דיון ההיכלים

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י kfiros, ‏27/12/11.

  1. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    הוצגו השרטוטים להרחבת היכל קבוצת שלמה, הפעם בגרסת ה10,000 מקומות שביקש עופר ינאי להכין, לאחר שראה את תצורת ה7000 מקומות (לדבריו העירייה מעדיפה את גרסת ה7000). השינוי העיקרי הוא הכפלת מספר השורות ביציע העליון החדש והגבהת הגג והרחבתו בהתאם לצד אי אלו שינויים בחזיתות והמסדרונות המקיפים את היציעים. עדיין כל השיפוץ מתמקד ב3 יציעים בלבד ללא היציע המזרחי (וכמעט לא נוגע ביציעים התחתונים הקיימים, שעדיין מופרדים בפינות) ולא בהגבהת כל יציעי ההיכל ליצירת אולם דומה יותר בתצורתו להיכל מנורה מבטחים. ניכר שיש פה שיקול או לשמר את שטח המלתחות הקיימות או חשיבה על שימוש בהיכל גם כהיכל מופעים מותאם עם שטח שנשמר לבמה ו"גב הבמה" ביציע המזרחי הקטנטן (יוחלף ביציע שניתן לקפל או להסיר בהופעות?) שבאולמות אחרים צריכים להקים במה ולחפות את חלקה האחורי בוילונות ולחסום את השורות שמאחוריה וכאן לא. אבל בכדורסל זה אומר שיציע בולט (יציע האורחים?) יהיה ברובו קיר (ועליו גם מסך תצוגה גדול?) ולא עשרות שורות מושבים וגם ששאר היציעים צריכים להיות גבוהים יותר ממה שהיה אם כל היציעים היו מוגבהים לגובה שווה, ואם היו מנצלים את הפינות של היציעים התחתונים ליציעים פינתיים גם. או שלהזמין את גרסת ה13 אלף מקומות שמותירה את שאר היציעים בגובה החדש אבל יוצרת יציע מזרחי חדש באותם גבהים..
    צפו בתמונות: כך ייראה הדרייב-אין המשופץ - ערוץ הספורט
    צפו: כך ייראה היכל שלמה בגרסת 10 אלף מקומות
    ינאי על שיפוץ הדרייב אין: העירייה מעדיפה גרסה של 7,000 | ספורט 1

    מתישהו בספטמבר אמור לצאת סרטון הדמיה ריאליסטי יותר מהסקיצות האלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/24
  2. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    משחק אימון מול הפועל ירושלים הועבר לאנרבוקס חדרה
    זעם על הפועל תל אביב שתגבה 50 שקל למשחק אימון: "חזירות" | ספורט 1
    המשחק של הפועל ת״א והפועל י-ם עבר לאנרבוקס
    78:79 להפועל ת"א על הפועל ירושלים בהכנה - ערוץ הספורט

    בינתיים הפועל ת"א גם לא תוכל להתאמן בו ובינתיים גם לא לארח בו את טורניר האימונים שתכננה בספטמבר בהשתתפות וריטאס וילנה, וילבראן, אריס סלוניקי והפועל תל אביב
    הפועל ת"א לא יכולה להתאמן בהיכל שלמה: "התנהלות חובבנית" | ספורט 1
    הפועל ת"א הודיעה: הדרייב-אין הושבת - ערוץ הספורט
    הפועל הודיעה: אין אישור לפעילויות בהיכל שלמה

    נ.ב. הטורניר שיזמה הפועל ת"א, כן יוכל להתקיים בהיכל קבוצת שלמה, אבל וילבראן החליטה לא להשתתף בו
    היכל שלמה יארח את טורניר תל אביב - ערוץ הספורט
    ינאי: שמח שטורניר ת"א ייערך בת"א ולא בירושלים
    קבוצת היורוליג הודיעה: "לא נבוא לשחק בישראל, רוצים לשמור על ניטרליות" | ישראל היום

    ובעקבות זאת הטורניר בוטל לחלוטין. כל הרעיון היה קצת מיותר מלכתחילה, כבר היה עדיף להפועל להציע טורניר הכנה בחו"ל כמו שמכבי תשחק בטורניר הכנה באתונה
    טורניר הכדורסל הבינלאומי שארגנה הפועל תל אביב בוטל - וואלה ספורט

    ונראה שהסדירו את ענייני הרישוי
    התקיימה פגישה להסדרת רישוי להיכל קבוצת שלמה

    אבל בינתיים רק חזרה להתאמן בהיכל אבל לא לארח משחקים וכך אירחה משחק אימון בהדר יוסף
    בכורה לא רשמית לבברלי, הפועל גברה על נתניה

    בלי קשר גם להפועל ירושלים יצא לקיים משחק אימון באולם מלחה
    הפועל בנק יהב ירושלים האתר הרשמי | שישי צהריים לוהט במלחה
    הפועל עולה במלחה המקורי - הפועל ירושלים נגד מכבי ר"ג - YouTube

    ובינתיים האם חוסר האישורים לקיים משחקים בהיכל קבוצת שלמה (והסירוב של האוהדים להיכל מנורה מבטחים) עוד יאלץ את הקבוצה לארח זמנית בארנה בירושלים?
    הפועל ת"א פנתה לעיריית י-ם בקשר לארנה - ערוץ הספורט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/9/24
  3. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏1/9/24
  4. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    סופית עפולה תארח באולם של גלבוע-גליל בגן נר הסמוך לעפולה
    מנהלת ליגת העל בכדורסל | הפועל עפולה תארח את משחקי הבית בגן נר
    רשמית: הפועל עפולה תארח העונה באולם גן נר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/8/24
  5. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    מלבד עניין הפרקט בצבעי הפועל ת"א (כיום הפרקט שהותאם למכבי מעוטר בצהוב ובלוגו מכבי הכחול והפועל רוצה פרקט דומה באדום) גם כבר עובדים בהיכל על שיפוץ חדרי ההלבשה שעשויים לשמש את הפועל ת"א ואף אולי יקצו לה שטח לחנות מרצ'נדייז של המועדון (יצטרכו לפנות אחד מהחנויות שבהיכל), אף שטכנית עדיין לא הוסכם/עברה ההחלטה לעבור להיכל זמנית.
    חושבים בגדול: הבעיות והפתרונות המוצעים למעבר של הפועל תל אביב להיכל מנורה | ישראל היום

    בינתיים העניינים מתחילים להתחמם בינו לבין עמותת הפועל אוסישקין ואוהדי הפועל ת"א שמתנגדים למהלכים שונים כמו מעבר להיכל מנורה מבטחים
    "יש לנו זכות וטו": עמותת "הפועל אוסישקין" נגד עופר ינאי | ספורט 1
    גורמים בהפועל ת"א נגד עופר ינאי: "עושה מה שהוא רוצה" | ספורט 1
    עמותת אוהדי הפועל בהודעה: "עד כה שתקנו" - ערוץ הספורט

    והפשרה בינתיים, לנסות לאתר חלופות אחרות להיכל מנורה מבטחים (כאילו לא דיסקסו מספיק על אופציית היכל טוטו חולון שאינו גדול במיוחד אבל עדיין עם כ2000 מקומות יותר מהיכל קבוצת שלמה, הסבה יקרה של ביתן 2 באקספו לאולם כדורסל זמני או הקמת אוהל זמני גדול שיתפקד כאולם וכולם פחות מקומות ועלויות יקרות ממה שיכול להציע היכל מנורה מבטחים, מה לעשות שבראשל"צ אין ארנה והארנה בירושלים רחוקה ונכון לעכשיו עיריית חולון מסרבת לארח את משחקי הפועל ת"א בהיכל טוטו חולון)
    יארחו ביד אליהו? הסיכום בין אוהדי הפועל ת"א לעופר ינאי | ספורט 1
    בהפועל ת"א ביקשו לבדוק היתכנות לארח באולם בחולון, ראש העירייה סירב


    בינתיים גם עלות ההשקעה הגוברת בתקציב השחקנים וכדומה, יוצרת גם היא סיבה ללחץ נוסף להגדיל ככל האפשר את כמות הצופים וההכנסות האפשריות ובמילים אחרות לשחק בהיכל הכי גדול שזמין, מנורה מבטחים
    הפועל ת"א שוברת שיאים בכדורסל הישראלי. כעת מתברר המחיר | ספורט 1

    אגב זה לא קשור לספורט, אבל הכפלת ימי המשחקים בהיכל (כולל הליכים כמו החלפת פרקטים בין הקבוצות) מן הסתם תפגע קצת בתחום ההופעות בהיכל בשל עומס השימוש. לצפות ליותר הופעות בביתן 2 באקספו? יותר הופעות באמפי לייב פארק בראשל"צ? ואולי קצת יציאה מגבולות ת"א והמרכז וקיום יותר הופעות למשל בארנה בירושלים (שגם עברה שיפורים אקוסטיים)? בכל מקרה במצב הביטחוני הנוכחי נראה שעיקר השאלה היא על הופעות אמנים מקומיים ולא הופעות בינלאומיות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/24
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    עדכונים לגבי פרויקט הארנה העתידית בראשל"צ שתוקם לא הרחק מבית דגן בצפון מזרח העיר. מסתבר שהחליטו לא להסתפק בארנה של 5000 מקומות אלא חוזרים לתכנן ארנה של 7000 מקומות ויכולת הרחבה עד 9000 מקומות (חבל שלא מעגלים כבר ל10,000 מקומות פוטנציאלים המתקרבים לקיבולת ביד אליהו והדרייב אין המורחב) וGAB שהיו מעורבים בתכנון הארנה שבוטלה במתחם האלף, יהיו גם בין האדריכלים השותפים בפרויקט זה. שטחה המיועד כולל שטחי מסחר וכו' 27,593 מ"ר (פי כמה מה11,500 מ"ר בלבד שתוכננו בה קודם לכן, ואפילו מעט גדול יותר משטח הארנה במתחם האלף שבוטלה והיתה אמורה להיות כ25,000 מ"ר ואפילו גדול מהיכל מנורה בת"א שגודלו 23,460 מ"ר אך מכיל 10,380 מקומות ולא רק 9-7 אלף מקומות). מן הסתם גם העלות תתפח מה170-160 מיליון שתוכננו לכיוון ה250 מיליון לפחות מה שאצלי יוצר שאלה, האם בכלל היתה סיבה לבטל את הקמת הארנה במתחם האלף (הקמתה בוטלה ב2019) ולדחות הקמת ארנה לעיר כל כך הרבה שנים (רק ההליך התכנוני שממשיך להשתנות יימשך עוד כמה שנים וההקמה גם תיקח זמן) במקום לבצע שינויים תכנוניים לארנה במתחם האלף ולהקימה בפועל כשבימים אלו יכלה כבר להיות ארנה קיימת ופעילה כבר מאיזה 2022.
    פרוייקט הארנה שעתיד לקום בראשון לציון יכיל 7,000 מקומות ישיבה וישתרע על שטח של 27 אלף מ"ר - BE106 חדשות ראשון לציון

    ובלי שום קשר לפרויקט ההיכל שבשלבי תכנון ראשוניים עבור מכבי ראשל"צ קרוב לבית דגן, נראה שבמקביל רוצה ראש עיריית ראשל"צ לשכנע את עופר ינאי להקים היכל של 10,000 מקומות לא בת"א אלא דווקא בראשל"צ ליד הסופרלנד (שטח שבעבר הוצע בו כבר הקמת ארנה לצד אלטרנטיבה קרובה להצמיד אותו לאצטדיון הברפלד, בטרם הוחלף בהצמדת הארנה לבית מכבי, בטרם הוחלף בשטח מתחם האלף ושוב הוחלף בשטח ליד בית דגן)
    בראשל"צ פנו לינאי: "בנה את האולם בעיר" - ערוץ הספורט


    מה שמזכיר לי איך בעבר ניסה ראש העיר הקודם לשכנע את מכבי ת"א להקים אצטדיון דווקא בראשל"צ במקום אצטדיון הברפלד הקטן, או כיצד רמת השרון היתה מתחרה רצינית על הקמת ארנה לאומית למכבי ת"א (שגם עופר ינאי גילה עניין בה לאחרונה אך בשל יחסיו עם מכבי ת"א לא סגור על שיתוף פעולה שכזה) באזור סינמה סיטי גלילות (מלבד אצטדיון לאומי ובית למכבי ת"א בכדורגל שגם הוצע ברמה"ש וכן ערים אחרות שהתחרו על אצטדיון למכבי ואפילו כאצטדיון לאומי ו/או ארנה למכבי כדורסל כמו אור יהודה ורמת גן, גם רעננה-שפיים ומודיעין נתנו הצעות למכבי ת"א לאצטדיון כדורגל ונתניה ואצטדיון המושבה היו בין ההצעות בעבר הרחוק יותר לרכישה ע"י מכבי אף שכיום ברור שלא היו מספקים לה אפילו קיבולת של בלומפילד המורחב ובטח לא של ההצעות הגדולות שקיבלה מכבי לאצטדיונים של עד 50,000). או את ההרפתקה שלא הבשילה להקים אצטדיון להפועל ת"א עם אמיר כבירי והסינים במקום אצטדיון בת ים הנוכחי (אגב סיפורים יש גם בצפון כמו הצעות שקיבלה הפועל חיפה מנשר ועכו בין השאר במקום לעבור לסמי עופר). מזכיר שיש ערים נוספות מחוץ לגבולות ת"א שחפצות בארנה גדולה כמו למשל לוד (מודיעין ורמת גן כבר בעניין היכלים מקומיים יותר ולא ארציים). בכנות קשה לעוף על תצורות היכל קבוצת שלמה המורחב ל7 או 10 אלף מקומות שהוצגו עד כה וגם לא כולל למשל אולם אימונים משני. אבל קשה לי להאמין שבראשל"צ יוקמו 2 היכלים ל10,000 ול7000 ובכלל שהפועל ת"א תבחר אלטרנטיבה רחוקה יחסית כמו ראשל"צ (או לוד). גם אם תצא מגבולות ת"א עדיין יש לה ערים צמודות דופן לת"א כמו אור יהודה (מחלף מסובים), רמת גן (קניון איילון/אצטדיון רמת גן) ורמת השרון (סינמה סיטי גלילות או מרכז הטניס). וגם תל אביב לא מיצתה את כל שטחיה שהציעה למתקני ספורט גדולים. למשל בעבר תכננה אופציה לאצטדיון בצומת חולון, אופציה בפארק בגין-ספורטק דרום ואופציה לאצטדיון בשכונת נחל פרדסים העתידית בין כביש 4 לרמת החייל ונווה שרת ולא דיברנו על כל השטחים בצפון מערב העיר כולל השטחים מפינוי שדה דב ועד גלילות והגבול עם הרצליה או בשולי פארק החירייה וגם הרחבת היכל קבוצת שלמה (אופציות בניית היכל בהדר יוסף כבר קטנות מדיי ביחס לביקוש הנוכחי של עופר ינאי להיכל של לא פחות מ10,000 מקומות). בקיצור איכשהו לא נראה לי שההצעה מראשל"צ תהיה רלוונטית להפועל ת"א (גם אם בעונת 2012/13 שיחקה הפועל ת"א זמנית בבית מכבי טרום הקמת היכל קבוצת שלמה). אם כבר יש היגיון הפוך שמכבי ת"א תקים היכל חדש וגדול בהרבה ושהפועל ת"א תקבל את מנורה מבטחים כולו לעצמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/24
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    בהיעדר חדשות מרעישות אז סתם אולמות קומפקטיים שקרובים לפתיחה

    מתנ"ס נאות שמחה רמלה 250 מקומות
    בקרוב: מתנ"ס חדש בשכונת נאות שמיר ברמלה - חדשות אפס שמונה 08

    אורט רמון בנאות אפק בקריית ביאליק כולל אולם ספורט ל600 מקומות של כל קריית החינוך של נאות אפק/אפקה
    בית ספר על יסודי חדש ייפתח ב-1 בספטמבר בקרית ביאליק
    מה חדש במערכת החינוך בקרית ביאליק?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/24
  8. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    עד שהפועל ת"א תסיים עם עניין הרחבת היכל קבוצת שלמה, היא מקבעת את עתידה למתחם, כשלצד ההיכל כבר מקימה אולם אימונים "בית הפועל" שיכיל טריבונה ל200 צופים בערך ויוכל לארח גם משחקי מחלקת הנוער וכו' ויכלול גם חדרי הלבשה לשופטים ול2 קבוצות ועוד.
    ״בית הפועל״: אולם האימונים החדש שמוקם להפועל תל אביב | ישראל היום

    האם יש לזה יתרון בהשוואה לפרויקטים מקבילים של הקבוצות הגדולות האחרות? נזכיר שירושלים אחרי שנים של אימונים באולמות כמו מלחה או אפילו אולם לרנר בקמפוס האוניברסיטה בהר הצופים, אמורה להקים אולם בארנה עצמו, במפלס תחת האולם (גם לה היה תוכנית "בית הפועל ירושלים" שכנראה הוחלף באולם בארנה) ואני מניח שבשל כך לא יצריך חדרי הלבשה נפרדים לשימוש אולם האימונים. להפועל חולון יש את אולם ההאנגר הצמוד להיכל אם כי אינו מיועד לאירוח משחקים. מכבי ראשל"צ בחנה באחד מגלגולי תוכניות הארנה שלה, שימוש בבית מכבי כאולם אימונים הצמוד לארנה הגדולה יותר שתוכננה לצידו ועוד לפני כן תוכניות הארנה הראשוניות שלה כללו אולם אימונים צמוד. מכבי ת"א רצתה להכשיר את אולם הכדורסל הישן בכפר המכביה כאולם אימונים עבורה אך עצרה את הפרויקט וטרם ידוע אם יתממש (גם בתוכניות הארנה העתידית שלה רצתה להכשיר אולם אימונים). אולמות שחלק מקומפלקס היכל מרכזי גם משמשים כאולמות חימום בתחרויות כמו למשל כשאולם ההאנגר שימש כאולם אימונים וחימום באליפות אירופה באקרובטיקה שאירח היכל טוטו חולון (אחרת מקימים אוהלים לאימונים וכו').

    המאמן של הפועל ת"א נשאל גם הוא על האולם הראוי למשחקי הקבוצה ומזכיר את ההיסטוריה שלה כולל כל מיני משחקי רדיוס וכל מיני אולמות אימונים
    "השונאים יחכו לנו, אבל השנה נעשה היסטוריה"

    איפה לדעתך הקבוצה צריכה לשחק? היכל מנורה או היכל שלמה?
    “זו החלטה שהיא מאה אחוז קשורה להנהלה, לאוהדים ולפוליטיקה, אין קשר אליי. לא אגיד שלא אכפת לי, אבל אני מרוכז בכדורסל ולא בזה. מאז שאני כאן שיחקתי כקבוצה המארחת בחדרה, בבאר שבע, בהיכל שלמה, התאמנו בהדר יוסף, מידטאון, זה מה יש, אני צריך להתרכז בעבודה שלי ולאמן את הקבוצה. השאר זה עבור העתיד של המועדון, האוהדים וההנהלה, אני לא מתעסק בפוליטיקות, אני נשאר בין הקווים”.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/9/24
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
  10. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,233
    לייקים שהתקבלו:
    488
    שכחו לציין שההצעה היא בעצם לעבור לעיר קמדן בניו ג'רזי, שהיא למעשה פרבר של פילדלפיה. מרחק של חציית גשר.

    אני מאמין שבסופו של דבר האולם החדש יבנה בפילדלפיה והקבוצה תישאר בעיר. אולי ההצעה לעבור לניו ג'רזי נועדה להפעיל לחץ על עיריית פילדלפיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/9/24
  11. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    הערב 8 בספטמבר יתקיים אירוע חנוכת הבית לארנה בנתניה (נראה שכבר מנסים לקרוא לו בכינוי "היהלום" אם כי כרגע שמו דומה לארנה בירושלים "פיס ארנה נתניה") ומשחק הבית הראשון בו במסגרת גביע וינר במעין דרבי שרוני נתניה-הרצליה. אגב חלק מהפרסומים כעת מייחסים לו קיבולת 2500 מקומות אף שבעבר דיברו על 2800 מקומות (כולל היציע המתקפל לצורך במה להופעות), מישהו יכול להגיד מה הקיבולת הרשמית?
    נפרדים מהקופסל: אליצור נתניה חונכת אולם חדש | ישראל היום
    גביע ווינר: נתניה חונכת את האולם החדש, נס ציונה בגן נר | ספורט 1

    הארנה החדשה בנתניה הושקה באופן רשמי - ערוץ הספורט
    הערב הושק היהלום של הכדורסל בנתניה - הארנה החדשה בסמוך לאצטדיון העירוני - רשת ניוזים
    https://www.netanyanet.co.il/ספורט-נתניה/חדשות-ספורט/14133-פיס-ארנה

    תמונות מהמשחק הראשון באולם החדש שהסתיים בהפסד לנתניה
    רק כמעט: בני הרצליה ניצחה 79:84 את נתניה

    ועפולה בסיטואציה מוזרה בגביע וינר, "תארח" את הפועל חולון בהיכל טוטו חולון כי אין לה אולם ביתי (אולם גן נר שאמור זמנית לשמש אותה לא פנוי למשחק כנראה בגלל שגלבוע גליל מארחת בו את נס ציונה)
    גביע ווינר: חולון פותחת במשחק חוץ ביתי נגד עפולה | ספורט 1

    ואם כבר עפולה, ציור קיר "גרפיטי" חדש על קיר אולם ספורט בבית ספר יהלום בעיר
    עיריית עפולה - עפולה על מפת אמנות הגרפיטי! בימים...
    עפים על עפולה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/9/24
  12. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    נמשכים העיכובים לכינוס אסיפת עמותת אוסישקין בדרך לכינוס האסיפה של אוהדי הפועל ת"א ואישור או שלילת המעבר ליד אליהו
    "אסיפה - רק כשיש הסכם מחייב להרחבת האולם"

    גם יו"ר הפועל ת"א שב על עמדתו שאסור לעבור זמנית להיכל מנורה לפני שנחתמים ההסכמים הרשמיים להרחבת הדרייב אין כהיכל הקבע של הפועל.
    עופר ינאי אותת לרמי כהן: אני בעל הבית בהפועל
    כהן: אני אף פעם לא מרגיש מאוים, הכל ענייני
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/9/24 ב- 03:22
  13. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏10/9/24 ב- 13:42
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    יבנה מתכוננת למשחקי הליגה הלאומית כולל שדרוגים קלים להיכל שלה, אבל האוהדים יפסידו את ההטבה של כניסה חינמית למשחקיה כי כעת דורשים מכל קבוצות הלאומית לגבות תשלום על הכניסה למשחקים אם כי עדיין ינסו לשמור ביבנה על עלויות כניסה מוזלות
    אין יותר כניסה חינם! מנהלת הליגה אוסרת על כניסה חינם למשחקי הכדורסל של אליצור יבנה בכדורסל המשחקת בליגה הלאומית - BE106 חדשות יבנה
     
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,957
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 0)

  1. zohar