מחזור 13 בספרד: הדרבי הגדול - ריאל מדריד נגד אתלטיקו מדריד, האלופה נגד המוליכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏11/12/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/d/dd6a082e56107c7262b7925de8e751d486cc3310.Xxx

    תזמון זה עניין של טיימינג| תיקו שכולו הפסד, מצאנו זמן לבעוט בדלי, דווקא לפני הדרבי הכלכך חשוב ביום ראשון, משחק שעוד היה יכול להפוך את העונה הזו בליגה. כמה חבל אבל האמת שמגיע לנו, גנבנו במחזור שעבר ויש גבול, המזל לא תמיד לצדך. לא מנחם אותי שיצרנו מצבים (הכל יחסי, כן, ביחס לעונה הזו, עונה מהגהנום - זה משחק טוב) והיו קצת חיים בדקות האחרונות. זידאן הולך עם איסקו הפנסיונר ואסנסיו שגם בדרך לשם להיות שחקן עבר - ושילם את המחיר. שום סיבה לספסל את ויניסיוס שאני לא מאוהדיו אבל זה לא משנה. אפשר היה לזרוק את רודריגו ופדה אפילו מוקדם יותר, איזה נדיר לראות דם צעיר, שחקנים מהירים. הוגו דורו? לא יודע, מעניין מה ראול היה אומר על ההופעה שלו. נאצ’ו מדהים, לוקאס בפארטידזו - שחקן ההתקפה השני הכי טוב שלנו העונה - אחרי קארים. חבל, חבל חבל.

    נמאס לי מהמגרש הזה שנראה כמו האורווה בפתח תקווה, נמאס לי מהעונה הזו שכל גול הוא כמו לידה, אני מתגעגע לבלמים ליצנים אבל לימים שידעת שהקבוצה הזו עלולה לספוג פעמיים ועוד ביום שיא של איקר - אבל להבקיע שלושה. די
     
  2. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    חתיכת דרבי יהיה בראשון. נקווה לניצחון של ריאל
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אסנסיו הבלוף הכי גדול של הכדורגל הספרדי, השחקן הזה אמרו שירש את רונאלדו, רונאלדו.

    את אלטמן בהפועל לא הייתי נותן לו להחליף.

    דור, הבעיה של ריאל ההתקפה לא ההגנה. החסרון שך ראמוס לא מורגש.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל מי שאמר שאסנסיו יהיה היורש של רונאלדו זה שטויות. זה על אותו הסקאלה של "היורש של פלה". תחילת הקריירה שלו הייתה מרהיבה עם אינספור שערים נגד קבוצות גדולות ובמעמדי ענק אבל סימני שאלה הגיעו כבר בריאיון של "לא אני צריך לסחוב את המכונית" בעונה בה סיים עם שער ליגה אחד. בכל מקרה, בחזרה לימים אלה - הפציעה כבר ממש מזמן מאחוריו והוא פשוט לא אותו שחקן. פעם להשאיר אותו פנוי 20-25 מטר מהשער הייתה סכנה גדולה והיום נאדה. הוא מוסר על אוטומט לאחור, לא אגרסיבי ונחוש מספיק וגורם לי לא פעם להעדיף את ויניסיוס. הוא לא שחקן שהתבסס על מהירות מעולם כמו חסה רודריגס. לוקאס ואסקס שחקן ההתקפה השני הכי טוב שלנו העונה וזה אומר הכל. הוא היה שוב נהדר, תאריכו לו חוזה כבר. אין לי בעיה גם שיפתח בהרכב בימין ורודריגו ישחק בשמאל.
    ההגנה שלנו זו לא בעיה, זה ברור (ההתקפה הכי חלשה שראיתי כאוהד). את החיסרון של ראמוס לא מרגישים במשחקים כאלה אלא במשחקים הגדולים, אין קשר בין הדברים. אגב, את ראמוס החליף לא אחר מאשר נאצ'ו שאני מחזיק ממנו מאוד - נכס.
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,493
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    ה-11 של ריאל ואטלטיקו בו זמנית: El once ideal de jugadores que han vestido la camiseta de Atlético y Real Madrid por Misterchip El once ideal de jugadores que han vestido la camiseta de Atlético y Real Madrid por Misterchip - AS.com
    3-4-3 כי קשה למלא את ההגנה. בשער כמובן טיבו קורטואה. בהגנה חונפראן וגרסיה קאלבו מהקנטרה של ריאל ועם הופעות ספורות בקבוצה הבכירה. שניהם היו שחקנים משמעותיים אצלינו. השלישי, מיקל סולר הקטלוני, שיחק גם באספניול ובבארסה.
    בקישור שוסטר, גם הוא שיחק בבארסה, רייס, סאנטי סולארי ומארקוס יורנטה.
    ובהתקפה הסבא של יורנטה, רמון גרוסו, מוראטה והוגו סאנצ'ס. המקסיקני היה חלוץ ענק אבל עד היום הוא לא מבין למה אנחנו כועסים עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/21
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    איזה מאמן מסריח אונאי אמריי.
    מוביל 1-0 עד המחצית נראה טוב יותר מולנסיה ובמחצית עושה שני חילופים הגנתיים ובסוף מפסיד בצורה הכי אכזרית שמקבל שתי גולים ב5 דק האחרונות.
    מגיע למאמנים האנטיים האלה שמחפשים להתבנקר לקבל את ההפסדים האלה.