ויין רוני - הנאחס מכה שנית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏30/4/06.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    המזל הרע ממשיך לרדוף את הנבחרת האנגלית. והפעם קשה לחשוב על שחקן שהיה יותר חשוב לשמור עליו בריא מאשר ויין רוני, הילד הגאון עליו בונים באנגליה הרים וגבעות. במונדיאל 2002 חסר לנבחרת במרכז המגרש סטיבן ג'רארד, וחסרונו הורגש מאוד, בעיקר מול נבחרת דומיננטית כמו ברזיל. גם דייויד בקהאם הגיע למונדיאל ההוא אחרי שבר דומה לזה ממנו סובל רוני, בכף רגלו, אותו גרם לו אלדו דושר. בקס אומנם שיחק באותו מונדיאל, אך היה חלוד ורחוק מכושרו האמיתי.

    אז עכשיו, כשידוע שחזרזיר הפלא ייעדר בערך כ-6 שבועות ויחמיץ את משחקי ההכנה של הנבחרת וכנראה גם את משחקי שלב הבתים, האם בכלל כדאי לסוון גוראן אריקסון לזמן אותו? מצד אחד הוא יוכל לעזור לנבחרת בשלבים מאוחרים יותר (אם היא בכלל תגיע אליהם בלעדיו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx ), אך מצד שני סביר להניח שגם אם הוא ישחק זה לא יהיה ביכולתו המקסימלית. מה הייתם עושים במקום השבדי החרמן?
     
  2. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקי שלב הבתים מתחילים בדיוק בעוד שישה שבועות, ככה שיש תקווה שהוא בכל זאת ישותף גם במהלך המשחקים האלה.

    חוץ מזה, עם כל הכבוד, אנגליה צריכה לסיים ראשונה גם בלי רוני. אבל הזימון שלו זה לא שאלה בכלל, את מי לזמן אם לא אותו? אמיל הסקי?
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    לא רק שרוני פצוע, גם החזרה של אואן מהפציעה שלו לא היתה הכי מוצלחת והוא התלונן על כאבים.

    ככל שאני חושב על זה, זה נראה יותר ויותר ברור. אריקסון הרי צריך לזמן את הסגל עד ה-15 במאי. אם עד אז אין אבחנה יותר טובה לגבי רוני מאשר חזרה לאימונים בסביבות משחק הפתיחה של הנבחרת, הוא צריך לוותר עליו וזהו זה.

    ברור שאנגליה עם רוני עדיפה על אנגליה בלעדיו. ברור שיש לאנגליה עוד חלוצים אבל אין עוד חלוץ שמשלב את סגנון המשחק (השחקן החופשי) וברמה שלו. אבל אם זה כל כך גבולי - ועם כל הכבוד, זה שהוא צפוי לחזור להתאמן בסביבות ה-10 ביוני לא אומר שהוא במצב פיזי שיאפשר לו לשחק כבר במשחק שאחרי, שלא לדבר על החדות שלו - יהיה יותר בריא לנבחרת לדעת מראש שהיא לא יכולה לבנות עליו וזהו. להסתגל למשהו אחר וללכת איתו ולא להמשיך לצפות למשיח.

    אתה לא יכול בטורניר כזה קצר לקחת בסגל של 23 שחקנים, שחקן (ולא משנה מי) שלא ברור לך לחלוטין שיוכל לשחק בשלב הבתים, שבסיומו אתה עוד עלול למצוא את עצמך בחוץ. והרי כל מה שצריך זו דחייה של שבוע בהחלמה של רוני כדי שהוא ייפסל לחלוטין מהשלב הראשון, לא שכרגע בטוח שהוא יוכל להיות שם.

    אלא אם פיפ"א תשנה את תאריך זימון הסגלים (ומי יודע, אם בלאטר שם לב שאחד ממטילי ביצי הזהב שלו בספק לטורניר זה עוד יכול לקרות), אני לא רואה איך אריקסון יכול לקחת סיכון שכזה. זה גם לחץ אדיר על השחקן.
     
  4. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא חושב שזה חמור כפי שאתה מציג את זה אמיר.

    העובדות היבשות פשוטות מאוד - לאנגליה אין שחקן בעמדה של רוני שבכלל מתקרב לרמתו, מתוך 4-5 חלוצים אני לא חושב שצריך לשנות את ההתלבטות האם לזמן אותו.
    גם אם זה לא היה מונדיאל, עוד 6 שבועות הוא היה חוזר להתאמן ומן הסתם תוך שבוע גם לשחק. במקרה של אנגליה זה ייצא באמצע משחקי הבתים. לא אופטימלי אבל פחות נורא משהיה נדמה.

    הנאחס הזה כל כך כואב. למה זה חייב לקרות כל פעם מחדש?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/06
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    העובדות יבשות. אם אריקסון מזמן את רוני ב-15 במאי הוא סוגר מקום בסגל לשחק שלפי ההודעה הלאקונית שיונייטד העבירה, לא אמור להיות כשיר להתאמן בכלל לפני פתיחת הטורניר. זה לא מסובך. עם כל הכאב והסיבוך שבדבר, מאמן צריך במצב הזה לומר 'חבל' ולתכנן את המונדיאל בלעדיו.

    אתה פשוט לא יכול לקחת לטורניר קצר כזה שחקן לא כשיר ולא משנה כמה טוב או חשוב הוא (וכמו שהוזכר במקום אחר, ראינו מה קרה עם זידאן וצרפת ב-2002). אם בעוד שבועיים ההערכה עדיין תהיה שרוני לא יהיה כשיר לחלוטין לפני הטורניר, הוא חייב להיות בחוץ לטובתו ולטובת הנבחרת.
     
  6. Arsenal fan Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    1,868
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה אסון לנבחרת האנגלית. גם אם רוני יחזור בזמן, הוא יחזור לא בכושר משחק, ולא בכושר טוב.

    כמה חבל שרובי קין ובלאמי לא אנגלים. אני לא רוצה לראות את דארן בנט בנבחרת. מקומו של קראוץ מובטח. ואם כבר חלוץ נוסף, אז אשטון.

    כף הרגל קריטי אצל האנגלים ככול הנראה. נוויל, בקהאם, קינג, קול, אואן, וכו'..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/06
  7. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה 15.5, זה תאריך משוער מהתקשורת או שזה תאריך רשמי של פיפ"א? זה ממש מוקדם, בדרך כלל הסגלים הסופיים מתפרסמים כשבועיים לפני ואפילו אז יש שינויים של הרגע האחרון כמו במקרי קין וגאסקוין
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    זה התאריך הרשמי של פיפ"א. אני לא יודע מה היה התאריך הסופי במונדיאל הקודם, אבל קין עזב את אירלנד לאחריו והאירים נאלצו להסתפק ב-22 שחקנים בסגל.

    עם זאת, מצאתי עכשיו באיזשהו מקום שכתוב שפיפ"א לא פסלה את האפשרות שניתן יהיה להחליף שחקנים פצועים במשך תקופה מסוימת גם לאחר מכן.
     
  9. Legolas Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/05
    הודעות:
    1,433
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אריקסון צריך לזמן את רוני ובשלב הבתים עדין לא לתת לו לשחק כל משחק אלא להכניס אותו לאט לאט. את שלב הבתים אנגליה צריכה לעבור בלי יותר מידי בעיות,דפו יכול להיות מציון בשלב הזה ושנגיע לשלבים היותר מאוחרים נקווה שרוני כבר יהיה כשיר ויחזור לכושר משחק ולעצמו.
    אמיר, אתה יודע טוב מאוד שרוני הוא שחקן המפתח שלנו במונידאל,הוא השחקן שאמור לעשות את ההבדל בין להגיע לגמר ולבין לזכות בו.
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אז לנבחרת האנגלית יש בעיה חמורה ואולי היא לא גדולה כמו שהיא חושבת אם התלות שלה בילד בן 20 כל כך גדולה. גביע העולם זה לא מקום שבו אתה מחזיר שחקן לכושר אחרי פציעה של שישה שבועות, כניסה כמחליף במשחקים וכו'. צריך לעצור לרגע את הנשימה, ולהגיע בשקט למסקנה שאם הוא לא יהיה כשיר לחלוטין לפתיחת הטורניר, הוא לא צריך להיות בסגל.
     
  11. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לצערי אני מסכים עם אמיר (לצערי בגלל שחבל לי שלא נראה את רוני במונדיאל), אבל אי אפשר לתת לשחקן שרק חזר מפציעה ישר לשחק בנבחרת, במיוחד לא במונדיאל. השאלה היא האם רוני יחזור מוקדם מהצפוי, ואז יהיה לו זמן להתאמן קצת ולחזור לכושר סביר לפני המונדיאל, או שהוא בוודאות יחמיץ את הפתיחה ורק בשלבים המאוחרים יחזור. צריך לזכור שגם בקהאם נפצע לפני המונדיאל הקודם ואריקסון הכליל אותו בכוח בסגל, ובעזרת טיפולים אינטנסיביים וקצת מזל הוא הצליח לחזור בזמן. הכול עניין של חומרת הפציעה, וכלל שמועד ההכרזה על הסגל יתקרב נדע יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/06
  12. W.Rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/06
    הודעות:
    4,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אריקסון צריך להכליל את רוני בסגל למונדיאל. נכון שהוא לא יוכל לשחק במשחקים הראשונים, אבל אני בטוח שגם עם מעט אימונים, הוא יוכל לתת את התרומה שלו במשחקים הכ"כ חשובים. אם השיקול של אריקסון הוא האם לזמן את בנט כשהוא כשיר או רוני שיחזור לכושר עם הזמן, עדיף שיזמן את וויין. אני מאמין שזו תהיה גם ההחלטה שלו, והאוהדים האנגלים יזכו לראות את החלוץ הצעיר מככב במדי הנבחרת.
     
  13. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא שממש איכפת לי מהנבחרת,אבל חבל לי על רוני,שחקן כזה צריך להיות במונדיאל לא משנה מה.
     
  14. פלג Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/05
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    5
    ברור, יש לו המון מה לתרום לנבחרת והוא החל את התרומה כבר ביורו 2004 והוא אף אחד משחקני המפתח. אני כאוהד אנגליה לא חושב שיש שחקנים כל כך יצירתיים בנבחרת שעשו העונה עונה גדולה כמו רוני, הוא חייב לשחק במונדיאל ואני מתפלל עבורו שהפציעה תיגמר במהרה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/06
  15. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אנגליה הייתה מדינה מרובת חלוצים אז אפשר היה עוד להתווכח, אבל אם לא לזמן את רוני, מה תהיה האלטרנטיבה? בין כה וכה החלוץ שיחליף אותו יגיע על תקן חלוץ רביעי\חמישי ולא יראה דשא.