מוקדמות המונדיאל 7/9

הנושא בפורום 'ווינר וטוטו' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏6/9/05.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החלטתי לתת כמה המלצות, אתם מוזמנים להתווכח עם דעותיי או לתקן אם טעיתי:

    20 לטביה - סלובקיה
    בית מספר 3 במוקדמות של אירופה, סלובקיה שניה עם 18 נקודות מ-9 משחקים, לטביה חמישית עם 14 נקודות מ-10 משחקים. סלובקיה יוצאת לריגה בידיעה שהיא חייבת לנצח על מנת להבטיח לעצמה מקום בהצלבה. זאת מכיוון שהיא בשוויון נקודות עם רוסיה, אבל מעליה בטבלה, ורוסיה מארחת את פורטוגל במשחק שבו, כך לפחות מקווים בסלובקיה, הפורטוגלים ינצחו, יעלו למונדיאל ויבטיחו להם את הסגנות.
    סלובקיה לא שיחקה ביום שבת במוקדמות. היא ארחה את גרמניה למשחק ידידות וניצחה אותה 0-2 מצמד של מירוסלאב קרהאן. לטביה שיחקה והפסידה בטאלין 2-1 לאסטוניה.
    במשחק הקודם ביניהן בבראטיסלבה הביסו הסלובקים את לטביה 1-4 (גם אז כבש קרהאן צמד) ואין מנוס מכך שגם הפעם ההתקפה בראשות מארק מינטל ומירוסלאב קרהאן תכניע את לטביה יותר מפעם אחת.
    הימור: 2. יחס: 2.00



    25 ליטא - בוסניה
    בית 7 מספק לנו משחק צמוד מעט יותר. בוסניה במקום השלישי עם 10 נקודות מ-7 משחקים, יכולה עדיין תאורטית לעלות אבל מעליה מדורגות ספרד וסרביה החזקות הרבה יותר. ליטא מדורגת מקום אחד מתחתיה עם נקודה אחת מתחתיה.
    בוסניה מגיעה למשחק לאחר שניצחה בשבת 0-1 בבית את בלגיה, ליטא מגיעה אחרי הפסד בבלגראד לסרביה 2-0.
    במשחק הראשון ביניהן התוצאה הייתה תיקו 1-1 בבוסניה, אבל למרות זאת, ולמרות הביתיות של ליטא, ההמלצה הולכת עם הפורמה הנוכחית של הקבוצות והתחושה היא שכמו נגד בלגיה, יהיה פה 0-1 קטן של מי אם לא, סרגיי ברבארז הבלתי נלאה.
    הימור: 2. יחס: 2.45

    48 גוואטמלה - ארה"ב
    אחרי שני משחקים מאיזור אופ"א, הנה אחד מאיזור קונקאק"ף. ארה"ב הבטיחה ביום שבת את עלייתה למונדיאל, כך שלגוואטמלה היא מגיעה נינוחה הרבה יותר ובלי מטרה ממשית לשחק עליה (אין חשיבות, להזכירכם, אם אתה עולה ממקום ראשון או שני). נוסף על כך, ניתן להעריך ששחקנים חשובים שצריכים לחזור לאירופה עד סוף השבוע הקרוב למחזורי ליגה, כמו דימרקוס ביסלי מ-PSV איינדהובן במקרה הטוב לא ישחקו, במקרה הרע כבר עלו על טיסה מוקדמת חזרה לאירופה.
    גוואטמלה דווקא צריכה את הנקודות כמו אויר. יש לה 3 משחקים נגד 3 הקבוצות שמעליה ושניים מהם בבית, כאשר משחק הבית הבא הוא החשוב ביותר, נגד קוסטה ריקה, משחק שיכריע מי מבין השתיים תלך הביתה. הווינר כנראה שכח שלארה"ב אין על מה לשחק כך שהוא שם אותה פייבוריטית בגדול.
    הימור: 1. יחס: 3.70.
     
  2. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי, טעיתי במשחק של סלובקיה, שהובילה אבל סיימה ב 1-1, אבל מה שמחפה על זה, הוא שבאמת בוסניה ניצחה מ 0-1 קטן של ברברז כמו שהבטחתי.