מונדיאל 2006

הנושא בפורום 'פורום אירוח - שגיא כהן' פורסם ע"י אני אוהב אותך בית"ר!, ‏26/10/05.

  1. אני אוהב אותך בית"ר! Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/05
    הודעות:
    487
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיא היקר, יש לי כמה שאלות שקשורת למונדיאל:

    1.השנה, אפשר לשים לב שיש הרבה קבוצות קטנות ומפתיעות מאפריקה, וסיפורי ההפתעות עדיין לא נגמרו... מה אתה אומר על זה?
    2.איזה נבחרות פייבוריטיות לזכות במונדיאל לדעתך?
    3.במונדיאל הקודם היו הפתעות גדולות כמו קוריאה, טורקיה וסנגל, והיו גם הפתעות רעות כמו ארגנטינה, צרפת ופורטוגל. האם גם ב-2006 צפוי לקרות דבר דומה?
    4.שאלה מעט יותר ממוקדת, על נבחרת ספרד: מאז ומתמיד לא הבנתי משהו - יש בעולם הזה שחקנים ספרדים ענקיים, קבוצות ספרדיות גדולות ומועדוני כדורגל חזקים. איך זה שאין להם נבחרת כל כך חזקה, ומה לדעתך ייצא מנבחרת ספרד במונדיאל 2006 (למעשה, הם עדיין לא הגיעו אליו)?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/10/05
  2. דוקטור Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/05
    הודעות:
    276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיא שלום,
    אשמח אם תוכל לענות לי על שתי השאלות הבאות:

    1) נבחרת הולנד תודרך במונדיאל הקרוב לראשונה מאז ריינוס מיכלס ביורו 1988 תחת מאמן טוב ודומיננטי שמוערך ע"י השחקנים שלו כל כך, שאפשר לומר שהם משחקים בשבילו. דבר זה צפוי להביא לשקט היסטורי ואחדות קבוצתית אצל הכתומים - נבחרת שבאופן מסורתי רוויה מתחים וריבים.
    האם לדעתך דווקא גורם האחדות שואן באסטן הוסיף להולנד יוכל להביא אותה עד לתואר?

    2) נבחרת ברזיל הנוכחית היא ללא ספק קבוצת הכדורגל המוכשרת ביותר מאז ברזיל של מונדיאל 1982. האם לדעתך היותה מודרכת ע"י מאמנה השמרן (בברזיל - "הגנתי") קרלוס אלברטו פריירה תמנע ממנה להציג את מלוא הפוטנציאל ההתקפי שלה או שמא דווקא הסדר שהוא ינחיל לה יגרום לה לממש את עצמה בצורה הטובה ביותר?
     
  3. Gaizka Mendieta Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/04
    הודעות:
    182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהלן שגיא :

    :aa1: - איך לדעתך תיראה נבחרת ארגנטינה במונדיאל הקרוב? לאחר שבמונדיאל 2002 היו המועמדים לפחות ל-4 האחרונות , ובעצם ניכשלו עוד בשלב הבתים ב"כיכובם" של בטיגול , אורטגה , ופיוחו "הכינה" לופז..

    :aa1: - האם לדעתך קלאודיו לופז מיצה את הקריירה שלו?! בשיאו החליט לעבור מולנסיה ללאציו ושם בעצם התחילה המפלה שלו[ובקשר ללאציו אגב האם אתה מסכים אם חלק מהטוענים שלאציו היא קבוצת הרס שחקנים? קבוצה שלקחה את מנדייטה קילי גונזלס ופיוחו ובעצם מולנסיה החלו השחקים להתדרדר אישית כל אחד בדעיכתו..במשהלך השנים שלא התאקלמו בלאציו בעצם קילי הלך לספסל אינטר , פיוחו למקסיקו , ומנדייטה או שפרש או שלא יודע לאן הוא נעלם ]

    בתודה מראש , אדיר http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wave.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/10/05
  4. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    איטליה כבר הרבה זמן מגיע לטופ אבל לא לוקחת את התואר. האם לדעתך עם הסגל הנוכחי של האזורה, אפשר לקחת את הגביע?
     
  5. שגיא כהן Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. אנחנו רק מתחילים לגרד את פני השטח של הכדורגל האפריקאי, וחוץ מזה אנחנו גם קצת יהירים. ארבע שנים, בין מונדיאל למונדיאל, אנחנו לא אומרים כלום על הכדורגל האפריקי ברמת הנבחרות ואז אנחנו מופתעים. ממה בדיוק? אולי אם היינו עוקבים אחרי הכדורגל הזה (והטענות שלי בענין הזה הן גם לעצמי) היינו מבינים טוב יותר את התליכים שעוברים, למשל, על אנגולה או מה בדיוק קה בגאנה שהחזי ראותה למעמד של מעצמה בכדורגל האפריקאי. ולגבי המונדיאל? כן האפריקאיות יפתיעו, ואתה יודע מה? זו לא תהיה הפתעה.
    2. ברזיל
    3. כן, בוודאות. יש לזה סיבה טובה: השחקנים של הנבחרות הגדולות מגיעים עייפים ושבעים אחרי עונה שבה הם התחרו על כל התארים החשובים בכדורגל העולמי. שחקני הנבחורת הקטנות, בדרך כלל, באים כשזו ההזדמנות הגדולה שלהם להשאיר חותם. לכן אני בטוח שנראה גם במונדיאל הבא הפתעות מסמרות שיער לרעה, והפתעות מחממות לב לטובה.