Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר


    קורא ולא מאמין.

    דראפט אחרון של קולברט. נראה אם יראה אסרטיביות.
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הימים של הפינגווין הזה להראות אסרטיביות היו בין 2010 ל-2017 כשהוא ישב וגירבץ, לא במחזור ה-QB's הכי חלש שהגיע לליגה בשנים האחרונות. כל מה שצריך כדי לדעת מה הליגה חושבת ומרגישה כלפיו יכול לראות את האמוק שבו קבוצות משלמות מחירים מופקעים (דראפט קאפיטל/חוזים/גם וגם) על שברי כלי כמו וונץ, דיקאפריו וקירקוש.

    אמ;לק - לא הייתי עוצר את נשימתי, לא בהקשר שלהם ולא בהקשר של טרייד אפ'ס אגרסיביים עבור QB's בדראפט. כן יש דיבור כבר תקופה שטומלין חרמן על QB אתלטי ומיץ פטל שהם דאגו לסגור תוך 4 דקות מפתיחת הפרי אייג'נסי די עונה על ההגדרה כי מוסר הוא לא (למרות שיהיה קשה מאוד להתעלות על המוות הקליני שהם ראו מהעמדה בשנתיים האחרונות. אבל אם יש מישהו שיכול זה מיץ'). יש מצב שהם ישקלו מישהו עם traits כמו וויליס/קוראל אם יהיו זמינים בבחירה שלהם אבל לא הייתי שם על זה כסף.
     
  3. Numb Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/20
    הודעות:
    557
    לייקים שהתקבלו:
    86
    מין:
    זכר
    אז מה קורה ב NFL? משהו מיוחד?
    שמעתי הג'טס החתימו טייט אנד ואפילו סייפטי, סופר בול!!!!!!!
    פריס ביולר עדיין הק"ב ?

    אני כרגע עסוק במאבקם הצודק של אחד שכבר לא רואה את אולג'און ממטר והחבר שלו אוסמה בן הארדן לעבור את הסיבוב השני של הפלייאוף
     
  4. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    איך אתה בכלל מעז להשוות בין ג'וג'ו לאודל? אחד היה עם פתיחת הקריירה הכי טובה והיסטורית בתולדות הליגה הזאת, אשכרה תרם לקבוצתו וניצח לה משחקים, בעוד שהשני פשוט נהנה מיח''צ טוב ומעודף הזדמנויות כששמו על אנטוניו בראון קוואדראיפל קאברג' OR WHATEVER THE FUCK. אם הוא היה שם מספרים - שהיה גם עושה ריקודי בטן בטיקטוק, לא מזיז לי, כמו שלא מפריע לי שג'פרסון רוקד את הריקוד שלו באנדזון. אבל ברגע שאתה עושה לי חימום במשחק סוף עונה ואז נותן לי 3 תפיסות ל-13 יארד עם איזה פאמבל ככה טוב לקנח, אז אני ארד עליו כי מגיע לו. נדירים המקרים שרסיבר נראה כמו גופה שבועיים אחרי שהוא חוגג 24 שנים על כדור הארץ, אבל MY GOD ג'וג'ו עשה זאת בענק.

    אתם מוזמנים לצחוק עליי, הכל סבבה, ואומנם אני לא מגיע לרמות הפרוגרסיביות המסוכנות של אליאור, שתומכות בלאפשר לטראנס להתחרות בתחרות שחייה של נשים או בשינוי מספרי החולצה של שחקנים ב-NFL (ברור מה יותר מגעיל מהשניים כמובן) - אבל אין לי באמת בעיה ששחקן עושה מה שבא לו, כל עוד הוא משחק טוב. ג'וג'ו אפס מאופס UNDERACHEIVING כבר כמה עונות, ואנחנו נראה את זה בעונה הקרובה. חלק ענק מזה הוא כמובן על טומלין הסמרטוט, אבל אני לא רואה פואנטה בלרדת על ביג בן כשג'וג'ו הולך לשחק עכשיו עם קוורטרבק הרבה יותר גרוע בדמות מהומס. מתכון לכישלון בקיצור, וזה ייכשל.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    למי אכפת מהמחזור שהרברט 2.0 מחכה ללבוש צהוב-שחור.
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כבר ברור שנים בדיון הזה שבתור ניצול פעולות איבה של משפחת מארה המכובדת התנתקת מזמן מחללית האם ואין לך תובנות לתרום אבל גם להטרלות צריך סטנדרט מינימלי.

    קח דוגמה מהמאסטרו ותפיק לקחים לפוסטים הבאים:
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר


    מאמה מיה איזה קיץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/22
  8. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    תגובה בוגרת אח, שאפו

    בינתיים ''הקבוצה שלך'' (שתשתנה כנראה בקרוב מאוד, חזרה לברונקוס אולי?) בדרך הבטוחה לבחירת טופ 5 בדראפט 2023, שזה האמת אחלה של דבר כי צריך מחליף למהומס.

    אשכרה ג'וג'ו במקום טייריק = מריאנו דיאז על כריסטיאנו, רק על ספידים.
     
  9. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    לפחות תעביר ניגוב על הפרוספקטים תראה מי מה מו נראה לך באמת שהם יכנסו לעונה עם ג'וג'ו WR1?

    ואם מחר ויץ' מרים טרייד על מטקלף? הם גם בדרך לטופ 5? (עזוב את זה שגם בלעדיו הם אפילו לא קרובים לשם)

    ואיפה כל הוותיקים שיכולים להצטרף אליהם? (אודל, לנדרי, פולר, ועוד כאלה שיחתכו בהמשך)

    ומה עם העלם חמודות הזה כאן בסרטון?

     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/3/22
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    המובן מאליו: לאבד רסיבר כמו טייריק זו מכה עצומה כי אין עוד שחקן כזה בכל הליגה, וזה הופך את ההתקפה של הצ'יפס לפחות אקספלוסיבית עם שחקן שהיה יכול לייצר ולהאריך אקסטרה מהלכים בגלל מהירות עילאית (אני מניח שזו גם הסיבה העיקרית שמיאמי הלכו עליו מבחינה מקצועית עם מאמן שאוהב play action וקיובי אתלטי כמו טואה* שאוהב מסירות של פחות מ-10 יארד שעם טייריק גם יכולות להפוך למהלך של 70 יארד).



    אבל אם בדראפט הקרוב בבחירות 29 ו-30 הם יוצאים עם פיקנס (חובה) ואדג' ראשר (חובה) אז המצב עדיין סביר גם בפרופורציות המפחידות של ה-AFC. כי גם קיבלת רסיבר הרבה יותר צעיר שלא אוכל לך את הפיירול וגם התחזקת בעמדה סופר קריטית בהגנה שעושה לך בעיות.

    כל מה שקורה הקיץ עם החוזים של שחקני התקפה non-QB הוא משוגע, וזה מעניין מה יקרה בהמשך בליגה. לאו דווקא הקיץ, אלא האם מדובר פה במגמה; כרגע זה בעיקר נראה שקבוצות מטומטמות יהפכו ליותר מטומטמות, וקבוצות חכמות *יכולות* לנצל את זה ולהפוך לחכמות עוד יותר.

    * - מה הסיכוי שטואה עושה ג'וש אלן עונה 3? נראה שמיאמי עושים הכול הקיץ כדי לעזור לו להצליח או למות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/3/22
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
     
  12. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    מאוד מקווה שזה לא הולך להיות הלך הרוח בעשור הקרוב עם הסכומים האלה שמשלמים לרסיברים,

    MVS זה שחקן נחמד אבל חד גוני שאפשר לדוג מאמצע הדראפט בפחות מרבע מחיר.

    הפאקרס הולכים להסתער על הרסיברים בדראפט הזה.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מזכיר שטייריק עצמו נבחר בסיבוב החמישי.

    אין שום סיבה להשתגע עם שחקני התקפה שהם לא קיוביז.
     
  14. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    בא לי ללכת לישון ולהתעורר עוד 35 יום בדיוק בשעה של הדראפט, אני אתחרפן לחכות את כל הזמן הזה, התחילו גם איומים חסרי כל היגיון מהכיוון של הברס על טרייד אפ בשביל הרסיברים של אוהיו סטייט. בנתיים פולס לא הראה רמזים שהוא פסיכי כמו קודמו, ונכון לעכשיו הקבוצה נראת עמוק בתוך הטנק. למעשה רק חסר להם את הסימון Z על הקסדות ואפשר רשמית לשלוח אותם להילחם בקייב. אבל אי אפשר באמת לדעת.
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הפרי אייג'נסי הזה לא שונה מהותית מקודמיו מבחינת overpays והתפרעויות חסרות פרופורציה. כריסטיאן קירק של 2022 הוא קני גולאדיי של 2021 שהיה טיירל וויליאמס של 2020. שילוב של GM's נואשים באירגונים מחוררי כישרון עם טונות קאפ ספייס+ pool שחקנים שלא באמת שווים את הכסף (אחרת לא היו זמינים בכלל). אין שום סיבה להאמין שהמציאות הזאת הולכת להשתנות, במיוחד לא בקבוצות עם QBs שעדיין נמצאים בחוזה הרוקי שלהם ומאפשרים את הגמישות הזאת.

    השינוי הטקטוני שאולי כן מתחילים לראות זה מוות של קומיבנציית QB1-WR1 בחוזה השני/שלישי שלהם בהנחה שאף אחד מהם לא בקטע של התפשרות על פחות מטופ $$$ (ולא בטוח שאפילו זה יעזור כמו במקרה של מהומס והצ'יפס). במיוחד אחרי החוזה האולטרה נואש וחסר תקדים שקליבלנד נתנו לקוסבי ג'וניור שהכניס עכשיו לסחרור את כל שוק הפרנצ'ייז QB (המצומצם אמנם אבל עדיין). קבוצות יצטרכו להחליט אם זה הגיוני להתחייב ולהשקיע קרוב ל-40% על שני שחקנים התקפיים וב-99.9% מהמקרים התשובה תהיה שלילית (או אמורה להיות. עם המיטהדס שמריצים אירגונים בליגה הזאת אי אפשר לפסול כלום על הסף).

    הצ'יפס as we knew them מתו במחצית השנייה מול סינסי. at the time חשבתי שרק "מיסטית" אבל מסתבר שגם אשכרה מקצועית. הכל נאמר ונחרש ואין טעם לחזור על הדברים אבל לטייריק אין, לא היה ולא יהיה תחליף. ככל הנראה הסקיל פלייר הכי ייחודי שהליגה הזאת ראתה ומי יודע אם ומתי תראה. אנדי יצטרך להמציא התקפה חדשה לגמרי ולא פחות ממנו פאטי יצטרך לעשות התאמות רציניות במשחק שלו, במיוחד במהלכי ה-out of structure וההפגזות העמוקות שהפכו אותו ואת כל ההתקפה הזאת לשיט הבלתי עציר שהיא הייתה.

    אנליטית וכלכלית הצעד הזה מובן אבל לא יהיה שווה כלום אם ויץ' לא ינצל אותו כמו שצריך בחודש הקרוב ולאור היכרות עם דפוסי העבודה והפילוסופיה שלו עדיין צריך לראות את זה קורה כדי להאמין. הוא בקלות יכול להרוס הכל עם שריפה של הכסף על יצורים (18M לשנתיים ל-MVS זה לא כזה נוראי כשנואשים לשמר את מרכיב המהירות שכל כך קריטי לאנדי אבל גם רחוק מלהיות איזו מציאה) ו/או טרייד אפ'ס אגרסיביים בדראפט.

    מציאות של התקפה נטולת טייריק + כמות החורים בסגל +מירוץ החימוש החולני בקונפרנס ובדיוויז'ן מצריכה לקיחת צעד אחורה ו-Reset לפני הסתערות מחודשת כששאר התחרות העיקרית ב-AFC תיכנס לסיחרורים שלה עם הארכות החוזים להרברט/בורו/ווילסון/למאר (ותחילת החוזה של אלן). הטרייד הזה+החוזה של פאטי (הופך ויהפוך מגוחך משנה לשנה ברמת התכף יהיה לצ'יפס לא נעים והם ישדרגו אותו בעצמם לפני שהוא והסוכן אומרים מילה) הוא הזדמנות להפוך short term loss ל-mid/long term gain והוא חייב להיות מנוצל ככזה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.