מחזורי ההכרעה בספרד: ריאל מארחת את אוססונה, ולנסיה נגד ברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏10/4/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,431
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אבל אדן הזאר פצוע, הוא התחיל להיכנס לעניינים לאט לאט והשיא היה במשחק נגד פריז סן ז'רמן, הוא רקד על המגרש, כדרר על הקו, רק המספרים היו חסרים. תראה מכמה משחקים אדן נעדר בשנתיים אצלנו (22 הופעות אשתקד, 14 העונה). והנה זידאן על אף כל הבעיות והלחץ התקשורתי ואולי מקורבים של אדן - לא הכליל אותו בסגל לא לליברפול במשחק הראשון, לא בקלאסיקו וגם לא בגומלין. הוא לא ביקר אותו מעולם, מנסה להפחית לחץ. אולי זה יקרה בראשון נגד חטאפה. הזאר השחקן היחיד שהוא באמת גלאקטיקו\שחקן התקפה טוב שהגיע אלינו בשנים האחרונות. אני לא מעריך את אודגור ויוביץ' כמוך לדוגמא ולגבי חאמס ושות' - בסופו של דבר בקדנצייה הראשונה הכנסתו של קאסמירו להרכב שדרגה את הקבוצה. הכדורגל שלנו לא טוב ולא היה יפה לעין ואיכותי מספיק גם כשהיה עם מה לשחק, עם זה אני מסכים איתך. והוא גם לא האיש המתאים ביותר לקידום צעירים אבל הצפייה שלי מריאל היא להביא את הכוכבים הגדולים, בטח אחרי שנים של הפסקה, ולא להיות אייאקס.

    הנה גרף הפציעות המלא שלנו העונה: אדן הזאר מככב במקום השני עם 26 משחקים מהם נעדר, 148 ימים בחוץ, והיד\רגל עוד נטויה מה שנקרא.
     
  2. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,487
    לייקים שהתקבלו:
    565
    אבל הסגל הנוכחי לא דומה בשום צורה לסגל שהיה לזידאן בקדנציה הראשונה (חוץ משלישיית הקישור), ומשתי הקבוצות הוא הצליח להוציא את המקסימום.

    כשהיו לו שחקנים כמו מוראטה, קובאצ'יץ', דנילו, ואיסקו-בייל-חאמס (כשעוד היו מקצוענים) על הספסל - הוא ידע לשלב אותם בתבונה בדיוק במשחקים הנכונים כדי להעניק מנוחה לשחקנים הטובים יותר בסגל, והצליח לקבל מהם תפוקה נהדרת. עכשיו כשהמחליפים אצלך הם יוביץ', אודריוסולה, מריאנו, אודגור ושחקנים מונפצים מהאקדמיה ברור שיהיה קשה יותר לבצע רוטציות נכונות וגם להצליח להוציא תוצאות טובות עם הרכב מוחלש - יש גבול כמה אפשר לרדת ברמה.

    אני לא זוכר אפילו מקרה אחד של שחקן התקפה מוכח שכשל תחת זידאן בגלל התנהלות של המאמן. אולי אפשר לתת את אודגור כדוגמה, אבל אני חושב שהוא קצת אוברייטד ולא יודע אם גם בשיאו באמת שווה הרכב בריאל. אולי גם מרקוס יורנטה (בדיעבד ולא יודע אם היה מקום להעביר אותו קדימה בסגל שהיה לנו דאז). כל השאר נתנו את המקסימום שלהם ודעכו ביכולת בעיקר בגלל עצמם.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,431
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הלכת רחוק ודיברת על הספסל, בוא נסתכל על ה-11, הזאר לא יכול לשחק שלושה משחקים ברצף אפילו, ברור שהזאר טוב היה מקל קצת על ריאל מדריד עם כל הכבוד לוויניסיוס. גם עם חצי מהמספרים שלו בצ'לסי לדוגמא. את איסקו הוא כן החזיר לפורמה שוב בעונה שעברה פחות או יותר בנובמבר וזה עבד. אני חושב שאודגור ויוביץ' אלה לא דוגמאות מספיק טובות כדי לחרוץ את דינו לגבי הצעירים. אודגור היה טוב בסוסיאדד והוא בסדר בארסנל. יוביץ' הבקיע המון אבל בעונה אחת בגרמניה. קצת אימון עיוור באסנסיו למשל על חשבון ויני אבל גם הוא זכה לדקות שלו. נאצ'ו לדוגמא זה מאוד שחקן של מאמן, גם קאסמירו שקיבל אצלו את המושכות. בניטס הביא אותו אבל בקלאסיקו שיחק בלעדיו והעדיף הרכב פלייסטיישן. תיאורטית אשרף היה יכול לשחק המון כי קרבחאל נפצע, אי אפשר היה להבטיח לו הרכב. הבחירה בגווארדיה הוותיקה בעיניים עצומות הוכיחה את עצמה. כשלא הייתה ברירה והוא סמך על המחליפים עפנו מהגביע ליריבה קיקיונית.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בקדנציה הראשונה הכדורגל לא היה מלהיב כפי שאתה זוכר אותו. זה היה בדיוק כמו היום בעיקר כדורים להרמות מהאגף, רק שאז ברחבה היה את רונאלדו ומי שהרים לו היו מרסלו וקרבחאל, והיום זה אסנסיו להרמות של לוקאס ומנדי. גם חאמס וגם איסקו היו פחות טובים אצל זידאן מאשר אצל אנצ'לוטי. העובדה שאיסקו לא הצליח להרים את עצמו מאז קצת מאירה את הסיפור שלו אצל זידאן באור אחר. את זה שזידאן יודע לנהל סגל ולשמור את השחקנים בפורמה בכל משחק ולאורך כל העונה, אי אפשר לקחת ממנו אני מסכים. זה משהו שאנצ'לוטי תמיד נפל בו, ומנגד לשחקנים נמאס ממוריניו אחרי שנתיים שלוש בכל מקום שבו הוא היה. זידאן מצליח בניהול הסגל ברמות הגבוהות ביותר. אני פשוט לא חושב שזה מספיק. זה לא שלא הושקע כסף בשחקני רכש בריאל. גם המושאלים שחזרו לסגל הם שחקנים ששווים כסף ויכלו להמכר. זה לא סביר בעיני שפחות או יותר 0 מהם הפכו לשחקני רוטציה אצל זידאן. אם השחקנים היחידים שזידאן יכול לשלב בהרכב הם השחקנים הכי טובים בעולם, אז יש לנו בעיה. כי לריאל אין את הכסף לקנות את כל השחקנים הכי טובים כדי למלא את השורות. אם זידאן לא הצליח לקחת את הכסף ולרכוש שחקנים שהוא יכול לעבוד איתם, אז איך בדיוק אפשר לתת לו לבנות קבוצה לעתיד?
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,431
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זידאן עשה שימוש די יוצא דופן במגנים האיכותיים שלו וזה גם כן מראה על טקטיקה. אני חושב שהגולים אכן הובקעו הרבה מאוד בהרמות אבל היו גם מהלכי כדורגל טובים אחרים. לזידאן היה סגל מפלצתי אבל אם תשווה לעונת הדסימה אז כמובן שרונאלדו הפך לשחקן שהוא "רק" רגל מסיימת, גם בייל היה מעבר לשיאו. רוצה לומר: ה-11 של הדסימה חזקים מאלה של 2017.
    אתה טועה לגבי איסקו, לאו דווקא לפי מספרים שערים וכאלה אבל בעונת הדאבל היה לו דאבל פיגרס כמעט (11 שערים ו-9 בישולים ב-42 הופעות) והוא שיחק את הכדורגל הטוב בקריירה שלו, הוא קיבל פוש עם הזימון לנבחרת ספרד והיה חשוב גם אצל זידאן ועובדה שפתח בגמר. בדיוק אתמול עברו ארבע שנים מהצמד שלו נגד גיחון כולל שער ניצחון דרמטי אם אתה זוכר. בריאל של אנצ'לוטי היו ארבעה קשרים בעונה השנייה אבל בלי גרזן. חאמס אכן היה נפלא אצלו, לא הצליח מי יודע מה בבאיירן אחר כך אצל אותו אנצ'לוטי כי קצב המשחק שלו בעייתי והוא גידל גינונים של כוכב.
    תגיד לי ממי אתה מחזיק: אודריוסולה (קיבל אותו בירושה), דני סבאיוס, מרטין אודגור, לוקה יוביץ'. מי הפספוס הגדול כאן. זידאן על אף המגרעות הוא האיש הכי מתאים למועדון. ניהול הסגל זה דבר חשוב מאוד אצלנו. בקיץ הוא נאלץ להתמודד עם אותו הסגל, לא השקענו יורו ברכש וזה לא שגרתי. מאיפה אתה יודע שיוביץ' לא הונחת עליו לצורך העניין? מנדי בסדר, מיליטאו - עוד נראה, על רודריגו הייתי מוותר ולגבי הזאר לא יכולת לדעת. רוצה לומר: הוא בטח לא התנהל מי יודע מה עם השקעת העתק ב-2019 אבל זה לא ציון נכשל כמו שאתה חושב.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כולם. אף אחד מהם לא קיבל הזדמנות רצינית להצליח במדריד.
    זה שהם אולי נכשלו אחרי זה, זה לא מספיק בשבילי. הם היו מספיק טובים כדי להגיע למדריד בסכומים לא נמוכים. קשה לי להאמין שזידאן הצליח לראות באימונים משהו מספיק כדי לשרוף אותם, ואם הוא כזה טוב בלהבין מה קורה באימונים, שידאג שיתבצע סקאוטינג סביר לפני כן.
    עם כל הכבוד להצלחה של זידאן, ברור לך שהסגל הנוכחי יוקר קרוב בגיל לליגת הותיקים מאשר לגיל סביר לקבוצת כדורגל?
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,431
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שחקן צריך להוכיח יכולת יוצאת דופן כדי לשחק בקבוצה הזו על בסיס קבוע, מיד, אין זמן להמתין, גם אם לא כל אחד הוא ראול. לרודריגו היה פיק אחד ומאז הוא לא יותר מ"בסדר". אי אפשר לקטול את זידאן על שניים וחצי שחקנים ונניח אשרף. התוצאות שלנו העונה היו מאוד לא טובות, גם באשמתו כמובן וברגעים האלה של הגב אל הקיר - המשבר בליגה וסכנת ההדחה המביכה בשלב הבתים בליגת האלופות - הוא הלך עם הוותיקים וזה הגיוני ובסדר ומקובל. והוותיקים בעונה גדולה. מודריץ'-קרוס-בנזמה נניח, ראמוס הרי פצוע כל הזמן. ברור לכולם שמודריץ' שימשיך לא יכול ולא צריך לשחק בעונה הבאה 40 משחקים עם מספר דקות שכזה וגם הגרף של בנזמה צריך להתחיל לרדת. ברור שהקבוצה הזו צריכה ריענון. זה שיוביץ' עלה 60 מיליון יורו זה בהכרח אומר שהוא שווה את זה? אני לא חושב. כל קבוצה טועה.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה נראה לך סביר שאף אחד מהשחקנים שנרכשו במעל מאה מיליון יורו בשנים האחרונות אפילו לא מספיק טובים לרוטציה?
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,431
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם פדה ואלוורדה שחקן צעיר, הוא אמנם לא שחקן התקפה אבל גם לא ממש בלם, רק אומר. הוא נרכש בפחות כסף ומי קידם אותו באמת? קוראים לו זידאן. רודריגו עם 871 דקות העונה אבל הוא היה פצוע חודשיים ובעמדה שלו יש לנו קצת עומס של בינוניות, מה לעשות. בשנה שעברה היו לו כמעט 1,500 דקות וזה מרשים לעונת בכורה של ילד באירופה. אסנסיו טוב לרוטצייה (זידאן היה זה ששילב אותו בעונת הדאבל), רודריגו טוב לרוטצייה וגם ויניסיוס ששיחק יותר מחברו לברזיל. אף אחד מהם לא מספיק טוב להרכב. יוביץ' לא עשה מספיק כדי להשתלב בריאל מדריד. אני מקווה שאתה מבין שזידאן לא אשם שהזאר לא משחק אף פעם..
     
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,644
    לייקים שהתקבלו:
    403
    אני מחלק את היכולת של מאמן לשני דברים עיקריים,
    היכולת להכין קבוצה למשחק ספציפי- בזה זידאן מצוין, משום מה תמיד הייתה עליו סטיגמה של "אולי לא טקטיקן גדול אבל", אף פעם לא הסכמתי איתה. בדיוק הפוך לדעתי.
    השני הוא היכולת ליצור כבוצת כדורגל טובה- בזה בנתיים זידאן לא טוב, רק ב2017 הוא יצר כבוצת כדורגל טובה בכל שאר הזמן הכדורגל פשוט לא היה טוב, גם כשהסגל היה טוב יותר בעונתו האחרונה של רונאלדו למשל הכדורגל לא היה טוב. וגם עכשיו הסגל לא כזה גרוע. אני בטוח שמאמן שטוב בלייצר קבוצת כדורגל טובה (לא רק פפ וקלופ גם קונטה למשל) היה מוציא מהקבוצה הרבה יותר לפחות בכדורגל של ה"מידי שבוע". בליגות האלופות ובקלסיקוס אולי לא.

    לגבי הצלחה של שחקני התקפה, לא כל כך רלוונטי למי נתן דקות ולמי לא. תפקידו של מאמן בהצלחתו של שחקן היא לא רק לתת לו דקות. אני בטוח שתחת מאמן שמייצר כדורגל טוב שחקני ההתקפה היו נראים הרבה יותר טוב.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,431
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לזידאן יותר קל לאמן הגנה, אני מסכים לחלוטין, ולדעתי הוא מחליף בדיוק בזמן בין המערכים. אבל הסגל הנוכחי שלו לא טוב ואנחנו מתמודדים עם מכת פציעות לא שגרתית. אם מאמן נותן לשחקן דקות וביטחון זה לא פחות ואף יותר חשוב מאשר ליקוקים בתקשורת. עם פפ גווארדיולה למשל ויניסיוס היה מגיע מול השער ומבקיע 15 גולים במקום שבעה בעונה למשל? אני לא חושב. מתחתי ביקורת על הכדורגל הקשה לצפייה שלנו כבר בעונה שעברה. הסגל שלנו בהתקפה לא טוב ביחס לקבוצות הטופ. לליברפול יש שלושה וחצי התקפה נורמליים, לנו יש שחקן וחצי והזאר פצוע. תראה מה יש למנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, פריז סן ז'רמן, אפילו ברונו פרננדס וראשפורד הם לא מעט ביחס למה שיש לנו.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,431
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - חטאפה

    [​IMG]


    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי שסיימה שבוע עצום עם ניצחון בקלאסיקו והעפלה לחצי גמר הצ'מפיונס (0:0 בגומלין באנפילד). מצד אחד - הסגל הולך ומתקצר, בעיקר בחלק האחורי, ודווקא משחקים כאלה כמו זה מחר הם הכי מסוכנים. מצד שני, חלום הדאבל (11 משחקים בספירה, בהנחה שאתלטיקו תמעד) - משאיר את כולם בטירוף. הרגליים ולב די מחוברים, מה לעשות. ריאל לא הפסידה ב-14 משחקיה האחרונים, בעשרה מהם בליגה השיגה 26 נקודות מתוך 30 ונכנעה בחוץ פעם אחת בלבד – במשחק הפנדלים במאסטייה. גם זידאן עצמו, ששובר את הראש, מחזיק ברקורד יפה של שישה ניצחונות ותיקו נגד חטאפה (0:0 בשלהי 2018/19 החשוכה).

    אז ההרכב שוב מסובך, ובכל זאת – "רוטציות – עכשיו או לעולם לא", נכתב בספרד ובצדק. רפאל ואראן עדיין לא חוזר בשל פרוטקולי הקורונה, נאצ'ו הכל-יכול מושעה בגלל צהובים וגם קאסמירו. אודריוסולה צפוי לפתוח בצד ימין (380 דקות העונה בלבד, לא פתח ב-11 מאז הניצחון על הואסקה) ולגבי זהות הבלם השני לצד אדר מיליטאו (זה הזמן שלו להיות 'מנהיג' החלק האחורי ולעלות עוד כיתה. הוא השאיר את הביקורות והלעג מאחוריו - "הוא מחויב, הוא שיחק היטב וכולם רוצים לשחק. הוא מוכן למשימה וזה חשוב", אמר עליו המיסטר). בספרד נכתב עוד בבוקר כי "ההחלטה נפלה. "ויקטור צ'וסט הוא הנבחר", אלא שבכל מקרה אין ברירות לאור העובדה שגם מנדי לא כשיר אחרי פגיעת שריר, מה שנותן פתח למרסלו בצד ימין. צ'וסט, אגב , הבלם המחונן מקסטיליה ערך נגד אותה חטאפה במשחק ההשלמה את הופעת הבכורה שלו בליגה (ארבע דקות כמחליף). הפעם הוא יפתח בהרכב לראשונה בלה-ליגה כשיש לו כבר משחק אחד ב-11 שלנו - ההדחה מהגביע נגד אלקויאנו. פדה יחליף את מירו בקישור ואל תפסלו שמודריץ' שלא נח אף פעם – יצפה במשחק מהספסל ובמקומו ישחק איסקו.

    חשבנו שהפעם תגיע גם שעתו של הזאר, ששיחק רבע שעה נגד אייבר כמחליף לפני כחודש והתאמן כבר שבועיים עם הקבוצה, אך זידאן שהשאיר את העיתונאים במתח ("הוא מרגיש טוב יותר, חכו לסגל") החליט שוב לנקוט בזהירות. אולי זה טוב ואדן עוד ירשום סיום עונה מהסרטים וישכיח ולו במעט שנה וחצי מהגהנום. גם קרבחאל, אגב, עדיין לא מתקאמבק. מי שכן צפוי לשחק על אף הפגיעה הלא נעימה ממילנר - הוא בנזמה שאי אפשר לוותר עליו. על רקע הפרסומים על ההסכמה הטוטאלית להארכת חוזהו עד 2023, הצרפתי ירשום ציון דרך עם משחקו ה-550 ויחפש את שערו ה-275 – בדיוק שער כל שני משחקים. כמאמר הקלישאה כמו שיגיד לכם זידאן במסיבת העיתונאים: "כולם חשובים". עוד שחקן שרוצה לקחת חלק לפחות ברוטציה הוא רודריגו שהגיע ל-50 הופעות בריאל. הוא עשוי להחליף את ויניסיוס ומדובר אמנם בעוד שחקן צעיר ברזילאי אך גם שונה לגמרי - הוא בטוח יותר מול השער ושקט בפעולה האחרונה, פחות דריבל ותעוזה.

    זידאן כל כך ממוקד במשחקים הקרובים - עתידו לא חשוב וכך גם הביקורת. הוא אמר על התוצאות האחרונות: "כולנו מרוצים מהקבוצה, אני כמאמן מאוד שמח. היו ימים תובעניים מאוד וכך יהיה גם המשחק מחר. אנחנו יודעים את זה ומכירים את המצב. השחקנים חכמים, הם יודעים שההתאוששות וההחלמה נעשות בפרטים הקטנים. יש לנו עשרה משחקים ב-30 ימים. זה לא פשוט אך זה מה שזה. אני שמח שהקבוצה נמצאת בחיים בכל המפעלים". כשנשאל על הרוטציות הבהיר כי התוכנית זהה. לגבי עתידו הוא שוב התחמק ואמר: "אני חושב רק על המשחק מחר, איש לא יודע. אני מברך את פרס על כך שימשיך כנשיא. אתה יכול לקבל חוזה לארבע-חמש שנים ולהיות מפוטר מחר". הוא הבהיר שוב שהקבוצה לא פקפקה בעצמה לעולם וגם כשאמרו שצריך לפטר אותו - זה לא הזיז לו. לדבריו המעלה הטובה ביותר כמאמן? - "שאני נהנה בכל יום ממה שאני עושה ועובד קשה. השחקנים האלה זכו בהרבה תארים אבל תמיד רוצים עוד. אנחנו יודעים לסבול ולנצח ועלינו להמשיך כך". אין לנו בעיה שזה יהיה כך גם מחר. הדיבורים על 'המזל' של זידאן לא מפריעים לנו ובטח שלא לו. פארטידו אה-פארטידו. חצי הגמר ירד כרגע מסדר העדיפויות. חטאפה-קאדיס-בטיס. "עוד שבוע בו הקבוצה תיבחן בזכוכית מגדלת". כבר עמדנו בפני אתגרים גדולים יותר.

    ריאל מדריד - הרכב משוער: טיבו קורטואה| אלברו אודריוסולה, ויקטור צ'וסט, אדר מיליטאו, מרסלו | טוני קרוס, פדה ואלוורדה, לוקה מודריץ' (איסקו| מרקו אסנסיו, רודריגו וקארים בנזמה

    חטאפה לא דומה בשום צורה לקבוצת הצמרת מהשנתיים החולפות, פשוט עונה מהגיהנום. חוסה בורדלאס שהיה ברכה ומושיע בעבר - פשוט לא מצא פיתרון. הקבוצה שלו רחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום ונכנעה 1:0 בביתה לקאדיס משער עצמי של דויד טימור. כבר חמישה משחקים שלא ניצחה, על אף מאבקים נגד קבוצות תחתית, והיא סובלת מההתקפה הגרועה בליגה - 22 שערי זכות. 16 משחקים בלי אף שער. "חטאפה מודאגת מבצורת השערים שלא נגמרת", נכתב במארקה (210 דקות בלי גול) ובצדק. מאז המחזור התשיעי היא מדורגת בעשירייה השנייה. רק ב-2014-15 היה לה מספר נקודות נמוך יותר בחלוף 30 מחזורים ואשתקד היו לו 48! כמעט תשע שנים שהיא לא ניצחה את ריאל בליגה (מאז ספטמבר 2012), ולאחר מכן מצפה לה ברצלונה. על מצב הרוח תעיד העובדה כי במועדון צייצו בטוויטר שלוחות תוצאה חדשים הותקנו במגרש. כשהאוהדים נשאלו מה הם חושבים הם הגיבו בטוויטר: "שריאל תוביל 0:3 כבר אחרי תשע דקות".

    לדעת רבים, בורדלאס היה צריך "לפרוש בשיא" ולהמשיך הלאה. המאמן מנגד אומר שהוא מקווה להשלים את החוזה שלו בחטאפה. הנשיא אנחל טורס שבר שתיקה ואמר: "לפעמים קשה לנו להכיר במצב ולעזוב בזמן. מחזור של מאמנים הוא שלוש שנים. לא פשוט לעבוד איתו (עם בורדלאס) אבל הוא המאמן הטוב ביותר שהיה לנו איי פעם", הבהיר. הוא ניתח את הבעיות של הקבוצה העונה: "לא הסתגלנו, בינואר היו לנו שלוש תוצאות טובות אבל גם שלוש פציעות ארוכות טווח. וקשה לנו בליגה הקהל, סוף העונה שעברה גבה מאיתנו מחיר. אם היינו באירופה גם הסגל היה גדול יותר". הוא הבהיר כי הוא סומך על הקבוצה הזו והבהיר: "ריאל משחקת על האליפות ואנחנו על החיים שלנו". המשחק מחר יהיה ה-205 (!) של בורדלאס נגד ריאל.

    המאמן אמר: "מאמנים חיים במצב של אחריות ולא דאגה. ידעתי שיגיעו ימים לא טובים אחרי ארבע שנים של הצלחה מסחררת. שחקנים חשובים עזבו, אבל אני מתייחס לאלה שכן. השחקנים ישיגו את הנקודות שאנחנו צריכים". על ריאל: "אם יש קבוצה שמסוגלת להתאושש מכל מצב זו ריאל. רק היא מסוגלת לזכות שלוש פעמים בצ'מפיונס. לזידאן יש קרדיט עצום במה שקורה". הוא הבהיר כי בנזמה הוא הכוכב הראשי מבחינתו אבל 'יש עוד שחקנים מרהיבים כמו קרוס, מודריץ' וגם ראמוס". לגבי קובו הוא הבהיר כי הוא ילד מוכשר שצריך לעבוד קשה, הכישרון שם, ועליו לשפר את הפיזיות. "יש לו ברמת הכישרון את הסיכוי לשחק בריאל ולהיות שחקן מפואר". היפני עשוי לאבד את מקומו ב-11 לאנחל שעלה מהספסל. מארק קוקורייה שבעל מוטיבציה מיוחדת לנצח את המשחק – ישחק בכנף שמאל כרגיל.

    כאמור, ההתקפה של חטאפה סובלת מאוד העונה. "אנחנו חייבים להוסיף נקודות, אחת או שלוש", הבהיר חאיימה מאטה שכבש העונה רק חמישה בניגוד ל-14 אשתקד. לאנחל יש שישה שערים (גם הוא עמד על 14 אשתקד). עוד אמר מאטה: הייתה סדרת משחקים בה היינו חייבים להשיג כמה ניצחונות. נגד קאדיס זה היה הסבל הכי נורא, המינימום שהגיע לנו זה נקודה". מה שכן, חטאפה תישאר חטאפה, היא יודעת לסגור משחק ואתגר כמו ריאל יכול להפחית ממנה לחץ. זה אמנם היה ממש מזמן אך היא ניצחה את ברצלונה העונה 0:1 בחודש אוקטובר וחילצה משהו גם נגד אתלטיקו מדריד (תיקו).

    חטאפה - הרכב משוער: דוד סוריה; דמיאן סוארס, דג'נה, סופיאן צ'אקלה, מתיאס אוליביירה; ניום, מאורו ארמבארי, נמניה מקסימוביץ', קרלס אלנייה, מארק קוקורייה; חאיימה מאטה

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    רק במשחקה הרביעי בקולוסיאום אלפונסו פרס הצליחה ריאל לנצח את חטאפה. אריאן רובן דהר ודהר וראמוס זרק את עצמו לכדור הרוחב בדרך ל-0:1 קטן-גדול בעונת האליפות של שוסטר הלא-היא 2007/08. המפגשים הראשונים נגד חטאפה היו מכה של ממש וריאל נכנעה שלוש פעמים בחמשת המשחקים האלה - 1:2 עם זידאן ב-2004/05 כשסולארי המחליף רק הצליח לצמק בתוספת הזמן, 1:0 בעונת האליפות של קאפלו במשחק בו רונאלדו הורחק (בקהאם וקסאנו פתחו בהרכב דאז) לפני הקלאסיקו ו-3:1 ב-2008/09 כשהסגל החסר שלנו פשוט קרס. אלבין כבש כבר בדקה השנייה והשלים צמד, סאביולה רק צימק.

    ההמשך היה טוב יותר וריאל יצאה לרצף של שלושה ניצחונות רצופים. רונאלדו והיגואין כבשו צמדים בעונת הפלגריני בדרך ל-2:4, כעבור עונה זה נגמר ב-2:3, ב-2011/12 פפה נגח מכל הלב 0:1 קטן-גדול (תוצאה לא שגרתית בעונת אליפות השיאים של מוריניו) ולאחר מכן הגיע ההפסד האחרון שלנו - מחזור שני ב-2012/13, ריאל הובילה משער של פיפיטה, וארלה השווה ומוריניו עבר לשלושה בהגנה ומייד חטף בצד השני את ה-2:1. הרצף הטוב ביותר שלנו בכל זאת הוא ארבעה ניצחונות רצופים, מ-2014/15 - שתי שלישיות ברצף, ועד 2017/18 עם 1:2 בזכות שער ניצחון של רונאלדו - שער הבכורה שלו בלגיה דאז.

    הניצחון הכי גבוה של ריאל בקולוסיאום היה 1:5 עם זידאן ברצף הניצחונות הרצופים בעונת 2015/16, מחזור 33 וימים ספורים אחרי הרמונטדה נגד וולפסבורג. בנזמה, איסקו, בייל, חאמס וכריסטיאנו כבשו. בשנה שעברה זה נגמר ב-0:3. סוריה כבש שער עצמי, ואראן הכפיל ומודריץ' כבש את השלישי בתוספת הזמן אחרי פריצה סוחפת ובישול מרגש של פדה. ב-15 משחקי החוץ, המאזן שלנו: תשעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וארבעה הפסדים, יחס שערים 15:29 לטובת ריאל. בסה"כ משחקי הליגה - 5:23 לריאל בניצחונות.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,644
    לייקים שהתקבלו:
    403
    אני דווקא בטוח שויניסיוס היה מבקיע יותר. מה לעשות כשאתה נמצא בקבוצה דורסת ששוטפת את המגרש אז באופן טבעי לשחקני ההתקפה קל יותר. כך את סטרלינג לדוגמה שהיה מושמץ כל כך והקריירה שלו הייתה בכיוון לא טוב ותחת גוורדיולה הוא אשכרה סקורר. אחד המחמיצנים הכי גדולים שראיתי איי פעם אחד הכובשים הבכירים בליגה האנגלית בשנים האחרונות.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  14. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,598
    לייקים שהתקבלו:
    1,241
    אם עכשיו גם דמבלה ישתלב, אני מתנצר.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,431
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    למטבע יש שני צדדים, במנצ'סטר סיטי הוא לא היה משחק כל כך הרבה וקשה לומר שהוא ניצל את ההזדמנויות מכל הפציעות של הזאר לדוגמא. לא בסיטי מודל 20-21 ולא בקבוצה של פעם שהייתה גם כן מלאה בקראקים. אין לו גם חודש אחד בקריירה שהכל התחבר לו כמו רודריגו לדוגמא. בנזמה פרטנר טוב להתקפה ופרט לכך אין לנו. הוא צריך להישאר כל אימון שעתיים לבעוט לשער, תחת לחץ, לא יודע, לתרגל את זה. אולי מאמן אחר היה מסכן את הזאר ונותן לו לשחק נגד ברצלונה או ליברפול - לא, זידאן הלך עם ויני וכשבחר במערך של ארבעה הוא ויתר על אסנסיו.