לידס, איצטדיונים ו"הגמר"

הנושא בפורום 'פורום אירוח - שגיא כהן' פורסם ע"י MUFC - 1878, ‏26/10/05.

  1. MUFC - 1878 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/3/05
    הודעות:
    1,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהלן שגיא, ממה שהבנתי אתה אוהד לידס. בתור אוהד יונייטד אני שמח מצד אחד שהקבוצה מיורקשייר מתפרקת ומצד שני לא, בכל זאת חסרים המפגשים איתם (היה כיף לנצח אותם http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx ) האם אתה רואה את לידס מצליחה להפוך את אלנד רואד (בעצם הוא נימכר כבר?) שוב למבצר בפרמייר ליג או שחזרה לפריימר ליג ניראת רחוקה שנות אור והדרך לקונפרנס הרבה יותר קרובה?

    ===
    שאלה נוספת, יצא לך ליהיות באיצטדיונים באירופה אני משער,איפה נהנת הכי הרבה מהאווירה?

    גמר הצ'מפיונס ב99 בקאמפ נאו, מנצ'סטר יונייטד VS באיירן מינכן- או - ליברפול VS מילאן (או גמר אחר). מי מהם לדעתך היה מישחק מותח יותר וטוב יותר?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/10/05
  2. שגיא כהן Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. כן, אני אוהד לידס. תאמין לי שלי המשחקים נגד מנצ'סטר יונייטד חסרים הרבה יותר (וגם נגד ארסנל, צ'לסי ושאר קבוצות הפרמיירשיפ) אלאנד רואד לא נמכר (זאת אומרת הוא כן נמכר אבל לא באמת) ובו בזמן שאני לא רואה את לידס חוזרת להיות מעצמה בעשור הקרוב (אלא אם כן, כמובן, היא תגריל את האוליגרך הבא) אני בהחלט רואה בה קבוצה שמסוגלת לחזור ולהשתלב בפרמיירשיפ. מצד שני, אתה יודע מה שוות תחזיות של אוהדים...
    2. האווירה הכי מדהימה שהייתי בה היתה בחצי גמר בליגת האלופות בין ליברפול לצ'לסי אשתקד באנפילד. ארבל ואני יצאנו אחרי השידור מהמגרש ולא הצלחנו לדבר בינינו מרב התרגשות. עוד משחק שהיתה בו אווירה מדהימה היה גמר המונדיאל ב-1998, היתה תחושה שמדינה שלמה (צרפת) התכנסה במגרש כדי להתפלל, ולפני המשחק, מילולית, השערת על העורף סמרו לכל מי שהיה שם.
    3. אישית לגמרי, כחוויה ולא כפרשנות, הגמר ב-1999 בקמפ נואו ריגש אותי הרבה הרבה יותר.