הדיון של נבחרת ספרד: חצי גמר יורו, מפסידים בגמר ליגת האומות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏3/9/20.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,570
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    ספרד עם צמד מתאזרחים במרכז ההגנה. משניהם אני לא מחזיק.
     
  2. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,690
    לייקים שהתקבלו:
    1,103
    איך נבאס פתאום בנבחרת? אחרי שנראה לי שחכו ממנו למשך תקופה, לא ממש עקבתי
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,416
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ספרד הייתה שונה מאוד מההפסד החלש לקולומביה, אין דבר שהניצחון פוספס. מחצית ראשונה טובה מאוד, לאמין ימאל פשוט מטורף, טוב שיש את ימי הנבחרות שאני יכול ליהנות ממנו. לספרד לא היה שחקן כזה 20 שנה ויותר שאתה זורק לו כדור ויודע שהוא רץ מהחצי שלך לחצי השני. וביחס לזה שהוא בן 16 גם קבלת ההחלטות שלו מצוינת. איך הוא מבטל שחקנים בתנועה וגם פיזי ולא פראייר - וואו. האחרון שהיה שחקן כזה, ולהאמין לא ממש שחקן קו קלאסי - חואקין סאנצ’ס. מבין שני הסילונים בקו לאמין היה מסוכן יותר מניקו וויליאמס. מ-ה-י-ר-ו-ת. שחקן מהיר חשוב לפעמים מ-30 מסירות.
    דני אולמו נותן לך תחושה בכל משחק שהשער שלו בבעיטה מרחוק יכול להגיע, מבצע יפה גם באדיבות רשלנות ברזילאית הייתי אומר.

    דני קרבחאל בסדר גמור, צריך לחשוב טוב מה עושים עם שאר ההגנה ואם יש עוד אופציות חוץ מקובארסי שצריך להיזהר איתו. לא התלהבתי מעולם מלאפורט.

    כביכול לספרד יש עכשיו כמה כלים - גם להניע כדור כמו שהיא אוהבת ואני לא משוכנע שזה היה ההרכב הכי חזק שלנו - על פדרי השברירי אפשר לסמוך בכלל? וגם לפתות את היריבה ללחוץ ולטוס קדימה.

    לגבי השוער זו אותה טעות כמעט אחד לאחד בהשוואה ליורו, אני משוכנע שאם נעשה יוטיוב אז יש לשוער של אתלטיק בילבאו עוד טעויות כאלה וזו בעיה. אסור להתחכם אונאי סימון. אבל האמת שגם עם דויד דה חאה בשיאו כשאף פעם לא הביא את היכולת הזו לנבחרת - לא הייתי שקט. איקר קסיאס היה טוב במשחק האגדות רק אומר.

    ברזיל בכאוס, די מבולבלת, לא חושב גם שנגד האנגלים היא הרשימה. אנדריק מעלה את הרף ואני עדיין מעדיף לחכות. ויניסיוס אולי בגלל כל ההמולה - במשחק מאוד-מאוד שקט, לא ביקש את הכדור, לא רץ, מעט מדי ניסיונות וחבל על הסיום. רודריגו בהחלט היה טוב וזו נקודת אור כאוהד ריאל מדריד. לוקאס פאקטה לא ממש יודע לחטוף כדור בלי פאול.
     
  4. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,476
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    הייתה שם בעיקר התחזות וזה הספציאליטה של ואסקז למי שעוקב. מאוד מתחבר להשוואה של סאקה מול באיירן, אבל זה עוד פסיק בערב שכולו במעמד צד אחד. השער של לאמין זה אכבר פיאסקו ועוד לא הוצאנו מילה איך שההיילייטס של מודריץ נגמר עם צהוב אחד.
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,476
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    זה האירוע שאני הכי פחות נחרץ לגביו. ההגנה תטען שואלוורדה היה סוגר אותו, אבל יש פריים שמראה את קמאבינגה מתחיל לתפוס את לאמין לפני כל ההגנה של ריאל וכתוצאה מכך הוא מאבד איזון ונופל בסוף המהלך.
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,476
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    כל הסרה נוספת או ניסיון השתקה ממניע אישי מצד האפס עשייה הזה - יכפיל את התגובות האלה בכל הדיונים האחרים או ממה שנשאר מהפורום הזה.