הכדורגל הישראלי - ההתקדמות

הנושא בפורום 'פורום אירוח - שגיא כהן' פורסם ע"י Igi, ‏26/10/05.

  1. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    שלום שגיא, אני שמח שאתה מקדיש מזמנך ומשתף אותנו בידע הרב שלך.

    יש לי כמה שאלות אליך בקשר לכדורגל הישראלי והייתי מעוניין שתעיין בהן ותביע את דעתך.


    1- יש עתיד לקבוצות הישראליות באירופה? ומה צריכה לעשות קבוצה כמו מכבי חיפה לדוגמה, כדי לעשות את הצעד שבין הדחה משפילה נגד מאלמו לעלייה לליגת האלופות ולהצלחה?

    2- האם שחקנים ישראלים כמו יניב קטן,עומר גולן וכו' צריכים להסתכן ולצאת לאירופה? או שמה הכישלון בליגות הגדולות יותר יביא לכישלון מוחלט בקריירה שלהם?

    3- כיצד ניתן לשנות לדעתך את המנטליות הישראלית?
    ואני מתכוון בזאת כמובן לכך שאנחנו תמיד היינו ידועים בתור ה"לוזרים". הרי בסופו של דבר גם בנבחרת יצאנו לוזרים, בגלל הפרש שערים נקבע גורל העלייה לטובת השוויצרים.


    אני אשמח גם אם תענה לי רק על שאלה אחת או שתיים, לדעתי אלה דברים המאפיינים את הכדורגל שלנו ואת ההתקדמות האיטית לעומת שאר מדינות הכדורגל באירופה.


    תודה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/10/05
  2. העורק הירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏1/6/05
    הודעות:
    56
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום שגיא אני אוהד של כפר סבא ובהקשר הזה של הכדורגל הישראלי רציתי לשאול אותך האם לדעתך רמת הכדורגל והמתקנים בארץ מצדיקה מחירי כרטיסים כפי שאנו אוהדי הכדורגל בארץ משלמים???.וזה לא פעם מתבטא ב-90 ש"ח (אם לא יותר) לנוער\חייל כי כמות הכרטיסים מצומצמת.
    אשמח לשמוע דעתך
     
  3. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    שלום שגיא

    בשנים האחרונות הכדורגל שלנו עבר תהפוכות רבות.
    יעקב שחר, גלאקטיקוס, מכבי פ"ת, קשטן, מפעלים אירופאיים, ולאחרונה גם ארקדי גאידמק נכנס לביצה.
    האם אתה חושב שהכדורגל שלנו התקדם? או שאולי הוא רק נהרס ונהפך לעסק כלכלי?
     
  4. שגיא כהן Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא רק עתיד, גם הווה. שתי קבוצות ישראליות כבר שיחקו ברבעי גמר אירופיים (מכבי חיפה במחזיקות נוחו עדן והפועל תל אביב באופ"א) שלוש קבוצות ישראליות (מכבי חיפה ומכבי תל אביב באלופות, ומכבי פ"ת באופ"א) כבר שיחקו בשלב הבתים של מפעלים אירופיים. וזה הרבה יותר (הרבה הרבה יותר) ממה שאפשר להגיד על הנבחרות שלנו. הסיבה, כמובן, זרים. בעזרת רכש נכון וסקאוטינג טוב אפשר לצמצם פערים וזה גם המפתח להצלחה עתידית של מכבי חיפה: יותר שחקנים אירופיים בעלי נסיון (כמו ז'וטאוטאס ורוסו באלופות או הולמאי ואוסטרץ בהפועל תל אביב באופ"א) ופחות שחקנים דרום אמריקאיים מהדרג השלישי. הדרום אמריקאים אידאלים לקבוצות צמרת שיש להן יסודות אירופיים מוצקים, קבוצות כמו מכבי חיפה (או רוזנבורג, או מאלמה) עדין זקוקות לנסיון, לידע ולהבנה של שחקני חזיוק אירופיים.
     
  5. שגיא כהן Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סליחה, שכחתי לענות על השאלה השניה.
    כן, בהחלט, שחקנים ישראלים חייבם לצאת לאירופה כי רק כך הם יוכלו להתקדם מבחינה מקצועית. רמת האימון כאן, ובעיקר רמת התחרות כאן, הן כאלה שלשחקנים כבר כמעט ואין לאן להתקדם. תראה מה קרה לטל בן חיים באירופה, רק איכות האימון והתחרות הן שהביאו לפריצה שלו.