טקס ניסים כהן 2006 - יוצא לדרך

הנושא בפורום 'Asoccer Classics' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏19/7/06.

  1. יוגב אסולין Guest

    טקס פרסי הפורום ע"ש ניסים כהן

    סוף עונת 2006 הגיעה, ואיתה, שוב, כצפוי, טקס פרסי הפורום ע"ש ניסים כהן.

    טקס פרסי הפורום מהווה מסורת קבועה בפורום וזו השנה החמישית ברציפות שהוא נערך (!!!), עם ציפיה למסורת שתהפוך להיות מסורת רבת שנים. ניסים כהן, הפך עם הזמן לחביב הפורום, ובתוך מחווה והוכרת כבוד, טקס פרסי הפורום קרוי על שמו של אמן הכדורגל האגדי.


    בניגוד לשנים קודמות, השנה יוענקו אך ורק פרסי הפורום והפרסים השונים לאנשי המקצוע ינתנו בפורומים המתאימים (או שלא ).


    אופן ההצבעה:

    - אופן ההצבעה פשוט - כל חבר הרשום פורום רשאי להצביע פעם אחת בלבד בטקס לכל קטגוריה, ואינו רשאי להצביע לעצמו בשום קטגוריה. חברים בעלי פחות מ25 הודעות אינם רשאים להצביע בטקס כדי למנוע אפשרות של רמאויות, שחיתויות, או סתם משתמשים שלא בדיוק מכירים את הפורום.
    - ההצבעה היא חופשית, ללא הגבלת מועמדים (מלבד המצביע עצמו), מי שתחפצו, ידכם יכולה לבחור בו. ניתן (ואף רצוי) להוסיף נימוק קטן, או סיבה שבגללה בחרתם בכותב זה או אחר, איך שאתם רוצים. ההחלטה שלכם.
    - מי שמתבייש מאיזשהי סיבה בהצבעות שלו, יכול להצביע באופן חשאי, על ידי הודעה פרטית, שתישלח לאחד המנהלים , בו הוא יכתוב את ההצבעות שלו.
    - יש לנסח את ההצבעות בצורה ברורה וחלקה, על מנת שלא יהיה קשה לפענח לאיזה קטגוריה ואיזה כותב הצבעתם, כדי לחסוך לאקדמיה את הכאבי ראש המיותרים. הודעות שלא יעמדו בזה, עדיתות להיפסל.
    - אין להצביע בשום דרך אחרת, מלבד לדרכים הנ"ל. תודה.
    - ההצבעה תהיה פתוחה בתקופת זמן של בין 9 בימים, מיום חמישי הנוכחי ועד שבת לאחר מכן (על מנת לאפשר לכמה שיותר חיילים להצביע). . ברגע שההצבעה תיסגר, הקולות יספרו ויימסרו בדיון ביחד עם הענקת הפרסים.

    הערה: אנו מבקשים להזכיר שהטקס מתייחס רק לשנה האחרונה (06\05), ולא לשנים קודמות. הבחירות צריכות להיות מושפעות אך רק מהעונה החולפת. אנא, השתדלו להצביעו באובייקטיביות.


    וכעת, אחרי ההסבר הקצר...
    ליידיס אנד ג'נטלמן
    מאדאם או מיסיה
    גבירותי ורבותי
    אנגוליפים ואיטקלופילים

    הקטגוריות!



    הכותב המצטיין - מי לדעתך היה הכותב הטוב בשנה החולפת? למי היו ההודעות המנוסחות בצורה היפה ביותר? של מי היו ההודעות הענייניות ביותר? המעמיקות ביותר? המנומקות ביותר? את ההודעה של מי הכי אהבת לקרוא? כל אלה יוכלו לעזור להם לבחור בכותב (או אולי דווקא כותבת?) המצטיין לדעתם, שהיה מעל לכולם, בשנה החולפת.


    הכותב המאכזב - מי לדעתך היה הכותב המאכזב בשנה החולפת? ממי ציפית להרבה, אבל קיבלת מעט? מי הכותב שאתה חושב שמסוגל להרבה יותר ממה שנתן בשנה החולפת? שפכו בפנינו את ליבכם.


    הכותב המפתיע - את התואר הזה תתנו לכותב שלא ציפיתם ממנו ליותר מידי, והביא לכם בהפוכה השנה, לכותב שלא הכרתם קודם, ובמשך השנה הראה הרבה טונות של ידע, הרנה, ורצון לכתוב בפורום. הכותב המפתיע, כי מי שמפתיע (ומצביע למפתיע) - משפיע. :wink:


    הכותב האהוב - מי הוא הכותב שאתם הכי אוהבים? מי הוא הכותב שאתם נהנים לדבר איתו, גם מעבר לפורום. הוא לא חייב להיות הכותב המצטיין, הוא יכול להיות סתם שרוט, בקיצור - מי הוא הכותב שאתם הוא?


    הכותב האובייקטיבי - "אתה בכלל לא אובייקטיבי", מוכר? לא מעט קריאות כאלה נשמעים בויכוחים סוערים ופחות סוערים בפורום. החלטנו לחפש אחר הכותב האובייקטיבי ביותר בפורום בשנה האחרונה, ואתם תעזרו לנו לבחור. מי הוא הכותב האובייקטיבי?

    הכותב הסובייקטיבי - ואם כבר חשבתם על הכותב האובייקטיבי, אז הצביעו גם לכותב הסובייקטיבי. מי הכותב הכי מקובע בדעתו, הכי קשה לשיכנוע, בחרו בכותב הסובייקטיבי


    הכותב הרב גוני ביותר - לכל אחד מאיתנו יש ליגה, קבוצה או מפעל מועדפים, אז בואו נלך הפוך - מי הוא הכותב שבעינכם לא נעול על קבוצה מסויימת, ליגה מסויימת, ענף מסויים ומדבר בצורה המעניינת ביותר בכל הנושאים שקשורים לכדורגל בפרט ואוף טופיק ככלל? הכותב הרב גוני.


    הפורום הטוב ביותר - מהו הפורום בוא הכי נהנת לכתוב? הפורום שהכי נהנת לקרוא בו הודעות? מהו הפורום המועדף עלייך מבין הפורומים של אייסוקר?


    הדיון הטוב ביותר - הדיון הטוב ביותר, הדיון הכי מהנה, הכי מעניין, הכי ענייני, אתם תחליטו, מהו הדיון שהכי אהבתם או עדיין אוהבים, בפורום? הדיון הנבחר יכול ליות כל דיון שנפתח בשנה האחרונה בפורום.


    המנהל - קטגורית המנהל, פשוטה כמשמעה. המנהל שלדעתם מגיע לו התואר. המנהל שהשקיע, שהשתתף, שהחזיק דיונים בחיים, ששמר על הפורום, מחק, ערך, כתב. בקטגוריה זו יכול להיבחר כל מנהל שניהל או מנהל פורום מסויים באייסוקר, בשנה האחרונה כמובן. ויש לכם גם זכות להצביע למנהלים הראשיים

    הכותב שאינו כותב - הכותב שהיה הכי חסר לכם בשנה החולפת בנוף הפורום. להודעות של מי אתם הכי מתגעגעים? מי הכותב ש(לצערנו) אינו כותב?


    ההצבעה תתבצע החל מיום חמישי (מחר) 20.7.06 - ועד ליום שישי הבא 28.7.06, אנו מקווים שכל החיילים יספיקו לענות, התוצאות ימסרו ככל הניראה במוצ"ש.
    קדימה, לעבודה


    *האחראים לטקס פרסי ניסים כהן שומרים לעצמם את הזכות להעניק פרסים מיוחדים לאנשים מיוחדים.


    ההצבעה פתוחה, כולם מוזמנים להציג את הבחירות שלהם
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/7/06
  2. יוגב אסולין Guest

    הכותב המצטיין- וואלה כולכם בניי, סתם לא. אמממ תאמת יש פה המון טובים בין משתמשים רגילים ובין מנהלים, ובכל זאת אני אבחר אחד, והאחד הזה יהיה ארז "הרצליה עד המוות" ולו רק בגלל העובדה שאני מתעניין (בזמן המועט שיש לי) בעיקר בישראלי, ושמה הוא עושה עבודה גדולה הוצליח להרים את הפורום שהיה די בירידה, עושה עבודה גדולה כותב בצורה יפה נקייה ומעניינת. לכן ארז ידידי זכית.

    הכותב המאכזב - אמממ, יש המון תאמת שציפתי מהם להיות חלק מעמודי הפורום הזה אבל הם לא הצליחו להשתלב או לא היה להם זמן, ולצערי הם איכזבו אותי, אבל תאמת יותר מכל, איכזבו אותי חלק גדול מצוות "אתר ליגה אנגלית" שפשוט לא עזרו מספיק כדי להחזיק ולהרים את האתר אנגלופיל, בנינו עליהם הרים וגבעות השקענו הרבה והכל נפל ומהר.

    הכותב אהוב - איתי גרשין, שוב מחזיר אותי לעניין של האתר ליגה האנגלית, האיש נתן כל כך הרבה מהזמן שלא היה לו בכלל, השקיע הנהיג התאמץ פשוט תקופה נפלאה, ואין ספק שהוא יהיה רופא מוצלח. פשוט ילד חרוץ ומוכשר ומותק של ילד.

    הכותב המפתיע - אל קפטין, קודם כל (אני מקווה אני לא טועה) היה פה בגלגול הקודם בתצור ילד סתום ומעצבן, אחרי זה הציג לי נונסטופ באייסיקיו על דברים, ותאמת עד עכשיו מזיין לי ולמערכת את המוח על כדורגל און ליין שהוא היה בו, אבל שמדובר בהשקעה בכתיבה באחריות והשפעה וביכולת להזיז דברים הוא עושה עבודה גדולה, ובהחלט מפתיעה אותי הבגרות שלו בדברים האלו.. ישר כוח

    הכותב האובייקטיבי - אני אתן את זה לשי (ozi).. וזה פחות מהפורום ויותר מהיכרות שלי איתו, כאילו צריך להכיר את הבן אדם כדי להבין את זה, הוא אוהד הפועל אשקלון, עיתונאי של הפועל אשקלון... אבלל... ישנה בעיה, העיתון שלו זה עיתון שמחפש מריבות אז הוא תמיד נכנס בקבוצה הורס אותה כדי שיהיה לו מה לכתוב, מפה יוצא שבעצם הוא באמת כותב סתם.. בתור עיתונאי ולא אוהד שוום קבוצה.. אבל לפחות כתיבה ברמה יש לו, וידע רחב, ואני בהחלט מתגעגע לתרומה שלו בפורום הישראלי.

    הכותב הסוביקטיבי - אמממ וואלה צריך לקרוא המון בפורום כדי לתת תשובה לזה.. ואני לא יושב לקרוא הרבה אין זמן.

    הכותב הרב גוני - מיכאל! קודם כל נעזוב את זה שמיכאל מבחינתי יכל ליבחר פה לכל קטגוןריה כמעט פשוט איש זהב. אבל אין ספק שפשוט כל משימה שאני צריך לתת לו עם זה עולמי, ישראלי, אתר ליגה אנגליתף, מונדיאל, אוף טופיק או לא משנה מה.. יש לי מיכאל שלי.. פשוט נכס!

    הפורום הטוב ביותר - וואי התלבטות קשה, המונדיאל מאוד אהבתי אותו ואת ההשקעה בו של כולם, מהרגע הראשון ועד שנמחק (ימח שמו וזכרו של הפורץ (העניין בטיפול)) והפורום האיטלקי שעכשיו אני מסתכל בסטסיטקות ורואה עד כמה הוא חסר, אבל עם להיות הכי פאייר שבעולם אני באמת מבסוט לכל אורך הדרך מהפורום הגרמני, פשוט רוזנר והחברה שלו עשו שמה עבודה ענקית, הצליחו להרים קהילה יחודית ומיוחדת איכותית ומעניינת פשוט תעודת כבוד לפורום אייסוקר בכלל ולצוות הזה בפרט.

    הדיון הטוב ביותר - בכל שנה אני בוחר את הדיון בהתאם לליגה של הפועל אשקלון, השנה הקבוצה היתה כל כך דוחה עד כדי כך שלא היה לי חשק ליכנס ולכתוב עליהם בכלל. אז אני צריך לבחור את הדיון הטוב ביותר? אני חושב שאני אבחר את קבוצת דיוני הראש בראש שעבדה מאוד יפה ובצורה מאוד מהנה. הדיון על הנבחרת, ועל התקרת שכר וכו' פשוט ה"ראש בראש" מביאים דיונים איכותים ומעניינים נורא.

    המנהל - אוקי חברים יקרים, בקטגוריה זו אני חייב לבחור ב-3 אנשים שהם מעמודי הטטוח של הפורום בשנה האחרונה בלעדיהם לא היינו איפה שאנחנו היום, גל, מיכאל, רוזנר. 3 אנשים שלי באופן אישי עוזרים המון בכל בעיה בכל צרה בכל מחסור נותנים לפורום הזה את הצבע ואת היכולת להתרומם פלאים ע"י השקעה ענקית שלהם, שפשוט 3 מנהלים אדירים. עכשיו כדי שהבחירה תיחשב אני חייב ליבחור אחד ואני עושה אבל גדול עם האחרים, אבל אני אבחר בגל.. רק בגלל התקופה היותר ארוכה, ובגלל המקום שעליו הוא הגיע עכשיו.

    הכותב שאינו כותב - אוקי, פינתי בכוונה את כל מי שיכלתי להכניס לפה, על מנת להקדיש באופן אישי את החלק הזה לגיל, גיל למי שלא הכיר, היה אוהד מנצ' היה מועמד לנהל את הפורום ליגה אנגלית, מאחר ולא היה בכך צורך הוא נכנס לניהול הליגה הישראלית. גיל לקח את הפורום 3 צעדים קדימה בתקופה מאוד ארוכה, מאוד היה כיף לדבר, לשמוע להתייעץ ולהעזר בו. כל דבר שהיה צריך הוא עזר מהניסיון והרצון הטוב שלו הבגרות שלו. עד שיום אחד גיל שלנו נפטר ממחלה והשאיר אותנו עם חור גדול בפורום וחור ענק בלב. מתגעגע אלייך אח יקר שלי.

    קטגוריה נוספת שלי:
    קטגורית "תודה" - אני פשוט רוצה להגיד תודה להמון אנשים פה, שפשוט בגלל צימצום הקטגוריות הם לא הוזכרו, בראש ובראשונה זה Avvvi המנהל הטכניה כל יכול של הפורום, שבלעדיו עוד היינו תקועים בפריצה של הטורקים, להגיד תודה לאייל מנהל השרת שעוזר בכל בעיה, להגיד תודה לכל צוות המנהלים ללא יוצא מן הכלל על תרומה עבודה ועזרה יוצאת דופן ללא כל תמורה אלא מתוך אהבה, ולהגיד תודה ענקית אבל ממש ענקית לכם כל משתמשי וקוראי אייסוקר היקרים שנותנים את החשק הצבע והכוח להמשיך ולהעמיד את הפורום הזה עוד מעט 5 שנים רצופות. 5 שנים של הנאה גדולה. לי ולכל הצוות. מת על כולכם..
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/7/11
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    הנה שוב הגיע הטקס האהוב, ואחרי שבשנה שעברה הצבעתי על חודש וחצי בערך שהייתי בפורום, היום אני כבר ותיק וההצבעה שלי הרבה יותר מגוונת ורחבה. אז ככה:
    הכותב המצטיין-באמת שקשה להחליט, אבל אני בוחר בגיא (הוטספר), בעל ידע נרחב ולא רק בכדורגל, כיף לקרוא הודעות שלו.
    הכותב המאכזב-נדב מיכאלי, יש לו ידע אבל יש לו גם יותר מדי הודעות סתמיות.
    הכותב המפתיע-ראוליטו, אחד הבולטים לטובה בשנה האחרונה בפורום. המשך כך.
    הכותב האהוב-פה אני בוחר בסטרטפורד, גם אוהד נאמן של היונייטד , גם בעל ידע גדול ורחב וגם אחד המשתמשים המצחיקים והמופרעים בפורום.
    הכותב האובייקטיבי-סלע (דר קייזר), אם לא הייתי רואה את החתימות והסמלים שלו לא הייתי מנחש שהוא אוהד באיירן.
    הכותב הסובייקטיבי-יותר מדי, יותר מדי אנשים השנה כתבו ביותר מדי סובייקטיביות. אני בוחר במשתמש "מוריניו" כסובייקטיבי מכולם.
    הכותב הרב גוני-אשחר (סיטי), פעיל ברוב הפורומים של המערכת.
    הדיון הטוב ביותר-אני מאוד אוהב את דיון המוזיקה הרשמי (ושם לב שאני כותב שם פחות מדי), את הריבים בין ארתור וגיא והדעות שלהם ושל אחרים בנוגע למוזיקה. יופי של דיון.
    הפורום הטוב ביותר-פה אני נאמן למקום ממנו באתי, פורום כדורגל אנגלי שוב מעל כולם.
    המנהל הטוב ביותר-מיכאל, האחראי לסיקורים הנפלאים של ליגת האלופות והמונדיאל.
    הכותב שאינו כותב-ערן (האמרס פאן), שאני כותב את ההודעה הזאת ביום הולדתו, ועקב שירותו בצבא אנו רואים אותו פחות כאן בפורום. לא שכחתי את גל, עדי ולירן רוזנר.
     
  4. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין שעברה כבר שנה, אני זוכר עוד את הטקס הקודם. איך הזמן עובר שנהנים..
    זאת אולי השנה האחרונה בה אני כל כך פעיל בפורום (אני מתגייס בקרוב), ובטח בשנים הבאות אני לא אצליח לעקוב כל כך הרבה על מה שמתרחש, ואולי אפילו תזכרו אותי ותכניסו אותי לקטגוריית "הכותב שאינו כותב" :)
    בכל מקרה, הנה הבחירות שלי:

    הכותב המצטיין- אני אבחר בקירק (KirkH), שפשוט לא מפסיק להפציץ בהודעות מנוסחות ויפות אצלנו בפורום האנגלי, והדובדבן שבקצפת, הודעות גדולות (וקצת מרירות אולי) בדיון של טוטנהאם (ע"ע הדיון האהוב).

    הכותב המאכזב- עזבו, חבל להיות שליליים.

    הכותב המפתיע- שוב פעם אני אתן את התואר לכותב אנגלי (מה לעשות), ג'ורג' בסט שמאז שהגיע לפורום רמת הכתיבה שלו השתפרה פלאים, הפתיע ברמת המוטיבציה והרצון לעזור והפך לאחד המשתמשים המתמידים בפורום האנגלי.

    הכותב האהוב- זה פשוט מתבקש - רובי קין. כל הודעה זהב.

    הכותב האובייקטיבי- פה אני אלך על סלע, הלא הוא Der Kaiser, שבהתחלה קצת עצבן את רוב האנגלים בפורום אבל מאז שמונה למנהל הוא פשוט שומר על אובייקטיביות למופת (והתגלה כאחלה בנאדם על הדרך).

    הכותב הסובייקטיבי- פה אני אלך על SeRgInHo, שלא יכול להימנע מויכוחים בנוגע לאינטר וכו'.

    הכותב הרב גוני- ארז (הרצליה עד המוות), שמנהל בישראלי ובאוף טופיק, כותב בדיון ההולנדי ועורך גיחות לכל שאר הפורומים פחות או יותר, ולא מפסיק להרשים.

    הדיון הטוב ביותר- לכל מי שעוד לא ראה, מומלץ להיכנס לדיון של טוטנהאם בפורום האנגלי. לא דיון משובח משהו, אבל הודעות האהבה-שנאה של רובי קין וקירק פשוט גדולות.

    הפורום הטוב ביותר- האנגלי כמובן (אני משוחד), ואפשר להוסיף את פורום המונדיאל שבתוך חודשיים שבר את כל השיאים.

    המנהל הטוב ביותר- מיכאל, שנכנס לנעלי הניהול הראשי בצורה חלקה וניהל את הפורום ביד רמה וזרוע נטויה.

    הכותב שאינו כותב- לירן רוזנר נעלם לי קצת בזמן האחרון. לירן, עזוב אוניבסיטה, יש דברים יותר חשובים http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
    הייתי מוסיף גם את יניב (nesta), שבגלל הצבא כותב פחות אבל התרומה שלו למרות הקשיים ראויה להערצה!
     
  5. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותב המצטיין - מי לדעתך היה הכותב הטוב בשנה החולפת? למי היו ההודעות המנוסחות בצורה היפה ביותר? של מי היו ההודעות הענייניות ביותר? המעמיקות ביותר? המנומקות ביותר? את ההודעה של מי הכי אהבת לקרוא? כל אלה יוכלו לעזור להם לבחור בכותב (או אולי דווקא כותבת?) המצטיין לדעתם, שהיה מעל לכולם, בשנה החולפת.

    Barcik

    הכותב המאכזב - מי לדעתך היה הכותב המאכזב בשנה החולפת? ממי ציפית להרבה, אבל קיבלת מעט? מי הכותב שאתה חושב שמסוגל להרבה יותר ממה שנתן בשנה החולפת? שפכו בפנינו את ליבכם.

    אין לי

    הכותב המפתיע - את התואר הזה תתנו לכותב שלא ציפיתם ממנו ליותר מידי, והביא לכם בהפוכה השנה, לכותב שלא הכרתם קודם, ובמשך השנה הראה הרבה טונות של ידע, הרנה, ורצון לכתוב בפורום. הכותב המפתיע, כי מי שמפתיע (ומצביע למפתיע) - משפיע. :wink:

    כנ"ל

    הכותב האהוב - מי הוא הכותב שאתם הכי אוהבים? מי הוא הכותב שאתם נהנים לדבר איתו, גם מעבר לפורום. הוא לא חייב להיות הכותב המצטיין, הוא יכול להיות סתם שרוט, בקיצור - מי הוא הכותב שאתם הוא?

    בוריס. הודעות ארוכות, מפורטות, ענייניות וכמעט תמיד גוררות הסכמה

    הכותב האובייקטיבי - "אתה בכלל לא אובייקטיבי", מוכר? לא מעט קריאות כאלה נשמעים בויכוחים סוערים ופחות סוערים בפורום. החלטנו לחפש אחר הכותב האובייקטיבי ביותר בפורום בשנה האחרונה, ואתם תעזרו לנו לבחור. מי הוא הכותב האובייקטיבי?

    לא עולה לי לראש אף שם...

    הכותב הסובייקטיבי - ואם כבר חשבתם על הכותב האובייקטיבי, אז הצביעו גם לכותב הסובייקטיבי. מי הכותב הכי מקובע בדעתו, הכי קשה לשיכנוע, בחרו בכותב הסובייקטיבי

    בנאלי מדי לבחור ביסטה, אז הבחירה שלי היא סרג'יניו או אינטר

    הכותב הרב גוני ביותר - לכל אחד מאיתנו יש ליגה, קבוצה או מפעל מועדפים, אז בואו נלך הפוך - מי הוא הכותב שבעינכם לא נעול על קבוצה מסויימת, ליגה מסויימת, ענף מסויים ומדבר בצורה המעניינת ביותר בכל הנושאים שקשורים לכדורגל בפרט ואוף טופיק ככלל? הכותב הרב גוני.

    Obafemi

    הפורום הטוב ביותר - מהו הפורום בוא הכי נהנת לכתוב? הפורום שהכי נהנת לקרוא בו הודעות? מהו הפורום המועדף עלייך מבין הפורומים של אייסוקר?

    מונדיאל

    הדיון הטוב ביותר - הדיון הטוב ביותר, הדיון הכי מהנה, הכי מעניין, הכי ענייני, אתם תחליטו, מהו הדיון שהכי אהבתם או עדיין אוהבים, בפורום? הדיון הנבחר יכול ליות כל דיון שנפתח בשנה האחרונה בפורום.

    במיוחד לקראת הסוף...

    המנהל - קטגורית המנהל, פשוטה כמשמעה. המנהל שלדעתם מגיע לו התואר. המנהל שהשקיע, שהשתתף, שהחזיק דיונים בחיים, ששמר על הפורום, מחק, ערך, כתב. בקטגוריה זו יכול להיבחר כל מנהל שניהל או מנהל פורום מסויים באייסוקר, בשנה האחרונה כמובן. ויש לכם גם זכות להצביע למנהלים הראשיים

    Obafemi

    הכותב שאינו כותב - הכותב שהיה הכי חסר לכם בשנה החולפת בנוף הפורום. להודעות של מי אתם הכי מתגעגעים? מי הכותב ש(לצערנו) אינו כותב?

    אין
     
  6. דניאל א. Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    1,063
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותב המצטיין - תונל
    הכותב המאכזב- ספרס 229
    הכותב המפתיע- אל קפיטן
    הכותב האהוב- רובי קין
    הכותב האובייקטיבי- וולקוט
    סובייקטיבי- יסטה בפור לא קטן מאינטר וסרגיניו
    רב גוני- אובפמי
    דיון הטוב ביותר- רבע גמר מונדיאל
    הכותב שאינו כותב- ווינטרברן
     
  7. Makaay#10 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/04
    הודעות:
    1,420
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותב המצטיין-אממ באמת קשה ,אבל אני הייתי הולך כאן על לירן רוזנר נורא נהניתי לקרוא הודעות שלו השנה .

    הכותב המאכזב- בע אין לי.

    הכותב המפתיע-מממ מישו הזכיר כאן את ראוליטו ,הוא באמת הפתיע אותי לטובה.

    הכותב האהוב- ואללה אין לי

    הכותב האובייקטיבי-אני אלך כמו כמה אחרים כאן על סלע

    הכותב הסובייקטיבי- פה אני אלך על SeRgInHo ונבחרת אוקראינה שלו.

    הכותב הרב גוני-אני משער שמיכאל שאותו אני רואה בכל מקום

    הדיון הטוב ביותר- דיוני מפגשי הפורום הם האהובים עליי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx .אבל כדי להתעסק בכדורגל אני מוכרח להודות שנכנסתי הרבה לפורום האיטלקי בכדי לקרוא על הקלאצ'יופולי, וכל החרטה שהולך שם ודיי נהנתי מהדיון הזה האמת אז אני אבחר בו.

    הפורום הטוב ביותר- הגרמני כמובן ,ובאותה הזדמנות נודה ללירן על כל מה שעשה למען הפורום הנ"ל

    המנהל הטוב ביותר- אני משער שאובפמי עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר

    הכותב שאינו כותב-את גל אני רואה פה פחות ופחות בזמן האחרו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/06
  8. reda Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/02
    הודעות:
    1,413
    לייקים שהתקבלו:
    1
    וואי....נרשמתי לפני איזה 3-4 שנים שמתוכן אני פעיל איזה שנה וחצי ככה...ודווקא בזמן האחרון אני מרגיש שההודעות שלי הן הודעות זבל כי לא מפסיקים לתקן אותי חחח...בכל מקרה הבחירות שלי יהיו ברובן בליגה הישראלית כי שמה אני ברוב הזמן:

    הכתב המצטיין: יש הרבה שאני נהנה לקרוא את ההודעות שלהם...rainman, Obafemi, נדב מיכאלי, ReL17, והרצליה עד המוות...אבל את rainman אני הכי נהנה לראות כותב ומתקן אותי חחח..

    הכתב המאכזב: אין לי ממש מושג...מי שלא בדעה שלי ורושם דברים שאני לא חושב שהם נכונים וגם לא מצליח לגרום לי להבין שהוא הצודק [דבר שמאוד קל] אז אני דיי מתאכזב ממנו על הדעות שלו...ובגלל זה שאם אני יעשה בחירה אז היא תהיה סובייקטיבית אני לא בוחר אף אחד..

    הכותב המפתיע: ראוליטו...כותב הרבה על הפועל ואפילו שזה לא ממש נראה ככה אני נהנה לראות אותו כותב...

    הכותב האהוב: זה לא בערך אותו הדבר כמו הכתב המצטיין?

    הכותב האובייקטיבי: הרצליה עד המוות

    הכותב הסובייקטיבי: רוב הכותבים של כדורגל ישראלי חחח

    הכותב הרב גוני- אנלא ממש יודע אני תקוע בכדורגל ישראלי חחח בזמן האחרון אני יותר ויותר משועמם אז אני נכנס קצת לפורומים אחרים אז אני מאמין שבשנה הבאה אני יוכל להצביע בקטגוריה הזו

    הדיון הטוב ביותר- כל דיון ביום משחקים במונדיאל...כל כך חבל לי שהפורום הזה הלך...

    הפורום הטוב ביותר- פורום כדורגל ישראלי....אבל אני סובייקטיבי חח עריכה: אההה ושכחתי גם את פורום המונדיאל שממש נהניתי להיות בו..

    המנהל הטוב ביותר- לירן רוסנר שלקח על עצמו אחראיות גדולה ופתח פורום ליגה גרמנית והרים אותו כמו שצריך...

    הכותבה שאינו כותב- בזמן האחרון חסרים לי ביתרי מלידה וAPU...


    ד.א. למה אין החתימה הכי יפה? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/06
  9. Legolas Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/05
    הודעות:
    1,433
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותב המצטיין- אני אבחר בקירק (kirkh) שכל הודעה שלו היא הנאה לקריאה ולמרות הארסיות שהוא נותן בהודעות שלו שהם תמיד לטוטנאהם עדין פשוט הנאה צרופה.

    הכותב המאכזב- בשביל מה להיות שליילים?

    הכותב המפתיע- ראוליטו שבשנה האחרונה מאז שאני כאן,כל הודעה שאני קורא בפורום הספרדי הוא כותב הודעות טובות ופשוט מעצים את הידע כחובב ליגה ספרדית

    הכותב האהוב-אי אפשר בלי לתת את זה THE STRETFORD END (אני מחושד) שכל עקיצה שלו כלפי כל אחד שמנסה להיות חכם עליו צחוק פרוע והנאה

    הכותב האובייקטיבי- כאן אני אלך על אמיר ע שמנסה בכל הודעה שלו להיות כמה שפחות מחושד.

    הכותב הסובייקטיבי- מי אם לא אינטר שכל מילה רעה על אינטר או ויכוח שנוצר על הקבוצה ישר קופץ להגנתה ואי אפשר להזיז אותו מדעתו.

    הכותב הרב גוני- מי אם לא מיכאל(אובפמי) שבכל מקום אני רואה אותו עם הודעות.

    הדיון הטוב ביותר-הדיון של טוטנאהם ואני חושב גם של ארסנל מתחרים זה בזה עם הודעות השנאה שהולך שם בין שני היריבות.

    הפורום הטוב ביותר-איך לא האנגלי(כמובן שאני מחושד) ופורום המונידאל שהיה מעולה בחודשיים שהיה באוויר

    המנהל הטוב ביותר- מיכאל שנמצא במקום בזמן המתאים ועושה עבודה מעולה.

    הכותב שאינו כותב- דור(Alexander Hleb) שבגלל הצבא לא יכול לכתוב הרבה,אבל ההודעות שלו חסרות לי וגם גל שמאותם אילוצים לא יכול להיות כאן הרבה.
     
  10. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותב המצטיין - יש המון אבל אני אוהב לקרוא את ההודעות של אל קפטינו (רמי עמר http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx )

    הכותב המאכזב- כמעט ואין דבר כזה , אבל הייתי אומר נדב מיכאלי , כי הוא אוהב לחזור על אותם תגובות בלי לחדש , יש לו ידע ענק והוא מבין כדורגל אבל נימאס לקרוא את אותם התגובות .

    הכותב המפתיע- ראוליטו , שלא משנה מה הנושא תמיד התגובה שלו תהיה ארוכה ומעמיקה , לפעמים אני משתגע מאיפה הוא מוצא כל כך הרבה דברים לרשום .

    הכותב האהוב- אני לא מכיר אישית אנשים פה בפורום אבל אם יש פה מישהו שמתעניין באותם תחומים שאני מתעניין , אז זה בטוח ארז , עד המוות הרצליה, הוא גם אוהב את הולנד , גם אוהב את הWWE (או שונא יותר נכון) , היינו מדברים הרבה בדיון של הליגה הלאומית , עכשיו בליגת העל , בקיצר אותו ראש כמוני .

    סובייקטיבי- אוהדי איטליה , רק תגיד מילה על הגנה מאה יקפצו עליך http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/goodpost.Xxx

    הפורום הטוב ביותר - כמובן הפורום הישראלי , הדיונים המפותחים , ההשקעה , המנהלים , המשתמשים , והדיונים המעולים .

    דיון הטוב ביותר- בכדורגל אין על הדיון של ליגת האלופות , האיכותי ביותר . באופטופיק אין על הדיון מכירים את זה ש... ? היו שם כמה משפטים טובים .

    המנהל הטוב ביותר - בלי ספק שארז , המנהל המעורב ביותר שלא רב מגיב הרבה , גם עושה את העבודה שלו .

    הכותב שאינו כותב- המשפט הזה מזכיר לי את גיל פלג , הכותב שאינו כותב , יהי זכרו ברוך.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/7/06
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    הכותב המצטיין - יש לנו הרבה כותבים מוכשרים וחכמים כאן, והבחירה שלי היא בבוריס. כל הודעה זהב, פשוט תענוג לשבת ולקרוא את ההודעות שלו, המנוסחות היטב, ושמחדשות כל פעם מחדש. קרדיט גם לקירק שכותב מצוין מבחינת ידע וניסוח.

    הכותב המאכזב - מעדיף שלא לענות.

    הכותב המפתיע - דר קייזר, אני זוכר עוד את ההערות שלו על ארסנל שהרתיחו אותי וגרמו לי להיכנס בו, אבל הוא הצליח לעשות את השינוי ומההודעות המתלהמות של פעם קיבלנו כותב מצוין שיזכה לעוד שבחים באחד מהסעיפים הבאים.

    הכותב האהוב - סטרטפורד שמחדש, מצחיק ואפילו מרגש בהודעותיו, כמו כן גם רובי קין ואיסטלנדס. קרדיט גם לאוהדי ארסנל שבפורום, ביניהם רודס שהורג אותי מצחוק בכל פעם שיש דיון על לדלי קינג או גאלאס, והוא נכנס לדיון עם איזה "קינג הוא עגלה" ומשגע את כולם. אוהבים אותך רודס (בקיצור הבחירה בסטרטפורד).

    הכותב האובייקטיבי - דר קייזר שהיה אחד מאוהדי גרמניה היחידים שלא התלהמו במונדיאל.

    הכותב הסובייקטיבי - יסטה שמהלל את כל החסוס נאבסים למיניהם מספרד, גם יש לציין את אינטר שפשוט מסרב להבין שהקבוצה שלו אפסים http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx .

    הכותב הרב גוני - באמת שאני לא יודע במי לבחור כאן.

    הדיון הטוב ביותר - לא אכפת לי מה תגידו, משוחד או לא, הדיון של ארסנל מספר אחת מבחינת איכות ההודעות, אולי חוץ מגיחה של ספאמר אחד או יותר מדי פעם, באמת שאוהדי ארסנל שומרים על הדיון הכי טוב בפורום הכי טוב.

    הפורום הטוב ביותר - פורום ליגה אנגלית, שממשיך להיות הנכס הראשי של אייסוקר.

    המנהל הטוב ביותר - אני אבחר ברשותכם בלירן רוזנר, דר קייזר ומיכאל. לירן כותב גדול, שקלתי לתת לו את הכותב המצטיין גם כן, אבל הוא לא כותב כאן מספיק לטעמי וחבל. על דר קייזר כבר הרעפתי שבחים. מיכאל הוא פשוט מנהל ראשי מעולה ובאמת שאייסוקר מתקדם מרגע לרגע תחת ניהולו. כל הכבוד.

    ובקטגוריה זו אני מרשה לעצמי גם עוד מילה למנהלי פורום הבונדסליגה - אני מעולם לא האמנתי בכך שיש פוטנציאל לפורום שכזה ותמיד התנגדתי לרעיון. אתם הצלחתם להרים קהילה ופורום איכותיים ביותר, שפשוט כיף לבוא ולקרוא בהנאה את ההודעות שם. מגיע לכם את כל הכבוד שיש והמשיכו כך!

    הכותב שאינו כותב - לירן רוזנר, עוד הודעות!
     
  12. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך איך קראו לילד כפות אז? כבר שכחתי חחחח...

    יוגב, הבנתי שהיה כאן איזה אחד בשם Joaquinaldinho, לפי מה שיוני אמר לי פעם. ואמנם אני לא זוכר איך קראו למשתמש הקודם שלי כאן (שהמטרה שלו הייתה יותר לגנוב משתמשים מכאן לאונליין חחח), אבל זה לא הייתי אני. איך אני יכול להיות סתום, איך? וסורי על ה"הצקות". http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx

    והבחירה שלי:

    הכותב מצטיין: אני אבחר בבוריס, הלא הוא Barcik, עמיתי לניהול בספרדי, למרות שגם הוא יודע, שהוא יכול לתת יותר מזמנו לפורום.

    הכותב המאכזב: שימו לב, כי זאת הולכת להיות בחירה מעניינת- מיכאל (Obafemi)! כן, כן. למה, אתם שואלים? ובכן, למרות כל מה שהוא עושה לפורום והסיקורים הרבים בעולמי ובפורום המונדיאל, הוא לא תורם לדיונים עצמם, שהם הדבר הכי מעניין בפורום, והוא יכול לעשות את זה. מקווה שהבנת את הכוונה שלי, מיכאל.

    הכותב המפתיע: טל, Rudess. לא יוצא לי לראות הרבה הודעות שלו מהסיבה הברורה, אבל אני מאד מעריך אותו, והייתי רוצה לראות ממנו יותר מעורבת בדיונים, שגם אני אוכל להשתתף בהם.

    הכותב האהוב: סורי, אבל אין.

    הכותב האובייקטיבי: מתקשה לעלות לי שם כלשהו בראש, אבל אני אבחר שוב בRudess (טל, כן?). למה? בגלל שתי תגובות, שזכורות לי היטב. אחת- באחת מהגיחות הבודדות שלי לפורום האנגלופילי. איפה? בדיון של ארסנל או ב"אנגליות באירופה", כשטל הגיב לתגובה שלי, ואמר שהוא מסכים עם דברי, שצידדו מעט בויאריאל אבל בצדק. השניה- באחד מהדיונים בפורום המונדיאל, כשכאנגלופיל ומנהל באנגלי הוא אמר, שהנבחרת האוברייטד האנגלית פשוט לא שווה, ולא יודעת לשחק כדורגל אחר ממה ש"זכינו" לראות ממנה בגרמניה.

    הכותב הסובייקטיבי: יש כאלה שהיו בוחרים כאן ללא היסוס בסרגי (Serginho) או בדניאל (Yeste), אבל אני לא יבחר בשניהם (כן, סרגי. למה? אתה חייב לי תצעיף! ). אז במי כן אני יבחר? קודם כל, אני יגיד שצריך לקחת את זה ברוח טוב. "אינטר" בכינויו הנוכחי, או פורזה אינטר בכינויו הקודם הוא הבחירה שלי כאן. למה? אהדתו לאינטר גורמת לו להיות עיוור בכל הקשור אליה.

    הכותב הרב גוני ביותר: לדעתי, אין אחד כזה, שממש ראוי לציון (וסליחה אני יפגע במישו). גם אני מסיבות שונות מגיב רק בספרדי, עולמי וישראלי. לאיטלקי ולאנגלי אני כלל לא נכנס, וגם לא לגרמני.

    הפורום הטוב ביותר: הבחירה שלי ברורה, לא? הספרדי. מי שמופתע, הרי בכל זאת, אנחנו בשנת מונדיאל, הסיבות שמורות עמי, ולא הייתי רוצה לחשוף את זה כאן, מול כל הפורום.

    הדיון הטוב ביותר: מתלבט קשות בין דיון גמר ליגת האלופות, עם הניתוח הטקטי שלי, לבין דיון ההעברות והחדשות, אבל אני אבחר בדיון גמר ליגת האלופות. בין השאר גם בגלל שבדיון ההעברות, למרות שדי קשה להודות, אני לרוב לא מקבל שם דיונים מעמיקים על הנעשה בכל קבוצות הפרימרה, כפי שאני רוצה שיהיה.

    המנהל: מיכאל (Obafemi). אין צורך לפרט. אני בוחר בך כאן, גם כדי שלא תתלונן על הבחירה הראשונה שלי בך כאן. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx

    הכותב שאינו כותב: אני, למרות היותי מנהל, עדיין לא הכי ותיק כאן, נגיד את זה ככה (9 חודשים זה לא הולך ברגל, אבל עדיין). הצטרפתי רק השנה, ולכן את רוב החיילים\מבוגרים, שהיו פעילים כאן משמעותית בעבר, לא זכיתי להכיר, ביניהם גם את גיל ז"ל. לכן, אמנע גם מלבחור בקטגוריה הזאת. אבל בכל זאת, אני רק יגיד, שהייתי רוצה לראות יותר את יניב (Nesta) מגיב בפורום, כי יש לי תחושה שהוא מבין בכדורגל, ויכול רק לתרום לדיונים המעניינים בפורום.

    קטגוריה שלי- הכותב ההזוי ביותר: אני אבחר כאן גם את דני (YYY) ובן (Bundy). הכל מאהבה. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  13. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח , עידן , היו ימים .
     
  14. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותב המצטיין- יש כמה כאלה בפורום האנגלי, ערן "רובי קין" , סטרטפורד, עופר איסטלנדס, קירק, גיא הוסטפר, איתי ווינטרברן :)

    הכותב המאכזב - ג'ורג' בסט, יש לו פוטנציאל אבל הוא יורה לעצמו כל פעם ברגל עם שטויות שהוא כותב.

    הכותב אהוב - בחירה קשה מאד, אבל אני דווקא אפתיע עם מישהו שיחסית לא כותב בסיטונות אבל כשהוא כותב אז הוא כותב באיכות גבוהה מאד, AW FOREVER (מצטער, אני לא יודע את השם האמיתי).

    הכותב המפתיע - אל קפטיין, מוכיח המון שיפור בכתיבה שלו והרבה השקעה, אני די נהנה לקרוא את ההודעות שלו. גם Raulito הפתיע אותי מאד בשנה האחרונה.

    הכותב האובייקטיבי - קירק

    הכותב הסוביקטיבי - התלבטתי בין Serginho ו- Yeste, והפור נפל בסוף על סרג'יניו.

    הכותב הרב גוני - "הרצליה עד המוות".

    הפורום הטוב ביותר - הפורום בו אני נמצא הכי הרבה זמן הוא גם לטעמי הטוב ביותר, הפורום האנגלי. אבל אני חייב לשבח גם את העבודה המצוינת של לירן וקייזר בפורום הגרמני .

    הדיון הטוב ביותר - איפה הזמנים של "קיבלתי אימייל מארסן ונגר"? :)

    המנהל - כל המנהלים שעובדים איתי בפורום האנגלי עושים עבודה מצוינת , אבל אני חושב שיש פה מנהל אחד במיוחד באייסוקר שמגיעות לו כל המחמאות, מיכאל Obafemi.

    הכותב שאינו כותב - מבחינת הכתבים הפעילים שהיו פה, חסר לי מאד ערן (האמרס פאן), אבל אני יודע שזה מפאת שירותו הצבאי. כמובן שאי אפשר שלא להתגעגע לגיל "רובסון" , חבר יקר שהלך לעולמו בטרם עת.
     
  15. walcott Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    212
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רודס אובייקטיבי. :aaarofl:
    אחד החזקים.