את רונאלדו היה מתבקש, בדיוק כמו שמתבקש להודות שהאימפקט לא היה כמצופה מלא מעט סיבות, אחת מהן היא התלות הגדולה שהתפתחה אצל יובנטוס ברונאלדו וחוסר הקבוצתיות המשווע שלו ברוב משחקי העונה. לכן אני מאוד אשמח אם החוזה שלו לא יוארך והפורטוגלי יילך לחלטר בצרפת או וואטאבר.

    לגבי מסי - לא באמת אכפת לי כמה הוא מרוויח בבארסה. בניגוד לרונאלדו, מסי בבארסה כבר 13 שנה והיה בורג מאוד מרכזי בהמון תארים שהיא לקחה לכן דין מסי בבארסה שונה מדין רונאלדו ביובה.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    במה מתבטא העניין שרונאלדו דורש להיות מעל יובנטוס? הוא יהיה קצת אגואיסט בחלק הקדמי וכן הלאה, זה לא שאי אפשר לספסל אותו, סארי עשה את זה. פדריקו קייזה ודיאן קולוסבסקי לדוגמא נרכשו ולא בגרושים, יש שחקנים שירדו ברמתם כמו אלכס סנדרו, מרכז השדה - אתה מביא את ראביו "בחינם" אבל משלם לו X, התגלח לכם פה סמי קדירה כמה שנים בלי לעשות כלום, גם ארון ראמזי לא תמיד כשיר לשחק כדורגל..כמובן שרונאלדו מודל 2021 הוא לא רונאלדו מודל 2017. בלי הצעה מפתה הוא לא היה עוזב את ריאל מדריד כל כך מהר, למה לו בעצם? מדברים כמה רונאלדו ככה וככה, הקבוצה מודל 2018, מישהו נשאר באותה רמה מאז? שואל ברצינות.
    איסקו נתן שנה אחת גדולה בידיוק, הוא לא שחקן היסטורי, גם לא קרבחאל וגם לא קיילור נאבאס. רונאלדו ניצח את המשחקים הגדולים וכבש המון בנוקאאוט. מה יובנטוס כולה עשתה נגד אייאקס ב-2019 או נגד ליון? עבר זמן אבל ראינו עד כמה ריאל מדריד לא מתפקדת בלעדיו. "מתפתחת תלות" לכל קבוצה גדולה בכוכבים שלה, זה לנקות אשמה משחקנים כמו דיבאלה שמתנדנד בין פציעה לסתם אכזבה.

    * שני דברים בקשר לפן הכלכלי:
    1. פורסמו כל כך הרבה כתבות על כמה ליאו מסי מכניס לברצלונה. אני לא אומר שיש ספונסרים חדשים וכאלה שהציבו ליובה תנאי לגבי רונאלדו או לא אבל אני בטוח שהוא גם מכניס כסף.
    2. בעידן הקורונה זה נשמע מזעזע אבל תזכרו כמה עלו פיליפה קוטיניו, עוסמאן דמבלה, אנטואן גריזמן, אפילו פול פוגבה, זה יקל עליכם את החיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/21
  13. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    1. אי אפשר לספסל אותו. הוא מחליט מתי הוא נח על הספסל ומתי הוא לא נוסע למשחק אבל עם זה אישית אין לי בעיה כי הוא שחקן מכובד והוא יודע להרגיש את הגוף שלו. הבעיה שלי איתו היא נטו על המגרש.

    2. הוא לא "קצת אגואיסט", הוא הרבה אגואיסט והוא מחמיץ מצבים ששחקן שעולה 31 מיליון יורו העונה, צריך להבקיע. לדוגמא יום שבת.

    3. הקבוצה ירדה ברמה בגלל הרבה סיבות, אחת מהן היא התלות והשכר העצום של רונאלדו.

    4. מישהו אמר שהם שחקנים היסטוריים? הם היו חלק בלתי נפרד מקבוצה היסטורית של ריאל מדריד, רונאלדו לא זכה בכלום לבד. אין דבר כזה שחקן כדורגל שזוכה לבד. בגלל זה כדורגל הוא ספורט קבוצתי.

    5. זו בדיוק הבעיה - הוא פה, מקבל (כמעט) את כל הכדורים, מחמיץ מצבים מצויינים ואז מבקיע גול אחד ומתחילים להתרכז רק בגול הזה ולא בשלושה שהוא חירב.

    6. גריזמן וכל שאר השחקנים שהבאת כדוגמא לא מעניינים אותי. הם לא בקבוצה שלי. לי אכפת מיובנטוס.

    שורה תחתונה: האם היה צריך לנסות להביא אותו? כן
    האם זה הצליח? לא

    האם צריך להאריך לו את החוזה? לדעתי צריך למכור אותו בקיץ.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדיון מבחינתי לא האם הוא צריך להמשיך או לא, יש עוד שנה לחוזה, למה להחליט עכשיו? וסיכוי טוב אגב שהתשובה היא לא - בגלל גילו ואכן רונאלדו לא מקבל באמת נסיגה במעמדו. ההימור היה נכון. ריאל מדריד ההיא עשתה הישגים בלתי רגילים אבל הוא החביא הרבה מגרעות שלה. רונאלדו-ראמוס-מרסלו-מודריץ', אלה שחקנים שייזכרו בעוד מאה שנה. את השאר אפשר להחליף. קישור שלא מסוגל לאיים על השער וזקוק לארבעה כדי לשלוט במרכז השדה (הגמר נגדכם ב-2017 לדוגמא), דעיכה של בייל בשלב מאוד מוקדם עד למספרת ההיא, בנזמה שכבש בעונות מסוימות מספרים מביכים ועוד ועוד. הצגתי בפנייך רשימה של שחקנים שנרכשו בסכום מכובד, אפשר היה "לוותר עליהם" ולהביא קראק אחר. ליאו מסי גם כן לא זכה בתארים לבד, אני מניח, אבל השניים האלה תמיד בראש הפירמידה והרבה תלוי בהם. רונאלדו מעולם לא עבד על "איכות" אלא כמות, הגדולה שלו היא שכל הרמה לעברו ברחבה הופכת למצב. והוא לא בשיא הקריירה שלו או משהו, לא אמרתי את זה. מה עם הטענה שלי היא שהפרטנרים שלו לא מספיק טובים? מוראטה הכי קרוב לזה, למשל. למה זידאן "הצליח" לספסל אותו, אגב?
     
  15. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    לא יודע מה זידאן עשה, שוב פעם זה לא מעניין אותי מה הוא היה בריאל מדריד.
    מעניינת אותי יובנטוס, אתה רוצה לדבר על יובנטוס? כי אם לא הדיון הזה נגמר מבחינתי. אם הייתי רוצה פסטיבל התלהבות מהישגיו של רונאלדו בריאל מדריד, הייתי הולך לפורום הספרדי

    ואמרתי שיש לא מעט סיבות, רונאלדו אחת מהן.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk