ליגת האלופות - שמינית גמר: אתלטיקו מדריד - צ'לסי ולאציו מארחת את באיירן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏16/2/21.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,297
    לייקים שהתקבלו:
    25,782
    מין:
    זכר
    הוא בדיוק חזר מהמוח של מוקיילה
     
    modric19, oranfu ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  2. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,671
    לייקים שהתקבלו:
    7,116
    מין:
    זכר
    זה עוד מילא, אפשר לטעון שזה לא משחק גדול של ליברפול, בטח בהשוואה לסטנדרט שהתרגלנו.
    אבל הבנאדם לא איתנו.

    זה נחשב שערי חוץ אגב? מה נסגר עם זה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,082
    לייקים שהתקבלו:
    652
    בכל ליגה נורמלית הקבוצות עם השחקנים האיכותיים יהיו למעלה, אבל החיסרון כקבוצה מאזן את זה עם הריחוק מהמקום הראשון. ברצלונה 8 נקודות מתחת לאתלטיקו, פוטנציאל ל-11.

    אבל מה ציפית, שברצלונה תפסיד כל שבוע לקבוצות תחתית כשיש לה שחקנים כמו דמבלה, טרינקאו, פדרי, דה יונג ואיזה אחד, מסי? זה מתאזן בסופו של דבר.

    ועדיין, יש קבוצות שעושות את המוות לכל קבוצה, גם לאתלטיקו (שיודעת בניגוד לאחרות לנצח משחקים כאלה, מה ששווה לה אליפות). היריבות בליגה לא פשוטות בכלל, מבין הליגות הגדולות הליגה הספרדית היא ההגנתית ביותר.

    מבטיח לך שיש קבוצות בליגה הספרדית שנותנות "קצת" פחות שטחים מהרבה קבוצות בטן ותחתית בליגות אחרות, ובטח מגינות יותר טוב מברצלונה.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,319
    מין:
    זכר
    באותה מידה אפשר להגיד שפסז' רק מקום שני בליגה הצרפתית, אז מה זה אומר שזאת הליגה הטובה בעולם? אי אפשר לקבוע את טיב הליגה על סמך משחקים בודדים (ובוא לא נשכח שזאת אחת משתי הליגות היחידות ששלחו 4 נציגות לשמינית הגמר)
     
  5. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,455
    לייקים שהתקבלו:
    3,899
    איך ששמעתי את עמיחי העברתי לברצלונה ושמתי אותנו בלינק במחשב עם מרטין טיילר. ממש לא היה לי סבלנות לשרוד 90 דקות עם הטיפש הזה שיזכיר כל משפט שני שאנחנו במשבר.
    לייפציג היו חלשים והיינו צריכים לסיים את זה במחצית הראשונה כבר.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
  6. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    אמבפה במשחק ששמור לגדולים ביותר, משחק מושלם שלו .
    וראטי גם באחד המשחקים הכי טובים שיצא לי לראות אותו, הוציא המון התקפות מתפרצות של פ.ס.ז בזכות היצירתיות והטכניקה שלו, והבישול שלו בשער הראשון של אמבפה מדהים .

    צפיתי עכשיו ביוטיוב ב 10 הילוכים חוזרים של הפנדל המומצא שהשופט נתן - אף אחד לא נגע בדה יונג והשחקן שרדף אחריו בכלל לא היה קרוב אליו .
    זה שה var אישר את הפנדל הזה זה חתיכת ביזיון, עדיף לבטל את ה var אם ככה משתמשים במערכת הזאת .

    העיקר במקרים של נבדל פוסלים או מאשרים על סמך ס"מ, ובמקרים של פנדלים גבוליים או כאלה שברור לגמרי שלא היו - ה var לא מתערב וזורם עם החלטת השיפוט .

    כאמור - עדיף לבטל את המערכת הביזיונית הזאת שגם מבזבזת זמן וגם לא מתקנת בכלל טעויות שיפוט.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,749
    לייקים שהתקבלו:
    18,581
    ממש לא משחק גדול וגם רשמתי. אבל היה ניצחון מוצדק, חוץ מה20 דקות האחרונות המשחק היה בשליטה מוחלטת שלנו, החמצנו כמה וכמה מצבים מול שוער גם בלי הטעויות שלהם.

    להגיד שמשחק חלש שלנו, שלא בעטנו בכלל לשער...
    אפילו הפאנל לידו ניסה ככה להעיר בעדינות שרואים בתקציר שהיו לנו החמצות גדולות אז איך אפשר להגיד שבכלל לא בעטנו לשער.
    והוא ממשיך וממשיך לספר שאנחנו לא בעטנו לשער למרות שהוא בעצמו משדר בתקציר את הבעיטות שלנו.


    כן, יש שערי חוץ. מגוחך.
     
    Sturridge אוהב/ת את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,319
    מין:
    זכר
    אגב צריך לציין גם את פארדס. מעבר לבישול שלו לקן גם נתן מסירה גאונית לפלורנצי, חברו לשעבר ברומא, במהלך שהסתיים בגול של אמבפה.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,480
    לייקים שהתקבלו:
    6,402
    יושב שופט מאחורי המסך, מסתכל על המהלך מכל זוית אפשרית ומחליט שיש פנדל.

    המערכת אשמה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,425
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - ברצלונה חלשה מאוד ורק בתקשורת הספורט המוזרה שלנו התלהבו מהתקופה האחרונה שלה, היו שם תוצאות טובות אבל כדורגל לא ולראייה בארסה פישלה נגד כל הקבוצות הגדולות, מה זה שווה שהיא ניצחה 0:2 בטורינו אם במשחק החשוב ביותר היא ספגה שלישייה בקאמפ נואו ולא בהרכב משני? והעונש שלה היה לפגוש את פריז סן ז'רמן. ריאל כקבוצה טובה מבארסה אבל אין לנו התקפה כך שהיא יכולה לסיים במקום השני.
    זה אותו פסטיבל קבוע שכל משחק בו ברצלונה מאבדת נקודות מגיעים הפיקה והקומאנים ומדברים על השופט וכך גם בפורום. כמו שתופסים את דמבלה כשעיר לעזאזל, גם אם הוא היה כובש אתמול את השער במצב שלו זה לא היה עוזר. אפשר לחשוב שפ.ס.ז' לא החמיצה. יש הרבה שחקנים בכירים שאשמים יותר ממנו. עוד אמרו לי פה שמסי באותה הרמה כמו תמיד. אני לא מודד אותו ביחס לשאר השחקנים של הקבוצה אלא ביחס לרמה שלו. הוא בעט לשער חוץ מהפנדל?

    - אמבפה רשם תצוגת על ושבר המון שיאים, הוא כבש יותר בליגת האלופות משחקנים כמו רונאלדו ורונאלדיניו וגם את סטיבן ג'רארד השאיר מאחור. אלה שעדיין סקפטיים יגידו שהוא פגש הגנה איטית ומסורבל ויתקשה נגד משחק צפוף אבל זו עדיין ברצלונה, זו עדיין ליגת האלופות וזה עדיין הקאמפ נואו. והוא לקח על עצמו בהעדרו של ניימאר. וראטי היה טוב אבל כל פעם זה נראה שעוד שנייה הוא מאבד כדור עם הגב לשער, הוא מאוד שאנן במשחק שלו. פארדס עם בישול נפלא ומשחק שקט וגם קן באגף הרשים מאוד-מאוד.

    - ליברפול ספגה כל כך הרבה גולים מטופשים בגלל השוער שלה שבתקופה רעה ושחקני ההגנה בין אם כי זו לא עמדתם ובין אם כי חסרי ניסיון או לא טובים, מגיע לה "ליהנות" פעם אחת. הגומלין כמעט סגור הייתי אומר, קלופ צריך לחשוב טוב אם הוא יוכל לוותר על אחד משחקניו הבכירים. גם לליברפול יש מכונה - סלאח.
     
  11. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,082
    לייקים שהתקבלו:
    652
    יש לא מעט אנשים שבקביעות ובאופן אחיד במשך שנים מחכים בצד לכל הזדמנות רק כדי לכתוב משהו על הליגה הספרדית, בלי אחידות באיכות הטיעונים, העיקר לזרוק משפטים באוויר.

    ככה זה כשיש מיתוסים, איכות מוצר וקיבעון - הליגה הספרדית תמיד תהיה חלשה, גם אם הגדולות מפרקות את הקטנות, וגם אם הגדולות נחלשו והקטנות התחזקו. הליגה האיטלקית תמיד תהיה הגנתית ומשעממת גם אם 7 קבוצות יהיו מועמדות לאליפות ויהיה ממוצע של 7 שערים למשחק. והליגה האנגלית תמיד תהיה הליגה האנגלית, הדימוי שלה תמיד יהיה מעל השאר לא משנה מה קורה בפועל. אז אני כבר לא מתייחס לביקורות כאלה.

    מה אתה רוצה הפעם מפיקה וקומאן ומהשיפוט? איפה היו תלונות על שיפוט נגד ברצלונה?

    לגבי דמבלה, אתה צודק, אבל הפעם גם אם דמבלה היה כובש שלושער היינו סופגים עוד ועוד. אבל פעולות כאלה מתסכלות (וגם טראומטיות).

    תגיד שאסור לבקר את מסי בפעם המאה, אבל אתה גם שוב מתעלם מהדבר העיקרי - אם מסי לא במשחק, אף אחד לא במשחק. זה נורא קל לסגור את מסי וכל מאמן יודע את זה, כי חוץ ממסי אין תכנית ב'. אז כן, מאכזב שמסי לא מצליח להשתחרר מהשמירות המחומשות שיש עליו ולהבקיע מ-70 מטר. לא רואה שחקן אחר בעולם שמקבל טיפול כזה ומצליח לעשות יותר.

    וזה הגיוני - לאיזה שחקן בעולם יש קבלת החלטות טובה יותר וביצוע מדויק יותר של אותה החלטה ממסי? אם פנדל זה כמעט 100% לתרגום בעיטה לשער, אז אצל מסי זה בא גם עם מסירות.

    אבל בכל זאת אני אשאל, כצופה נייטרלי - מה ציפית ממסי במשחק הזה?
     
    יאן קולר אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,425
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה שאני אוהד של הליגה הספרדית לא אומר שאי אפשר להעביר עליה ביקורת. לא צריך להציב את הרף הגבוה של מסי ורונאלדו, גם ברצלונה וריאל מודל 2006/07 טובות יותר גם אם הן נפלו בשמינית הגמר. לאחת היו עוד כוכבי התקפה כמו רונאלדיניו ואטו, לשנייה היה אופי מטורף בסיום העונה. גם אם אתה עובד ב-One ועושה אחלה ג'וב זו לא בושה להגיד שהליגה באשפתות. אין גולים, אין כוכבים. אתה עדיין חושב שאתלטיקו "שינתה את פניה"? אני רואה את אותו כדורגל וכמעט אותן תוצאות אבל היא קיבלה סקורר אדיר מברצלונה במתנה - תודה רבה.
    אין לי בעיה שההחמצות של דמבלה מתסכלות וגם אני לא האמנתי איך הוא גלגל את זה החוצה, אבל זה לא ממש דומה למשחק נגד ליברפול שראיתי שהזכירו אותו (לא כאן). זה כמו שריאל מדריד תפסיד נגד אטאלנטה ואני אעביר ביקורת על לוקאס ואסקס. יש שחקנים בכירים שצריכים לתת יותר ממנו. הפאשלה של דמבלה היא שהוא לא הבין לבד שהוא צריך לעזור יותר בהגנה ואולי לבצע לחץ. הוא לא רונאלדו או מסי שמותר לו להישאר למעלה.

    אני עובד בספורט1 צריך לתת יחס מיוחד לליגה הזו, יש אולי יותר משחקים מעניינים אבל חוץ מסיטי רוב הקבוצות בעונת אשפתות, נניח יונייטד לא וליברפול בצרות בגלל הפציעות. אני מתייחס לדברים שאני כותב.

    אחרי כל הפסד אדון רונאלד קומאן צועק "השופטים, השופטים". ככה לא מתנהל מועדון גדול. וככה גם מרבית הכותבים כאן, מחלקים ציונים. תמיד תירוצים. סוף סוף הוא - קומאן - דיבר תאכלס.
    לגבי מסי - זה לא קל לסגור אותו, גם לא העונה, כתבו לי כאן לפני חודש שזה אותו מסי הישן והטוב, אז לא. או שהרף ירד ומסירה-שתיים גדולות במשחק זה מה שהוא מסוגל. אני לא ראיתי אותו בועט לשער חוץ מהפנדל וזה לא היה משחק גדול שלו. מסי הוא לא הסיבה להפסד, ציפיתי ממנו ליותר. אבל אי אפשר לבקר אותו, שכחתי. בליגה הוא כבש העונה נגד ויאריאל, הקבוצה הגדולה היחידה. והשאר בפנדלים.
     
  13. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,863
    לייקים שהתקבלו:
    2,350
    מין:
    זכר
    אין פה יותר מדי עצב. מועדון שמתנהל בצורה בזיונית כבר שנים ״ונענש״ בכך שהוא מסתפק באליפויות והדחה מליגת האלופות. בספורט נורמלי ברצלונה הייתה מובכת גם בליגה. אבל הפערים כה גדולים שגם ניהול כה גרוע לא מוביל לקריסה וגלות במדבר של המקום השביעי במשך שנים (כמו של מילאן ואינטר למשל).
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,425
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טרינקאו ודסט הגיעו והם שחקנים טובים אבל ב-ל-ם, זה זועק לשמיים, 3 מ-4 השחקנים שפתחו אתמול היו חלק מהשמינייה. לנגלה לא מתאים לרמות האלה, פיקה אגדת עבר. גם אם אריק גארסיה יגיע בקיץ בחינם היה כאן מחדל. אבל היה יותר מרגש להחתים שחקן "שבאיירן מינכן התעניינה בו!". גם במסגרת הבעיות התקציביות (כשמסי יילך זה יהיה קשה, אבל שכר משמעותי ייחסך, נחמת עניים?) אפשר היה להתנהל טוב יותר. הראתי כאן כמה הקבוצה הזו ביזבזה בשנים האחרונות שלא לצורך. את פאוליניו הם הצליחו איכשהו למכור ברווח והיו כל מיני שחקנים מוזרים. עוד שחקן מיותר ב-30 מיליון ועוד התלהבות מוגזמת ב-40 מיליון וזה מצטבר.
    המזל של ברצלונה הוא שלא ברור מה קורה עם ריאל מדריד, השאפתנות של פלורנטינו והכיס שלנו (אם כי קראתי בהרבה מקורות שהברנבאו זו בכלל הלוואה ארוכת טווח שנתחיל לשלם אותה רק ב-2023), אם ראמוס הולך אנחנו מאבדים מנהיגות וצ'ולו יציב אבל לא תשכנעו אותי שיש שם אימפריה שאי אפשר לעצור. עם זכייה באליפות בעונה אחרת ובנייה נכונה המצב יתייצב, כמו גם שינוי גישה. זה הזוי שכל ההדחות של בארסה מהצ'מפיונס שנה אחר שנה היו כואבות ומביכות, לא היה להם כבר הרבה זמן איזה משהו כמו לעוף על חודו של שער חוץ כשמנצחים 1:2 בספרד ובמשחק החוץ סובלים מחוסר מזל ועפים. יש נקודות אור כמו דה יונג ופדרי. לעתים שחקן רכש בלתי צפוי מחזיר את המועדון לקדמת הבמה, אבל אני לא אומר שהם ימצאו רונאלדיניו בקיץ... אם אני מסתכל על המקבילים שלהם בריאל מדריד, פיקה ובוסקס לעת זקנה נראים פחות טוב מראמוס ומודריץ'. והאריכו להם חוזה. ברור שקשה לוותר על שחקנים כאלה אבל רק כך נעשים חילופי המשמרות.

    אגב, מעניין אותי איך קומאן היה מגיב למשחק אתמול ברמת המערך אם ניימאר ודי מאריה היו כשירים כי ברור ששניהם היו פותחים. הוא כנראה לא האמין, ועוד הרבה לא אמינו - כמה קן למשל יהיה קטלני באגף וגם איקרדי בסדר. רוצה לומר: זו ברצלונה, זה הקאמפ נואו, אבל אי אפשר לשחק כמו ב-2015, מצטער. אי אפשר לשחק עם קו הגנה גבוה כמעט כמו פעם. אי אפשר לתקוף עם כל כך הרבה שחקנים. זידאן שם את איסקו כקשר רביעי כדי לאזן כי הוא הבין ששלישייה לבד עלולה לא הספיק נגד כל מיני באיירן וכאלה או בגמר נגד יובה...
     
  15. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,637
    לייקים שהתקבלו:
    403
    כשזה נאמר הוא כן היה אותו מסי, אין לי ספק שאם כל ההחמצות שלו בתחילת העונה היו נכנסות לא היית שומע מילה אחת של ביקורת בטח לא ממך רק היית כותב מלך השערים הניצחי של הליגה או משהו כזה.
    הוא לא היה טוב אתמול וכבר אמרתי שהוא סופר יותר משחקים לא טובים בשלב הזה של העונה מאשר עונות קודמות. כנראה שגם לו יש חלק בזה אבל ממש לא רק לו.
    מסי לא חסין לביקורת והפעם כן יש מקום לביקורת עליו הבעיה היא שהרבה פעמים מבקרים אותו גם כשהוא במשחק טוב (אנפילד למשל).
    כמובן שכשקבוצה סופגת 4 שערים מסי הוא לא האשם העיקרי, פיקה ולנגלה היו חלשים, אפשר להגיד כרגיל. דה יונג גם המשיך לאכזב, בעיקר במחצית הראשונה לא נגע בכדור בכלל, והפסיד כדורים בשלומיאליות. טעות גדולה הייתה לוותר על ארתור שטוב ממנו בכמה רמות.
    לגבי דמבלה היו לו כל כך הרבה הזדמנויות לתקוף את קורזאווה בדריבל באמת שלא הבנתי למה הוא לא ניסה כמעט אף פעם, אולי הוראה של קומאן.