ליברפול 21/22 - The Last Dance?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏18/8/21.

  1. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,338
    אני מעביר את זה לפה כי זה לא רלוונטי לדיון המחזור אני מניח..
    לא, ודאי שאין לי בעיה עם זה שאתה חושב שמילנר לא טוב, יש לי בעיה עם הקלות שבה אתה מבטל שחקנים שהם לא טופ טופ טופ לבל. זה קורה תמיד ולאורך שנים, כשמפרקים קבוצות ואת הליגה ואת אירופה ובעצימות גבוהה פי כמה כשמפסידים מן הסתם. להוא אין מקום, לזה אין מקום. אמרתי את זה ואני אומר שוב. לדעתי אם בנאדם קורא את ההודעות שלך ולא מודע לטבלה הוא חושב שהקבוצה שלך נלחמת נגד הירידה. אתה רואה קבוצה שוחטת ליגה ואתה כותב כמה חצי הרכב צריך לעוף הביתה. אני פשוט לא מצליח להבין את זה.

    אני נזכר בימים של קירגיאקוס, פאולסן, פיליפ דגן, ריירה, וורונין, אנגוג וקונצ'סקי. מה עשית אז? איך לא התאבדת? אז ההודעות שלי היו נראות כמו שלך היום בפורום ההוא. הייתי בדיכאון כל שבוע, התחשק לי למות.

    אני חושב שהבעיות שלנו מתחילות ונגמרות בספסל ובעומק. עוד שחקן התקפה, עוד שחקן לקישור והסגל הזה והקבוצה הזו אדירה והיכולת שלה להרים את עצמה כל פעם מחדש היא מדהימה. דווקא בגלל הנסיבות. אני חושב שאלו דברים שלא מקבלים במה פה. ההתרכזות פה במה שרע מדכאת וגם כפויית טובה מזווית של אוהדים. היינו ברע, כנראה שגם נחזור לשם כי זה הכדורגל וזה גלגל. למה לא לכתוב על הטוב? אני באמת שואל. יש לא מעט. ואני אומר את הדברים האלה גם לעצמי כי גם אני שלילי מטבעי וחושב על זה שמחר לא יהיה מועדון וקלופ ילך ונרד לצ'מפיונשיפ, נמכור את כולם ורק FSG השרמוטות יישארו..

    ונכון, יש כמה שחקנים שהם לא להיט מטורף כי ככה זה סגל של מועדון. לא כולם סלאח ולא כולם דה בריינה. אי פעם חווית סגל חלום מהשוער ועד אחרון המחליפים? גם בסגלי הזהב הכי הכי נוצצים בשתי הקבוצות שלך זה לא קרה, לא קורה ולא יקרה בחיים.
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,542
    לייקים שהתקבלו:
    18,449
    הבעיה לא שמילנר לא "טופ טופ לבל".
    במה הוא טוב? מה הוא נותן לקבוצה?
    חוץ ממלחמה, מה הוא נותן?
    לדעתי הוא לא טוב עם הכדור, הגנתית הוא לא מספיק טוב כבר (נלחם, אבל מאחר לתיקולים ועוברים אותו בקלות). מה הוא נותן לי?

    זה שמנצחים לא ישנה את דעתי על שחקנים.
    זה שסלאח בגוד מוד ומנצח משחק לא אומר שכל מי שעל הדשא טוב.
    מילנר היה יכול להיות היום חרא אטומי ועדיין היינו מנצחים. יש לו חלק, לא אבטל אותו. אבל הוא לא חלק אינטגרלי בהצלחה.


    אני לא מתעצבן על מילנר, לא תקפתי את זה שהוא משחק.
    לא מחזיק ממנו. אסור לרשום את זה על שחקן?

    מקבל את זה שיש שחקן כמו מילנר במועדון.
    אבל כשיש מילנר, אוקס, מינאמינו, קייטה, אוריגי...
    זה כבר מתחיל להיות יותר בעייתי.

    ומה שמתסכל אותי זה שאני יודע שיש לנו גג עוד 3 שנים לקחת תארים. כשקלופ יעזוב הכל נגמר, אז חבל לי שלא עושים הכל בשביל לנצח עד הסוף את התקופה הזאת (אבל זה לא קשור למילנר).

    אני ארשום שוב - לא מצפה לסגל של תותחי על אחד אחד.
    אבל במה טוב מילנר?
    אוקס, למשל, שגם לו תכלס אין מקום, לפחות נותן לי היבט של מהירות באמצע המגרש, שחקן מהיר (יחסית) שרץ לעומק וגם בועט מרחוק.
    מה נותן מילנר? בעיניי כלום.
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,022
    לייקים שהתקבלו:
    6,725
    משחק מצוין שלנו, יריבה חלשה מאוד עד לא קיימת, אבל עדיין הגענו מאוד מאוד חדים למשחק הזה. הרגשתי שהיה קצב גבוה במסירות, תנועה בלתי פוסקת, קו הגנה חזק ועמיד.

    וירג'יל ומאטיפ עשו כל מה שהיו צריכים ויותר (כולל נגיחה של וירג'יל לעצמו 3>), אנדי מצוין הגנתית וסביר התקפית, טרנט ניהל את המשחק בקלות והוסיף חתיכת הצלה ממצב של גול בטוח כשעוד היינו ב1-0 עם ירידה מדהימה אחורה.

    הקישור שכולנו חששנו ממנו נתן הופעה טובה+, הנדו ב6 היה טוב, קייטה סביר (כנראה שלעולם לא אשתחרר מכמה הוא רך), מילנר טוב מאוד גם הגנתית וגם התקפית.

    השלישייה לדעתי ביום פנטסטי גם אם נשים בצד את הגולים, אני חושב שהאינטנסיביות של בובי הייתה ברף שמצופה ממנו, מאנה היה חד מאוד, וסלאח כמובן בGOD MODE. ועכשיו יש לי נקודה לגבי התפקוד של השניים האחרונים שמעניין אם מישהו עוד שם לב אליה:
    החל מהעזיבה של קוטיניו, הרגשתי שמאנה שותף יותר פעיל לניהול המשחק, יורד יותר אחורה לקבל כדורים ומנסה לייצר דברים בדריבלים גם באיזורים עמוקים יותר. הדבר הזה להערכתי הצריך ממאנה הרבה גם פיזית וגם מנטלית. העונה מרגיש לי שהוא וסלאח "התחלפו" בהקשר הזה, פתאום את סלאח אני רואה מקבל כדורים באיזורים הרבה יותר עמוקים, ומאנה אפילו במשחק טוב כמו היום - לא מאוד שותף להנעת הכדור.
    גם אם אני צודק וגם אם לא, מאנה נראה משמעותית טוב יותר העונה ומשתפר ממשחק למשחק. סימן מצוין בשבילנו.
     
    Esomech אוהב/ת את זה.
  4. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,338
    בפעם האחרונה שאוקס בעט היית בתיכון, בחייך. לכתוב בתיאוריה את מה שהוא יכול לעשות ככדורגלן על הנייר אני יכול גם על מילנר לכתוב מה הוא עשה באסטון וילה.

    מקצועית כתבתי מה מילנר לדעתי נותן לנו היום ואני חושב שזה יותר מרק מלחמה. אני לא זוכר שעברו אותו בקלות בכל הפעמים בהם שיחק מגן שמאלי. היו לו משחקים מעולים שם (למרות שזה כואב בעיניים לראות אותו לא מסוגל לפרוץ בשמאל בצורה טבעית ולהרים כדור בשמאל...מה לעשות)
    גם בקישור. מי בדיוק עובר אותו? הוא בקושי מאבד כדורים, המסירות שלו תמיד בול, הוא נותן גוף איפה שצריך, הוא מתקל איפה שצריך, הוא מחזיק קישור יפה, מוריד קצב ומעלה קצב כשצריך. הוא מבשל, הוא בועט פנדלים אדיר, הוא חתיכת מנהיג על המגרש ואני חושב שיש לו בהחלט ערך.

    ושוב, ברור שאידיאלית הוא יושב על הספסל ועולה ל-10 דקות אחרונות אבל זה לא המצב אז אני שופט אותו על סמך מה שהוא נאלץ לעשות. וכן, בגילו לעשות את מה שהוא עושה ולשמור על הרמה הזו זה מאוד מאוד מרשים. אני לא עושה לו הנחות כי הוא מבוגר אבל אי אפשר להתעלם מזה.

    כשקלופ יעזוב הכל נגמר? לא יודע. דברים מתהפכים בכדורגל, אתה יודע. FSG לא בהכרח יישארו לנצח ודברים דינמיים. מי יודע מה יקרה מחר?
    ואם היית זוכה בעוד שתי אליפויות עם קלופ ואז הוא היה עוזב והכל היה נגמר זה היה משנה את התסכול שלך? לא באמת. היית מרוכז בזה שהכל נגמר ואתה שוב לא רלוונטי.

    יש עוד ויהיו עוד מאמנים טובים בעולם שיוכלו להגיע ולעשות עבודה גדולה.
    כשאואן נמכר חשבתי שהכל נגמר, כשאלונסו ומאסצ'ראנו עזבו חשבתי שהכל נגמר, כשטורס, כשסטרלינג, כשסוארז.. לכולם איכשהו מצאנו מחליפים, וחלקם הגדול אפילו טובים יותר מאלו שעזבו. לך תדע. המועדון הזה גדול מספיק בשביל לא ליפול ולהיות לא רלוונטי ליותר מדי זמן. דברים יקרו.
    בתור הנהלה שמנסה לכל הפחות לשמור על שווי הנכס שלה, ל-FSG לא יבוא טוב לחזור להיות מועדון של מקומות 6-7-8. עם כל השנאה אליהם, זה לא שהם יסתפקו בזה והם יגידו, זה סבבה. הם צריכים לכל הפחות מלחמה מתמדת על מקום ברביעייה, שזה בגדול מה שקורה גם העונה עם קלופ לדעתך, לא?
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,542
    לייקים שהתקבלו:
    18,449
    לא אמשיך להתווכח איתך על זה כי אני לא רואה כלום ממה שאתה מדבר עליו חוץ מזה שהוא מנהיג ובועט פנדלים טוב (כמה כאלה כבר אנחנו מקבלים?).

    שוב אתה נכנס ל"בגילו לעשות את מה שהוא עושה".
    זאת בדיוק הפואנטה שלי. אתה עושה לו (הרבה מאוד) הנחות כי הוא בן 35 אז הציפיות הן נמוכות ממה שאתה אמור לצפות משחקן בליברפול.

    כש-FSG יעזבו נוכל לדבר מה יהיה אחריהם.
    בינתיים אני לא רואה שום סימן לזה שהם עוזבים.
    הם צריכים מקום 4, כן. השאלה כמה הם יהיו מוכנים להשקיע בשביל זה כשיהיו לך בנוף לסיטי גם את יונייטד, צ'לסי ועכשיו ניוקאסל.
    אלה ישפכו סכומים גבוהים, אתה לא תילחם בהם אלא "תהיה חכם".
    בנוסף כמובן שיש את ארסנל ואברטון שמוציאות הרבה יותר ממך.

    אתה תחזור למה שהיית לפני קלופ - מקווה לטופ4.


    @Scouser Tommy הנקודה האחרונה מעניינת ואני חושב שאתה צודק.
    לגבי מאנה הוא בטוח שינה תיפקוד עם העזיבה של קוטיניו.
    אני לא חושב שהוא שינה את התפקוד בחזרה עכשיו, אבל אני כן חושב שסלאח שינה עכשיו תיפקוד בצורה דומה.
    השאלה היא למה זה קורה.
    יש לזה הסבר שמורכב מכמה סיבות (לדעתי):
    זה מתחיל בפירמינו. כולנו רואים שבשנתיים האחרונות פירמינו נראה רע מאוד, לא מאמין שגם קלופ לא רואה את זה (לראייה, אגב, שימו לב שלא מדברים בכלל על חוזה חדש לפירמינו וגם הוא מסיים חוזה בסוף העונה הבאה). לדעתי קלופ גם תיכנן את העונה כשבראש שלו פירמינו הוא לא שחקן הרכב, ואני אסביר למה:
    פירמינו, במהות, חלוץ שיורד אחורה לקישור, מפנה שטחים ומחלק מסירות שחותכות את ההגנה.
    אבל הוא לא משחק טוב בשנתיים האחרונות וזה אילץ אותנו לחפש פתרונות.
    פיתרון אחד ברור זה ג'וטה. ג'וטה הוא חד, הוא מסכן את השער, הוא מבקיע, אבל הוא לא עושה את הדברים האלה שפירמינו עושה כשמשחק. הוא יותר שחקן מסיים.
    הפיתרון שלנו לסגנון של ג'וטה ולמה שאנחנו מאבדים כשהוא משחק זה לא סלאח, זה אליוט.
    אליוט התחיל את העונה כשהוא משחק בצורה קדמית בקישור עם נטייה ימינה והוא למעשה זה שיצר מצבים במשולש עם טרנט וסלאח כשהוא נכנס יותר לאגף וסלאח נכנס לאמצע וזה נראה לא רע.
    אבל אליוט נפצע, אז אנחנו עושים התאמות עם סלאח, כי אין לנו קשר שיכול לעשות מה שאליוט עושה (ג'ונס, אבל בסגנון קצת אחר).
    בלי פירמינו (בטח בלי פירמינו בכושר טוב) ובלי הפיתרון שתיכננו מהקישור (ואנחנו רואים בצורה ברורה שקלופ מנסה לעשות אבולוציה לקישור שלו מקישור אפור ליותר טכני ו"הרפתקני") יש יותר צורך\מקום לסלאח לעשות את הדברים האלה.

    אני מניח שאנחנו מנסים את השינויים האלה כי יש מחשבה\הבנה שפירמינו שחקן דיי ייחודי ויהיה יותר פשוט למצוא לו "מחליף" שהוא לא שחקן התקפה\חלוץ אלא משהו בסגנון משחק שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/21
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,205
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    איאן ראש חוגג 60
     
  7. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,574
    לייקים שהתקבלו:
    1,260
    מין:
    זכר
    מפה לשם במקום שני משחקים בלבד, השחקנים שילכו לאליפות אפריקה יכולים להחמיץ עד 6 משחקים.
    הם ייעדרו מתאריך 27.12 כשהגמר ייערך ב6.8.

    שני המשחקים הראשונים שמאנה ומו יפספסו? צ’לסי ולסטר
     
  8. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    קשה לי להאמין שהמועדון, ולמעשה שאר המועדונים האנגלים, יסכימו לשחרר את השחקנים האפריקאים לאליפות אפריקה כבר אחרי הבוקסינג דיי. האליפות מתחילה ב-9 בינואר, סנגל משחקת ב-10 בינואר ומצרים ב-11 בינואר. לא רואה שום תסריט הגיוני שמועדון כלשהו מסכים לשחרר אותם יותר משבועיים לפני פתיחת האליפות.

    בשנים קודמות השחקנים עזבו לאליפות אפריקה אחרי המחזור של השנה החדשה, במקרה הנוכחי זה ה-2 בינואר (למרות שסביר שידחה בעוד כמה ימים בגלל הטלוויזיה.). למרות הקורונה והמגבלות, אני לא רואה תסריט סביר שהם מחמיצים את המשחק מול לסטר.

    רוצה להאמין שבגלל שהיותם שניהם מחלימים, ולפי קלופ גם כנראה מחוסנים, הם לא ידרשו לבידוד ויוכלו להשתתף גם במשחק מול צ׳לסי.
     
  9. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,317
    לייקים שהתקבלו:
    5,806
    ע"פ חוקי פיפ"א המועדונים חייבים לשחרר את השחקנים המשתתפים ב-27 בדצמבר לכל המאוחר.
     
  10. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    ובדיוק כמו שנרשם בכתבה באת׳לטיק, יש דיונים בין הצדדים (CAF, ההתאחדויות המקומיות והמועדונים) על כך שמרבית הנבחרות מתחילות את הטורניר רק ב-10-12 בינואר, ולכן ה-3 בינואר הוא תאריך סביר להגעה של השחקנים.
     
  11. ZobyGadol Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/21
    הודעות:
    511
    לייקים שהתקבלו:
    101
    מין:
    זכר
    Liverpool could be missing Mohamed Salah, Sadio Mane and Naby Keita for up to eight games during The Africa Cup Of Nations (AFCON).

    יותר בכיוון של 8 משחקים.

    בכל אופן... הסוכן של סלאח נמצא באנגליה כדי לקדם עניינים אבל לא עם ליברפול, הגיע בגלל קמפיין צילומים לפרסומת חדשה של פפסי/בבסי.

    אז אם לוקחים בחשבון 8 משחקים + אי הרצון לתת לו את מה שהוא דורש? אני לא רואה סיבה למשוך את הסיפור מעבר לינואר. אם יקבלו הצעה של 150 מיליון פאונד מהסעודים של ניוקאסל או הקטארים של פריז צריך לקחת את זה.
     
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,022
    לייקים שהתקבלו:
    6,725
    אז אני מבין שגם העונה הולך להיות ינואר שחור משחור.brace yourselves, זה הולך להיות חודש קשה מאוד.

    תאורטית אנחנו יכולים להיכנס לתקופה הזאת במינימום רלוונטיים מאוד למאבק אליפות, במקסימום במקום הראשון עם פער של כמה נקודות בודדות - ולצאת מהחודש הזה מחוץ למירוץ לחלוטין.

    פאן.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,542
    לייקים שהתקבלו:
    18,449
    חבל שאליפות אפריקה הזאת מגיעה בהפתעה ולא יכולנו להיערך בהתאם.
     
  14. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,286
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    חייבים לשים לזה סוף בפיפא, זה לא הגיוני.
    שיתחילו בלקיים את האליפות רק בהמיספירה הדרומית ביולי אוגוסט עד שימצאו פיתרון לקיום האליפות באזורים צפוניים יותר ביבשת באותם חודשים.
     
  15. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,022
    לייקים שהתקבלו:
    6,725


    קרטיס בתמונה ליונייטד. ההיכרות עם קלופ מלמדת שהוא לא יפתח בכל זאת כי לא התאמן מספיק זמן לפני, אבל חדשות טובות. תיאגו לפי מה שאני מבין יחזור רק לקראת פגרת הנבחרות הבאה שמתחילה ב8/11 או אחריה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.