הכלבים נובחים והשיירה עוברת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏16/2/06.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    יצא לי להרהר בנושא הרבה לאחרונה, בעיקר לאור מצבה העגום של קבוצתי, שאמורה להיות אחת מאלה שנותנות פייט לכחולים. אחרי העונה שעברה, בה צ'לסי שלטה בליגה ללא עוררין בעוד שארסנל ויונייטד מגלות חולשה בלתי-מוסברת ובלתי-אופיינית, אני חושב שכולנו ציפינו לעונה קצת יותר מותחת בכדורגל האנגלי. לקחים הופקו, יונייטד התחזקה בעמדת השוער שהיתה בעייתית אצלה, ארנקים נפתחו גם באולד טראפורד וגם בהייבורי, ליברפול גם כן לא חוסכת במזומנים, אבל ללא הועיל. צ'לסי גם העונה בורחת לה לליגה בקילמוטרים, מה שגורם לי להיות מאוד פסימי בקשר לעתיד הכדורגל האנגלי בשנים הקרובות, שהרי לכולם ברור שעוד כמה עונות של חוסר מתח בצמרת ואבדנו. האם לדעתכם הפערים של 3 הגדולות האחרות מצ'לסי סגירים? אם כן מה צריך להיעשות בהן כדי לצמצם אותם?

    אני אישית חושש שגם בעונות הבאות נראה אותנו מסכמים עונה (לפחות מבחינת הצמרת) כבר אחרי 20 מחזורים, בעיקר לאור העוצמה של צ'לסי בשוק ההעברות שלא נראה שתאבד להם...
     
  2. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה היה הרי ברור שכסף בכמויות כאלה יהרוס את התחרות בליגה האנגלית,ואברמוביץ' הוא איש עסקים מצויין,הוא הביא את המנהל הכי טוב לצ'לסי,וקניון הביא את המאמן הכי טוב לצ'לסי וכו'..
    כשיש לך תנאים אידיאליים להצליח,וכמות כסף בלתי מוגבלת לרכש,תוצאות כמו של צ'לסי הן לא דבר מפתיע.בקשר לארסנל,שאננות של וונגר שמנסה לבנות איאקס שכזאת צעירים מכל העולם,
    התוכנית שלו לא ממש עובדת ואני מניח שבקיץ הקרוב הוא ישנה טקטיקה לגבי מדיניות הרכש.
    ליברפול ויונייטד היו נלחמות על התואר בעונות נטולות אוליגרכים,הפעם זה שונה.
     
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    קודם כל איתי, ברכותיי על הכינוי החדש וההתנתקות החד צדדית מהבוק השוויצרי.
    לשאלתך, אני דווקא לא פסימי כמוך וחושב שהפערים בהחלט סגירים. למשל, אם מנצ'סטר יונייטד תביא את מיכאל באלאק, כבר נראה התקדמות גדולה במאבק על התואר. גם אצל ליברפול, קצת חיזוק (לא לטיני לשם שינוי, ראפה) היא תוכל להצטרף לתחרות. אצל ארסנל, המצב יותר מסובך כי לפני שמדברים על חיזוק, צריך להשאיר את תיירי הנרי וגם זה לא בטוח. לגבי צ'לסי, הם לא יוכלו להתחזק בלי סוף, וכמו שמוריניו לא עשה הרבה שינויים בקיץ האחרון, הוא גם לא יעשה בקיץ הבא. בעייה אחרת היא הפערים בין הגדולות לשאר הליגה, אבל זה כבר לא המקום לדון בכך.
     
  4. מכבי מגדל העמק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/06
    הודעות:
    172
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא זה טעות.
    ארסנל, טוטנהאם, בלקבורן, ווסטהאם, וויגאן, בולטון.
    כול אלה נלחמות על מקום בליגת האלופות.
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אבל יש פערים משלושת הראשונות.
     
  6. ARSI Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/05
    הודעות:
    3,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כסף ומאמן גדול עושים את צ'לסי מעל הליגה. היחידה שאולי יכולה להרשות לעצה הוצאות ברמה דומה היא היונייטד. בקיץ הם עשו רכש בינוני. רק אם הם יעשו מהפכה בקישור ובהגנה לקראת העונה הבאה הם יהוו מתחרה לצ'לסי.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    החתמנו לפני כמה שבועות שני שחקני הגנה... לא מספיק טוב?

    אבל גם עוד קשר או שניים לא בהכרח יהפכו אותנו לקבוצה שיכולה להתגבר על צ'לסי. הכוח של צ'לסי הוא לא ב-11, הוא בסגל, וביכולת שלה למלא אותו בשחקנים איכותיים ולהחזיק כלכלית סגל כזה.

    אחרי שצ'לסי שמטה כמה וכמה נקודות בשבועות האחרונים, פתאום המצב נראה אופטימי יותר, אבל אם המצב בטבלה היה צמוד יותר לא בטוח שזה היה קורה.
     
  8. brawon Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/06
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראו, אברמובי'ץ איש חכם, עשה הכול, בנה תשתית, בנה צוות ענק וטוב. דוגמא, שילם 9 מילון, על ארנסן מטונהאם המגלה כשרנות. על כל דבר קטן השקיע הרבה. והתפתח ככה .ארסנל ומנצסטר לא יכולת לבוא בטענות אליו, בכלום. זה זכותו הלגיטימית לדעתי.
    בקשר לתחרתיות, אני לא רואה מצב שזה ישתנה, אלא אם כן יבוא משקיע לארסנל או ליונייטד או לליברפול .כל עוד אברמוביץ בצ'לסי, זה לא יגמר.
    האמת, זה די מזכיר לי את המצב לפני כמה שנים. שלפני כל עונה רבו מי תסים שלישית אחרי ארסנל יונייטד, אותו דבר כיום רק שלצלסי אין תחרות.
     
  9. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר לקחת את האליפות מצ'לסי, חד משמעית. צ'לסי קבוצה מצויינת אבל יגיע היום ששחקנים כל כך טובים לא יסכימו לשבת על הספסל. חוץ מזה, צ'לסי, במשך שתי העונות האחרונות, לא סבלה מפציעה רצינית של שחקן מפתח. צריך לראות איך הקבוצה תוכל להתמודד עם חיסרון של לאמפרד, טרי או מקללה.
    המועמדת הבכירה שיכולה לקחת את האליפות מצ'לסי היא ליברפול, ההרכב הראשון שלה יכול להשתוות לרמה של צ'לסי עם רכש נכון. ביום נתון אי אפשר לדעת מי תנצח, צ'לסי או ליברפול. אם הישועה תבוא מאיפושהו - זה מליברפול.
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    דאף, רובן, אסיין, פאולו פריירה, ווין ברידג', הרנן קרספו, דידי דרוגבה וגם מקללה - כולם ללא יוצא מן הכלל כבר היו פצועים לתקופות ארוכות (חודש+), צ'לסי לא בדיוק נפגעה...
    לחכות לפציעה משני שחקנים (ג'וני ופראנקי) שלא הפסידו שלושה משחקים במשותף בארבע העונות האחרונות, נראה לי, טיפלה יומרני. עדיף לחכות שאיזה ברק יפגע בצאר, הסיכויים די שווים...


    בקשר לליברפול - עם כל הכבוד, להשוות בין ההרכב הראשון שלהם לזה של צ'לסי זו פשוט בדיחה. ברגע שעברת את ההשוואה בין למפארד וג'רארד שאיך שהוא יכולה להוציא את ליברפול בצורה סבירה, אין אף עמדה אחרת על המגרש בה לליברפול יש יתרון כלשהו על צ'לסי. ברוב המקרים גם מדובר בהשוואות מגוכחות סטייל דידי =/= קראוץ'.


    הליגה תראה הרבה יותר טוב ברגע שקבוצות יתחילו להפעיל על צ'לסי לחץ. כשקבוצה מובילה את הליגה אחרי חודשיים ב-12 הפרש זה אומר שהיריבות שלה לצמרת מפשלות הרבה יותר משזה אומר משהו על הקבוצה המובילה.
     
  11. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להפך, בדיוק בגלל העובדה שהם לא החמיצו כמעט משחקים אי אפשר לדעת איך הקבוצה תתפקד בלעדיהם. צ'לסי לא תתפרק אבל מן הסתם היא תיפגע, השאלה היא כמה.
    מבחינת הקישור אני בהחלט יכול להשוות. ג'רארד ולאמפרד שווים כמו שאמרת, אסיין ואלונסו זאת השוואה קצת קשה, התפקוד שלהם שונה, אבל בהחלט אפשר להשוות ביניהם. בקשר לסיסוקו, בשנים הקרובות אני מאמין שהוא יגיע לרמה של מקאללה (ביחד עם הירידה הצפויה בכושר של מקאללה, שכבר לא ילד, זה אמור להשתוות).
    בהגנה יש לליברפול את קאראגר, שבהחט לא נופל מקרבליו (ואולי אפילו מטרי). נכון ששאר העמדות דורשות שיפור אבל ביום נתון ועם עבודה נכונה של המאמן הפערים יכולים להצטמצם. עם כושר טוב של ליברפול וכמה שחקני חיזוק היא בהחלט יכולה להיות יריבה ראויה.
     
  12. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקושי הגדול ביותר של צ'לסי בעונה הבאה(בהנחה שהיא תזכה באליפות העונה)יהיה הרעב,הרצון והכח הפיזי ומנטלי להמשיך ולהיות הטוב ביותר,שוב בהנחה שהסגל ישאר כמעט ללא שינויים,
    כאן תהיה חייבת לבוא עבודה של מוריניו,
    לא קל להשאיר קבוצה באותו קו של רמה,מחויבות ורצון לאחר שאותה הקבוצה,אותו הסגל למעט שינוי קטן השיגה את היעד שנקרא אליפות במשך שנתיים רצופות.
    לא הרבה קבוצות בעבר זכו ב 2 אליפויות רצופות ועוד פחות ב 3.

    צ'לסי העלתה את הרף את כספית והן מקצועית,רק טבעי שקבוצות שירצו להתמודד מולה יעשו גם הן שינויים בדרך לרף הזה במיוחד מבחינת הסגל,
    גם ליברפול וגם יונייטד התחזקו לפני כמה שבועות בעוד שחקנים,זה יימשך גם בקיץ,

    אגב הסיפור הוא נכון לגבי כל הליגות באירופה(למעט ספרד ששם יותר צמוד עד שברצלונה תחליט אחרת),באיטליה אין תחרות,בגרמניה ממש אין,גם בצרפת,
    לא תמיד זה היה כך,זה גל מסויים שחולף מעל אירופה,גם הגל הזה כמו כל גל בסופו של דבר יתנפץ והסיפור האליפות בליגות השונות יחזור להיות צמוד יותר כמו בעבר.
     
  13. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם תבדקו לעומק, תגלו שבכל שנות קיום הפרמיירשיפ הייתה בדיוק הכרעה אחת במחזור הסיום, ב-94/95 בין בלקבורן ליונייטד.
    אני לא רואה את ההבדל בין העונה לעונות קודמות. גם אני מת שנראה כבר איזה פוטו פיניש, ההבדל היחיד בין העונה לבין עונות קודמות לדעתי הוא שפשוט הפעם קוראים לאלופה צ'לסי ולא מנצ'סטר יונייטד או ארסנל.
     
  14. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    זה נכון, אבל היו לא מעט שנים שהאליפות הורעה רק מחזור-שניים לסיום.
     
  15. brawon Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/06
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם היית קורא את ההודעה שלי ,היה לפני 4-5 שנים ,2 קבוצות ארסנל יוניטד שרק הם שלטו, וכולם היו מתחתיהם בהפרש ענק.