יוצאים לדרך: ישראל מארחת את דנמרק במוקדמות מונדיאל 2022

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏24/3/21.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    מקבל את הדברים שאתה רושם.
    רק בעניין ה-למה זה משנה אם הוא "חוטף" או לא, לדעתי כשהנבחרת כולה משועבדת לטובת שחקן אחד (וזה מה שקורה פה) זה פשוט לא טוב.
    זה לא טוב כשזה קורה עם שחקנים גדולים בהרבה ממנו וזה לא טוב לנבחרת ישראל.

    יש לנבחרת הרבה בעיות, אני לא טוען שאם זהבי לא ישחק אז הנבחרת פתאום תהיה ממש טובה. אבל היא כן תשתפר לדעתי ותהיה בריאה יותר.

    הוא מכוון גבוה? במה זה מתבטא חוץ מראיונות מפוצצים? הוא פחות או יותר ההיפך המוחלט.

    מבטיח לך שלא אתגעגע אליו. למה לעזאזל שאני אתגעגע? מעולם לא שיחק בקבוצה שאני אוהד, סמל של מועדון שאני מתעב ובתור דמות הוא דוחה אותי כי אני משוכנע שיש לו אופי חרא כבנאדם לפי כל מה שמצטייר בראיונות איתו.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    חח זהבי "מכוון גבוה ומציג שאפתנות".
    כן ברור. הוא הרי אף פעם לא פחד לשחק ברמה גבוהה ותמיד הציב לעצמו רף גבוה יותר.
    דוגמא לילדים ממש.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חיים רביבו עזב את סלטה ויגו לטובת הכסף בטורקיה ואמנם הוא כבש בליגת האלופות וזכה באליפות אבל ספרד זו ספרד. סלטיק זה שם גדול אבל גם אייל ברקוביץ' עזב את הפרמיירליג הנהדרת בשביל להרוויח שם חוזה עתק. אפשר להיכנס בזהבי כמה שרוצים, הוא קיבל הצעה שתשדרג את חיי הנינים שלו. זו באמת הייתה הצעת חסרת תקדים בסין ככה שקשה לי להאשים אותו. פ.ס.וו איינדהובן זה לא הטופ של הכדורגל אבל הליגה ההולנדית היא מכובדת. תשאל את רוב השחקנים בנבחרת ואני מבטיח לך שהם מחזיקים מזהבי לא רק מקצועית.
    זהבי לוקח הכל עליו, יש כאלה שבורחים מאחריות, אתם יודעים על מי אני מדבר. אני לא ראיתי את דאבור מגיע למצב של גול ומעדיף להוציא רוחב לזהבי כדי שיסיים כמלך שערי המוקדמות משום מה או שהוא כופה את עצמו על סולומון. מבחינתי זה הגיוני שברגעים הקריטיים הכדור יגיע אליו והסיומת שלו טובה בדרך כלל. גם כשזהבי דמע שם בנאום לפני סקוטלנד לדוגמא, נניח שעליי זה עשה רושם, יש כאלה שממש שחטו אותו, כאילו הכל הצגה, כאילו זה מביך - לא משנה מה הוא יעשה יהיה אנטי נגדו.

    מקצועית אני כן מקווה לראות אותו לא משחק נגד מולדובה אבל הרבה לפני שהייתי מוותר עליו הייתי רוצה לראות את המאמן שלנו מוותר על מערך שלושת הבלמים נגד יריבה נחותה שקיבלה שמינייה מדנמרק ברוורס, קצת יותר דולב חזיזה לדוגמא, רעננות בקישור. אגב, אני לא חושב שכל משחק שלו בנבחרת, אפילו לפני השנתיים הטובות שלו היה ממש כמו אתמול, זה היה רע בקטע אחר.
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    דוגמאות ממש טובות,
    רביבו וברקו עזבו לכסף הגדול אחרי שהצליחו בענק יחסית לישראלים, זהבי נכשל, זהבי נשאר שנה אחר שנה במכבי ת״א ושוכחים את זה.

    זהבי הוא כמו נועה קירל או הסלבסים שאין להם כישרון ובוכים שיש עליהם ביקורת, ביקורת זה דבר חיובי שאפשר ללמוד ממנה, זהבי מושך אש בדיוק כמו משה חוגג, הם מחפשים את הפירסום בכל מחיר ומבחינתי כל עוד מדברים עליהם זה לטובה, לא מבינים שהמשפט הזה הוא סטגימה טיפשית.
    הדמעות ממש ריגשו אותי מה אני אגיד לך, מסמלת בצורה מושלמת את ערן זהבי בעיני.

    ועדיין עם כל האנטי, מבחינה מקצועית, שחקן ליגה הולדנית טוב כמו אלי דסה, חבל ששניהם בחרו להיות מלכי הביצה ולא עזבו לפני, הכסף בילבל אותם.
    עכשיו דסה וזהבי נמצאים במקום מושלם, אין לי ספק שבעונה הבאה בקבוצת צמרת בליגה הזאת הוא יכבוש כפליים, אין לי ספק שאלי דסה לא ימצא מערך, מאמן וקבוצה שמתאימים לו יותר, אבל הגיל והרצון לליגה גדולה יותר מתבזבז, חבל.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זהבי עזב את מכבי ת"א, רביבו ויתר על הליגה הספרדית כשסלטה ויגו בבלאידוס הייתה עושה את המוות לריאל מדריד וברצלונה (ועוד היו שמועות פה ושם ששתי קבוצות העל האלה רצו בו). גם ברקוביץ' ויתר על ליגה מטורפת. ב-2013/14 הוא רשם את העונה המטורפת הראשונה שלו, שנה אחר כך טרבל ואז יש פיתוי לשחק בליגת האלופות מה גם שהוא לקח אותם כמעט לבדו לשלב הבתים. אפשר להיות קצת יותר סלחניים כלפיו. ובקשר לכל דיוני הנבחרת אני מאחל לדאבור שיכבוש חצי מהשערים שלו עד היום שבו יפרוש מהנבחרת, כנ"ל שון וייסמן. כאילו ששערים בקצב מצד חלוצים פה הם עניין שבשגרה, אפילו במאני טיים.
    מי אמר שאלי דסה שווה יותר מהליגה ההולנדית בקבוצה סבבה שמשחקת לפי מה שהבנתי במערך של שלושה בלמים? הפכו אותו פה לרובין גוסנס, מוגזם, לא? טוב שלא נשאר בבית"ר ירושלים אז, לדעתי הכל בקריירה שלו קורה בקצב הנכון. הוא "ליגיונר אמיתי" לא כמו טוואטחה הליצן שלדעתי רבע מההופעות שלו בגרמניה הן חמש דקות פה ושבע דקות שם.
     
    Raumdeuter אוהב/ת את זה.
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    טוואטחה לא ליצן, לפחות יצא וניסה את מזלו ולא חזר אחרי שנה, ניסה וכשל במשך 3 שנים.
    אני מאחל לזהבי חצי מהשערים של דאבור ו-וייסמן בליגות הבכירות בעולם ולא במשחקי הנבחרת.

    הקריירה של עמרי כספי גדולה משל מיקי ברקוביץ׳ (בזכות הבדלי הליגות ששיחקו) בהרבה למרות שהקריירה של השני בנבחרת הייתה מושלמת ולא מתקרבת לשל כספי (שהיה מעולה בנבחרת בלי קשר).
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני רואה בונדסליגה כל שבוע ולא ראיתי שום דבר יוצא דופן ממואנס דאבור, באמת, אז מה אם הוא הקשית מול מנואל נוייר. אם זהבי היה מבקיע 40 גולים בזלצבורג היו אומרים שזה לא חוכמה. הוא משחק בקבוצה שאין לה ממש לחץ דומה לפ.ס.וו "אליפות ועכשיו" (אני גם לא ברוח מזה שזהבי הגיע קצת מאוחר ושהוא איבד מהמהירות וכמובן שהוא לא שחקן מושלם). הופנהיים לא תרד ליגה כי היא מוכשרת מדי, לא תדגדג את ליגת האלופות, משחקים התקפי והכל כיף. זהבי לא שיחק באופן סדיר בליגה רצינית אבל הוא עשה דברים יפים מאוד במכבי ת"א בקמפיין של ליגת האלופות וגם קצת בהפועל ת"א. יש לו טיעונים לא רעים בכלל. למרות המאזן בליגה האירופית, זהבי>>>>דאבור. יאללה אני מחכה שמואנס ינצח לנו משחק בנבחרת ואפרגן לו באהבה. בעצם אולי זהבי מפריע לו. וגם קראמריץ' מפריע לו..

    טוואטחה ליצן, הוא הגיע למכבי חיפה וכשנכנס לשחק עשה רק נזק. הוא היה צריך לחזור הרבה יותר מהר וביזבז זמן יקר. בגלל מה? להוכיח למי? זה עניין של כסף. לדעתי הוא סיים בקבוצות הגדולות למרות שבכדורגל כאן הכל נזיל. אולי הפועל ב"ש שהיא Mas O Menos. בית"ר לא רלוונטית מן הסתם וגם היא לא פסגת השאיפות של אף שחקן כרגע.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    רביבו עבר לפנרבחצ'ה כשקרנו בסלטה ויגו החל לרדת.ומה רע היה בפנרבחצ'ה? מועדון אירופי מכובד ממש, עם קהל גדול בהרבה מסלטה.
     
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    טיבי טוב ביחס לליגה,בנבחרת כבר שנים הוא מאכיל אותנו חרא. אנחנו יודעים מה נקבל ממנו,וזה לא מספיק. כנ"ל טהא שלדעתך לא רלוונטי,אבל מחר במשחק הוא הולך לפתוח במקום אלחמיד.
    למה לא ללכת על בלמים צעירים שאולי תרוויח אותם בעתיד? וזאת לא עוד סיסמא ממוחזרת,זאת מציאות שנכפת עלייך,כי עם מה שיש לך היום אתה שווה גול אחד לפחות במשחק,גם עכשיו וגם בעוד שנתיים.
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    הוא לא ניסה בזמנו את חבשי ונחמיאס?
    לא נתן לאבו חנא וארד הופעות בכורה?

    בסופו של דבר צריך גם שחקנים שמספקים יכולת והוא עצמו יודע שהוא נשפט לפי התוצאות. הוא גם רוצה לנצח, והוא יודע שלתת ליותר מדי צעירים לא באמת יעזור לו עם זה אם הם לא עדיפים בצורה בולטת.
    הרי על אותו משקל אפשר כבר לדלג על נטע לביא ולזמן את הקשר האחורי מנערים ב' של מכבי חיפה. צריך איזון.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רביבו אמר בעצמו שהוא התפתה לכסף הגדול, השיקול המקצועי היה משני. הוא ויתר על הליגה הספרדית. לא סיפור דומה במאה אחוז וגם לא ב-50% למקרה זהבי אבל הנה עוד שחקן שחשבון הבנק היה מאוד-מאוד חשוב לו, זה לא פשע. ואם זהבי בזמנו ויתר על אפשרות לצאת לבאזל למשל אחרי העונה עם פאולו סוזה אז זו החלטה מוטעית אולי אבל לא קטסטרופלית לפי דעתי.

    האמת שמשחקני ההגנה שלנו אין לי ציפיות לשום דבר, דווקא מהחלק הקדמי עוד היו קצת. לא בטוח אגב שההתקפה הנוכחית טובה בפער משמעותי מישראל של שנים עברו, בכל קמפיין גירדנו ליגיונר בכיר, לרוב בניון ועוד 2-3 שחקנים סבבה. לדעתי היה נכון לשחק עם הוותיקים בצמד משחקי הפתיחה, בטח נגד דנמרק, אור בלוריאן היה צריך לשחק? לא חושב. נגד מולדובה אפשר לגוון, אבל קודם כל לשנות את המערך. לשלב שחקנים בתבונה. אגב, רק אומר, בלוריאן זוכה להייפ מסויים כי הוא ממכבי פ"ת. אם הוא היה מציג את אותה היכולת במכבי ת"א או מכבי חיפה הכותרות היו פחות זוהרות כלפיו. ביוני יש שני משחקי ידידות והניסויים יכולים לחכות..
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני לא מבין את ההתעקשות במערך שלושת הבלמים. בקושי יש בלמים ישראליים טובים כדי להציב שניים, אז שלושה?
    ועל חשבון מה זה בא? על חשבון הקישור האחורי, שם לנבחרת ישראל יש את דן גלזר, נטע לביא, דור פרץ, מוחמד אבו פאני ואייל גולסה.

    הנבחרת לא נראית חסרת מושג כפי שהייתה נראית לאורך כל כך הרבה שנים ולכן חבל לי על חוסר המיצוי של הכלים שעומדים לרשות הנבחרת.
     
    yakov_y ו-oranfu אוהבים את זה.
  13. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    מה גם שבמערך שלושת הבלמים צריך ווינג בק שמאלי חזק ומנחם יותר מתאים לרביעיית הגנה.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    במקום לעבות את מרכז המגרש מוסיפים עוד ליצן מאחורה. כאילו איזה בלמים יש לנו.
    באמת לא ברור העניין הזה.

    מחר נגד מולדובה זו הזדמנות טובה לשחק עם 4 אבל בטח הוא לא יעשה את זה.
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    גם נאתכו הוא שחקן שאם כבר משחקים איתו(לדעתי החלטה לגיטימית, בדקות הטובות נגד סקוטלנד הוא היה מהטובים בנבחרת) הוא חייב 2 קשרים שיעשו עבודה שחורה לידו.

    בחרו מערך ואז נזכרו להתייחס לסגל השחקנים, אמרתי את זה עוד כשהרצוג בחר את שלישיית הבלמים. מרגיש שהלכו על קונספציה של "אין בלמים טובים, אז נשים עוד בלם ונסתיר את הבעיה" בזמן שהרבה קבוצות שהצליחו עם שלישיית בלמים עשו את זה דווקא מהסיבה ההפוכה - כי היה להם המון איכות בהגנה - יובה של קונטה עם BBC, אינטר עכשיו עם שקריניאר, באסטוני ודה פריי.
    וכמו שאמרו פה המערך הזה קם ונופל על האיכות של הווינגבאקים, ומגן שמאלי זו כנראה העמדה הכי חלשה בנבחרת.