פותחים עונה בליגות הקטנות של אירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י עומר, ‏12/7/05.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    היום (12 ביולי), בדיוק כמו שמוקדמות ליגת האלופות תצא אל הדרך, תחל לה ליגה ראשונה באירופה את עונת המשחקים של 2005/6.

    הליגה הראשונה שתצא אל הדרך היא ה"טי מובייל בונדסליגה" האוסטרית.

    במחזור הפתיחה יתמודדו הערב גראצר א.ק וזלצבורג במשחק שיפתח את העונה.

    בשאר משחקי המחזור הראשון מחר אדמירה ואקר תארח את אוסטריה וינה הסגנית של העונה שעברה. מאטרסבורג תשחק מול סופרפונד. האלופה ראפיד ויינה תארח את שטורם גראץ וס.וו. ריד הזכורה למכבי חיפה (כמו גם שטורם גראץ והאמת חצי מהליגה הזאת חחח) תארח את ואקר טירול.

    ב-13 בחודש כמו כן תתחיל לה הליגה השוויצרית לדרך הלא היא ה"סופר ליג" השוויצרית.

    במשחק הפתיחה תארח נוישאטל זאמאקס את יאנג בויז ברן, בקרב על שתי הקבוצות השוויצריות שהתחילו ראשונות את העונה באינטרטוטו, האחת הודחה השניה עברה שלב.
     
  2. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הליגה האוסטרית נפתחה לה אתמול עם ניצחון של גאק על המועמדת מספר אחת לתואר זלצבורג. זלצבורג עלתה ליתרון של 0-1 אבל גאק החזירה שלושה שערים וניצחה את המשחק. זלצבורג עשתה מספר שינויים רציניים לקראת העונה הזאת. היא הביאה את שני שחקני באיירן מינכן לשעבר לינקה וציקלר, את לוקבנץ הצ'כי ובנוסף את הכוכבים המקומיים המוכרים לכולנו מנינגר (סיינה), שופ (ברשיה) ומאיירלב. בסה"כ היא החתימה כ-14 שחקנים חדשים. כל זה בעיקר מ-20,000,000 היורו שקיבלה מהספונסר החדש רד בול.

    עוד שתי מועמדות לתואר הן ראפיד וינה ואוסטריה וינה. אוסטריה וינה כל עונה מועמדת אבל היא איבדה את שני המגנים הטובים ביותר שלה ומחליפים עדיין לא הגיעו. ראפיד וינה האלופה הביאה שבעה שחקנים חדשים ובסה"כ התחזקה כך שאפשר לראות אותה נאבקת על התואר עם זלצבורג. גאק גם היא אחת מהקבוצות החזקות באוסטריה אבל אין לה את התמיכה הכלכלית שיש ל-4 הגדולות וכנראה שהיא לא תתמודד על האליפות.

    היום יערכו ארבעה משחקים נוספים.

    אדמירה ואקר, קבוצה שאותה רכש מיליונר מאיראן היא עוד קבוצה שבלטה בשוק ההעברות (13 שחקנים הגיעו ו-20 עזבו). היום היא תארח את אוסטריה וינה. אוסטריה לא אמורה להתקשות למרות מזג אוויר חורפי וגשום.

    ראפיד וינה תארח את שטורם גראץ. ראפיד צפויה לנצח. שטורם גראץ לא מרשימה בזמן האחרון והיא הודחה לאחרונה מהאינטרטוטו ע"י וולפסבורג.

    2 המשחקים הנותרים הם מאטרסבורג - פאשינג וריד - וואקר טירול.

    הליגה השוויצרית גם היא תפתח כשיאנג בויז מועמדת לנצח את נישונאל קמאקס. יאנג בויז הביאה 6 שחקנים חדשים בראשם האקן יאקין שהגיע מבאזל. נישונאל לעומת זאת איבדה בקיץ את מלך השערים שלה בעונה החולפת. נישונאל הודחה ביום ראשון מהאינטרטוטו על ידי סט אטיין. במשחק הראשון נישונאל יצאה בזול עם 1-1 על אדמת צרפת, כשסט. אטיין החמיצה הזדמנויות רבות, כולל פנדל. במשחק השני סט.אטיין לא התקשתה וניצחה 2-1.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/05
  3. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש סיבות מיוחדות לכך שהליגות האלה מתחילות כל כך מוקדם את העונה שלהם?..
    החורף שם לא יותר נורא מאשר אצל שכנותיהן..
     
  4. barakrom Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/04
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקבוצות רוצות לבוא עם יתרון על פני יריבותיהן במסגרות האירופאיות