שמינית גמר ליגת האלופות: לילה גדול בפריז, אינטר נגד ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/2/22.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    פריז חתומה על העברה היקרה בהיסטוריה, אבל מכירה כזאת כמו של מרקיניוס היום אני לא זוכר.
     
    yakov_y ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מצד שני, קסיאס תמיד היה אוברייטד.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    לדעתי גם לחילוף של פארדס יש חלק לא קטן בהתפרקות. מעבר לזה שהוא היה מצוין בהנעת הכדור היה חתיחת בור באמצע מרגע שיצא, אולי וראטי אמור היה לשחק שם כי גאי היה יותר בשמאל אבל הוא לא ממש היה שם.
    אגב עם הלוגיקה של כדור הזהב הסיכויים של אמבפה לזכות ירדו משמעותית היום למרות שבנתיים הוא לגמרי ראוי לו.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  4. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אוותר לך הפעם כי אני מעריך (מקצועית) את כל שחקני ארסנל של השנים ההן, ואני מניח שאתה מתעב כל שחקן שעבר אצלכם מאז 2006 בערך.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    ראיתי עכשיו שוב את המהלך והשתכנעתי שכן הייתה עברה. נכון שלא כל מגע שווה שריקה ובמקרים כאלה אם השחקן הנדחף למשל מנסה לבצע פעולה של הרחקת כדור, שבה דחיפה כזו לא משפיעה מעבר למטר של הכדור לפה או לשם זה אולי לא שווה שריקה. אבל כשהשחקן מנסה לבצע מסירה והדחיפה היא זו שגורמת למסירה לא לדייק ולאבד את הכדור זה כבר פאול לדעתי.
     
    Clock End Stand ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    תענוג של משחק ועוד יותר תענוג של תוצאה. אני שונא את ריאל מדריד מאז ומתמיד, אבל מועדוני השייחים זה הגועל נפש הכי גדול בעולם הספורט, ואין דבר יותר מתוק מלראות את החלאות המושחתות האלה מודחות מליגת האלופות בבושת פנים כל עונה מחדש.

    אמן שלא הם ולא סיטי ולא ניוקאסל (לול) יזכו בתואר הזה בחיים. טינופות.
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  7. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    גם לדעתי הייתה עבירה בגול הראשון של בנזמה. ובלי קשר אם דונארומה לא היה מסתבך עם הכדור הזה שנמסר לו המשחק היה מתפתח אחרת (ולמה הוא פותח בליגת האלופות ולא נבאס שיש לו הרבה יותר ניסיון במפעל הזה?).
    מצד שני, איך שפריז הגיבה אחרי השער הזה לגמרי באשמתה, וזה עוד דוגמא ללווזריות שהיא מפגינה במשך שנים (6-1 בקאמפ נואו, איבוד אליפות למונאקו, איבוד אליפות לליל, עוד הדחות בליגת האלופות). יש תחושה שפריז כרגיל תמצא את הדרך לחרבן את ההתמודדות הזאת אחרי שהייתה טובה מאוד במשך 3 מחציות.
    ראמוס אולי הגיע כדי להוסיף ווינריות וניסיון במעמדים כאלה, אבל ברור שאי אפשר לסמוך שיהיה כשיר למשחקים החשובים, וגם הוא פשוט לא מספיק כי הסגל לא יציב. הקישור חוץ מוראטי חייב חיזוק, וגם מרכז ההגנה לא מספיק טוב.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,590
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    ועוד הם ויתרו על בלם אדיר כמו סילבה שמצדו הלך לזכות בגביע עם האוזניים במועדון אחר.
     
    TooKy אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/optimized/2X/b/b5d416df8399bf8b4731293f14e627d2a617afb7_2_690x432.Xxx

    אי אפשר להסביר וגם לא צריך להסביר את זה| לפעמים הרגשתי שאני מגזים עם כל ההתנהלות שלי סביב ריאל מדריד והכדורגל אבל ברגע הזה שעשינו את ה-1:3 - הרגשתי שזה שווה הכל. אני הייתי בטירוף כבר לפני והרוב פה היו צריכים איזה ‘גירוי’, שמשהו יקרה. אני אחרי שלוש וחצי שעות שינה, צפיתי בשידור החוזר של המשחק כמיטב המסורת והרגשתי שחזרתי אחורה בזמן, לימים ההם. יש חוקים בכדורגל - המלכים של אירופה, וגם הערבים הקסומים בברנבאו. את השער הראשון של בנזמה אפילו לא ממש חגגתי, להיפך, התפלק לי כזה - ‘כוס אמק, עכשיו יש לי שוב ציפיות ואני אתאכזב’, אבל בשער השני ובשלישי היה צריך ‘לגרד אותי מהריצפה’ בבר ההוא. קיבלתי כל כך הרבה הודעות, כאילו יש לי יום הולדת. בגלל משחקים כאלה אנחנו כל כך אוהבים כדורגל וצבט לי בלב שלא הייתי שם. העלתי סטורי של סרטון נפלא מיוטיוב לפני המשחק והגיבו לי ‘אתה שם??’ ואמרתי - הלוואי. אנוכי בישראל אבל הראש והלב בברנבאו. זוכרים שהכדור המקורי בהגרלה היה בנפיקה?

    זה מהפך שכמעט ולא קשור בשום צורה לכדורגל אבל למי אכפת, אנחנו צריכים להתנצל? כבר אמרתי, את פ.ס.ז’ אפשר לעבור וצריך לעבור, זו לא ליברפול או מנצ’סטר סיטי ואין מה לחשוב כרגע רחוק על רבע הגמר. העונה קיבלה איזה טוויסט מרגש בעלילה וזה לא פחות גדול ומרגש מהמשחקים האלה ב-2018, זה הערב הכי גדול שלנו מאז הגמר בקייב. זה כל כך מרגש דווקא כי אנחנו קבוצה שדי רחוקה מהטופ ויש לנו המון מגרעות, ברור שבמחצית הראשונה 2:0 לפ.ס.ז’ היה משקף יותר והם הגיעו כל כך בקלות למצבים (הרבה תשוקה אבל לחץ לא טוב, כישלון בפעולות פשוטות), היינו מסורבלים ונטולי רעיונות כמובן. הלחץ הגבוה עבד לאיזה עשר דקות.

    ברור שעוד נחזור לשני הגיבורים אבל אני רוצה להתחיל דווקא עם ‘שחקני המשנה’. דויד אלאבה לא רק הטריף אותנו עם החגיגה ההזויה ההיא כשהוא מרים כיסא (‘אל תשבו במקום שלנו’ - הוא צייץ - וזה גדול). הוא עשה גליץ’ מדהים על אמבפה ומנע את ה-2:0. כל כך הרבה שקט נפשי, איכות עם הכדור, סגירות מדהימות, באמת קלאסה, רכש מבורך שהגיע הקיץ ובחינם. בהחלטה הזו, ורק בזו - אנצ’לוטי פגע בול. גם נאצ’ו ראוי למחמאות על המלחמה, על כך שהקשה על המפלצות שבאו מולו.

    אני באמת רוצה פשוט לשמוח ולהמשיך להעלות אינסוף פוסטים בפייסבוק אבל אנצ’לוטי לדעתי החליף את קרוס רק בעיקר כי הוא לא היה כשיר במאת האחוזים ומראש סוכם (השערה שלי, כן - לא קראתי) שהוא לא יחזיק מעמד 90 דקות. הוא טועה פעם אחר פעם בבחירת ההרכב, זה הרבה יותר תחת מאשר התחת של זידאן. אמרתי, דרשתי, כתבתי, צילמתי (שייראה את הסרטונים, מה יש) - קמאבינגה שמשחרר כדור בנגיעה, פיזי, אתלט, עם ביצים של שור - וגם רודריגו שנכנס והיה נהדר. זה אמור להיות מובן מאליו, כל אחד שם לב לזה. כיף לראות כדורגל מהיר ואנרגטי ומודרני, קבוצה שבאה לאכול את הדשא. מאמן צריך להוציא את המיטב מהקבוצה שלו. זה אמור להיות מובן מאליו. לא מעט בגלל אנצ’לוטי הצגנו משחק מחפיר בפ.ס.ז’. עזבו, זה לא מעניין, הלאה, נתלונן שוב על ההרכבים המבישים - בהמשך. ביום שני נגד מאיורקה - סתם.

    בתזמון מושלם קארים בנזמה לדעתי נתן את משחקו הגדול ביותר בקריירה - שלושער בשמינית הגמר, עם כתפיו הרחבות - כפיים. גם בדקות בהן לא נגענו בכדור הוא היה מעולה כמו הבעיטה האדירה בסיבוב, ולחץ גבוה באמת. חד משמעית שיש לו חלק בשער הראשון עם כל הכבוד לדונארומה הליצן. אני חושב שהוא כן היה ראוי ל-75% מהביקורת בעידן רונאלדו אבל בהחלט ‘היה מגיע לו לילה כזה’. אגב, חוץ מהידידה שהצטרפה למשחק במחצית, אפשר לומר שאני הקמע. עבדכם הנאמן ויתר על חולצת הכריסטיאנו הקבועה שלו ועשה את הפרמיירה עם חולצה של קארים מודל 21/22, לראשונה ‘נכנעתי’ וקניתי חולצה של החלוץ המושמץ. נשבע לכם שזה לא תמונה בדיעבד של אחרי המשחק (בבר עצמו לא היה זמן לתעד, מי חשב על זה בכלל!). גם הגול השלישי גאוני, באמת שאין תלונות, משחק של ציון 10.

    לוקה מודריץ’ קיבע את מעמדו כקשר הגדול בהיסטוריה של המועדון הזה ויסלח לי זינדין זידאן וכמובן גם אחרים. בגיל שלו קרוס לא יהיה מסוגל לרדוף אפילו אחרי הילד שלו בגינה. פארטידזו, אמוציות, תשוקה, הברנבאו כל שבוע עושה לו סטנדינג אוביישן, תהנו מכל רגע כי לא נשאר עוד הרבה. מה אפשר לומר כבר על המהלך של השער השני? ירד לגליץ’ גדול מול מסי בזמן שטוני היה מוותר, בהמשך חילץ את הכדור, דהר ודהר ודהר. גם מסירת העומס לוויניסיוס יכולה להיות בישול אבל ויני היה בינוני ולא החלטי וחסר ביטחון במקום לבעוט, וחבל. בעצם לא חבל. לוקה עוד היה אמיץ ונועז ורענן לדפוק ספרינט ולבשל לבנזמה.

    מה שמדאיג דווקא זה ויניסיוס, אכל את המגנים שם בלי מלח, תיסכל את אשרף, את כל מי שבא מולו, אבל ההחמצה שלו ב-1:1 היא כל כך מרושלת והיה לו כל כך הרבה זמן. היו לו גם הרבה מצבים לבעוט והוא התמהמה ובסוף המצב הפך לפחות מסוכן. מהדריבלים שלו לא הפקנו מספיק, בעיקר בגללו. זה לא יצר מצבים, זה לא באמת סיכן.

    אי אפשר בלי להשחיל איזו עקיצה לפ.ס.ז’. בכסף אפשר לקנות את מסי (נעלם לחלוטין בדקות הקשות) ואת ניימאר שהוא כבר יותר דמות מאשר שחקן כדורגל, בכסף אפשר לכלוא את אמבפה באזיקים (ראית מה זה אומר ערב של צ’מפיונס בברנבאו - מה, לא תבוא?) אבל בכסף אי אפשר לקנות קלאסה, תהילה, היסטוריה, תארים, DNA ומועדון. וגם הקפטן לשעבר ראמוס שהמצלמה כלל לא עברה לכיוון שלו ביציע כי לא היה טעם. הפרצוף המיוסר שלו ב-3:1. כנראה ידע את העתיד לבוא. תרשו לי להיות אנה זק - ‘בוא תראה מה פספסת - בוא תראה’. ד"ש גם מוולפסבורג.

    מצפה לסגור עניין בליגה עם ניצחון בקלאסיקו (ברצלונה כמובן בזון מטורף) לפני פגרת הנבחרות אבל קודם כל יש את מאיורקה ביום שני כדי שנוכל להתאושש. אין צורך לחשוב בכלל על שלב הבא, כבר אמרתי, כל דבר בעתו, 21/22 מעניינת. זה היה ניצחון חשוב מאוד, לא בכל עונה צריך ללכת עד הסוף, אין את הכלים ללכת עד הסוף כנראה, אבל גם לא לעוף בשמינית הגמר ועל היריבות והחרא והיחסים העכורים מול המועדון-מדינה הזה אין צורך להרחיב. תודה לאלוהי הכדורגל, תודה.
     
    adirda אוהב/ת את זה.
  10. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    לא מספיק מכיר את מה שפוצ'טינו עשה לפני, אבל המשחק אתמול הוא לא אנקדוטה. יש לו סגל בקנה מידה מפחיד וקשה לראות משהו מסודר. אתמול ספציפית שיטת המשחק נראתה כמו 'ניתן לריאל את הכדור ובמתפרצות נעקוץ עם אמבפה'. זה לא רציני. אוהבים לבקר את פפ ולהגיד שהשיג תארים רק בתנאים מיוחדים (הסגל האגדי של בארסה, באירן בגרמניה, הכסף של סיטי), אבל אצלו ברור שיש שיטה וברור שהוא מנחיל אותה. האם היא אופטימלית מבחינת תארים לקבוצות שלא מחזיקות בצ'אבי-אינייסטה-מסי זו שאלה אחרת, אבל הוא נותן עבודה ברורה.

    מבחינתי כאוהד מילאן הרגע המתוק אתמול היה הפדיחה של דונרומה, וכאוהד כדורגל בכלל היה משחק נהדר.
    ההבאה של מסי היא צעד דרמטי בכיוון של קבוצת פיפא במקום מועדון כדורגל, ולמרות החיבה אליו כיף לחשוב על זה שהוא כנראה היה השחקן הגרוע ביותר בצמד המפגשים האלה, בזמן שמודריץ' נתן תצוגה פנומנלית.

    אני לא זוכר אם אני זה שהעלה את בנזמה בדיון האנדרייטד, אבל מדהים כמה הסרבול שלו מצליח לגרום לנו לא להבין כמה הוא טוב. אז כן, הוא לא רונאלדו ולא לבנדובסקי, ומי שחשוב לו יכול להגיד שהוא גם פחות טוב מסוארז או אגוארו. בסופו של דבר זה שחקן נהדר עם הישגים נהדרים, וקריירה מדהימה בריאל מדריד: 13 עונות, בדרך ל4 אליפויות, 4 צ'מפיונז ו13 תארים נוספים. עם חלוץ אחר היו משיגים יותר? אולי, אבל אני הייתי מוותר על ההימור.
     
  11. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    בנזמה החלוץ הכי שלם שהיה בכדורגל העולמי מאז רונאלדו הברזילאי
    חלוץ שיש בו הכל. מהירות, פיזיות, משחק ראש, טכניקה עילאית, משחק עם הגב, משחק עם הפנים.. שום דבר לא חסר לו. מה עושה את אגוארו/סוארז/לבדובסקי טובים יותר ממנו? הדריבל של שני הראשונים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/22
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    הייתה תקופה שחשבתי ככה. מאז עניין הסופרליג לפני שנה אני חותם בכל עונה שמועדון שייחים כמו פסז' יזכה ולא אחת מה12.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    פריז לא הצטרפו רק כי לשייח קשרים ענפים עם אופ"א.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    @yonmu, לגבי בנזמה, הדיון הזה עלה כל כך הרבה פעמים. זה שהוא גדול עכשיו לא אומר שהביקורת בזמנו לא הייתה נכונה. ביקורת עניינית, כן? לא אלה שאמרו שהוא אפס וצריך לחתום באברטון וכן הלאה. הרי הוא שיחק בכל עונה ועונה בקבוצת טופ, בתקפות כריסטיאנו. הוא היה מתאים מאוד כעוזר ואחרי עזיבתו עשה קפיצת מדרגה. שומר על עצמו פיזית, לקח מנהיגות, כדורגל תמיד היה לו - אז אני מבסוט ומאושר.

    כן יש כאן כאלה שלא מסוגלים להגיד שמסי רחוק שנות אור משיאו, אבל הוא יבשל צמד לא רלוונטי בליגת הצרפתית, ליגת הגמדים, כשהפער בצמרת הוא 13 נקודות כבר - וירוצו לתקציר בספורט5. מסי היה לא מעורב בדקות הקשות ולא דרש את הכדור. היו לו כמה מסירות טובות אבל זהו-זה. גם בצרפת הוא לא עשה שום דבר. אולי היה פחות גרוע מניימאר אתמול אבל זו לא נחמה.

    זה לא רציני לנהל דיון על בנזמה (לא מופנה כלפייך) עכשיו בשיא הקריירה, מול סוארס הדועך שכן עזר לאתלטיקו לזכות באליפות אשתקד. בשיאם בהחלט יש מקום להשוואה. לבנדובסקי הרבה פחות טוב מחוץ לרחבה ואין לו איכויות כמו של פליימקר, אבל הוא כל כך רוצח בפנים אז..; מה שכן, באיירן תמיד בפור על הליגה, זה גם שיקול.

    פ.ס.ז' בדיחה מהלכת, באמת. כשהם רצו להניע כדור זה היה להם כל כך קל, אבל אחרי החילופים של אנצ'לוטי, כשהיו ה-11 שהיו צריכים לפתוח - באמת שהם נעלמו. אפשר לומר שבלי חצי סנטימטר נבדל של אמבפה זה 0:2 להם במחצית ואני לא בורח מזה, אבל הם בדיחה. ממה הם שאננים בדיוק? כמה גביעי אירופה יש להם? גם ראמוס שביציע מסתמן כרכש כושל וכאן ריאל מדריד צדקה. פוצ'טינו היה צריך להכניס את די מאריה הרבה לפניכן במקום ניימאר. מרקיניוס היה גדול בשבוע שעבר ואתמול? כלום. דונארומה היה אוברייטד :)
     
  15. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    מדהים לחשוב שב-2021 הייפ, ניפוח תקשורתי ופרופגנדה של סוכן יכולים להביא אותך לפסג' עם החוזה אולי הגדול בהיסטוריה לשוער כשאתה למעשה ברמה של לאציו במקרה הטוב.