נציגי המולדת בגולה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏27/7/06.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    כולם יודעים כי הפרמיירשיפ היא ליגה נפלאה, איכותית, בין שתי הליגות הטובות בעולם כמעט ללא ספק וגם יכולה להציע לשחקניה משכורות גבוהות ומגורים במדינה גדולה ויפה. אלא שלפעמים, ישנם שחקנים אנגלים שהמזל לא שיחק לטובתם, והם נאלצים לעבור לחו"ל, למקומות נידחים וזניחים יותר. הנה כמה מהבולטים שבהם:
    דיוויד בקהאם-קפטן נבחרת אנגליה לשעבר שבר לבבות של מיליוני אנשים ברחבי העולם בקיץ 2003 כשהודיע שהוא עוזב את מנצ'סטר יונייטד ומצטרף לריאל מדריד, כחלק מרכזי בפרויקט הגלאקטיקוס היומרני, תמורת 25 מיליון פאונד. בחצי העונה הראשונה שלו במדריד בקהאם היה נהדר, כבש ובישל בכמויות יפות כשריאל עמדה בראש הטבלה הספרדית. אלא שאז באה ההתדרדרות, ריאל איבדה את הכתר וגם קינג דיוויד נסוג ביכולתו. גם בשתי העונות הבאות ריאל דישדשה ובקהאם הציג יכולת בינונית. לאורך תקופתו בריאל היו פרסומים כי הוא יחזור לאולד טראפורד, כשבשלב מסוים הוא הוזכר גם כמועמד לצ'לסי. הקיץ הגיעו שמועות כי הוא בדרכו לניוקאסל.
    אואן האגריבס-פה לא מדובר בשחקן שמאס בפרמיירשיפ ויצא לחפש אתגר חדש, אלא בשחקן, אמנם ממוצא אנגלי אך יליד קנדה, שלאורך כל הקריירה שלו כמקצוען שיחק בבאיירן מינכן, וזכה איתה בליגת האלופות ובארבע אליפויות גרמניה. לאורך כל הקריירה קבוצות אנגליות התעניינו בו, כשהשם החם לקיץ זה הוא מנצ'סטר יונייטד, אך הוא נשאר בבאיירן. היה אחד ממצטייני הנבחרת האנגלית במונדיאל האחרון.
    ג'ונתן וודגייט-בלם אנגלי איכותי אך חסר מזל, שהתחיל את דרכו בלידס, שם הצליח מקצועית אך הסתבך בשערוריות מחוץ למגרש כשהמפורסמת מכולן היא תקיפת האוהד הפקיסטני בבר מקומי, המשיך לניוקאסל, שם המשיך ביכולתו הטובה, ובקיץ 2004 הצטרף אל בקהאם ומייקל אואן בריאל מדריד. מאז, אואן כבר הספיק לחזור לאנגליה. בשנתיים שהוא בסנטיאגו ברנבאו, הוא סובל ממכת פציעות, שהשביתה אותו לחלוטין מעונת 2004/05, ובעונה החולפת הוא שיחק אך סבל מפציעה נוספת.
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    גם בקהאם ובעיקר וודגייט משחקים בספרד בגלל הכסף. הראשון בגלל הכסף שנכנס לו לבנק, השני בגלל הכסף שפרדי שפרד הכניס לחשבון של ניוקאסל... שום קשר למזל שמאיר או לא מאיר. לכל השלושה היו אופציות לשחק בפרמיירליג.