הפועל תל אביב 2021/22: עם הפנים לצמרת, חושבים התקפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עידן ורד אמר בעונה שעברה שהתפקיד שלו בבית"ר ירושלים היה 'לתרץ' את ההפסדים בריאיונות לאחר המשחק ותמיד שלחו אותו, הוא אפילו ספר כמה פעמים זה קרה. מעניין כמה פעמים שלחו השנה בהפועל תל אביב את השלומי אזולאים לקשקש לפני משחק.

    החמישייה שספגנו בדרבי שהיא גם קצת עליו, ניהול משחק בינוני מאוד ועוד כל מיני דברים גרמו לי לתהות ביני לבין עצמי האם לא היה מסקרן לראות את סלובודאן דראפיץ' על הקווים של הפועל בעונה הבאה. אבל אני סולד משינויים בקבוצה הזו ומעדיף יציבות. בכל מקרה, אני לא אהיה בדרבי בשבת, דרבי בית ראשון שאני מחמיץ מאז 2007 - חתיכת היסטוריה. נוסע למסיבת רווקים של החבר הכי טוב, אוהד מכבי שרוף. לא בטוח שנצפה במשחק במלון אפילו. עצוב שלמשחק הזה אין שום משמעות, לא היינו מסוגלים להוות יריב באמת טוב למכבי נתניה. ההתקפה בחופשה כבר הרבה מאוד זמן. מקווה לראות את השחקנים שומרים על הכבוד ומחלצים איזה 0:0. בשנתיים האחרונות דווקא הרגשתי שהניצחון מתקרב, כולל ב-3:2 שהפסדנו העונה, אבל אחרי החמישייה זה לא יהיה שווה כלום. לטעמ אין שום סיבה ששחקן כמו יאנקוביץ' יפתח בדרבי ואפילו יקבל דקות אלא אם כן כולם פצועים ואין ברירה. הייתי עולה עם אייזן-אליאס-שלומי אזולאי למרות שהמנהיגות של דן חשובה. אבל אנחנו חייבים גרזם ואזולאי הקשר כן מוסר לעומק.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טוב אז היה בשבת טקס לעומר דמארי לפני הדרבי והלוואי והיה אפשר לקרוא לזה טקס מרגש. צפיתי בזה בלינקים בטיול לרומניה. כבר אמרתי מראש מה 'המניע האמיתי לכך' ועדיין:
    1) לא נתנו לו את המיקרופון להגיד אפילו כמה מילים, מטופש מאוד. והרי על הספסל נמצא סלים טועמה ששיחק איתו, אפשר היה לארגן גם את יגאל אנטבי ושי אבוטבול, שחקנים בכירים.
    2) קליפ וידאו בלי רגעים גדולים באמת, בקושי גול בדרבי היה שם, עריכה של ילד בכיתה ח' שעושה קליפ במובי מייקר.
    3) הגביע שהוא קיבל זה כמו הגביע שאני הכנתי לילדים בבית ספר שגדלתי בו שם העברתי פרויקט של 'התחייבות אישית'. גביע ב-20 שקל, בושה.
    זה רק אוף טופיק נוסף אבל הבנתי שהמחיר לחולצה המיוחדת שעשו לכבודו הוא הזוי.

    כדורגל? לא ממש בא לי לדבר על זה. שוב עלינו לדרבי עם הרכב מטופש - בשביל מה יאנקוביץ' משחק? איפה קובי מאמן ומאמין הצעירים ובצעירים שלנו? שוב עלינו בלי אמונה. אפס כדורגל חוץ מקצת שלומי אזולאי. קובי בניהול משחק רע מאוד.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיכום העונה שלי בכמה מילים: זו הייתה עונה שהתחילה עם חזרה מרגשת לאצטדיון בלומפילד אחרי הקורונה, כשבנו סגל טוב יותר משנים עברו. עונה שחד משמעית אפשר היה להוציא ממנה יותר ולאו דווקא לסיים במקום הרביעי למרות שזו הייתה מטרה ריאלית - אלא ליהנות יותר. לשחק כדורגל יותר טוב, לשלב עוד צעירים (זה נתקע בשלב מסוים כדי שכל מיני מרקו יאנקוביצ'ים ישחקו משום מה), להעז, לנצח דרבי כמובן! והושפלנו כהוגן! ואפילו לחלץ נקודה ממכבי חיפה האימתנית. "אפקט טועמה" עזר בתחילת העונה, ניר קלינגר שאיבד את זה פוטר ואז קובי רפואה היה מרענן לפרק זמן קצר מדי, די קרסנו אחרי הניצחון בטדי. חבל שהניסנובים הליצנים הם רק 'מגיבים' ואף פעם לא יוזמים משהו. חבל שלא הגיע חלוץ בינואר.

    * שחקן העונה שלי - אין כזה, אני בוחר בקהל שהלך שוב עד המוות עם הקבוצה שלו. לא רע: שי אליאס (תפסיק לספוג צהובים כבר, ושחק קדימה), דורון ליידנר (יוצא עם הכדור כמו איילה, חייב להשתפר בהגנה), אושר דוידה.
    * הבלוף של אדי גוטליב התגלה שוב. לא מתפקד אף פעם בדרבים וגם נהרס 'המאזן המושלם' יחד איתו - כי הוא לא שיחק במשחקים הגדולים כמובן. צירופו של עידן ורד היה סופר-מיותר.
    * אושר דוידה כן שחקן טוב אבל חודשיים הוא לא נתן כלום חוץ ממשחק טוב נגד הפועל באר שבע.
    * אני לא בטוח בכלל שבעונה הבאה יהיה טוב יותר, לתלות את כל יהבנו בעומר בוקסנבאום זה קצת גדול עליי.

    * "רגע השיא" - אין באמת כזה, אבל הניצחון על בית"ר ירושלים בטדי שהטיס אותנו קדימה בטבלה ושירת ה-'אמרו עליי הכל", אין סוף סרטונים כאלה.
    * רגע השפל חוץ מהדרבי - אני חושב שההדחה מהגביע ואולי גם מחזור הסיום עד כמה היינו לא רלוונטיים בכלל נגד מכבי נתניה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז פואד, חבריו ואולטראס הפועל הוציאו הודעה על 'חרם מנויים' לעונה הבאה:




    אני מודה שאני קהל שבוי ולא ממהר לקחת בזה חלק. יש לי טענות לניסנובים מכאן ועד להודעה חדשה, פחות או יותר מאז שבאמת הצילו את הפועל. אבל אני פשוט חושב שזה מאבק אבוד. לא חושב שיש רוכש שמחכה מעבר לפינה והם לא ימכרו. אמנם יצא שוב החשק מהכדורגל אבל נפתח את העונה עם קבוצת נוער? הם מסוגלים למכור את דוידה ואליאס וליידנר, השחקנים הבודדים בסגל שהם באמת שחקני כדורגל חוץ מגוטליב ושטקוס אולי וקצת שלומי אזולאי, ונהיה בבעיה. מעבר לכך, זה לא יחזיק מעמד. שער 7 לא ייתן יד, שער 2, וזה בסדר.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    גם אם אני ואתה ננהל את זה יהיה עדיף על הכושלים הנוכחיים.
    הם לא שמים שקל. את זה גם אני ואתה יכולים לעשות.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    חרם מנויים
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    יופי.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הניסנובים בשיאם ועדיין לא התחלנו: שלומי אזולאי החלוץ עבר לבני ריינה. הסדר הנכון הוא קודם כל להחתים שחקן טוב יותר או לפחות באותה הרמה - ואז לשחרר את החלוץ הבכיר שלנו. אזולאי שחקן כדורגל לא רע אבל האיטיות שלו מרגיזה והוא לא גולר, מרגיש לי שאפשר היה לתרום יותר ממנו. מצד שני, אף אחד לא מבטיח שיבוא שחקן אחר. זה לא כל כך מופרך שבהנהלה יחליטו שיואב תומר הוא החלוץ הבכיר שלנו ועוד כל מיני ילדים מהנוער. הקיץ שעבר אגב עבר די חלק והגיעו שחקנים לא רעים (יחסית), השנה יהיה באמת כיף - מה דעתכם על אושר דורון ליידנר, אושר דוידה ושי אליאס שמועמדים להפועל באר שבע?
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    ברוך הבא קייס גאנם:
    החלוץ חתם בהפועל תל אביב לשנתיים ויחליף את שלומי אזולאי שעזב לבני ריינה. החלוץ בן ה-24 פרץ בהפועל רעננה, נרכש על ידי הפועל באר שבע ושיחק גם בהפועל חיפה. סבל מפציעה קשה מאוד בשנה שעברה.

    ********
    סליחה על הציניות אבל החליפו צב א' בצב ב'. תמיד ההנהלה שלנו 'תזרוק' ותעשה את המינימום בצירוף שחקן - בין אם זה הנושא הכלכלי או החאפריות האחרת. אני בטוח שזוהי לא משנתו של קובי רפואה ומניח שגם לא של עומר בוקסנבוים. מאז עומר דמארי 'האמיתי' כלומר בפרק א' במועדון - לא היה לנו חלוץ טוב באמת למעט עומרי אלטמן שגם הוא לא ממש חלוץ אלא חצי חלוץ. יש לגאנם כדורגל אבל הוא אחרי פציעה, שפת הגוף שלו אדישה, הוא לא מהיר מספיק. נמאס
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ברוך הבא!
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,665
    מין:
    זכר
    ומה עם דוניו?
     
  13. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,766
    לייקים שהתקבלו:
    2,487
    מין:
    זכר
    גאנם ממש לא צב. לפני הפציעה הוא היה סוס רציני, גם אחרי הפציעה במעט שראיתי אותו הוא נראה חזק מאוד.
    יש לו נתונים פיזיים מעולים, משתלט מצוין על כדורים ויכול להיות אפקטיבי עד רמה מסוימת במערך של שני חלוצים. במערך של חלוץ בודד הוא הולך לאיבוד בעיקר כי אין לו חוש לגולים בקטע קיצוני.

    אם הוא מחליף את תומר בתור הסופרסאב שעולה בדקה 60-70 אז הוא בסדר גמור. אם זה החלוץ שלכם לעונה הבאה אז אתם בבעיה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הוא לא יחליף את יואב תומר שהבקיע אגב במספרים לא רעים בכלל כחלוץ שני - כי פשוט אין חלוץ בכיר ממנו. ההנהלה כאילו סגרה פינה, יגידו ששלומי אזולאי החלוץ לא כבש מספיק וזה נכון, שהוא לא צעיר, אז גאנם במקומו, שחקן עם פוטנציאל ונחלטר עם ילד מהנוער כמחליף שלישי. זה שהוא (גאנם) פיזי ויכול להרוויח כדורים (שלומי אזולאי החלוץ למשל הוא די גבוה וכבש פה ושם בנגיחות אבל תמיד הפסיד לבלמים) - לא סותר את מה שאמרתי, לדעתי הוא חלוץ מאוד איטי, אי אפשר לשלוח אותו לשטח לדוגמא. אני גם לא חושב שנשחק במערך של שני חלוצים, 4:3:3 די תפור על הסגל הזה, כל עוד לא ימכרו את אושר דוידה ואני מניח שפרדי פלומיין יישאר (או שהאימפריה בני ריינה תיקח לנו גם אותו). אין לי משהו נגדו חלילה פשוט לא מחזיק ממנו מקצועית וזה הזוי הסכום בו הפועל רעננה הצליחה למכור אותו דאז.
     
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    גאנם וזנטי, לא עדיף לתת לשחקני נוער לשחק?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/6/22
מצב נושא:
הנושא נעול.