יורו 2020, רבע הגמר (2.7): שווייץ - ספרד | בלגיה - איטליה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2020' פורסם ע"י Sarek, ‏2/7/21.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    מגווייר?? זה הבלם הכי אפס בליגה , לא?

    מצחיק איך מקטינים פה את אנגליה, כשבפועל יש לה את הסגל הכי עמוק ואיכותי ברבע.
    אין ספק שהיא נלחמת קודם כל במאמן שלה ועל הספסצ יש מצב שבכל ערב נתון נקבל את פודן, גריליש, ראשפורד וסאנצ׳ו.
    אבל מספיק שהוא עושה קצת רוטציות ומעלה הרכבים סבירים וביחד עם חצי וגמר בוומבלי זה לדעתי של אנגליה להפסיד.
    בטח כשיש לה גם הגנה כל כל טובה(וסוף סוף גם קישור אחורי).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/21
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    במשחק עם החמישייה היה לחץ טוב של הספרדים וגם בחצי השני במשחק הקודם אבל בגדול מסכים עם זה.

    הפוזשן שלהם נרפה, גם אם זוכים מהר בכדור.
    שוויץ לא הייתה צריכה לעשות הרבה כששיחקה בעשרה שחקנים היום הרבה דקות והפוזשן היה לטובת הספרדים.

    אני עם איטליה בחצי, היא בהילט הנבחרת שמשחקת הכי טוב כקבוצה.
    מהקישור האיטלקי החזקתי עוד לפני הטורניר אבל בטורניר עצמו למדתי לאהוב את ספינצולה. נקודת האור מבחינתו, אכילס זה 8 חודשים עד שנה בחוץ.
    8 חודשים שמגן התקפי שמראה יצרתיות לא יצטרך לסבול ממוריניו, אולי עד אז מוריניו יפוטר ותשאר לו קריירה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/21
  3. Bruno Fernandes Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/21
    הודעות:
    1,321
    לייקים שהתקבלו:
    229
    מין:
    זכר
    זה היה יכול להיות סגל איכותי במידה וכל נבחרת הייתה פותחת עם 8 קשרים התקפיים, וגם זכייה של אנגליה תלמד על ירידה משמעותית מקצועית בכדורגל ובכדורגל נבחרות בפרט,אין מילה אחרת לתאר את זה . מגוויר,רייס,פיקפורד,פיליפס,קיין (בכושר הזה ),לוק שואו ,סטרלינג שהוא אנדרפרפומר במשחקים גדולים בהרכב ,וסאותגייט שאם תזכר טוב היה אחד מהבלופים של האימון באנגליה בשנות ה2000 ומושא ללעג , השחקנים שציינתי לפני 5 ו10 ו20 שנה שמשחקים בהרכב לא היו בכלל באיזור חיוג של לשחק בהרכב בנבחרת. מאמן אפס כזה שיקח יורו מראה ומלמד על מאמנים שפשטו רגל.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ספרד לא מרשימה ולא נראית כחזקה במיוחד, כן היא יכולה לזכות, אם יוון זכתה, ואם פורטוגל לפני 5 שנים זכתה כמעט בלי לנצח אז גם ספרד , או כל קבוצה מקרטעת אחרת, יכולה לזכות השנה.
    אתמול שוויץ הייתה חזק במשחק ואפילו טובה יותר מספרד, וזה עוד בלי 2 שחקנים מאוד מאוד משמעותיים שלה, בלי עזרה מהשופט נראה ששוויץ הייתה מוצאת את השני.
    ספרד נראית נבחרת קצת אבודה, בלי שחקנים שמצליחים להרים את הרמה ואת הנבחרת על הגב, איטליה פייבוריטית עליה בכל קנה מידה ובכל צורה. ספרד יכולה להפתיע כמובן, ראינו כבר דברים יותר מפתיעים גם ביורו הזה, אבל סביר להניח שאם זה יקרה זה כי האיטלקים חירבנו במכנסיים.

    Sent from my SM-A025F using Tapatalk
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    נקודת המבט שלי על היורו. בסגל של 6 נבחרות היו נציגים של אטלטיקו. כולם חוץ מפליקס קיבלו דקות בשלב הבתים, כל הנבחרות המשיכו לשמינית הגמר. בשמינית ורסאלקו ולמאר לא שיחקו, קרואטיה וצרפת הודחו. פליקס הפעם שיחק אבל פורטוגל הפסידה לבלגיה עם קראסקו. אתמול בוב מרטינס התעלם במופגן מהשחקן של אטלטיקו ובלגיה הודחה. נראה הערב אם סאותגייט מודע לעניין.
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    זה נראה לך ששוויץ הייתה טובה יותר רק בגלל שלה קוראים שוויץ ולספרד קוראים ספרד וזה אוטומטית מייצר אצלך ציפיות. אם היו מחליפים שמות עדיין היית אומר ששוויץ היו הרבה יותר טובים.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    שוויץ הגיעו למצבים, הייתה במשחק ותקפה, אתה רוצה שנגיד משחק שיוויוני ולא עדיפות לשווייץ? אפשר לחיות עם זה.

    Sent from my SM-A025F using Tapatalk
     
  8. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    לא היה אפשר להוריד את העיניים מהמסך במשחק של איטליה ובלגיה. לחץ וקצב אדיר במשך 90 דקות. לדה בריינה הייתה מחצית שניה איומה ואז הסתבר שהוא עם קרע, מנחש שאם הוא היה יותר כשיר היה כאן פוטנציאל למשחק אפילו טוב יותר.

    איכשהו היורו הזה שטענתי בתוקף שצריך לבטל אותו בכלל הפך לטורניר הכי טוב שהיה במילניום הנוכחי. חזרתי ליהנות מכדורגל נבחרות.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    רוברטו מרטינז זה פושע כדורגל. לקח את הדור הכי מוכשר של בלגיה בהיסטוריה, ובמשך 5 שנים משחק איתם כדורגל שבלוני, צפוי, שמתבסס על עמידה הגנתית נמוכה/נמוכה מאוד --> יציאה למתפרצות על הכשרון של לוקאקו/הזאר/מרטנס/דה בריינה/קראסקו. במשחק עומד הם לא מסוגלים לעשות כלום חוץ מלמסור לאחד הווינגבאקים ומשם להעיף קדימה ללוקאקו, וזה כשבמרכז השדה משחק הקשר ההתקפי הטוב בעולם ועוד 2 מוסרים אדירים בדמות ויטסל וטילמאנס. מביך.
    אז כן זה יספיק לחצי גמר מונדיאל פעם ב5 שנים, אבל לדעתי יש פה אנדראצ'יבינג רציני מצד הנבחרת הזאת. אתמול העליונות האיטלקית מבחינה טקטית הייתה מורגשת ברמה של קבוצת ליגת העל מול קבוצת פרמיירליג... לדעתי אם לא המתנה מהשופט (פנדל רך מאוד) זה היה נגמר עוד יותר חד צדדי.

    איטליה נראית פייבוריטית כבר משלב הבתים, עם חלוץ קצת פחות גמלוני מאימובילה (שחקן תעלומה, בחיים לא ראיתי משחק טוב שלו) הם בכלל היו טוחנים כל מה שזז לדעתי.
     
    Raulito, Rushie, oranfu ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,665
    מין:
    זכר
    מי שפצוע צריך להשאר בחוץ ולטפל בפציעה. אף פעם לא הבנתי מה זה נותן לשחקן ולקבוצה אם הפגיעה באמת רצינית. אותו דבר קיין בגמר אלופות למשל.
     
  11. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אכן. מגושם וכבד, בדיוק כתבתי בפורום השכן.
    אימובילה טוב יותר שיש לו שטחים, פחות טוב כשהוא משחק כפיבוט ברחבה עם שחקנים שיודעים לכדרר ולהתמסר.


    הנצחון מוקדש לספינצולה. בדיוק ההפך מחבורת הכוכבים הצרפתית, מנצ׳יני הצליח ליצור תלכיד אמיתי. מי צריך כוכבים כמו פוגבה…?

    אימובילה הוא מגושם וכבד בתנועות שלו, אין מה לעשות. לפחות הוא משקיע ורץ אבל הוא קיבל מהרבה עיתונאים ציון די נמוך, בין 5 ל-6 ברוב המקרים, בניגוד לשאר השחקים. עם שחקני ההגנה הגדולים והפיזים של בלגיה שלא נתנו הרבה שטחים לרוץ, ניכר שהיה לו קשה, בעיקר שקיבל את הכדור עם הגב ולא תמיד הצליח למסור באופן נקי בחזרה או התעקש לבעוט לשער בלי סיבה טובה. אין בדור הנוכחי משהו כמו כריסטיאן ויירי או אפילו לוקה טוני שמזכיר טיפה את אימובילה. נקווה שמול ספרד הוא יהיה יותר חד.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אז אם כבר זאת שיטת המשחק, ואימובילה כאמור מתקשה בה, לא עדיף לפתוח עם בלוטי?
    הוא גם אמנם כבד אבל לפחות הנוכחות הפיזית שם, יכול לשים שחקנים על הגב שלו, להציק בכדורי גובה. אימובילה מרגיש לי הפסד מכל הכיוונים, הוא גם נמוך מדי בשביל להשתלט על כדורים שמורחקים קדימה... לא שזה קורה הרבה כי באמת הנעת הכדור של איטליה בהגנה-קישור מאוד יעילה, אבל לפחות להרוויח משהו.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם לא הפנדל המטופש הזה רגע לפני ההפסקה - המחצית השנייה כולה הייתה גארבץ'-טיים טהור, אפשר בכוח למצוא מצב וחצי מצב של בלגיה כמו הבעיטה המסובבת המדויקת של לוקאקו אבל לא מעבר לכך. איטליה הייתה טובה ברמה אחת לפחות. זה לא אותו הקצב, זו לא אותה הפיזיות או המהירות וגם החיבור בנבחרת. בלגיה הייתה אנטי כדורגל מההתחלה ועד הסוף והיא הייתה מרדימה כמעט כמו ספרד, יש גבול כמה דה בריינה שלא בשיאו יכול לעשות. דוקו היה נפלא, לדעתי גם שבר שיא בכדרורים באליפות אירופה לשחקן מתחת לגיל 20. הוא משחק עם ביטחון כאילו זו ההופעה ה-60-70 שלו - בקיצור - לא צריך את הזאר. לוקאקו לא הקשה ממש על הבלמים האיטלקים ולא הביא ערך מוסף. איטליה הנבחרת הטובה ביותר, בכל פעם שהכדור מגיע לקייזה אתה מרגיש שיקרה משהו. בארלה נשאר בהרכב ומנצ'יני שוב הוכיח עד כמה הוא מדויק ואינסייניה לדעתי מועמד לשער הטורניר אחרי שיק.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,665
    מין:
    זכר
    הסיבות שונות אבל הדרדרות בכושר של עדן מזכירה לי את זו של אדריאנו/מריו ז'רדל. זה על סף ההזוי.
    עדן נראה שחקן מת שצריך לפרוש.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חשבתי שהמנוחה בסיום העונה במדי ריאל מדריד תעזור לו כמו גם העובדה שרוברטו מרטינס שילב אותו לאט לאט ולא הנחתי לעצמי בכלל שהעונה השנייה שלו בקבוצה תהיה אפילו פאתטית יותר. בעונת הבכורה עוד היו משחקים לא רעים בכלל כמו ה-2:2 נגד פריז סן ז'רמן - שלא באו לידי ביטוי בשער או בבישול. הוא נראה חסר ביטחון ובלי שום מהירות. הזאר שמוסר אחורה על אוטומט לא שווה כלום.
    לדעתי מנצ'יני עד עכשיו ביצע בדיוק את השינויים שצריך משחק אחר משחק, להחליף את אימובילה יכול להיות ההבדל בין לנצח את ספרד לבין לא. בואו, גם בנבחרת הוא בסדר אבל לא כמו במדי לאציו לדוגמא. מה שכן בלוטי לדעתי גם כן לא איזה שחקן מהיר אבל הרשים בדקות ששיחק. אני גם לא חושב שהיה נכון להגדיר את איטליה או נבחרת כלשהי כפייבוריטית אחרי שלב הבתים, בשלב הבתים הכל הלך חלק אבל דווקא בשמינית הגמר כשידעה לצאת מבור וכן הלאה..

    לא הבנתי כל כך על איזה משחק של ספרד מדברים, אתמול הגיע לה לעבור לדעתי אם כי אני לא מתרשם כמו אוהדים אחרים של הנבחרת, אי אפשר להתעלם מהשחקנים ששווייץ חסרה והעובדה שהיינו בעשרה שחקנים. אנגליה עם הקישור ההתקפי הטוב ביותר וזהו-זה. מוראטה עד עכשיו ביורו נראה הרבה יותר טוב מקיין למשל כי הוא מייצר מצבים לפחות וקשור למשחק ההתקפה. עם כל הכבוד לשני הגרזנים הבאמצע הם לא ברמה של בוסקטס. לספרד אין כוכבים אבל גם יש נבחרת. לא אמרתי אגב שמגווייר הכי אפס אבל אם חוזרים לדיונים הקודמים אז אני אשתמש במשפט שאמרה אחותו של רונאלדו על שחקן אחר מהפרמיירליג - איפה שמגווייר עוד לא הגיע - ואראן כבר הלך וחזר אלף פעם. וגם היום ואראן לא נופל ממנו כשהוא קצת בשפל.