כדורגל איטלקי-הכדורגל, השידורים והמונדיאל

הנושא בפורום 'פורום אירוח - שגיא כהן' פורסם ע"י Nesta, ‏27/10/05.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    1. סוגייה זו היא סוגייה קשה ומתמשכת, ראשית אני רוצה לברך את ערוץ הספורט שבחר להמשיך לשדר את הליגה האיטלקית ואף התחיל להכפיל את השידורים מהליגה הנהדרת הזו.בעניין זה רציתי לשאול למה הפסקתם לשדר שני משחקים? ולמה אתם מתעלמים מקבוצות כמו פיורנטינה,רומא וסמפדוריה. האם אין הן ראויות לחשיפה בארץ? ידוע שיש לקבוצות הללו אוהדים בישראל וחבל שהערוץ כושל כמעט כל מחזור בבחירת המשחק שלו..הייתי רוצה לדעת מה עומד באמת מאחורי בחירת השידורים.
    שאלה נוספת בעניין הערוץ. האם אתם מתכננים להחזיר את עולם הכדורגל או לפחות לשדר תכנית נוספת בסגנון שלה? רבים כמוני היו שמחים לתכנית כזו שוב.

    2. פיורנטינה. נראה שהעונה לעומת העונה הקודמת העניינים באמת מתחברים אחד לשני, מה לדעתך עומד מאחורי ההצלחה ולאן הקבוצה הזאת הולכת לדעתך? האם היא תוכל לחזור לימי התהילה ואולי להוות תחרות ליובנטוס בעתיד?

    3. כאוהד של נבחרת איטליה למדתי אכזבות גדולות בטורנירים של יורו 2000(הגמר),המונדיאל המושחת של 2002 והיורו האחרון.איטליה נמצאת היום שוב על פרשת דרכים, היכן אתה חושב שהיא עומדת ומה אתה מציע לליפי לעשות בשביל לעשות את הבלתי יאמן ולקחת מברזיל את הגביע? על איזה שחקנים על האיטלקים לבנות לטורניר הקרוב?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/10/05
  2. Roberto Baggio Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/05
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד שאלה בנושא כדורגל איטלקי...

    שלום שגיא וברוך הבא.
    אני כאוהד מילאן וחובב כדורגל איטלקי (ומעריץ של באג'יו) מאוד כועס על היחס הפוגע לכדורגל מאיטליה בארץ. כל הזמן נראה כאן שליגות אחרות חשובות יותר מהסריה א' ובשידורים יש עדיפות ברורה לספרדיות והאנגליות. למשל משחק כל כך חשוב וטוב כמו אינטר-רומא לא שודר בגלל שזה התנגש עם משחק לא טוב של שתי קובצות לא באותה רמה כמו ברצלונה-מלאגה. חוץ מזה שגם לכדורגל האיטלקי נוצרה סטיגמה של כדורגל הגנתי.
    למה נוצרה הסטיגמה הזאת? והאם לדעתך יש לתקשורת בארץ חלק ביחס לליגה האיטלקית?

    תודה שגיא.
     
  3. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    שלום שגיא!

    גם אותי מעניין מאוד מה דעתך על הסטיגמה המיותרת שהודבקה (ע"י התקשורת לדעתי) אל הכדורגל האיטלקי שטוענת שהוא בונקריסטי ומשעמם (בעוד העובדות בשטח מתארות בדיוק את ההפך).

    בנוסף, מה דעתך על יובנטוס של העונה הנוכחית? 9 מתוך 9 בליגה ורק מפלה קטנה בגרמניה מנעה את פתיחה מושלמת של העונה אצל הביאנקונרי.
    בטורינו הכריזו בקיץ שהיעד המרכזי שלהם העונה יהיה הצ'מפיונס ליג. אבל לפי מה שנראה כרגע דווקא בליגה הולך להם מצוין, האם לדעתך הם יצליחו להגיע לרמות הגבוהות בשני המפעלים או שיקרסו כמו מילאן בעונה שעברה?

    שאלה אחרונה, בשנים האחרונות אנו רואים באיטליה מגמה של התחלפות הקבוצות המובילות. חוץ מיובנטוס, מילאן ואינטר שממשיכות ללכת על התארים הנחשבים, אנו רואים את אודינזה, סאמפדוריה, פאלרמו ופיורנטינה (אומנם היתה כבר בצמרת בעבר אבל עדיין רק עלתה לסרייה אה) משחקות שווה בשווה במשחקים מול הגדולות בעוד קבוצות כמו רומא, לאציו ופארמה שבעבר היוו גורם עיקרי באיום על התארים מוצאות עצמן במאבקים אחרים, בחלק התחתון של הטבלה.
    מה לדעתך הסיבה להתמוטטות/לעלייה של קבוצות אלו. האם זהו שינוי בגישה של הקבוצות או שאולי זה רק עניין של יכולת?
     
  4. מילאנזי בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/03
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ועוד תוספת קטנטנה לשאלה שנשאלה ע"י נסטה:

    כיצד ייתכן שבערוץ הספורט הבכיר בישראל, אנו זוכים אך ורק לשידור בודד מהליגה האיטלקית שנחשבת בעיני רבים לליגה הטובה בעולם ?
    אני יודע שאין לך קשר להחלטות שבערוץ, אבל הייתי שמח אם היית מסביר את ההיגיון שעומד מאחורי ההחלטות הללו.
    הייתי שמח גם אם היית יכול לפעול בנושא.
     
  5. תונל Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/04
    הודעות:
    1,332
    לייקים שהתקבלו:
    10
    שאלה בנושא פרנצ'סקו טוטי:

    על הכישרון של טוטי אין ויכוח, אך האם לדעתך הוא בא מספיק לידי ביטוי כאשר הוא משחק בקבוצה שכ"כ תלויה בו? ז"א האם במילאן, או בכל קבוצה גדולה אחרת שבה לא תהיה מוטלת אחריות כה גדולה על כתפיו והשמירה לא תתמקד בעיקר בו, הוא היה עושה את השידרוג משחקן-על לאחד השחקנים הטובים בכל הזמנים?
    האם אנחנו בתור צופים לא מפספסים (ובמקרה שלנו זה תרתי-משמע, מה עם קצת שידורים של רומא?) אולי את גדול שחקני דורנו עקב המצב של רומא?
     
  6. Aceventura444 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/12/04
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל שלום שגיא כהן וברוך הבא לפורום. תודה רבה על הזמן המושקע ואני מודה מראש על תשובות למיספר שאלות שלי.

    אפשר להכחיש או לא אבל הליגה האיטלקית היא ליגה ברמה ב' בשביל קברניטי הערוץ בו אתה עובד.
    זלזול וסטיגמות על הליגה נישמעים מדי שבוע בשידורי ליגת האלופות ולפעמים זה ממש מעליב לישמוע חלק מהקולגות שלך מדברים כאשר הם מערבים רגשות אישיים לתוך השידור. נכון שהרוב מאנשי הערוץ גדלו על ליגה אנגלית וספרדית ואילו הליגה האיטלקית היא בעיניהם חתול בשק שהם לא מבינים "איך אפשר ליסבול את הדבר הזה". אם זה היה ניגמר פה אז ניחה אבל ערוץ 5 פוגע בקהל האיטלקי שלו בזה שהוא פשוט מיתעלם ממשחקים מרכזיים ,מיתעלם ממחזורי אמצע שבוע ושוב פעם הוריד את השידור השני בשבוע כמו שהיה בתחילת הוענה(למשך שני מחזורים או שלושה לכל היותר). למי שמיסתובב בפורומים של הכדורגל בארץ יכול לימצוא שדווקא האוהדים האיטלקים נימצאים בשפע ולא מגיע לנו יחס כזה מהערוץ.
    אין סיבה שבארסה וריאל ישודרו כל שבוע ואילו המשחק המרכזי באיטליה(לפחות לפי ההתאחדות)
    כימעט תמיד לא משודר . איך לדוגמא אתמול הערוץ התעלם ממשחקים כמו אינטר-רומא ,יובנטוס-סאמפדוריה. שנה שעברה הערוץ שידר רומא אינטר שניגמר 3-3 ולאחריו השתמש לא מעט בפרומוים לליגה על המישחק.
    אולי זה ניראה לך כמו התקפה אישית אבל זה רחוק מלהיות זה. אני פשוט רושם מה שהרבה אוהדים איטלקים מרגישים ולצערינו במדינה הקטנה שלנו יש לנו ערוץ ספורט אחד ואין אלטרנטיבה אחרת.
    אז השאלות:
    א)על מה ולמה הקיפוח ? לגדולות באיטליה יש בארץ לא פחות אוהדים ממועדוני צמרת אחרים באירופה והרייטינג בטוח לא יצנח .
    ב)למה בערוץ חמש אין מומחה כדורגל איטלקי והעזרה צריכה לבוא מאיציק זוהר(ולצערי אין הרבה עזרה ).
    ג)שאלה אחרונה היא איך אתה מגדיר את סיכוייה של איטליה בעידן ליפי ומי לדעתך יהיו החלוצים שיסעו עם האזורי למונדיאל?
     
  7. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    האם נבחרת איטליה יכולה לסמוך על לוקה טוני שיוכל להפוך לפאולו רוסי של מונדיאל 2006?