בארה"ב, בעלות מצחיקה לעומת העלויות בארץ, וכדי להמיר אותו לרשיון ישראלי אני צריך לעשות כאן שתי בחינות מטומטמות....( אני לא מתכוון, ממילא אין פה כמעט לאן לטוס, וההגבלות והדרישות מטורפות בגלל חיל האוויר.) היה לי טסט קשה מאוד, והמדריך התקיל אותי בתקלה שמחייבת תירגול נחיתת חירום, אבל עשיתי את זה נהדר. אחלה לטוס על ססנה 172. קל לשליטה, ואמין מאוד. הצעד הבא: "הגדר מכשירים" , אבל כדי לעבור אליו צריך לצבור שעות טיסה.
מזל טוב בלי קשר, סתכלו על ההודעה שלי לירן כזה בלי להתרכז ממש, לי בהתחלה זה נראה כמו "רק תמוט(תמות עם שגיאת כתיב) בזהירות..." אותי זה שיעשע בהתחלה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
חס וחלילה, הספיקה לנו המכה שספגנו לא מזמן רב, שאלוהים ישמור http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
טייס בלי מטוס - כסף לקנות אין לי. אם הייתי מתגורר דרך קבע בארה"ב, הייתי נכנס שותף עם עוד כמה על מטוס, כך מקובל. ולגבי הטסט עצמו: המדריך ביים לי תקלה של קפיאת מאייד דלק ( קרבורטור ) (*) בהנמכה מהירה, אם לא הייתי מתרגל את זה מראש, המנוע עלול היה לדומם באוויר...ואז הייתי צריך לבצע נחיתת חירום....כלומר לבוא בגלישה בלי מנוע... ניסה לפנג'ל אותי ולא הצליח.... :aaagath: (*) במצבים מסויימים צריך להפעיל חימום למאייד, אחרת אדי הדלק יקפאו בתוך דפנותיו הקרות, והמנוע ייחנק מחוסר דלק. בארץ כבר קרו אסונות מיותרים בגלל שיכחה של הטייס של הפעלת דבר כה פשוט ( וחיוני! ) ניווט? בארה"ב מקובל לנווט בעזרת כבישים בין עירוניים, או באמצעי ניווט אלקטרוני ( לאו דווקא GPS ). בדגמים החדשים של הססנות ( 182 ומעלה ) ניתן להזמין לוח מכשירים ממוחשב לחלוטין מבוסס תצוגות LCD , כולל מחשבי ניווט ו"טייס אוטומטי" תלת מימדי משוכלל, ועוד כמה צעצועים נחמדים. אבל בקורס הטיס מלמדים את היסודות, ואת תירגולי החירום, כי תקלות תמיד עלולות לקרות.
ואני לת"א http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx מזל"ט! אני כל כך שנון לפעמים http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx
אם אני טס איתך אפשר עדין להשתמש בדיוטי פרי? יש בלו לייבל שאני חייב לךhttp://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx ארתור, גוד טו האב יו באק.