אין כל שבוע

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י אלסנדרו דל פיירו, ‏5/5/06.

  1. אלסנדרו דל פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/04
    הודעות:
    1,340
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אתמול הייתי במסיבה בת''א (כרגע לא אזכיר את המועדון) ומה שראיתי שם אתמול כנראה שזה הפעם האחרונה שאני חברים שלי וידיות שלי דורכים שם.
    אתמול רקדו לידי וליד חברים וידידות שלי חבורה של בנים שעשו מעגל ובתוך המעגל הייתה נערה שנמרחה על כל אחד ואחד מהם הסתכלתי עליה ואני רואה אותה מסתכלת עליי ופתאום מנשקת אחד מהבנים האלו והוא נוגע בה במקומות אנטימיים ובקלי קלות..
    בערך בשעה 3 הכל יצא מכלל שליטה יצאתי לבחוץ עם חבר לדפוק עוד כמה שוטים בחוץ וראיתי את החבורה הזו איתה בחוץ מחרמנים לה את הצורה ופתאום מחליטים לחצות את הכביש ולז**ן אותה שם.. והיא התחילה להתפרפר ולדמוע ונכנסה ללחץ.. היו שם כמה בחורות אני חייב לציין בגילאי 27-30 ככה שחסמו את הנערים הללו ועוד מלא אנשים שהגיעו וניסו להתערב ואמרו להם לא לקחת אותה לשם מקום ולבינתיים הנערה ממשיכה להתפרפר אני הגעתי לעזור ולהפריד קיבלתי צעקות מאחד מהם לא שאני סופר אותם אבל הבנות הזמינו משטרה אז אמרתי לא צריך להתחיל לריב איתם עכשיו ממש לא היה בא לי להגיע ולישון באבו כביר אתמול חחחח
    ואחד הנערים אמר לבנות שהיא אחותו וכששאל את הנערה המסטולה שנכון שהיא מזהה אותו (פה כשהו שאל אותה היא כולה הייתה כבר בסטלה אימים ופחדי שהיא תמות כולה גם הייתה ערומה ראו לה את כל החלק העליון התביישתי בשמה היא נפלה והבנאדם שהחזיק אותה הרים לה את החולצה) היא אמרה לא שהיא לא מזהה אותה והוא לא אחיה והמשיכה לבכות...
    (בסופו של דבר הבנתי וגם חשבתי ככה בהתחלה כנראה שהבנים האלו שמו לה אקסטזי בכוס שתיה והמוח שלה התהפך והם חשבו שהינה יש להם ז*ון)
    לבסוף הגיעה אמבולס והנערים לא נתנו לו לקחת את הנערה כי אחד מהם טען שהיא אחותו ...
    (אין מצב כי היא לבנבנה ופרחה והוא שכנזי עם משקפיים ורואים שהם לא מאותו זרע) (וגם הבנתי מגבר שהיה שם שאמר לי שהיא עצמה חולה על זה והיא פרחת עולם והוא עצמו עבדת בתחנת משטרה ופתח לה תיק על הטרדה..) לאחר כמה דקות היה דחיפות בניינו לבין הנערים כי רצינו שהאמבולנס יקח אותה שלא יחמיר המצב שלה שינקו לה את הכיבה לבסוף הגיעה משטרה והכנו לצד השני ליד המועדון
    איתה לא יודע מה נסגר כי מרוב הגועל והמכות קיבלתי כאבי ראש וחתכתי הביתה

    מצד אחד וואלה הבנתי שהיא פרחת עולם ודי מגיעה לה מה שרצו לעשות לה כי בחורה שיש לה כבוד לא הייתה מגיעה למצב כזה,וכנראה שלה אין ומגיעה לה מה שקרה לה.
    ומצד שני וואלה עד כמה בנים יכולים ליהיות זוועתיים במעשים שלהם ראבק לכו לזונות או נערות ליווי אם בא לכם לזיין. אל תהרסו את הכבוד של הבנות.(לא שאני לא שכבתי עם בנות אבל לא הייתי צריך להגיע למצב שאני יסמם אותה בשביל לשכב איתה הכל היה בהסכמה)

    אחרי מה שראיתי אתמול אני חושב שאין פשוט צריך לבוא עם עוזי ולחורר את אותם נוער שמחפש זי*נים במועדונים ומוכן לעשות הכל ראבקקקק לכו לזונות לנערות ליווי!!!!
    וזה לא מקרה אחד שראיתי אונס במועדונים.
    המועדון הזה מחוק מבחינתתי לזה אני יותר לא יילך אם זה מה שהולך שם (אני כבר חודש וחצי בימי חמישי מגיעה למועדון הזה עם חברים ופעם ראשונה שקורה דבר כזה שם.)
    זה רק מחזק את דעתי שבנות מחפשות את זה שהם מגיעות למסיבות עם הלבוש והכל ביחד..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/5/06
  2. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צריך לחורר את כל העארסים.
     
  3. RMCF Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/04
    הודעות:
    1,002
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין מה לעשות, זה חרא של עולם, ויש הרבה גברים חראות שיקפצו על כל הזדמנות לנצל חולשה של בחורה. אשמתן של האדיוטיות שמחליטות להשתכר ולהביא את עצמן למצב הזה, ועוד כשאין מישהו שמלווה אותן ושומר עליהן.
     
  4. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אח שילו, שכנזי עם משקפים ולא פתחתם לו תתחת?
     
  5. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו תרבות המועדונים בארץ. חרא שמחפש חרא. רוב מי שמגיע לשם מחפש מראש להשתכר או להתמסטל והתוצאות לא מאחרות לבוא. הפורקן הזה של כל מיני תת-בני-אדם כבר ממזמן הבריח אותי משם, יש אלטרנטיבות טובות יותר ללשלם 80 שקל בשביל לשמוע מוזיקה מדיסק ולפחד...
     
  6. Legolas Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/05
    הודעות:
    1,433
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאז שמישהו רצה לדקור אותי במועדון על זה שהוא חשב שזרקתי עליו בקבוק מים ואחר כך ראיתי תילד מכה ילד אחר עם קרש בראש,אני לא מתקרב יותר לשם ומוצא לעצמי בילוים אחרים ובנות יש בשפע במקמות אחרים לא צריך לחטוף דקירה בשביל בת שהכרת במועדון.
     
  7. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה היא שזה לא רק במועדונים,תקראו את המוסף לשבת של ידיעות אחרונות ותקראו שם על אונס שנמשך במשך שבועות ע'י חיילים בבסיס חיל האוויר בדרום,אונס(אומנם לא בכוח)של ילדה(שמן הסתם מבולבלת נפשית)בת 13!!!

    זה הכל מתחיל מהחינוך בבית!
     
  8. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל נפתח בזה שלבוש לא מעיד. גם אני לובשת חצאיות וגופיות, זה אומר שאני משדרת תסממו אותי ותאנסו אותי ?
    ובקשר למה שאמרת, מה אתה מצפה מבחורה מסוממת ? יש סיבה שהיא התנהגה כמו ''פרחה''.
    על איזה כבוד עצמי אתה מדבר, כשלבחורה שמו סמים והיא לא יכולה לשלוט בעצמה.
    לצערי אני נתקלתי בהרבה מקרים כאלה, אני למשל כמה שזה ישמע חנני, לא הולכת אפילו לשירותים במועדון לבד. גם בגרמניה ראיתי כמה מקרים כאלה, זה לא יחודי לארץ.
    מה שגם דוחה בעניי זה מגמת הערסים, כל מיני ילדונים קטנים בני 17-18 שחושבים שעם יש לך אולר אתה גבר, מנפנפים בזה ומתחילים ריבים מטופשים. כל יציאה שלי אני רואה ערמות של ילדים הולכים מכות.
    ידי שלי שהוא גבר נשוי פלוס שני ילדים ניסה להפריד יום אחד איזה ריב, שבו שני ילדים הכניסו מכות רצח לילד חמוד וקטן מהם, כשהתקהלות של אנשים מריעה להם. הידיד שלי שי נדקר בשלושה מקומות והיה במצב אנוש.
    ויש פתרון לזה, אבטחה כבדה יותר.

    וסטרטפורד הסיפור שאתה הבאת שונה במקצת. הילדה בת ה13שהיא במקרה הבת של מפקד הבסיס, הודתה שהיא קיימה עם 35 גברים מהבסיס יחסי מין בהסכמה מלאה, לא שזה אומר שזה בסדר שהסוטים האלה זיינו ילדה בת 13, אבל אונס לא היה.
     
  9. idans Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/04
    הודעות:
    1,481
    לייקים שהתקבלו:
    27
    באמת נהיה מפחיד במועדונים.
    אי אפשר להתחיל עם בחורות..ישר באים עליך ערסים שחושבים שהם איזה גברים.

    בסוכות שלושה חברים שלי מהשכבה נדקרו במועדון הקמפוס בירושלים.

    זה הכל מהבית לדעתי..זה רק החינוך של ההורים.
     
  10. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נהיה מפחיד במועדונים , אנשים באים לשם רק בשביל המכות ובשביל להוציא את הסכין - אם כבר אז הולכים למועדון שיש בו סלקציה טובה .

    אבל עדיין בלי קשר לסלקציה לא סלקציה , מה שקורה במועדונים היום מזמן עבר את הגבול
     
  11. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואני תמיד חשבתי שזה רק אצל הרוסים.
     
  12. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סלקציה?
    מאז השואה לא הייתה סלקציה טובה.. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
  13. Legolas Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/05
    הודעות:
    1,433
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא יש במעודנים מסיומים סלקציה,זכור לי תכתבה בערוץ 22 בחדשות על האלימות במעדונים והראו כמה דפיקות יש ואם לא מכניסים בסלקציה סביר להניח שהסלקטור אחר כך חוטף מכות רצח.
     
  14. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נושא באמת מעצבן.

    נתחיל בזה שאני שונא מועדונים בארץ, מוזיקה עלובה, כל ה-DJים שמים אותו ובמועדונים שפעם היו שמים בהם מוזיקה נורמלית (התיאטרון למשל) או שהגבילו את הגילאים או שהורידו את הרמה כדי למשוך יותר אנשים.
    ראוי לציין שלא הייתי עדיין במועדונים בחו"ל כך שאני אחסוך השוואות פלצניות, למרות ששמעתי על איך האמריקאים עושים את זה מחבר שהיה בקנקון.

    למרות הכל, יוצא לי לפקוד מועדונים, לרוב ה"לכת" או "החממה" שהם מועדונים שמיועדים לגיל שלי לפחות אחת לחודש, בעיקר בגלל שכל החברים שלי הולכים לשם ואני לא רוצה ביום שישי בלילה להישאר בבית.

    דווקא במועדונים הללו יש סלקציה, אבל היא כל כך חסרת אבחנה וטיפשית. לכל בעל עור כהה משזוף קשה מאוד להיכנס שם - לי זו לא בעיה, אני אשכנזי מלא וגם יש לי פרצוף של ילד טוב, אבל מבחינת אנשים בעלי עור ככה יותר המשמעות של להיכנס למועדון היא או להכיר את האנשים הנכונים, או להישאר בחוץ.
    לא רק שזו פרשנות גזענית, היא מטומטמת לחלוטין, וכל כך לא פוגעת. חבר שלי סולק משם פעם אחת כי לא נתנו לחבר שלו להיכנס אחרי שהוא כבר היה בתוך המועדון. פשוט גועל נפש.
    מה שכן, יש בדיקות קפדניות מחוץ למועדון, כולל מעבר דרך גלאי מתכות. מעצבן מאוד ולא נעים, אבל יכול למנוע אסון.

    ממועדונים מסויימים אני מתרחק כמו מאש. יש כיום מועדונים שאני לא מאמין שפעם הלכתי אליהם, מועדונים ששומעים שהיו בהם מקרי אלימות ממש קשים - בסופו של דבר כשערסים "מתלבשים" על מועדון ומחליטים שזה המקום בשבילם הוא פשוט נהרס - ראו מקרה "האומן 17" בת"א או ה"ווקס".

    עוד בעיה היא הווליומים בחלק מהמועדונים. תאמינו לי - אין לי בעיה עם מוזיקה בעוצמה גבוהה, אבל יצא לי פעם אחת לעמוד בדאנס באר "זואי ג'יימסון" בת"א ופשוט דרשתי מהאנשים שהייתי לידם לזוז איתי כי הרגשתי שהאוזניים שלי עוד רגע מתפוצצות. ברור לי שבמקום כזה צריכים לשים מוזיקה חזקה, אבל רבאק - למה לסכן את הבריאות???

    אה, וצריך להיות ניאנדטרל מטומטם כדי לומר שבחורה שבאה בלבוש חשוף רוצה זיון. היא רוצה למשוך את העין כן, היא רוצה להרשים כן, אבל זה לא מחייב שהיא באה למקום רק בשביל זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/06
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    לידיעתכם לפני כשנה הממשלה שלנו הוציאה חוק שאוסר על סלקציה.