ליברפול 21/22 - The Last Dance?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏18/8/21.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,066
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    די נו, ביונייטד אתה תקרא לזה רכש אינסטגרם.
    נותן לזה שבוע לפני שאתה משווה אותו לראשפורד.

    אגב, למעוניינים, יש לו סעיף שחרור של 150 מליון אירו.
     
  2. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,321
    מבאס אבל אני לא הרוס כמו ביום ראשון שעבר. זו הייתה עונה ענקית שלנו, שאמנם נגמרה בסוג של אנטי קליימקס אבל עדיין היו בה לא מעט רגעים מדהימים שייקח לי הרבה זמן לשכוח.
    בדר"כ אני שונא את ריאל מדריד אבל הפעם מרגיש צורך לפרגן להם על קמפיין סופר מרשים. המפעל הזה נועד בשבילם.

    גם אני כבר הגעתי למצב שקלופ מרגיש לי כמו איזשהו צ'יט קוד ואני יודע שהולך להיות מעניין גם בשנה הבאה לא משנה מה. לא מתכוון לבכות אם צ'ואמני יבחר בריאל בסוף, או אם מאנה מחפש אתגר חדש (אין ספק שאתגעגע אליו מאוד והוא אחד האהובים עליי בקבוצה). מעניין אותי רק מי כן יפתח פה את העונה הבאה.

    כמו שאני אומר הרבה לאחרונה, אנחנו קבוצה אדירה שמשחקת ברמה הכי גבוהה שיש, איפה שהדקויות הקטנות הן אלה שמכריעות משחקים. וטרנט, עם כל זה שהוא שחקן ענק וליטרלי הפליימייקר שלנו, הוא נקודת תורפה הגנתית שאתמול עלתה לנו בגביע הכי גדול באירופה. אולי עכשיו אוהדים שלנו יתחילו לראות את זה.
    אין כאן קשר לעייפות, לאורך כל המהלך הוא לא חשב פעם אחת להציץ לאחור לראות לאיפה ויניסיוס רץ. תן רק מבט אפילו כדי להבין איפה הוא, זה השחקן שלך.
    לא יזיק לנו מגן ימני לרוטציה. אבל מה שקלופ יחליט.
     
    owen11111, Scouser Tommy ו-Ori8 אוהבים את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא יכול באמת לחלוק על התחושות שלך, אולי הליגה גם יותר חשובה, אבל ליגת האלופות הייתה יותר 'בידיים שלכם' מאשר האליפות הרי מנצ'סטר סיטי הוליכה בנקודה. ולבסוף טיאגו שיחק, וסלאח היה טוב מהרגיל (הוא הצליח בפעולות הקטנות והדריבל הזריז למשל על מנדי, הבעיטה בסיבוב מחוץ לרחבה), הייתם מעולים ורק קורטואה עמד ביניכם לבין הגביע, והרי זה לא הגיוני שריאל מדריד תנצח גמרים לנצח.

    קראתי רק חלק מדיון הגמר, אני חושב שליברפול למעט הקפטן הנדרסון שכן היה בסדר אבל לא נתן ערך מוסף אמיתי - יש את ההרכב החזק ביותר באירופה וזו משימה לא פשוטה בכלל לשדרג את ההרכב. לגבי זה שמאנה עוזב, אני יכול לתת דוגמאות עבר כמו מייקל אואן וליברפול 2004-05 (אולי זה קיצוני) או שבצ'נקו ומילאן כעבור שנתיים. ליברפול לאט לאט תשנה את סגנון המשחק שלה עוד. כפי שהקבוצה הזו לא העתק של 2019/20 - נניח בגלל טיאגו, והיא לא כמו חצי העונה הראשון של 17/18 כשקוטיניו היה.

    לגבי הביקורת על טרנט, הוא לא מספיק טוב בהגנה, אבל כך גם אשרף חכימי. וזה עדיין היה בסה"כ מהלך אחד. זה לא שוויניסיוס קרקס אותו שוב ושוב. גם קאנסלו היה יכול לקבל גול כזה על הגב שלו.

    לא שהמילים האלה שלי ינחמו מישהו והכי קל לכתוב דבר כזה כשאתה אוהד את הקבוצה המנצחת - אבל באמת שהחזקתי לליברפול אצבעות גם בגמר הגביע האנגלי, גם בפרמיירליג וזו היריבה שהכי חבל לי עליה מבין אלה שריאל ניצחה בגמר. באמת הגיע לכם לזכות בתואר גדול העונה. ושוב, כמו ששנה אחת הסתובבתם עם תחושה חרא כשקאריוס הרס את הגמר - כבר כעבור שנה הגיע הפיצוי. ובאיירן אכולת הטראומה מול יונייטד וקאמפ נואו ניסתה שוב שנה אחר כך וכשלה שוב אבל הפיצוי הגיע כעבור שנתיים. עצם זה שכל משחק של ליברפול זו חגיגה גדולה ולא רק בזכות הקהל והכדורגל שלכם מטורף זה שווה הרבה. התואר הגדול הבא מעבר לפינה.
     
    Liverpool-Forever ו-LFC-Gerrard1 אוהבים את זה.
  4. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,078
    לייקים שהתקבלו:
    1,464
    מסכים עם כל החלק הראשון ולא מסכים לגבי כל החלק על טרנט.
    להגיד שהוא עלה לנו בגביע הכי בגדול באירופה זו הגזמה ממש פרועה בעיניי.

    שחקני ההתקפה הפסידו לנו את הגביע הזה הרבה יותר. טרנט עשה טעות אחת קריטית, הם עשו הרבה.
     
    modric19, oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  5. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,321
    ברור שזה פשטני להגיד את זה ככה. ההתקפה שלנו הייתה גרועה, במיוחד דיאז וג'וטה שעלה במקומו.
    אבל שורה תחתונה- לריאל היו מעט התקפות, וזו שטרנט שגה בה הסתיימה בשער היחיד שהפסיד לנו את המשחק.
     
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,337
    לייקים שהתקבלו:
    7,477
    בסוף מה עשה ויניסיוס במשחק הזה אחרי כל הבילד אפ לכביכול מיסמאץ' המטורף הזה? בעיקר הגנה.
    זה הגורל של שחקני הגנה, פעם אחת תהיה פחות ממושלם ואם אתה נענש על זה זה מה שכולם יזכרו, שחקני התקפה מקבלים הנחות.

    אי אפשר לבוא בטענות למשחק ההגנה כשריאל כובשת מהמצב היחיד שלה ובצד השני גם לא היית מספיק טוב וגם כשכן יצרת דברים פגשת חומה בשער. אם רוצים לבוא בטענות לטרנט אני הייתי בא בטענות למשחק ההתקפה שלו, אני אומר שוב ושוב בשבועות האחרונים שאנחנו סוחבים פה פורמה לא טובה שלו ושל סלאח ומאוד קשה ככה כששניהם לא מצליחים כמעט שום דבר.

    סלאח היה טוב? לא יודע. שורה תחתונה, במצבים שקיבל, היה לי בטחון מלא שמה שייצא מהם זה בדיוק מה שיצא - כלום. הוא מקבל כדורים בעמדות קלאסיות עבורו וזה אפילו כבר לא גורם לי להזדקף בכסא.
    אני לא שולח אותו החוצה או משהו כזה, רחוק מכך, אבל אני כן תוהה אם היינו יכולים להרכיב שלישייה טובה יותר לישורת האחרונה של העונה שלא כוללת אותו בכושר שבו הוא סיים את העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/5/22
  7. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,868
    אני חושב שסלאח היה לא רע אתמול, במיוחד במחצית השנייה. הבעיטה שלו מרחוק לפינה והאחד על אחד מזוית קשה אלו פעולות ברמת איכות גבוהה שהוא לא ביצע בזמן האחרון בכלל. מאנה עשה מהלך אדיר במחצית הראשונה אבל לא קיבל עוד הזדמנויות כאלו, לדעתי היה צריך לעבור לאגף עוד לפני (דיאז היה חלש לצערנו).
    לגבי טרנט - הגנתית אני בטוח שקלופ "נותן לו רישיון" להפקיר קצת, אם קלופ נותן לו לשוטט באמצע במהלך ההתקפות הוא בוודאי יודע שזה יעלה בחורים שלו מאחורה (וכנראה בונה על קונאטה שיסגור). התקפית אני חושב שהוא חייב לשפר את הבעיטה שלו במצבי open play, הבקיע (מזיכרון) רק את שער הניצחון מול וילה ואת הטיל מול ניוקאסל, בד"כ הוא לא מאיים מספיק טוב למרות שפנוי. בנוסף, הוא נוטה להפציץ קרוסים בלי קשת, וחבל כי אנחנו יודעים שיש לו את היכולת לתת קרוסים הרבה יותר טובים.

    חייב להגיד שלדבר על המשחק פה עם כולם זו תרפיה שאני לא יכול לקבל ממקומות אחרים. תודה.
     
    owen11111, yakov_y, Roma ו-6 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,220
    לייקים שהתקבלו:
    16,068
    נקודה חיובית גדולה זה קונאטה ששיחק מעולה.
    זה מדהים שהוא רק חגג 23 לפני כמה ימים, הוא הולך להיות בלם ענק.
    הוא עיצבן אותי בתחילת העונה אבל סיים אותה מצוין.
    יש המון על מה לבנות בקבוצה הזאת.

    קשר יקר בכל התקציב שיש, אחד שיידע לגבות טוב את היציאות קדימה של ארנולד.
    מגן ימני ברמה של צימיקאס שיאפשר מנוחה לארנולד מדי פעם.
    שמירה על כל הסגל הקיים ללא עזיבות חשובות.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,028
    לייקים שהתקבלו:
    6,730
    קונאטה היה ענק עם ובלי הכדור. הוא יפתח את העונה הבאה כבר בכבלם שני לכל דבר, מפלצת של שחקן.

    לגבי הסגל בעונה הבאה,
    בהגנה, דיי ברור שצריך להביא מגן ימני שייתן מנוחות וידחוף את טרנט מאחורה. מעבר לזה רוטציה מאוד בריאה. כן חושב שלצימיקאס מגיע לקבל חלק יותר גדול בעונה הבאה ובטוח שזה גם יעזור לאנדי בלונג ראן.

    בקישור, קייטה ואוקס, יש פה עוד מישהו אחד שחושב שיש להם מקום בסגל הזה בהנחה שמביאים קשר + אליוט וג׳ונס אמורים להיות הרבה יותר רלוונטיים? נראה לי שאפשר להשתחרר משניהם, חלאס. 3 שנים של הבלחות במקרים הטובים והסרחות אטומיות במקרים הרעים, אתמול היו לקייטה כמה פעולות שבגמר ליגת האלופות גורמות לך לזרוק משהו על הטלוויזיה, כולל הבעיטה ההזויה הזאת לשמיים ממצב מצוין, שלדעתי דיי הרגה לנו את האמונה עד סוף.

    בהתקפה, נחכה לראות מה עם מאנה, אבל אם אף אחד לא עוזב - וגם אם כן בתכלס - אני הולך ומשתכנע שהשלב הבא של הקבוצה הזאת זה 4 שחקני התקפה. העונה היו יותר ויותר משחקים שקבוצות שמות 9-10 שחקנים מאחורי הכדור נגדנו, זה כבר מגיע לרמות הכי גבוהות כולל גמר ליגת האלופות. איך שפירמינו נכנס המשחק השתנה לגמרי וזה לא כי הוא היה פנטסטי או משהו, הוא היה אחלה ולא יותר, אבל הוא היה עוד שחקן שעומד בין ההגנה לקישור של ריאל, עושה תנועות מההתקפה אחורה וחזרה לעומק, ופשוט נתן לנו עוד אופציות ברחבה. עם 3 קשרים זה נהיה דליל מדי ברחבה באיזה שליש מהמשחקים ששיחקנו העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/5/22
    oranfu ו-Rushie אוהבים את זה.
  10. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ריאל לאורך כל המשחק שיחקו עם 2 שחקני התקפה, ויניסיוס ובנזמה. ווואלוורדה הוא לא שחקן התקפה. ריאל היו מסורסים התקפית יותר מאשר ליברפול היתה טובה הגנתית
     
  11. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,868
    תוכנית המשחק של ריאל הייתה פשוטה, לחכות מאחורה עד הרגע שבו איזה מודריץ' ייתן כדור ארוך/פס חכם ששובר את קווי הגנה וייצור מצב של 2 על 2 או 2 על 3 (בנזמה + ויניסיוס על הבלמים ואולי עוד שחקן נוסף). 2 המצבים הגדולים שלהם כולל הגול זה בדיוק היה ככה וזה מספיק עבורם.
    כמו שרשמתי במהלך המשחק, אנחנו בעיקר נובחים בזמן האחרון אבל לא קליניים בכלל. זה גם קשור מאוד לעובדה שסלאח לא טוב וג'וטה לא בכושר, היחיד שהייתי מהמר שהיה יכול להבקיע אתמול זה מאנה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    @Scouser Tommy, אני חושב שצריך כמובן גם לתת משקל ליריבה. גם אם קלופ ציפה שריאל מדריד תתבנקר ואפילו אם בגמר הייתה יריבה פחות טובה, אני סתם אזרוק את השם של ויאריאל שעשתה עונה יפה - לגיטימי במעמד כזה לשחק עם שלושה קשרים באמצע. אבל במשחק נגד קבוצה מהפרמיירליג שתבוא להחנות את האוטובוס ויכולה לרעוד רק מאפקט אנפילד - בהחלט שזה מיותר. על הנדרסון לטעמי אפשר לוותר בלא מעט משחקים (מילנר בטח יישאר אבל לדעתי הוא כבר זוכה לחסד נעורים ולא תורם מקצועית ואלו דקות מבוזבזות הפירורים שהוא רואה). אני חושב שמצד אחד אתה צודק שיש 'דלילות' מקדימה כי הקשרים באמצע לא מצטרפים מספיק וזו טענה שאמרו נגד מודריץ' למשל למרות שהוא וורלד-קלאס - לאורך כל הקריירה. קאסמירו כבש שער בגמר 2017 ויש לו הרבה גולים יחסית במצבים נייחים למעט העונה. קרוס לא בועט לשער מספיק. מצד שני, שני המגינים שיש לך הם באמת חצי חלוצים.

    כבר כתבתי פה, סלאח לדעתי היה מצוין, רק מזל רע שהכדור לא נכנס, באמת. הוא היווה איום כמעט כמו ב-2018, בעיקר הדריבל מול מנדי כשהוא עבר אותו בזריזות ומנדי נראה טיפש וליצן אבל הוא פיזי ומהיר וזריז בטירוף. גם הבעיטה בסיבוב מהמקום, אף שוער לא עוצר את זה חוץ מקורטואה. סיבה לאופטימיות המשחק שלו. הוא לא היה נראה שחקן 'דוחק' בלבד.

    ואלוורדה כמובן שחקן שעמדתו היא מרכז שדה אבל הפס שלו די טוב, הוא מהיר, הוא מסוגל לדעתי גם אם נוח לו יותר במגרש פתוח - לעבור כל שחקן הגנה בספרינט גם כשצפוף. הוא גם כקשר כנף בכלל לא רע. רגל שמאל שלו זו בטח מדרגות אבל גם יש לו בעיטה אדירה לשער.
     
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,028
    לייקים שהתקבלו:
    6,730
    לא ציפיתי ממנו לפתוח ככה בגמר צ׳מפיונס כשבקושי שיחקנו ככה העונה, אבל אנחנו צריכים לעשות את זה יותר לדעתי, חד משמעית. ככל שתפתח ככה נגד בונקרים בפרמיירליג ותתרגל את המערך ככה יהיה יותר ביטחון לעבור למערך הזה במידת הצורך. אתמול נניח אם ג׳וטה ופירמינו היו נכנסים ביחד סיכוי טוב שהיינו מגיעים לעוד לפחות מצב אחד איכותי.
     
  14. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ואלווארדה שיחק בעיקר בשביל לעזור בסגירות בהגנה. אנצ'לוטי בנה את כל ההתקפה בקמפיין הזה על ויניסניוס ובנזמה בלבד. וזה מדהים שהם הצליחו במשימה. שניהם לבדם שיחקו מול הגנות מהטובות באירופה. שני שחקני על
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/5/22
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין ספק שפדה היה צריך לעזור בהגנה ב-90% מהזמן, בגלל זה הוא שיחק, וזה ככה מאז הגומלין נגד פ.ס.ז' למעט המשחק הראשון נגד סיטי באנגליה כשאנצ'לוטי עוד עלה ב-4:3:3 רגיל כשאנחנו בלי קאסמירו המושעה ועל כן הם הגיעו לאינספור מצבים. וקרבחאל לדעתי דווקא היה מעולה אתמול, הסטטיסטיקה שלו אומרת שהוא ניצח בשבעה מאבקים שזה המון. אני לא זוכר שעברו אותו יותר מפעם או פעמיים והוא פגש שחקני וורלד-קלאס. מה שרציתי להגיד שפדה הוא לא שחקן כנף קלאסי אבל מאוד-מאוד מסוכן. לדעתי הוא בין השחקנים המהירים ביותר באירופה.

    @Scouser Tommy, אני מסכים וחושב שליברפול קבוצה עם משחק לחץ מספיק טוב, הגנה טובה הן כאינדיבידואל (קואנטה) והן כקבוצה וגם אם יגיע שער פה ושם במתפרצת מול המערך - זו האבולוציה שהקבוצה צריכה לעבור. אני חושב, מנגד, שפירמינו חכם אבל מאוד-מאוד מתקשה לייצר משהו. וז'וטה פחות שחקן יוצר, הוא יותר רגל מסיימת בפנים.