רומא 2021/22 :: מוריניו חוזר לאיטליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏22/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    להערה האחרונה אין קשר לחשיבה ביקורתית, לחשיבה חיובית/שלילית, אופטימית/פאסימית או לחשיבה בכלל. אני לא מבין מה הטעם לחזור באובססיביות, פעם אחר פעם על תזה שמבוססת על כלום, לעוות כל ידיעה (לרוב ממקורות שלא שווים התייחסות) לאותה אג'נדה מגוחכת ולגרור כל דיון לניחושים מי יסיים מעל מי בטבלה כאשר אתה מתבקש לגבות את דבריך. יש כל כך הרבה אירועים מעניינים בקיץ הזה. למי אכפת מהבולשיט שאתה מקיא על פינטו כשאין לך אפילו % 1 מהמידע הנדרש כדי להגיב בצורה עניינית לנושא?
     
  2. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    @טל.
    אם ds, לא מצליח לסגור עסקה זה אומר שהוא כשלון? הרי יש משתנים רבים לעסקה, ויכולת הds היא מרכיב אחד, וסביר שקטן , בהצלחת העסקה.

    אם ds לא הצליח לבנות סגל(בלי קשר לעסקה ספציפית) שמתאים לדרישות המאמן, יש על מה לדבר. וגם אז זה משהו שצריך לזהות בו מגמה(כלומר על כמה חלונות) כדי שיהיה ביסוס לטיעון כזה. האמת היא שגם במקרה הזה יש דיון, כי אף אחד לא מתקיים בריק, ורוב הפעמים צריך להתמודד עם המציאות הלא נוחה.

    איך שאני רואה את זה(מהצד לגמרי), נראה שברומא נבנית השנה קבוצה מאוד מעניינת, עם תקרה גבוהה בהרבה מזו של הקבוצות שקדמו לה בשנים האחרונות.
    כמובן שגם זה לא רק לזכות פינטו, בכל מקרה החיים לא כאלה דיכוטומים רוב הזמן
     
  3. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    Bianconeri

    אני מסביר את עצמי מחדש. באופן סדור. כי לא נראה לי שהבנת על מה אני מדבר. ויכול להיות שזה כי לא הסברתי את עצמי טוב וסדור.
    מטבע הדברים זה ארוך. אם אין לך כוח אז עזוב את זה כאן וזהו.

    אינני טוען שפינטו לא מצליח לסגור עסקאות. ולא שהוא כישלון. וכל הטענה (או יותר נכון השאלה) שלי היא גם לא כלפיו. -אלא כלפי אלו שמינו אותו.
    אני אסביר שוב: -אני בסה"כ מאתר נק'. מחבר אותן. גוזר מהן מסקנה (מביט על הציור שיצא לי). ואז מעלה שאלה.

    נתחיל:
    פינטו הוא DS צעיר. זר. חסר ניסיון. לא מקומי. גם את מרבית שנותיו במועדון הקודם שלו בפורטוגל - הוא בילה במגזרים אחרים שלא קשורים לעולם הכדורגל. הוא לא הגיע לרומא על תקן של אשף במו"מ. לא על תקן של אולטרא מקושר, ושם מוכר, ושולט במדיה המקומית ובשוק המקומי.
    היה ידוע שפינטו זה לא מארוטה ולא סבאטיני. אף אחד לא ציפה ממנו שיביא לשולחן את הדברים הללו.
    -מה שכן היה מצופה ממנו זה רוח חדשה, נהלי עבודה חדשים. מודרניים אם תרצה. ממוחשבים. שימוש בכלים טכנולוגיים וכו' (הרבה דובר על השיתוף פעולה שלו עם Charles Gould שהוא יועץ של הפרידקינים וגם זה שאיתר בשבילהם את פינטו מלכתחילה). עכשיו ברור, וגם פינטו דיבר על זה בעצמו ש"שחקנים לא קונים עם אלגוריתם". אבל כן היה מצופה ממנו לאתר הרבה יותר שחקנים בדמותו ובצלמו: אלמוניים שברומא יהפכו לסטארים.
    לצערנו,
    א- הניסיון היחיד של פינטו עם עסקאות כמו שציפו ממנו להביא לרומא בכמויות משמעותיות, היה רק עם וינייה וריינולדס. וכולנו יודעים איך זה נגמר עם שני אלו.
    ב- לא ברור איך ולמה, אבל אחרי פינטו הונחת ברומא מאמן שהדבר האחרון שמתאים לו בעולם, זה DS שפועל על דעת עצמו ומביא כמות משמעותית של מרקאטו צעיר אלמוני, ומצפים מהמאמן שיהפוך אותם לסטארים.
    לצערנו, המאמן הזה שקוראים לו מוריניו - מקושר חזק לסוכן דומיננטי. ודווקא כן דורש לצידו (מתחתיו) DS אולד סקול... כמו מארוטה או סבאטיני: אשפי מו"מ שנותנים להם רשימת שחקנים מוכחים ואיכותיים וקשים להשגה, ולבסוף הם מחתימים אותם/את רובם.

    אחרי שפינטו הבין שהוא לא מוצלח במה שציפו ממנו, וממילא עם מוריניו זה לא נדרש, הוא פנה להתנסויות במרקאטו אולד סקול: מוריניו דרש והוא ניסה לספק.
    לצערנו, פינטו מהר מאוד גילה שהוא לא מארוטה. ולא סבאטיני. ואפילו לא פטראקי... חרף ניסיונותיו הכנים, -הוא פשוט לא מצליח לכופף את הידיים של הצד השני.
    *אז אם הוא קונה הוא נושך שפתיים וקונה במחיר מלא (למשל אלדור, תמי, פטריסיו, ויניה. ריינולדס). לפעמים הקניות הן בדיעבד טובות לפעמים בדיעבד לא טובות. לפעמים מדוייקות יותר לפעמים מדויקות פחות. לפעמים עם טאץ יפה והרבה שכל בצד: כמו למשל הסעיף לסוכן של תמי.
    אבל תמיד קונה במחיר מלא.
    *ואם הוא לא קונה - זה כי פשוט הוא הגיע למסקנה שהוא לא יכול לעמוד במחיר המלא הזה/בדרישות הגבוהות של הצד השני. אבל שוב. זה תמיד סביב המחיר המלא. (למשל זקאריה צ'אקה מחטיאן) -והדוגמא האחרונה היא פראטזי. שוב מו"מ לא פשוט דרישות של הצד השני גבוהות ופינטו לא מסוגל לכפות את רצונו. אז כרגיל אצל פינטו העניין מתארך ומתארך עד שמתמוסס.

    אבל הקיץ הזה. מייד "אחרי פראטזי" חל שינויי אצל פינטו. שינויי מערכתי. שינויי מכונן: מה שמוביל אותי לנק הבאה:
    פינטו הקיץ הזה הבין שהוא לא מארוטה ולא יהיה (בקרוב) כזה. והוא סתם מבזבז זמן יקר... ולכן אנחנו רואים אותו הולך רק על עסקאות מסוג מסויים: "עסקאות קלילות":
    -שחקנים בהעברה חופשית.
    -שחקנים בשנה האחרונה של החוזה שלהם. שהצד השני בעמדת נחיתות טכנית, ולא יכול להתעקש.
    -שחקני דד ווד שהצד השני מת להיפטר מהם. בעמדת נחיתות מהותית ולכן, שוב, לא מתעקש.
    שים לב, מילת המפתח: "רק".

    עכשיו... גם רק כשהוא מצמצם את עצמו לעסקאות מהסוג הזה: אנחנו רואים שפינטו עדיין מתקשה. בגלל איכויות המו"מ הירודות שלו.
    -למשל וינאלדום. למשל סולבאקן.
    אבל אני לא נזקק לזה. אני לא מדבר על זה. בוא נניח אפילו מחר הוא משיג את שני אלו בקלילות.
    השאלה שאני שואל היא אחרת:
    מועדון בסדר גודל של רומא, שמחזיק מאמן ששיטת העבודה שלו מייצרת תארים בפס יצור אבל גם מייצרת דד-ווד בפס יצור (להבדיל מפונסקה שהיה מסוגל לפתוח עונה עם דד ווד של שחקן שאף אחד בעולם לא רצה לקחת - שחקן שבא מהליגה השניה בברזיל - ועדיין פונסקה הצליח להחזיר אותו לחיים), מועדון כזה, עם מאמן כזה: האם DS כמו פינטו הוא ה DS המתאים ביותר עבורנו?

    שים לב, שוב, השאלה היא לא כלפי פינטו... אין לי טענות כלפיו. להפך: הוא למד את המגבלות שלו, הפיק לקחים החל מהקיץ הזה ונכנס רק לקרבות שהוא יודע שהוא יכול לנצח.
    השאלה היא כלפי האנשים הממונים על פינטו (הפרידקינים).
    האם פינטו זה האדם הנכון לעבודה? ובוא לא נשכח שהחלון הנוכחי עם כמויות אדירות של שחקנים חופשיים - זה לא "המצב הרגיל" וסביר להניח שזה לא המצב שימשיך גם בעתיד. בחלונות קיץ הבאים...

    -------------------------------------------------
    מקווה שהסברתי את עצמי ושהיתה לך הסבלנות לקרוא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/22
    EsheD אוהב/ת את זה.
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ההסבר שהייתי רוצה לשמוע הוא:
    מאיפה אתה יודע איך מתנהל מו"מ בין ds לds אחר? אתה זבוב על החלון בטריגוריה/אחד המלונות במילאנו? אין לך אפילו מבחן תוצאה. קיים יותר מנתיב התקשרות אחד כמעט בכל רגע נתון. הds בעצמו יכול לבחור לא להשלים עסקה לטובת השלמה של עסקה אחרת, או לעצור מגעים כאשר הדרישות רחוקות מהערכה שלו, או שהדינמיקה של המרקאטו (כמו מקרה זאניולו) משנה את התוכניות. המציאות שונה לחלוטין מ"נכשל לסגור את סולבקאן" כי שמו עלה ב"תקשורת" וירד לאחר זמן מה באותה הצורה, במקביל להגעה של 2 שחקני התקפה (הרבה יותר גדולים) אחרים.

    הדבר השני (והמעניין באמת) שהייתי רוצה להבין זה איך אין פה אפילו הודעה אחת על המשחק מול טוטנהאם בארץ? אף אחד מהקוראים לא נסע לחיפה? לאף אחד אין רשמים מהמשחק?
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  5. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    ראית כמה עלה כרטיס ?
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    האמת שלא. אני כבר שבוע באיטליה. אבל לא שידרו גם? זה המשחק הכנה הרציני האחרון לפני פתיחת העונה מול קבוצה חזקה שנמצאת בשלב מתקדם יותר בהכנה.
    ציפיתי שתהיה על זה לפחות הודעה אחת בדיון. במקום זה אני רואה רק את הברברת הקבועה על פינטו (שספק אם מישהו כאן מבין בכלל) וניחושים מוקדמים בהגזמה מי יסיים במקוח רביעי. חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/22
  7. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    מפורסם עכשיו שדה רוסי או יותר נכון הסוכן שלו - במנצ'סטר. לקראת חתימה כמאמן בפאלרמו.
    אני לא אשקר אם אומר שאשמח לראות אותו מצליח שם ואז מגיע אלינו.
     
  8. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    זאמפאריני עליו השלום כבר לא שם כדי לפטר אותו אחרי 2 משחקים
     
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    הכרטיס הכי זול עלה 350.
    והמשחק שודר בארץ.
     
  10. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    889
    לייקים שהתקבלו:
    270
    מין:
    זכר
    הייתי , אחד ממשחקי הכדורגל המשעממים שראיתי בחיי, נו בכל זאת מוריניו וקונטה.
    אברהם נראה כמו שחקן שלא שיחק כדורגל שנתיים(תצוגה נוראית שלו) , זאלווסקי מטורף(גם אוהדי טוטנאהם בקהל וגם אוהדים ניטרלים "גילו" אותו) ,
    זאניולו כרגיל חצי מהמשחק מבלה על התחת במקום על הרגליים, איבנז עדיין שווה פנדל במשחק(מזל שהשופט עיוור) , סמולינג מחזיק את כל ההגנה שלנו. דיבאלה נראה כמו שחקן שלא התאמן עם הקבוצה יותר מדי.
    ואולי הדבר הבולט ביותר , אין קישור , טוטנאהם מגיעים מהרחבה שלהם לרחבה שלנו כאילו יש אוויר באמצע.
    בלי קשר היה נחמד מאוד לפגוש מאות אם לא אלפים מאוהדי רומא בארץ(מי ידע שהקהילה בארץ כל כך גדולה).

    אז אחרי הרבה זמן שלא הגבתי פה הנה השני שקל שלי על חלון ההעברות שלנו:
    נתחיל מהטוב , דיבאלה בלוטי ווינאלדום(אם השניים האחרונים יקרו) זה משהו שאף אוהד רומא לא יכל לדמיין בתחילת החלון ובטח שלא בקיץ אחד ,
    מוריד את הכובע בפני פינטו , ניצול הזדמנויות מקסימלי(מארוטה עשה מזה קריירה). אני לא יודע מה עובר בראש של הפרדקינים , אבל משהו אחד בטוח , להיות אוהד רומא בתקופה שלהם זו בהחלט חוויה מרגשת והם יודעים איך להטריף את הקהל(החל מהחתמת מוריניו והקיץ המשוגע שעובר עלינו עכשיו) , לא סתם האצטדיון מלא כל משחק.
    נעבור לרע , הייתי נותן לחלון הזה 10 מתוך 10 אם יורגן קלופ היה מאמן אותנו , אבל כשמדובר במוריניו שהלחם והחמאה שלו הוא המשחק ההגנתי , אני מסתכל על החומר ולא יכול שלא להתאכזב לא לראות את החתמת "דיבאלה" שם במקום בחלק הקדמי(בטח אם זאניולו נשאר).
    על סמולינג כבר יודעים שמתישהו יפצע לחצי עונה , איבנז(לפחות מהמשחק מול טוטנאהם) מראה שהוא כשרון יוצא דופן אבל עדיין לא יודע לשמור על ריכוז 90 דק ומנצ'יני נשמה גדולה של בינוניות. רכש מדהים , לא ברור לי איך הוא מתאים למאמן שלנו וזה לא משהו שביילי מיוניטד יכול לפתור.
    כנ"ל לגבי מאטיץ', לעמדה שהיא אחת החשובות בכדורגל של מוריניו ציפיתי לראות אס משמעותי ואולי דווקא שחקן מבוגר בחלק הקדמי.
     
    Un bombón, EsheD ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  11. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    DeRossi16
    כיף שאתה פה. איפה ישבת? ביהלום? חחח.
    או זה מאחורי השער עם השלט nun c'e problema ?

    אני עם המשפחה גם היינו במשחק. ב 219.
    החימום היה יותר טוב מהמשחק.
     
    EsheD, itzik.miro ו-DeRossi16 אוהבים את זה.
  12. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    ורטו בדרך למארסיי תמורת 11 מיליון + 4.5 בבונוסים.
    חייב לומר שאם זה תלוי בי, אני משאיר אותו במקום ויינאלדום. אבל מוריניו מקבל את מה שהוא רוצה וזה יותר חשוב.
    מאוד אהבתי את הצרפתי ומקווה שיצליח בקבוצה החדשה שלו.
     
    טל. אוהב/ת את זה.
  13. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    כל מילה בסלע.

    אם היה תלויי בי, היחיד שהייתי מוכן להחליף את וורטו תמורתו, זה פראטזי.
    -שלפי הניסיון הדומה שיש למוריניו ברומא עם רומאניסטות מורעלים אחרים: אני מאמין שאצלנו הוא היה עושה מפראטזי פאקינג אולסטאר.

    מאוד אהבתי את וורטו. אני תמיד אזכור לו את הרגעים הגדולים. לצערי התברר שהוא אבל מאוד תלויי בכימיה שיש לו עם הצוות שמסביבו.
    אני חושב שהפציעה וההעדרות של ספינאצולה פגעה בוורטו. וגם השיתוף פעולה עם כריסטאנטה.
    אם בקיץ הקודם רומא היתה שמה את ידה על אחד דינאמי כמו זקאריה כפי שפינטו רצה - אני בכנות מאמין שוורטו היה שוב משחזר את עונת 20/21 גם עם מוריניו.

    חבל. הלוואי ויחזור בצרפת לימים הגדולים שלו ותודה לאל שלא הלך למילאן (קבוצה שיושבת עליו בול. לדעתי).
     
  14. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    פינטו טס ללונדון לסגור את העברת קלייברט לפולהאם,ולנסות לדחוף להם את דיווארה.

    ביילי בדרך לסגור,השאלה + אופציית רכישה ב 6.7M. על פניו עסקה לא רעה בכלל.

    ווילנדום נחת אצמול לבדיקות,כנראה שהיום תצא הודעה רישמית.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    באמת שצריך לשאול את הטפיל איזה קבוצות הוא מוכן לשחק בהן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.