סיכום עונת 2004/2005 בפרמיירשיפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏3/6/05.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    עכשיו, כשזהות העולה השלישית לפרמיירשיפ נקבע ולמעשה נסתיימה לה עונת הכדורגל האנגלית באופן רשמי, ניתן לסכם את העונה המרתקת שעברה עלינו.
    אני אחלק את ההודעה שלי לשניים - בחירות כלליות לכל הליגה, ואח"כ אני אעבור קבוצה קבוצה ואחווה את דעתי בקצרה על העונה שעברה עליה. אתם מוזמנים לעשות זאת גם כן או סתם לחלוק עלי/להסכים איתי/לשדך לי את קיירה נייטלי.

    ונתחיל עם נבחרי הליגה שלי:
    שחקן העונה: הסטטיסטיקות המרשימות של תיירי הנרי אמורות להספיק לזכייה בתואר, אבל אי אפשר שלא לבחור שחקן מהאלופה הנכנסת. פרנק למפארד הוא הגנרל במרכז המגרש של צ'לסי, האיש הכל יכול של המועדון בפן ההגנתי וההתקפי כאחד, והוא עשה העונה קפיצת מדרגה והוכיח את עצמו לעיני כל העולם כאחד הקשרים הטובים בעולם, אם לא הטוב שבהם. הוא שחקן העונה שלי.

    מאכזב העונה: רוד ואן-ניסטלרוי. אומנם הפציעות שעברו עליו העונה בהחלט יכולות לשמש עבורו כנסיבות מקלות, אבל רוד של העונה בהחלט לא היה דומה לרוד שהורגלנו לראות כובש בצרורות בעונות האחרונות, וטוב שכך. בלעדיו היה קשה מאוד להתקפת היונייטד לתפקד כיאות, ובמידה מסוימת בגלל לקות התקפית זו היא היתה רחוקה מאוד מלאיים על האליפות.

    תגלית העונה: ססק פברגאס. כשהילד הספרדי נחת בהייבורי צפו שהוא ישתלב ברוטציה של ארסנל עוד מספר שנים אם בכלל, אבל הקטלני ניצל את מכת הפציעות בקישור של ארסנל כדי לבסס את מעמדו כאחד מהכשרונות המבטיחים בעולם לגילו. בגיל 17 בלבד, ססק פתח בהרכב התותחנים והיה שותף מלא לפתיחת העונה המצוינת של ארסנל. ברגע שהוא חזר לספסל, התחילה הקבוצה לקרטע...
    מילה טובה מגיעה כאן גם לנורבגי של בלקבורן מורטן גאמסט פדרסן, שהיה קרן האור היחידה בעונה מחרידה שעברה על הרוברס.

    רכישת העונה: פטר צ'ך. מאחורי כל השמות הנוצצים והגנת הברזל של צ'לסי עומד לו איש גבוה במיוחד, שעושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר בשקט מופתי. צ'ך נרכש מרן בקיץ ע"י מוריניו, ויועד להיכנס לכפפותיו הגדולות של קרלו קודיצ'יני כשוער הראשון של צ'לסי. והוא נכנס, ועוד איך נכנס. בגיל 22 בלבד צ'ך הצליח לרכוש לעצמו מעמד של אחד מטובי השוערים בעולם, בעונתו הראשונה בלבד בלונדון. גם כשהעניינים לא דפקו עבור הכחולים הם תמיד יכלו לסמוך על הצ'כי הארוך, שקט, יציב ומבריק, ואף פעם לא שוגה.

    הרכש המאכזב של העונה: פטריק קלייברט. אומנם הוא הגיע לניוקאסל בחינם, אבל עם משכורת מנופחת שכזו אתה מצפה מחלוץ לסחוב את התקפת קבוצתו על הגב ולספק שערים בצרורות. ובכן, למעט מאיר כהן של סכנין אף אחד לא סבל בלשון המעטה מאימתו של קלייברט ההולנדי, שמיום ליום התגלה כרכישה פאתטית של סונס. בניוקאסל כבר החליטו לחתוך אותו אחרי עונה בלבד במועדון, אחרי שהוא הגיע אליהם בקיץ ברעש וצלצולים.

    הקבוצה המפתיעה של העונה: אברטון. לאחר מכירתו של ילד הפלא ויין רוני, נדמה היה שדרכה של אברטון לליגת המשנה סלולה ומובטחת. אך כנגד כל הסיכויים, החבורה האפורה הזו שקיבץ דייויד מויס התאגדה לה כדי לתת עונה מופלאה, בסיומה הקבוצה הדהימה את כל הפרשנים וסיימיה במקום הרביעי, המוליך למוקדמות ליגת האלופות, לפני היריבה העירונית המושבעת ליברפול.

    הקבוצה המאכזבת של העונה: ניוקאסל. אומנם גם אוהדי ניוקאסל האופטמיים מטבעם כבר הבינו שעל אליפויות הקבוצה שלהם לא תתחרה בקרוב, אבל אף אחד מהם לא ציפה לכזו עונה נוראית. עם סגל שעל הנייר אמור לתת פייט על מקום באירופה, ניוקאסל היתה יותר קרובה לנסיעות לרות'רהאם ורדינג מאשר לאיטליה וספרד. העונה בטיינסייד היתה אפורה, והעתיד נראה עגום לא פחות.

    מאמן העונה: דייויד מויס. עם כל הכבוד להישגיו של מוריניו בעונתו הראשונה בצ'לסי, קשה שלא לבחור בסקוטי הג'ינג'י החביב, שהצליח לחבר חבורת שחקנים בינונית במקרה הטוב לתלכיד מגובש וסולידי, שהקדים קבוצות בעלות תקציבים אדירים כמו ליברפול וטוטנהאם בדרך למקום הרביעי הנכסף, שיעניק לאברטון השתתפות במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.
    גם לסם אלרדייס מגיעה פה מילה טובה, למרות סגנון המשחק הלא מלבב בלשון המעטה של קבוצתו.

    משחק העונה: ה4-3 של נוריץ' על מידלסברו, אחד המהפכים היותר מרשימים שזכורים לי בפרמיירשיפ (לפחות מאז ימי ליברפול-ניוקאסל העליזים כשכל משחק היה נגמר 4-3 דרמטי), רק חבל שזה לא הספיק להישארות של הקנריות.

    את הסקירה שלי על כל קבוצה אני אתן מאוחר יותר, עכשיו אתם מוזמנים לחוות את דעתכם בעניין.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/6/05
  2. The_Magpie Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז ככה:

    שחקן העונה: למרות שתיירי הנרי היה בולט מאוד העונה, היה קשה לי לבחור בין ג'ון טרי לפרנק למפארד, אבל בסוף בחרתי בלמפארד. השחקן עשה את עבודתו בצורה הכמעט מושלמת, חילק מסירות נהדרות והבקיע שערים מרהיבים, עזר לקבוצתו לזכות באליפות ובגביע הליגה, ולא היה רחוק גם מליגת האלופות.

    מאכזב העונה: פטריק ויירה. ויירה של העונה זה לא אותו ויירה של שנה שעברה ולפני שנתיים-שלוש. לא סחף את ארסנל כמו שהוא יודע ולא היה העמוד המרכזי שלה בקישור כמו שהוא רגיל להיות.

    תגלית העונה: טל בן חיים. לאחר תחילת עונה על הספסל, התברג הישראלי המוכשר להרכב הפותח ותפס לו מקום של קבע בבולטון המפתיעה של אלרדייס. הציג משחקים ברמה גבוהה וקיבל שבחים רבים.

    רכישת העונה: צ'אבי אלונסו. לא נפל בקישור של ליברפול העונה מסטיבן ג'רארד, ייצב את הקישור הרעוע של ליברפול מהשנה שעברה, וביחד עם סטיבי ג'י ולואיס גארסיה(שהיה המועמד השני שלי לבחירה כאן) הביאו לליברפול אליפות אירופה לאחר 21 שנה.

    הרכש המאכזב של העונה: בחרתי בפטריק קלייברט רק מכיוון שלא היו לי מועמדים אחרים.

    הקבוצה המפתיעה של העונה: אברטון ללא ספק היא הקבוצה המפתיעה של העונה, היא הראתה נחישות ויציבות לאחר מכירת רוני ובמקום לסיים במרכז טבלה היא הגיעה למקום הרביעי שמקנה לה השתתפות במוקדמות האלופות.

    הקבוצה המאכזבת של העונה: ניוקאסל לצערי היא ללא ספק הקבוצה המאכזבת של העונה. עם סגל שיכול להתחרות על מקומות 4-6 בקלות הקבוצה סיימה מתחת לעשירייה הראשונה. אולי זכייה בגביע האנגלי או בגביע אופ"א היה גורם לעונה להיראות הרבה יותר טובה, אבל גם במפעלים האלה קיבלנו תבוסות משפילות בשלבים הסופיים.

    מאמן העונה: דייויד מויס. לקח קבוצה קצת אפורה ומשעממת והגיע איתה למוקדמות האלופות, למרות תקציב קטן ושחקנים ברמה בינונית.

    משחק העונה: הייתה לי התלבטות קשה בין טוטנהאם-ארסנל(5-4) לבין ארסנל-מידלסברו(3-5) אבל בחרתי בטוטנהאם-ארסנל. גם דרבי חם ביותר, גם כמות שערים ענקית, גם גולים שאחד יותר יפה מהשני וגם ניצחון לקבוצת החוץ. מה צריך לבקש יותר מזה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/05
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    פטריק ויירה בהחלט היה אכזבה אדירה, היתה לי התלבטות קשה בינו ובין רוד אבל בסוף הלכתי על הצוללן, רק בגלל שהתותחנים סיימו מעל ליונייטד העונה וזכו בגביע. לא הייתי מגדיר את אלונסו כרכישת העונה למרות הזכייה של ליברפול בצ'מפיונס, מכיוון שבמרבית המשחקים הגדולים של הסקאוזרס העונה בצ'מפיונס הוא לא שותף בגלל אותו שבר בכף רגל שלמפארד העניק לו ברוב נדיבותו. מה שכן, בגמר הוא היה גדול.

    מעבר לכך אני רואה שיש בינינו קונצנזוס, יפה לראות אוהד ניוקאסל עם רגליים על הקרקע...
     
  4. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רובנו כבר מתחת לקרקע... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
     
  5. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה: פרנק למפארד. סחב את צ'לסי לאורך כל העונה, היה המנהיג שלה בהתקפה ובכלל, ואם יש משהו שצ'לסי לקחה בזכותו אליפות ואינו קשור ליכולת הנהדרת שלה, זה האופי המדהים שהכניס מוריניו אליה. למפארד הוא עוד סממן בתופעה.

    מאכזב העונה: אותי אכזבו ג'ונתן סטיד, ששנה שעברה הראה ניצוצות אדירים והעונה סיים עם כמות שערים דלילה, סטיד מלבראנק ולורן רובר שפשוט לא הראו את הגאונות שלהם, אבל כשאני חושב על הקרדיט המועט שקיבל לואיס סאהה העונה, אני לא מבין באיזו החלטה פזיזה הביאו אותו.

    תגלית העונה: אריאן רובן. נכון, ראינו שהוא גאון כבר ביורו, אבל מי האמין שההשתלבות תהיה כל כך מהירה? אריאן רובן, לפני הפציעה שלו, היה פשוט בלתי ניתן לעצירה במלוא מובן המילה. הוא מקבל את הקול שלי. קייראן ריצ'ארדסון מסיים כסגן.

    רכישת העונה: הייתם משלמים 2 מיליון פאונד על 11 שערים וארבעה בישולים? אם כן, טים קייהיל הוא הבחירה שלי. מעבר לתרומה על הנייר, הוא סידר את מרכז השדה גם כשתומאס גראבסן, המקצץ הראשי בגודיסון פארק הלך על הכסף והזהב שבמדריד, והוא השחקן הכי טוב של אברטון העונה לטעמי. אם מוסיפים את העובדה שזו פעם ראשונה שלו בליגה בכירה, ההישג רק מעצים. מי היה מאמין שכשמוייס קנה אותו היו פרשנים שאמרו שהוא סה"כ שחקן של ליגה שנייה. שני לו גבריאל היינצה שאמנם דוחק שחקן הגנה שאני מאוד אוהב (ג'ון אושיי), אבל עשה בדיוק ובדיוק מה שציפו ממנו.

    הרכש המאכזב של העונה: בארי פרגוסון הוכיח לכולם שהוא שחקן של ליגה קטנה, יחסית. לא השתלב בכלל בבלקבורן, שם ציפו ממנו להנהיג את מרכז השדה, היה חלש ולא תרם כלל לקבוצה שציפתה שיחזיר אותה סוף סוף לצמרת. 7 מיליון פאונד, ששולמו מתוך הכסף שהלך על דייויד דאן ודמיאן דאף, קשרים מוצלחים בהרבה מפרגי, ירדו לטמיון - וקפטן הנבחרת הסקוטית שב בבושת פנים לריינג'רס עוד לפני שהעונה הסתיימה.

    הפתעת העונה: אברטון. עם חובות כבדים, עם עזיבה שני השחקנים שהיו המובילים בקבוצה לפני פתיחת העונה, עם לא מעט טלטלות, ספקות ולחצים (הרבה קבוצות היו מאבדות את הראש כשעתידך הכלכלי מונח על כפה של פרשיית ליברפול ואופ"א), אברטון הצליחה לסחוב במשך עונה שלמה עם הרבה לחימה והקרבה, שהופכים את הכדורגל האנגלי לכל כך אהוב על ידינו. מוייס עשה עבודה כבירה כבר כמה שנים, ולמרות שלפני שנתיים כבר ראינו מה הוא יכול לעשות, העונה הגרועה של הקבוצה אשתקד סימנה אותה מועמדת לירידה. עם מקום במוקדמות ליגת האלופות, דייויד מוייס יכול לשבת ולצפות בפרשנים אוכלים את הכובע.

    הקבוצה המאכזבת של העונה: כל שנייה שגרהאם סונס נמצא בסט. ג'יימס פארק רק קורעת את הלב המפוספס של אוהדי ניוקאסל. העונה התחילה במשבר בין המאמן לקפטן, כבר לא נקודת פתיחה טובה, המשיכה עם יכולת מאכזבת של רוב השחקנים המובילים, הגיעה לפיטורים של המאמן המוערך והבאתו של מאמן שנופל ממנו בכמה דרגות. הרכש אכזב ברובו, ההגנה הייתה מזעזעת והייתה סופגת הרבה יותר אם לא שיי גיבן הפנטסטי, וההתקפה קרטעה כשאלן שירר הזכיר לי חלוץ אגדי אחר, טדי שרינגהאם, שבעונתו האחרונה אצלנו כבר היה איטי ומסורבל. חבל, לאוהדים שלהם מגיע יותר.

    מאמן העונה: אברטון מקבלת ממני עוד קול, ודייויד מוייס עשה העונה עבודה מופתית, ובעט החוצה שתיים שרודפות זמן רב אחרי 3 הגדולות - היריבה העירונית וניוקאסל (שאם להיות הוגנים, בעטה את עצמה בעיקר.

    משחק העונה: ה-2-2 בין ארסנל לצ'לסי פשוט לא נתן שנייה לנשום, אבל אני אלך עם ה-2-4 של יונייטד על ארסנל, גם המשחק הכי טוב של השדים האדומים העונה, וגם לראות את הקרפדות מנוצחות על ידי יריבה שנואה.
     
  6. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,454
    לייקים שהתקבלו:
    144
    שחקן העונה: פרנק למפארד. ללא ספק בכלל , המנוע של הקבוצה , גם מבקיע שערים גם מנהיג את הקבוצה , משקיען בלי פשרות , לא פספס אף משחק העונה ותמיד ידע מתי לתת את הגול בזמן הנכון , שחקן העונה בלי לחשוב פעמיים.

    מאכזב העונה: יש כמה אבל לדעתי ממי שציפו הכי הרבה גם כך צריכה לבוא האכזבה , וזה מואן ניסטלרוי אמנם היה פצוע הרבה אבל גם כשחזר לא הראה שמץ מהיכולת המופלאה שלו מהעונות הקודמות, החטאות לא אופייניות , אדישות ממש לא זה.

    תגלית העונה: אריאן רובן. אמנם ראינו כמו הוא גדול ביורו (השחקן שהכי הלהיב אותי) , אבל כבר בעונה הראשונה במדינה חדשה , בקבוצה חדשה לתת יכולת מופלאה כזו? , למרות הפציעות , מיד איך שהוא היה על המגרש הייתי מרגיש זרם חזק כזה , ממש אש במשחק של צ'לסי , יהיה כוכב גדול עוד יותר.

    רכישת העונה: פיטר צ'ך. כידוע וכולם ראו את זה, בלי שוער יציב וטוב אי אפשר לקחת תארים , וצ'ך הוכיח את זה בענק , שוער טוב שנותן בטחון להגנה של צ'לסי , אמנם לקראת סוף העונה ההגנה האימתנית של הכחולים קירטעה קצת אבל בכל זאת עונה אם הכי מעט ספיגות בהיסטוריה מדברת בעד עצמה , הצלות נהדרות , ריפלקסים מדהימים , ב7 מיליון ליש"ט זו ממש מציאה.
    תראו כמה היונייטד מוכנים להוציא על שוער טוב...

    הרכש המאכזב של העונה: קלויברט בלי לחשוב פעמיים.

    הפתעת העונה: כמו כולכם , אברטון , לאחר עזיבת 2 הכוכבים הגדולים שלה , רוני וגראבסן ואחרי כמה עונות בתחתית , לתת עונה כזו גדולה ולהגיע לצ'מפיונס? בהחלט הפתעה אדירה
    גודיסון פארק הפך להיות מבצר והיונייטד חשו את זה על בשרם.
    חבורה של שחקנים בינוניים הוכיחו שוב שבתור קבוצה אפשר להצליח גם בלי כוכבים גדולים , עם משמעת ברזל בהגנה , כל השבחים מגיעים לדיוויד מויס כמובן.

    הקבוצה המאכזבת של העונה: שוב כמו רובכם , ניוקאסל , הקבוצה שהייתה קבוצה קבוצה בצמרת לפני כמה שנים צנחה לתחתית והציגה ממש כדורגל זוועתי העונה , התקפה שבלונית , הגנה מבולגנת והדחה מבישה מגביע אופ"א , צריך ניקוי אורוות רציני שם , הסגל מיצה את עצמו.

    מאמן העונה: ז'וז'ה מוריניו , בעונתו הראשונה באנגליה ענה על כל הציפיות , אליפות,גביע הליגה,חצי גמר צ'מפיונס תוך כדי הצגת יכולת מרהיבה של שחקניו. , מויס גם נתן עונה גדולה אבל עדיין לדעתי מאמן האלופה הוא הבחירה.
    משחק העונה: ה4-2 של היונייטד בהייבורי.
     
  7. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה: תיירי הנרי, 26 שערי ליגה עוד מחצית מזה בבישולים, מוכיח שוב שהוא החלוץ הטוב ביותר בעולם.

    מאכזב העונה: פטריק ויירה, אין צורך להרחיב יותר מדי.

    תגלית העונה: ססק פבריגאס. מי היה מאמין שהגיע בחינם לארסנל מברצלונה? בסה"כ בן 17 אבל עם ראיית משחק מבריקה ומסירות גאוניות. פתיחת העונה שלו במרכז הקישור של ארסנל יחד עם ג'ילברטו הייתה חלומית , עד שויירה חזר להרכב....

    רכישת העונה: אריאן רובן, שחקן גדול, אלמלא הפציעות שלו היינו רואים עוד הרבה מהכשרון שלו.

    הרכש המאכזב של העונה: מתיה קז'מן, גם כן חלוץ... לא כל מי שמבקיע 20 שערים בליגה ההולנדית מתאים לליגה האנגלית.

    הפתעת העונה: בולטון. שיקום מישהו שחשב שבולטון יזכו במקום לגביע אופ"א.

    הקבוצה המאכזבת של העונה: מנצ'סטר יונייטד - אני מאחל להם שזה יהיה התואר היחיד שלהם כל שנה.

    מאמן העונה: מוריניו, כי להגיע לפרמייר ליג ולקחת אליפות בעונה הראשונה (ונעזוב את הכסף שנייה) לא רבים יכולים.

    משחק העונה:5:3 של ארסנל נגד בורו וזכיתי להיות במשחק המדהים הזה. גם ה-5:4 בלול התרנגולות היה מהנה מאד.
     
  8. NewcastleFan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/04
    הודעות:
    1,429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אותי יותר הרשים פליפ סנדרוס מאשר ססק.בלם מצויין.חבל שוונגר לא נתן לא את הצ'אנס מתחילת העונה.
     
  9. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שניהם הרשימו מאד, כל אחד בדרכו. זה נכון שונגר טעה שהעדיף את סיגאן הגמלוני על סנדרוס, אבל אי אפשר לבכות על חלב שנשפך, בעונה הבאה אני מקווה שסנדרוס יהפוך לשחקן הרכב, לאורן יעוף, וטורה יעבור לשחק כמגן ימני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/05
  10. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה- ג'ון טרי הענק , ואחריו פראנק לאמפרד ושוני רייט האחראי הישיר למיקום של סיטי בעזרת הבישולים והשערים המרהיבים.
    תגלית העונה-דאונינג ואחריו ססק , קהיל , ואונוהה
    המאכזבים - קליברט מעל כולם , מילס שלנו , וצמד הליצנים בשערה של הי,,,,ד
    הפתעת העונה- אברטון
    אכזבת העונה - היו,,,ד מסטראטפורד וניוקאסל עם סונס , והתקריות -בלמי , בוייר .
    מאמן העונה- מוריניו , וסגנו מוייס הסקוטי מלך ה1-0
    הרכש - צ'ך ורובן
    המשחק - סאות-נוריץ 4-3 אחריו ארסנל -בורו5-3 נוריץ -בורו4-4 ארסנל -צ'לסי 2-2 פאלאס- סאות 2-2 פאלאס- נוריץ 3-3 (היורדות נתנו משחקים גדולים בסיום)
    המחצית של העונה- ניוקאסל-סיטי - מחצית ראשונה 0-0 ובשניה 4-3 מדהים עם גול נצחון של בלאמי בדקה ה90
    שערוריית השיפוט של העונה - 2 שערוריות שניהם ברפש , מעל כולם השער של מנדס , והפנדל של ריילי שהרס לארסנל את העונה
     
  11. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,507
    לייקים שהתקבלו:
    6
    מין:
    זכר
    בכלל,מאז ששמייכל עזב את הצד האפל,הם תמיד נופלים בשוערים.
    מעל לכולם היה הליצן,שבאופן מתמיה עדיין השוער הראשון של צרפת(למרות שהתגלה כפחדן גדול מחוץ למגרש).המשיך עם שוער ספרדי שאפילו בסנטנדר העיפו אותו בשביל שוער ישראלי עלום שם.
    ונמשך בליצנים של העונה.
    ישרו כח והמשיכו כך.
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    שחקן העונה: לא הרבה אנשים שמו לב, אבל השיפור שחל בצד ההגנתי של ג'ון טרי העונה הוא פשוט אדיר. יצא לי לראות לאחרונה כמה וכמה משחקים של צ'לסי מהעונה שעברה (פרמייר וצ'מפיונס), ואני חייב להגיד שאני פשוט מופתע לראות עד כמה השיפור של ג'וני טי בולט. גם בעונה שעברה חשבתי שהוא אחד הבלמים הטובים בליגה, אבל לראות משחק שלו מהעונה ומהעונה עברה זה כמו חושך ואור. שיפר את המיקום וקריאת המהלכים שלו בעשרות מונים. ההגנה של צ'לסי הביאה את האליפות, ובגלל זה ג'וני הוא האיש שלי.

    השחקן המאכזב: הארי קיואל. מודה, זה כבר לא סוד וגם לא בדיוק משהו חדש אבל בכל זאת ציפיתי מהקוסם האוסטרלי להוכיח העונה שכל מי ביקר אותו בעונה שעברה הקדים את המאוחר ושבסך הכל היה מדובר במקרה נוסף של שחקן שג'רארד הוייה מצליח ברוב כישרונו הגדול לחסל לו את הקריירה. אבל העונה הזו מוכיחה שזה לא הקייס. גם כשהיה בריא, קיואל לא הזכיר ולו במעט את השחקן הנפלא שהוא היה בלידס. בניטז בנה עליו, חיכה לו, נתן לו קרדיט - נאדה. חלף עם הרוח.

    תגלית העונה: לא אוהב את השחקן הישראלי באופן כללי, שונא את הטיפול של התקשורת שלנו ב"ליגיונרים", לא סובל את הפטריוטיות המוזרה הזו - אבל כשמגיע אז מגיע. ולטל בן חיים מגיע.
    הוא בא לעבוד, והוכיח שזו הדרך להתקדם. סתם את הפה ועבד עוד יותר קשה בתחילת העונה כשלא נתנו לו לשחק, ובסוף כשזה קרה, הוא הוכיח שיש לו את זה. העובדה שהוא הצליח להוציא מהרוטציה את ג'הידי שעד אותה תקופה לא היה יום בו הטוניסאי לא היה מקבל ים של מחמאות מהקהל והמאמן שלו - רק מעצימה את ההישג.
    השתלב נפלא במערך של בולטון. הפך לשחקן שהמנג'ר סומך עליו בעייניים עצומות, הוכיח שהוא לא סופר אף אחד גם לא כוכבים עם שם עולמי, יש לו המון מניות בהישג הגדול של בולטון. אי אפשר לדרוש יותר משחקן שבא מליגה עלובה כמו שלנו בעונה הראשונה שלו בכדורגל האמיתי.

    רכישת העונה: גם אני עם טים קיהייל. יחס תפוקה לעומת מחיר הטוב ביותר בליגה. היות והוא הרכש הכי נוצץ של אברטון העונה (תרשו לי להתעלם משלושת המשחקים של ביטי בקבוצה). העובדה שהקבוצה הגיעה לאן שהגיעה מספיקה כדי להצדיק את התואר הזה.

    הרכש המאכזב: לזרוק 3 מיליון פאונד על רובי סאבג' - צריך לקרוא לפרס המפוקפק הזה על שם הרכישה הזו. אחד המחדלים היותר גדולים של העונה. אם במקרים של קז'מן, מוריינטס וקלייברט עוד אפשר איך שהוא לדבר על כישרון / שחקנים שהיו ברמות הגבוהות, אני ממש לא רואה שום הצדקה לשלם כזה סכום על שחקן שמסיים את הקריירה עוד עונה או שתיים. טימטום נטו. לא מתאים למארק יוז.

    הקבוצה המפתיעה: אברטון, וכל מילה מיותרת.

    הקבוצה המאכזבת: מניוקאסל באמת שלא ציפיתי לכלום. לא ידעתי שההתרסקות תהיה כל כך חזקה, אבל צפיתי עוד לפני פתיחת העונה שהמגפייז יפלו.
    לכן הבחירה שלי היא ברמינגהאם. קבוצה שציפיתי ממנה להרבה ועשתה כל כך מעט. כל מה שהיה יכול להתקלקל בקבוצה של ברוס התקלקל: מיקל נפצע, יורק דעך, דיוויד דאן לא הצליח למצוא את דלת היציאה של הקליניקה, מאזי איזט הצליח להיפצע עוד לפני שריקת הפתיחה של העונה, גרונקס איבד את עצמו...פיאסקו אחד גדול.
    מקבוצה שסוף סוף הביאה תקציבי רכש ראויים וניסתה לעשות את קפיצת המדרגה, מאוד התאכזבתי לראות שבסופו של דבר לא רק שלא התקדמו אלא אולי אפילו עשו צעד אחורה.

    מאמן העונה: לאור העובדה שכל כך סבלתי בעונה שעברה עם הליצן מפירנצה, אני מעניק את התואר לגאון שהוציא את צ'לסי מהארון. הוכיח שכדורגל זה הרבה יותר מכסף ושמות נוצצים. לא השאיר הרבה שיאי פרמיירליג שלא כתוב לידם "צ'לסי פוטבול קלאב".

    משחק העונה: ה2-2 מול התותחנים היה משחק ברמות הכי גבוהות של הכדורגל שראיתי בפרמיירליג מזה זמן רב. תענוג צרוף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/05
  13. spurs Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/04
    הודעות:
    4,215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה:פרנק למפרד אף מילה נוספת
    שחקן מאכזב:קלייברט איפה הוא היה חוץ מבגביע
    תגלית העונה:גונסון מפאלס נתן עונה מופלאה מי בכלל ידע את השם שלו לפני זה
    רכישת העונה:פטר צך
    רכש מאכזב:גיימס ביטי
    קבוצה מפתיעה:אברטון
    קבוצה מאכזבת:ניוקאסל יונייטד או מנצסטר יונייטד
    מאמן העונה:מויס
    משחק העונה:בשבילי זה ה5:2 על אברטון
     
  14. orend84 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/4/04
    הודעות:
    1,162
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קליברט חתם בולנסיה ל-3 שנים...
     
  15. MUFC - 1878 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/3/05
    הודעות:
    1,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה: לאמפס.

    מאכזב העונה: רוד ואן-ניסטלרוי. פציעות או לא, הגול באולד טראפורד נגד ארסנל לא מעניק לו הרבה נקודות זכות גם פשוט היה לא שווה העונה.

    תגלית העונה: רוני, הוכיח שלא רק יורו וכבר בגיל 19 סחב את היונייטד למקום השלישי כימעט לבדו וזה קשה, בילעדיאו היינו...

    רכישת העונה: פטר צ'ך.

    הרכש המאכזב של העונה: מוריניו לצ'לסי, פשוט http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx

    הקבוצה המפתיעה של העונה: אברטון.

    הקבוצה המאכזבת של העונה: מנצ'סטר יונייטד.

    מאמן העונה: דייויד מויס.

    משחק העונה: אולד טראפורד ה2-0 קטיעת 459 מישחקים? או ה4-2 בלייבורי המדהים? אני מעדיף תמישחק בלייבורי.