כדורגל עולמי

הנושא בפורום 'פורום אירוח - שגיא כהן' פורסם ע"י SeRgInHo, ‏26/10/05.

  1. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    שגיא קודם כל אני רוצה להגיד לך שאתה פרשן מס' 1 בישראל וכל מילה שלך היא זהב.

    יש לי אליך מספר שאלות.

    1.הרבה פעמים אמרת שאנדריי שבצ'נקו הוא חלוץ הטוב בעולם,למה אתה חושב ככה? למה דווקא הוא ולא הנרי,ואן ניסטלרוי או רונאלדו?
    2.מאז שואן באסטן הגיע לאמן את נבחרת הולנד משהו השתנה בנבחרת הזאת,מרגישים שהיא כבר לא אותה נבחרת לוזרית של השנים האחרונות.האם אתה חושב שהפעם היא תעבור את מחסום החצי גמר ותזכה במונדיאל הראשון בתולדתיה?
    3.נבחרת ישראל.אברהם אומר שהתקדמנו,ואני הייתי רוצה לשאול אותך מה דעתך על זה,כי לדעתי לא התקדמנו לשום מקום.אני למשל לא מצליח להבין איך טורקיה הגיעה למקום שלישי,לטביה הגיעה ליורו,יוון זכתה ביורו ויש עוד המון דוגמאות ואנחנו תמיד נשארים בבית.הנבחרות שהזכרתי הן לא יותר מוכשרות מישראל.אז איפה לדעתך הבעיה?מאמן זר יכול להביא שינוי?


    שגיא תודה רבה שבאת לפורום הצנוע שלנו ואנחנו מקווים לראות אותך פה עוד הרבה פעמים. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wlcm.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/10/05
  2. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    עוד שאלה בנושא כדורגל עולמי
    האם מישהו יכול לעצור את צ'לסי\יובנטוס\מכבי חיפה בדרך לאליפות ליגה שלהם?
    זאת נראית העונה הכי חסרת תחרות שהיתה באירופה שנים רבות...
     
  3. שגיא כהן Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. שלוש סיבות עיקריות: הראשונה היא שבשבצ'נקו יש מהמהירות של אטו, מהתחבולנות של הנרי, מהנחישות של ואן ניסטלרוי , ומהקטלניות של רונאלדו. בעיני הוא החלוץ השלם ביותר בתכונותיו ואין לו תכונה אחת שתוכל למר שהיא עולה מהותית על כל האחרות. הוא עושה הכל, וברמה הגבוהה ביותר. השניה, ואולי החשובה יותר היא ששבצ'נקו, בניגוד לכל החלוצים הגדולים האחרים בני זמננו ובדומה לואן באסטן בזמנו, הוא שחקן שמשפיע על כל מהלך במגרש: הוא משפיע על האופן שבו היריב יוצא למתפרצת (במיקום שלו) הוא משפיע על כל פאזה בהנעת הכדור של מילאן (בתנועה שלו) והוא משפיע על כל ההתנהלות של המשחק לאורך 90 דקות. הסיבה השלישית היא אסתטית: שבצ'נקו משחק בצורה שבה אני אוהב לראות כדורגל, המשחק שלו זורם, שוטף ונראה טבעי לגמרי. לכן, מכל החלוצים הגדלים של זמננו, הוא גם זה שהכי קל לשחקני קבוצתו לשחק איתו.
    2. גם לי יש הרגשה כזן, אבל היתה לי אותה הרגשה בדאלאס ב-1994 כשהולנד הפסידה לברזיל ואחר כך במארסיי ב-1998 כשהיא עוד פעם הפסידה ברסיל. אני חושב שבו בזמן שהולנד הנוכחית היא יותר נבחרת מהנבחרות ההולנדיות הקודמות, יש בה, בכל זאת, פחות כשרון. איפה הרייקארד בן זמננו, איפה החוליט, איפה הואן באסטן?
    3. ההתקדמות של הנבחרת היא ביחס לעצמה: היא הפכה, לאורך הטורניר האחרון, לנבחרת מגובשת יותר, הרבה יותר טובה פיזית ומנטאלית ולנבחרת שיודעת, פחות או יותר, מה היא רוצה מעצמה. יש משל נהדר בעליזה בארץ הפלאות שבו המלכה אומרת לעליזה שכדי להישאר במקום היא צריכה לרוץ מהר מאד, אנחנו רצים די מהר, אבל לא מספיק כדי להתקדם ולשפר מקומות יחסית לקצב ההתקדמות של הכדורגל האירופי.
     
  4. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אמממ יובנטוס כבר איבדה פער של 8 נקודות ממילאן שנה שעברה ורק קריסה מנטאלית של מילאן בסוף העונה נתן לה את האליפות. כנ"ל לגבי ניוקאסל של קווין קיגאן. הכל עוד פתוח.ניצחון של מילאן וזה רק פער של 2 נקודות...