אינטר 23/24 רוצים כוכב שני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י SerieA, ‏13/8/22.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בוא נקווה שגוסנס יהיה בריא חחח עזוב מונדיאל.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דיברו כאן הרבה על עניין המונדיאל וכמובן שכמו שאומרים 'פחות אחד יותר נחמד' אבל בואו יש גם קשר לגיל, זה לא שאינטר שולחת את קארים בנזמה או לוקה מודריץ' למונדיאל, שחקנים קשישים. בלי קשר לדעתי נראה הרבה מאוד קבוצות באירופה פעילות מהרגיל בחלון ההעברות בינואר, אין ברירה. בואו נלך גם על מצב אחר - נבחרת יכולה להעיר שחקן. איסקו בריאל מדריד ב-2017 זו דוגמא טובה מאוד. אני גם חושב שבנזמה ללא הקאמבק בצרפת לא היה משחק כל כך טוב בעונה החולפת, הוא כל כך רצה את זה.

    לא מבין כלום בעניינים הפיננסיים של אינטר, אי אפשר להעלות מחירים בבום אבל כן בעשרה-20%, אולי צריך לפטר שם כמה אנשים שמתעסקים בזה. אינטר בזבזה הרבה יותר ממילאן בשנים האחרונות ולא רק בשל הדחיפה של אנטוניו קונטה. אגב, שימו לב מה ז'ואן לאפורטה עשה בשביל כסף.

    מקווה לראות את לוקאקו עם מוטיבציית שיא מאי פעם, 'להחזיר' לאוהדים על דרך בה עזב. אינטר הייתה השלב הכי טוב בקריירה שלו. לאבד את שקריניאר ברגע האחרון יהיה הדבר הכי גרוע. הרי בתחילת הקיץ היה אפשר יותר להיערך לכך.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מאוד אוהב את הקו התקיף של אינזאגי נגד מכירה אפשרית של שחקן סגל בכיר.
     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    קאזאדיי נמכר לצ'לסי, ואני תוהה אם נצטער עליו כמו על זאניולו.

    אני מקווה לטובת איטליה שנצטער על זה.
     
    uri אוהב/ת את זה.
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    לפחות פה המחיר נסבל ועדיין נצטער על זה.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יש יותר מדי דמיון בין השניים אבל חשוב גם לקבל סביבה נכונה. זאניולו מיד קיבל הרכב, בצ'מפיונס ליג, מול ריאל מדריד. אף אחד לא שקל אפילו השאלה.

    **
    מיקי בחוץ לשבועיים-שלושה. בגילו יכול להתארך גם לחודש-חודש וחצי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/22
  7. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    בדיוק. ספאלטי לא היה נותן לו דקה.
     
    EO11 ו-עומר אוהבים את זה.
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה זה משנה? גם אם לא היית מוכר אותו הוא לא היה מקבל דקות
     
  9. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    בדיוק.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לאינטר יש מספר בעיות:

    ראשית - הבעלים הסינים - כדרך עבודה נוכחית, הסינים רוצים רק כסף, להמשיך איכשהו, לממן את המועדון, ולקבל אולי, איזושהי הצעה גראנדיוזית של מיליארד דולר, הצעה שהם כנראה לא יקבלו לעולם. את הסינים לא מעניין אם אינטר תהיה אלופת איטליה, או אלופת אירופה, מעניין אותם רק הטייטל שלהם כבעלים, במינימום עלויות, LOW COST. זה אגב יכול מאוד להיות שהונחת עליהם מלמעלה מהמפלגה הקומוניסטית, שדי מחקה את הכדורגל במדינה (הזוי כן?). לאינטר היום יש 5-6 נכסים, שאמורים לסגור את המינוסים בשנים הקרובות - לאוטארו, שקריניאר שאני לא בטוח שיימכר, אם לא נמכר היום, באסטוני, בארלה ודי זהו בערך. בואו נניח שמוכרים את השחקנים בעוד 3 שנים אחד אחרי השני, מה יהיה אז? לגבי קאסדיי, אני מבין שאנחנו יכולים לבכות בעתיד על הנושא הזה, אבל לא מעט פעמים גם צעירים, קצת קיבלו הזדמנות ולא סיפקו את הסחורה, ופה יש הזדמנות לקבל 15 מיליון, על שחקן שיכול להיות שלא יצליח, ואולי לא יהיה שווה הרבה, ויש לו 0 דקות סרייה אה. שוב, אני מניח שאם ההנהלה הסינית היתה באמת רוצה, היא היתה דואגת להבהיר שהוא יהיה בסגל של אינזאגי ודורשת שהוא ישחק, בשביל להעלות את המחיר שלו ואולי עוד שנה או שנתיים למכור ב-40-50. אבל הם רוצים עכשיו 15. שיישרפו.

    שנית - דרך המועדון - בואו נשים את הדברים על השולחן, אינטר לא מועדון דרג 1 באירופה, אני יודע שאנחנו מאוד היינו רוצים לחשוב שכן, אבל כל עוד, אין לאינטר שחקן מעשירי העולם, או לחליפין הליגה האיטלקית, לא תחזור לגדולתה של לפני 20 שנה, היא תישאר דרג 2 באירופה. מה זה מועדון דרג 2 באירופה? זה מועדון שמביא שחקנים במחירים יחסית שפויים, עד 20-25 מיליון אירו, ומוכר אותם בפי 2 ואילך. זו אינטר כרגע, וזו אינטר עד הודעה חדשה. עכשיו דרך נוספת עבור המועדון, כמועדון FEEDER, לעשירות של היבשת, היא להעלות שחקנים צעירים, לתת להם לשחק, ולמכור אותם במחירים בומבסטים וכך לממן את ההתנהלות של המועדון. אינטר לא עושה את זה, אף על פי שהמחלקת נוער שלה תמיד מייצרת שחקנים ממש טובים ברמה הבודדת מדי מספר שנים. אני לא זוכר, פרט לאנטוניו קונטה, שנתן לאזפוסיטו כמה פעמים לשחק, אני לא זוכר מאמן שנתן לצעירים לשחק מאז מוריניו שנתן לצעירים לשחק.

    שלישית - דרך המועדון מחוץ למגרש, דיברתי על זה בעבר, ההתנהלות הכלכלית של אינטר, היא חרפה, באמת, מחירי המנויים של המועדון הם ביזיון, אם אני מנוי בקורבה, עולה לי פחות ממנוי לשער 11 במכבי ת"א, משהו דפוק במנגנון. עכשיו יבואו ויגידו לי תשמע, האיטלקים לא מרוויחים הרבה, הם לא שולמנים, וכו', וכו' וכו' - הכל נכון. ועדיין, מועדון שרוצה להיות בצמרת של הכדורגל האירופאי, עזבו את זה, מועדון שרוצה להתחרות כלכלית, לא יכול לסיים עונות מוצלחות בגרעונות כאלה, ולא יכול לרשום הכנסות מביכות כאלה, בטח כשאין לו אפילו איצטדיון בבעלותו, ובטח כשאין הסכם זכויות שידור בומבסטי (ולמה שיהיה? הליגה הזאת על ערש דווי). כשאני רואה את החסות שמילאן מקבלת מ-PUMA ולעומתה את החסות שאינטר מקבלת מול נייק, אני באמת נדהם, כמה עליבות יכולה להיות במועדון שלנו, לא מבין איזה סיבה, יש למילאן לקבל יותר כסף. אין לה ממוצע יותר קהל, אין לה הישגים גדולים יותר בשנים האחרונות, אפילו אין לה נצחונות בדרבי כמעט, ועדיין מיתוגית, אינטר לא מסוגלת להביא ספונסר שישלם כסף שווה ערך. מחירי הכרטיסים באיטליה הם סבירים, אבל מחירי המנויים, שהם פיקס קוסט, הם באמת ביזיון. עדיף שיהיה 20 אלף מנויים פחות, וימכרו יותר כסף בכרטיסים, מאשר לקבל עוד 20 אלף מנויים שיכניסו פחות 50%.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    סולד אאוט של מנויים וסולד אאוט כמעט בכל משחק בית זו דרך הרבה יותר טובה למיתוג ושיווק המועדון מאשר עושק של פשוטי עם שכל חטאם הוא המצב הכלכלי של המועדון. יש לנו אצטדיון מיושן וגם אם הוכ לא היה, אין שום סיבה שהמחירים יהיו גבוהים בצורה קיצונית. הקהל מגיע, תומך, נותן את חלקו.

    ההסכם עם נייק הוא באחריותו הבלעדית של האיש שאתה מתגעגע לתקופתו. אנטונלו רוצה לסגור על 30 מיל' (כנראה ייסגר על 25).
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    והחסות עם פירלי? זה גם היה בדיחה בוא. שוב - אני לא מתגעגע לטוהיר, אבל ניהול בזיוני של ההנהלה של אינטר, אפילו לא היה בתקופתו, אין כסף למשטחי מים.

    למועדון, עדיף למכור כרטיסים, לא מנויים. הרווח שם הרבה יותר גדול. 75 אלף בדרבי או נגד יובה, שווים לאינטר, למשחק, גם אחרי מכירה של 40 אלף מנויים, כ-5.5 מיליון אירו. אז אם אתה חותך את המנויים בחצי - ומוכר את כל המגרש, הסכום עולה משמעותית.

    המחירי מנויים חייבים לעלות ב-10% לפחות. והמחירי כרטיסים ביותר. בסוף אם אתה רוצה ליצור מותג יקר, ולשדר יוקרה, ולהפוך להיות כזה, המחיר צריך להיות בהתאם. הבעיה היא שלצערי אינטר קשורה גם לשאר קבוצות הליגה, והיא לא סטאנד אלון בעצמה.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    גם תוצר של ההנהלות הקודמות.

    אתה כל הזמן מתעסק בכלכלי, אבל מה שווה אם תעלה 10% משווי המנוי/כרטיס והאוהדים לא יגיעו? או גרוע מכך, ירגישו ריחוק מהמועדון? כסף זו לא המהות בכדורגל ודווקא הקהל כן. אם זה יותר קהל או יותר כסף, אין שאלה מה עדיף לטווח הרחוק.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  14. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    @עומר
    אם יש משהו טוב שהסינים עשה זה דווקא נושא הספונסרים.
    היינו חתומים עם נייקי על חוזה של 10 שנים תמורת 12 מליון יורו לעונה, החוזה יגמר עוד עונה ולפי הדיווחים אינטר ונייקי סיכמו על חוזה עד 2030 תמורת 24 מיליון יורו בעונה. כלומר הם הכפילו את שווי החוזה ועשו אותו קצר יותר, ככה שאם עוד כמה שנים נרצה יותר, לא נהיה כבולים בחוזה ארוך טווח.


    לגבי הספונסר על החולצה, מפירלו קיבלנו גם משהו כמו 12 מיליון יורו בעונה, בעונה שעברה קיבלנו מsocios 20 ולפי החוזה החדש עם digitalbits נקבל העונה 24 ומעונה הבאה 30. זה כמובן בנוסף לlenovo שנותנים 5.


    מילאן (תקנו אותי אם אני טועה), נמצאת תחת חוזה
    עם פומה לעוד שנה והם מקבלים משהו כמו 14 מיליון. לפי מה שראיתי הם הולכים להמשיך עם פומה תמורת חוזה כפול. עם Fly Emirates יש להם חוזה גם לעוד שנה והם מקבלים 10-12 מיליון.


    המספרים של מילאן לא שונים בהרבה מהמספרים הישנים של אינטר. הפער הגדול הוא רק עם יובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/8/22
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    האם עוד 30 יורו (על כל העונה) יגרום לאוהדים בקורבה לא להגיע למשחק? תוספת של 1.44 יורו למשחק? למה להרגיש ריחוק? אני לא אמרתי בואו ניקח מנויים כמו ארסנל או מנצסטר יונייטד, צריך היגיון בכל זאת, אבל מנוי לקורבה נורד לא יכול לעלות 275 אירו - זה מחיר של 14 יורו למשחק, זה 50 שקל, אפילו פה מנוי מבוגר למשחק, בקבוצות הגדולות יותר 65-70 שקל למשחק.