עמיר פרץ - טוב ליהודים ?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י ReL, ‏19/11/05.

  1. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האם יש לו מקום כראש ממשלה ? ההצעה שלו להעלות את שכר המינימום ל5000 נכונה? הוא יצליח לעשות את זה ? או שהוא פקה פקה כמו כולם .

    אם הבחירות היום , במי אתם בוחרים ?
     
  2. Kiko Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/03
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עמיר פרץ הוא סתם טמבל.
    הוא לא מבין בכלכלה או בביטחון. כל מה שהוא יודע זה לצעוק עם מגאפון.

    ההצעה להעלות את שכר המינימום תגרום לקריסה כלכלית של המדינה. אף אחד לא ירצה להשקיע פה אם יצטרך לקחת בחשבון הוצאות כל כך גדולות על העובדים. כמו כל סוציאליסט, כל מה שחשוב לו הוא שבאותו רגע ל"שכבות החלשות" יהיה טוב, בלי לחשוב על הטווח הרחוק.
    בתחום המדיני ביטחוני בכלל אין מה לדבר, עוד קופיף שרוצה להחזיר שטחים בלי הבחנה.

    אם הליצן הזה ייבחר לראשות הממשלה המדינה תחזור 10 צעדים אחורה.
     
  3. zizou Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/03
    הודעות:
    542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מהתומכים הגדולים בעמיר פרץ, אבל כמה מכם באמת יודעים את האידיאולוגיה הכלכלית שלו? לא כדאי לדבר בלי לדעת. הוא לא בולשביק מטורף שרוצה להנהיג בישראל קומוניזם כפי שלא נראה כמוהו מעולם. הוא בעד כלכלה תחרותית, קפיטליסטית במהותה, אבל כזו שיש לה גם שימת דגש על אנושיות, משהו שהכלכלה הנוכחית בישראל דואגת להפחית מיום ליום. התוכנית שלו להעלות את שכר המינימום ל4700 שקל היא תוכנית שהצליחה במדינות כמו אירלנד ואוסטרליה, שנקראת בשמה הפורמלי "תוכנית ויסקונסין". המטרה שלה היא לעודד אנשים לצאת לעבוד, בכך שמעלים את השכר המינימלי לכל עובד. כל זאת בהתאם לשוק הקיים, כלומר מבלי לעלות מחירים של מוצרים בסובסידיה כמו לחם וכו'. מרביתנו לא יודעים עד כמה עלייה של כמה עשרות אגורות למוצרים ויטאליים כמו לחם יכולה להשפיע על משפחה בישראל, ואני מאחל לכם גם לא לדעת. האלף שקל הנוספים האלה יכולים לקדם טיפה את המצב הכלכלי-חברתי בישראל. אני לא יודע עד כמה עמיר פרץ יכול להיות מנהיג דגול, ולקדם נושאים לא פחות חשובים, כמו בטחון, שלום וכו', אבל בהבנת האנשים שכן צריכים שיבינו אותם, הוא לא רע. הוא פופוליסט לא קטן, אבל הצעדים שהוא עשה בשנים האחרונות, הביאו לכדי צמצום קטן אבל קיים בחוליים הכלכלים של החברה.

     
  4. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    ליהודים הוא טוב, השאלה אם לעשירים הוא טוב. ולא.
     
  5. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה לי מנהיג אחד שלא היה טוב לעשירים יונתן , נו באמת, מי שעשיר ברמות שלכם יזיז בכלל אם יורידו לך כמה אלפים מהמשכורת? אנשים שחיים על משכורת מינמום זה הבדל בין שמיים וארץ. ונתניהו ימח שימו מספיק נתן לכם כספים ובעצם כל שר אוצר לפניו.
     
  6. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז לא ל5 אלף , אבל חייב לעלות את שער המינימום , זה בושה שצריך להתקיים מ3,200 בחודש כשהמחירים בישראל הם כמו באירופה .

    הקטע שהוא יחזיר את כל הקצבאות , אנשים יחזרו לחיות על גבי משלמי המיסים , ונגיד שבכלכלה הוא יהיה טוב, מה עם ההיבט המדיני?
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    תסלחו לי , אבל תוכנית וויסקונסין או תוכנית זאב רווח, אני לא רואה את פרץ כראש ממשלת ישראל, במקרה הטוב שיחליף את רפי גינת ככרוז של מכבי, יש עתיד!!!!
     
  8. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא נבחר רק כי הוא התמודד מול בן אדם שכנראה נכתב חוק טבע מיוחד בשבילו שהוא בחיים לא ינצח בשום דבר. הוא לא מבין בכלום וסיכוי לא קטן שאם הוא ייבחר הקומוניזם פיתאום יחזור לעולם משום מקום... הוא גם קופי מדויק של סטלין מבחינת מראה
    אבל אני מאמין שאנשים לא יהיו כ"כ טיפשים כדי לבחור בו...
     
  9. ozi Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/04
    הודעות:
    1,800
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם לא הספיקו כל הסיבות הברורות לא למה לא לבחור במפלגת השמאל, הנה לנו עוד אחת מרכזית- עמיר פרץ. עם כל הכבוד אליו, לא נראה לי שהוא משכיל מספיק בשביל להיות ראש ממשלה. ואני לא מדבר רק על הבושות שהוא עשה בנאום שלו באנגלית, אני מדבר על העובדה שהוא פרש את המדיניות הכלכלית המתוכננת (המאוד מאוד מטופשת) שלו, בלי לחשוב לרגע על ההשלכות שהיא תיצור או על השאלה האם היא בכלל ברת יישום.
    אם אריק שרון לא יפרק את הליכוד, אני לא רואה שום סיכוי שהמפלגה הימנית לא תקבל עוד קדנציה, ב"ה בראשותו של ביבי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/11/05
  10. d3fton3s Member

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    806
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא רואה מצב שהוא יכהן כרה"מ, לא נראה שהוא בנוי לזה.. לפני הבחירות הקודמות גם מצנע נבחר לעמוד בראש התנועה, ואחרי המפלה נעלמו עקבותיו וכיום הוא מתמודד על ראשות עיריית ירוחם אם אני לא טועה.. אבל המצע החברתי שלו לא כל כך גרוע, כי אני מאמין שהוא יעשה את מה שהוא אומר, כי כל התומכים שלו תומכים בו בשל עובדה זו. בנושא ביטחון, הייתי רוצה קודם לשמוע מי יהיה השר שהוא ימנה, ולפי זה נדע יותר.. אבל כמו שאמרתי, זה לא נראה ריאלי שהוא ידגדג את שרון יותר מדי.. אולי אם הוא יתחרה בביבי יש לו סיכוי טוב.
     
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    הודעה נכונה מאד של זיזו, לא צריך ישר להתלהם בלי להבין בכלל מיהו עמיר פרץ ומה הוא מציע. יש לו מספיק מגרעות גם ככה (כמו חיסול החשבונות שהנהיג בהסתדרות עם עובדי ההסתדרות שלא הצביעו עבורו ולא הרבה יודעים את זה). המצע החברתי שלו הוא הדבר האחרון שעליו אתם יכולים לצחוק, מדובר במדיניות הכי טובה למדינה הזאת שבינתיים מוצעת ועם כל הכבוד לשרון (בשתי הקדנציות שלו ראינו איך מצבם של תושבי המדינה "השתפר" כלכלית) או ביבי שהוא בכלל אימת מעמד הביניים ומטה אני לא רואה אף אחד שמציע מדיניות הגיונית יותר ממנו. כמו שפרץ אמר, נמאס כבר מכל הגנרלים, מהפלשתינים אני כבר לא מפחד אלא מהמדינה הדפוקה והמושחתת הזאת, מהאלימות, הגזענות, חוסר האכפתיות והשטחיות.

    גם אריק שרון לא ממש פרופסור לאנגלית, הייתי על הרצפה מרוב צחוק כששידרו את הביקור שלו בבית הלבן...

    זה אחד הדברים שהכי, אבל הכי מעצבנים אותי, בכלל בחברה שלנו וגם בעיתונות. תגיד, מה אתה מנסה להגיד בזה? מה אתה חושב שאתה מצחיק, בזה שאתה מריץ קטעים על איזה אחד, שתרם למדינה הזאת כל כך הרבה עוד כשאתה לא היית בתכנון? איך אנשים לא מתביישים לדבר ככה על כזאת דמות, כזה אדם גדול שהיה גיבור בצה"ל, בנה לנו פה כור אטומי שבלעדיו אני מפחד לדעת מה היה פה, שגייס תרומות לילדים מהנגב שלא היה להוריהם כסף לקייטנה, שמצא למפוני גוש קטיף מקומות לגור בהם אחרי שנזרקו לכלבים, ועוד הרבה דברים אחרים שלצערי אני לא זוכר כרגע? פשוט לא מובן לי מאיפה לאנשים החוצפה לדבר ככה על אנשים כמו שמעון פרס - "לוזר", "בחיים לא ינצח שום דבר" וכו'.
     
  12. Waters Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    1,961
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אישית לא אוהב את פרץ.
    הוא יודע לצעוק, אבל בשביל להיות ראש ממשלה צריך לדעת קצת יותר מזה.
    עוד עכשיו הוא כל הזמן היה נגד התנהלות משרד האוצר אבל עם הוא ייבחר, זה הרי ברור שכלום לא השתנה והוא לא יכול ולא מסוגל לשנות את המצב הכלכלי בישראל.
    בבחירות הקרובות - שרון ייבחר ואין סיבה שהוא לא ייבחר.
    סה"כ כמעט בכל התחומים הוא הצליח ליצור מגמת עלייה, אולי אפילו מגמה קטנה אבל זה גם טוב, כי רבים אחרים שהיו לפניו לא עשו הרבה...
     
  13. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התלבטות גדולה מבחינתי. מצד אחד מבחינה מדינית אני רוצה ללכת עם הדרך של שרון, אבל מצד שני הדרך הכלכלית שבה המדינה הולכת כרגע נראית לי גרועה ודרוש זעזוע (עוד אחד). לזה מצטרפת העובדה שלא מצביעים אריק או פרץ, אלא ליכוד או עבודה, ובאמת קשה יהיה לי להצביע למפלגה שבה 1)גורולובסקי, 2)בלומנטל, 3) יחיאל חזן, 4)עומרי שרון, 5)אריק שרון עם רזומה בחדרי החקירות כולל הרשעות בחלק מהמקרים. לזה מצטרפות רוחמה אברהם וגילה גמליאל, ענבל גבריאלי עם הדוד והקזינו, פנינה רוזנבלום שכנראה תיכנס לכנסת כי העיפו מעיפים אנשים בגלל תיקים במשטרה, וגם הבנלולו ההוא... זה מפלגת השלטון? זו בעיה עבורי...

    לגבי פרץ, אני באמת מעוניין לשמוע קודם מה המצע המדיני-בטחוני שלו כי זה יותר חשוב מכלכלה.
     
  14. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עמיר פרץ?ראש ממשלה?תראו לאן המדינה הזאת התדרדרה!
    פשוט לא יאומן!!
    ליצן שלא יודע לקרוא אנגלית!פשוט עילג,בור רוצה להיות האיש שינהיג את המדינה עם הכי הרבה בעיות בעולם!מה נסגר?!זה פשוט עצוב!פשוט עצוב!
    נניח שהוא יהיה ראש ממשלה,מה הוא יעשה בתגובה לטרור בלתי פוסק של הפלסטינאים???שביתה??!!
    שילך הביתה הליצן הזה!
    אריאל שרון,עד כמה שאני מאוכזב ממנו הוא היחיד שיכול באמת להיות ראש ממשלה...כל היתר זו בדיחה והבדיחה הגדולה ביותר היא עמיר פרץ!
     
  15. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא משנה מה,המדיניות שפרץ ינהיג תהיה טובה לעניים ולבני המעמד הבינוני,שלא כמו
    המדיניות של יושבי הליכוד וביבי נתניהו שרק גוזלת מחסרי הממון.

    לא נראה לי שפרץ יבחר לקדנציה הזאת,אולי לזאת שאחריה,אבל לפחות שיחזיק אופוזיציה חזקה.