זכרונות מאיטליה- דיון התיירות האיטלקי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏4/8/06.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    שיחזור של דיון נוסף שנמחק לו, בדיון הזה אתם מוזמנים לפרסם המלצות על אתרים באיטליה, זכרונות שלכם וכל מה שקשור בטיולים באיטליה.

    כדי להתחיל בשנית אני אפרסם שוב את יומן המסע שלי טרם הצבא לאיטליה::

    יומן מסע- איטליה, פברואר 2005:

    כניסיון להוריד קצת מהלחץ לקראת הגיוס המתקרב ובא החלטתי להגשים סוף סוף את החלום ולטוס לאיטליה, התקציב אפשר שהות של שמונה ימים והתכנון היה לבקר במילאנו, פירנצה ורומא ולהספיק כמה שיותר.
    ביום ראשון ה-6.2 לפנות בוקר הטיסה יצאה לעבר מילאנו, נחתנו לערך בשעה 11 וקיבלנו את פניו של שדה תעופה די נטוש ורצנו לחפש מונית(יקר...מאוד יקר!) למזלנו מצאנו נהג דובר אנגלית שהפיק מחיר מוגזם אבל אין לא הייתה לנו ברירה כי המלון היה במרחק של יותר מחצי שעה ולפחות קיבלנו הזדמנות להציץ מבעד למכונית במילאנו.
    אחרי מציאת המלון שמנו את המזוודות במלון יצאנו לבדוק מעט את השטח(מלון המיסטאל שבו ישנו במילאנו נמצא 10 דקות מתחנת המטרו של רוגרדו) ואחרי הצהריים כבר יצאתי לעבר היעד הראשון של הטיול והוא אצטדיון הגוז'פה מיצאה או הסן סירו. כדי להגיע לאצטדיון הייתי צריך לקחת את המטרו הנהדר של מילאנו ומשם זה היה עניין של ארבעים דקות הליכה בקור המקפיא של מילאנו שעברו די מהר עם הליווי של צמד האוסטרליות שפגשתי שהיו בדרכן למשחקו ואז ההלם הראשוני מגיע שניצנים ראשונים של אצטדיון הג'וזפה מיאצה ( או איך שהישראלים אוהבים לכנותו – הסן סירו) התגלה וכן, הוא מרשים יותר מכל תמונה באינטרנט או דרך שידור הטלוויזיה.וככל שמתקרבים כך ההתרגשות רק גדלה.
    כבר בדרך לאצטדיון התחילו הדוכנים להופיע ומה שהתחיל עם דוכנים שמכרו על צעיף, דגל, מחזיקי מפתחות, כובעים, תמונות וכל מה שאוהדי מילאן היו רוצים וזה נמשך עם דוכני אוכל שמכרו כמעט כל מזון מהיר שאפשר לחשוב עליו.
    בשעה שש וחצי אוהדי לאציו ( אני מעריך שהיו אולי 2,500 אוהדים שלהם, כמות שקצת איכזבה אותי אבל צריך לזכות שהקבוצה שלהם עוברת עונה קשה שהם לא רגילים לה בשנים האחרונות) התחילו להיכנס לשערים מלווים בשוטרים ורק אחרי כמה דקות שהם סיימו הרשו לנו להיכנס לאצטדיון וכמובן שדבר ראשון עטתי לעבר החנות המדהימה שיש ליד השערים, חנות שחולקות שתי הקבוצות כביכול למרות שאולי בגלל המשחק מילאן שולטת בה כמעט ללא עוררין(ואולי מישהו יוכל לאשר את ההנחה שלי) וכמובן שלא יכלתי בלי הצטיידות מינימלית שהייתה באמת כזו לצערי הרב מאחר והמחירים של כל דבר זועקים לשמיים ולכיס הקצר שלי.

    אני אחסוך מכם שאר תיאורים ואעבור על כמה דקות ואפסח על תיאורים שונים שעברו בכניסה למושבי שאני מגלה את כר הדשא, מיד שהתיישבתי הבטתי בפוסה שארגנו כהרגלם חגיגה גדולה שכללה שירים, זיקוקים ושאר עניינים. נכון שלא היה אצטדיון מלא אבל גם בסביבות(לא בדקתי) 65,000 צופים עשו כזאת אווירה מיוחדת שלא תמצאו בשום מקום אחר לעולם גם לא בליגה המשווקת ביותר. ראשונים לדשא עלו שחקני לאציו בשאננות משהו ואח"כ המילאנזים.
    המשחק נפתח וככל שהתקדמו הדקות התבררה התמונה שהראתה על כיוון המשחק- מילאן תוקפת, לאציו מחכה להתקפות מתפרצות אחת כזו עלתה ביוקר לנו שסתאם אחד משלושת השחקנים החלשים שהיו באותו ערב לטעמי מבצע עבירה שטותית וגורם לפנדל שאותו בועט אודו (במילאן בשנה הבאה?) בהצלחה לצערי ובאותו הרגע מעלה בי זכרונות רעים מביקוריי במגרשי ישראל שלעולם לא נגמרו בניצחון(נאחס כבר אמרתי?), עוברות הדקות ואנחנו מגיעים למחצית לא לפני שהשופט שורק לעבירות מוזרות שמזכות אותו בקריאות "כמה שילמו לך יובה?" ובבקבוק מים מינרליים משובחים(זה היה כבר במחצית השנייה), המחצית השנייה נפתחת ופירלו השחקן השני מתוך השלושה שציינתי ממשיך את המשחק הנוראי שלו שמתקבלות באכזבה ובקריאות ייאוש מצד האוהדים שבסביבתי, הזמן הולך ומתקצר ואני והלבנוני שישב לצידי מסכימים על כך שקאפו ושבצ'נקו( לא יכולים לתאר כמה שמחתי שבסופו של דבר אחרי שהצקתי למילאנזים רבים בשאלה "הוא ישחק?" לראות אותו בלוח התוצאות שהוקראו ההרכבים) חייבים להיכנס אחרת לא עושים אפילו נקודה ואכן הם נכנסים לשחק שקאלדזה השלישי ברשימתי יוצא באחד מהחילופים.
    מגיעה השעה ושבצ'נקו מגיע לבעוט בעיטה חופשית, בפסימיות הנודעת שלי החלטתי לעמוד ופשוט להתפלל לטוב מה שהתברר כצעד מועיל, לקראת סיום הבחנתי במילאנזים שהתאיישו מההחמצות הרבות של השחקנים והחלטתי לפחות לצאת עם כמה תמונות קרובות וירדתי לאיזור כר הדשא ואז...טוב אז אני רק זוכר שהספקתי לצלם את קרספו רץ עם עוד שניים שאני לא זוכר (אולי תועד) ומיד אח"כ רעש אדיר באצטדיון שאני מבחין באוהדים שלא מפסיקים לשאול "מי הבקיע?"

    יום 2-מילאנו
    היום השני של מילאנו התרכז בסביבה של הדואמו, עלייה לפסגת הדואמו בעזרת המעלית ותצפית על האזור.אחרי הדואמו פנינו למוזיאון אבל כפי שלמדתי לאיטלקים יש קטע של התבטלות ביום שני ככה שחזרנו לדואמו לביקור בגלרייה ויטוריו עמנואלה ובלה-סקאלה ובשעות אחר הצהריים אחרי פיצה חזרתי למלון לארוז לקראת הנסיעה מחר לפירנצה.

    יום 3- פירנצה
    אחרי המאפה והקפה של הבוקר לקחנו את המטרו לתחנת הרכבת של מילאנו(שהיא יפה בפני עצמה) ויצאנו לדרך ויש לציין שמחלקה ב' ברכבות באיטליה זה אותו הדבר כמו הרכבות שיש לנו בארץ(מיותר לציין כמה יפה היה הנוף של טוסקנה מבעד לחלון הרכבת). דבר טוב הוא שמול תחנת הרכבת של פירנצה מריה נובלה אפשר למצוא מקום שנותן מידע לכל התיירים, נותנים שם כל מידע שנחוץ לך ועושים את זה עם חיוך. אחרי מציאת המקום שבו ישנו יצאנו לטייל וביום הראשון בפירנצה ביקרנו בפיאצה דלה רפובליקה שמלאה בציירים שמוכנים לעשות לכם דיוקנים, מזכרות, בתי קפה וחנויות ומשם המשכנו לעבר פיאצה דלה סניורה שבה נמצא פסל נפטון המפורסם, העתק של דויד ומספר פסלים נוספים. ליד ההעתק של דויד נמצא איזה מבנה שנכנסו אליו אבל ברח לי השם שלו ואחרי סיבוב במקום המשכנו לרחבת האופיצ'י שבגלל השעה החלטנו לוותר על ביקור במוזיאון והסתפקנו בסיבוב ברחבה שעל העמודים מונצחים הרבה אנשים חשובים בהיסטוריה כמו גלילאו, דה וינצ'י ואחרים משם זה היה עניין של דקה עד שהגענו לפונטה ווקיו שמלא היום בחנויות תכשיטים.

    יום 4- פירנצה :
    קמנו מוקדם בבוקר אל כנסיית סנטה מריה נובלה שנמצאת 5 דקות מההוסטל שבו ישנו ואח"כ יצאנו לעבר הדואמו של פירנצה היפייפה, בתוך הדואמו ירדנו במדרגות אל האולם התת קרקעי שמכיל את השרידים של כנסיית סנטה רפראטה שבה נמצאים מספר קברים, פריטים נוספים ואיך אפשר בלי חנות מזכרות, אחרי היציאה מהדואמו נכנסו לכניסה אחרת כדי לעלות אל הציורים שנמצאים במעלה החלל הפנימי של הכיפה(המון מדרגות!).
    סיבוב קצר ברחובות שמסביב לדואמו ומשם המשכנו לעבר גלריית האקדמיה שבה נמצא הפסל המפורסם של דויד, פסלים נוספים ומפורסמים לא פחות, ציורים וכדומה. אח"כ הגענו אל סנטה קרוצ'ה אחת הכנסיות היפות שהייתי בהן באיטליה בה נמצאים קברים של האנשים החשובים בהיסטוריה של פירנצה בהם מיכאלנג'לו, ליאונרדו ברוני, אנטוניו רוסיני ואחרים, מזג האוויר החם מעט שהיה באותו יום גרם לנו לחפש אחרי גלידרייה טובה ושנכסנו לאחת החנויות שאלנו מוכרת זקנה נחמדה שחייכה ישר ומיהרה לנקוב בבאר ויוולי שבמדריך שאיתו טסנו לאיטליה היה כתוב שהיא נחשבת לטובה בעיר אבל באמת נמצאת במחבא..טעמה של הגלידה הנהדרת שקיבלנו שם עוד נמצא בזכרון..
    חזרנו לחדרים כדי לארוז לקראת היציאה לרומא למחרת בבוקר.

    יום 5- רומא:
    כך באו לקיצם היומיים בפירנצה שהשאירו טעם של עוד, בפירנצה החלק התיירותי קרוב מאוד אחד לשני דבר שמאוד משמח אם אין לך הרבה זמן בפירנצה ואתה מעוניין לראות כמה שיותר ממנה, ארוחת בוקר קטנה ויצאנו לעבר המריה נובלה שם היה קשה להיתקל בעובד שיודע אנגלית טוב ושהוא לא סנוב. הטרמיני באמת נראית כמו שמתארים אותה כמו נמל תעופה קטן וכשהגענו לאולם הגדול מפסי הרכבת קיבל אותנו עובד נחמד ששאל אותנו לאן דרכנו וכיוון אותנו להוסטל, לא הספקנו להסתובב שם שהגענו מכיוון שרצינו להגיע להוריד את התיקים וכאן באה האזהרה שלי אם אתם מחפשים באינטרנט מקום לישון בו ברומא אל תעזו ללכת ל"מלון מארי" המנוהל על ידי זקנה מכשפה תרתי משמע ובנה הטיפש.. לקח לנו חצי שעה עד שקיבלנו את החדר מכיוון שאף אחד לא היה בקבלה למרות שמסרנו להם שעת הגעה משוערת למזלנו מצאנו את המנקה שמסרה לנו את המפתח המיוחל, אחרי העצבים יצאנו לאכול צהריים במקדולנדס בטרמיני ומשם יצאנו לטייל וביום הזה ביקרנו במדרגות הספרדיות(מלאות בעובדים זרים בעיקר הודים) הכנסייה נמצאת בשיפוצים אבל האיטלקים דאגו לתלות על פניה של הכנסייה מן וילון כזה עליו מצויר פניה של הכנסייה כך שלפחות היה אפשר לראות איך היא נראית.
    משם יצאנו לפונטנה די טרבי וליד המזרקה יש גלידייה טובה שאם אתם מגיעים לשם אתם חייבים להיכנס היא נמצאת ממש ליד המזרקה ותמורת 2 יורו אתם מקבלים תמורה הולמת. שהלכנו לעבר ההוסטל יצא לנו להיות עדים לטקס שהתרחש בפירצה ונציה שגרם לבלאגן בכבישים הסמוכים, היה קשה לעבור במדרכות שהיו מלאות באנשים שניסו להציץ במתרחש.

    יום 6- רומא:
    היום השישי היה מוקדש לעיר העתיקה מהטרמיני לקחנו את המטרו שנמצא מול הקולוסיאום, שיוצאים מהתחנה ישר פוגשים בקולוסיאום שנראה מרשים מאוד, ליד נמצא הפורום הרומאי ששם היינו יותר משעתיים אח"כ ביקרנו במוזיאוני הקפיטול הגדולים שבהם היו המון דברים לראות ומהמרפסת במקום איפה שנמצאים בתי הקפה בתוך המוזיאון יש תצפית יפה על האזור.
    מהמוזיאונים הייתה הליכה של 5 דקות עד שהגענו לפיאצה ונציה הפעם כדי להיכנס אליה(בדרך נתקלנו במוכר יהודי שהראה לנו בגאווה את שרשרת המגן דויד שלו ואת הפלאפון שלו שבו נמצאות תפילות, הוא פטפט איתנו קצת ועשה לנו גם הנחה קטנה על מחזיקי המפתחות שקנינו אצלו), נכנסנו גם אל תוך המקום אבל המוזיאונים שם לא ממש מעניינים, משהו שכן היה נחמד שם זה שלושה דגמים שמראים כיצד פיאצה ונציה הגיעה למראה הנוכחי שלה. משם עברנו את הפורי אימפריאלי בדרך אל כנסיית סן פייטרו אין וינקולי שם חיכינו עד שהמקום ייפתח אבל אז בדיוק התקלקלה המצלמה מה שהצריך אותנו לחזור ולחפש אחרי חנות צילום שם היינו צריכים לקנות מצלמה חדשה אחרי שהבנו שהמצלמה שלנו מתה לה ואז חזרנו לכנסייה שבה נמצא הפסל המפורסם של משה שמצדדיו נמצאות לאה ורחל. המקום הבא אליו הלכנו הייתה כנסיית סן פייטרו אין לטראנו שלדעתי מהכנסיות הקטנות של רומא שבהן יצא לי לבקר היא הייתה אולי היפה מכולן, הגענו לשם בדיוק בעת התרחשות טקס ויצא לנו להסתובב בה והיא באמת מקום שאליו צריכים ללכת שנמצאים ברומא ובה גם סיימנו את היום והתחלנו בצעידה חזרה לארוחת ערב ולהוסטל.

    יום 7- יום שבת החלטנו לבקר בותיקן ומיד שהגענו לפתח אפשר היה להבחין בתור הענקי למקום שלדעתי הקיף חלק גדול מן החומה של המדינה הזעירה בעולם, הותיקן הוא מקום מאוד יקר, הכניסה, העלייה לנקודת התצפית ועוד נקודות שבהן אתה צריך לשלם אבל חייבים לומר שהמקום מדהים, בפרט הקפלה הסיסטינית שעושה כאב ראש רציני(אבל חיובי), המקום מכיל בין היתר אוצר מצרי מרהיב בין היתר אפשר להבחין באמא של פרעה שאליו מיוחס שיעבוד בני ישראל, פסלים יפים של כל מיני חיות, מפות גדולות ועוד הרבה דברים יפים. אל הותיקן צריך להקדיש יותר מחצי יום כמו שיצא לנו להקדיש אליו. התצפית היא חובה שאתה מגיע לותיקן(ועדיף לשלם על המעלית למרות שגם אח"כ אתה צריך לעבור מספר רב של מדרגות שיש חלק בהן הולכים בהן) ניתן לראות משם חלקים נרחבים מאוד של רומא, מראה מרהיב.

    יום 8- היום האחרון ברומא ובאיטליה בכלל. בבוקר ביקרנו בבית הכנסת היהודי העתיק ברומא, המקום מאובטח היטב ושם יש שני חדרים שבהם נמצאים שורה של פריטים חשובים מההיסטוריה של יהודי רומא אח"כ נכנסו אל תוך בית הכנסת שהחלל שלו מאוד יפה זכינו להסבר קצת על ההיסטוריה של היהודים ברומא ואח"כ פנינו לעבר הפנתיאון שגם הוא היה בעת שיפוצים ושהגענו לשם היה שם גם תפילה כך שלא יכלנו להיכנס ממש בפנים. ליד המקום נמצאת פיאצה נבונה ואת שעות הצהריים העברנו בטראסטברה. בדרך חזרה ביקרנו גם בקירקוס מקסנטיוס שבזמן הביקור הייתה בו נוכחות גבוהה של איטלקים שבחרו לעשות שם את אימון הצהריים שלהם או פשוט לנוח ולעשות פיקניק.

    מוקדם בבוקר שלמחרת לקחנו את התיקים ויצאנו לקחת מונית שתיקח אותנו לשדה תעופה והמראה האחרון שלקחתי איתי מרומא היה הקולוסיאום שמואר בלילה, זיכרון יפה לסיום של טיול מדהים שהשאיר טעם של עוד..
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/8/12
  2. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחח אני הייתי בדיוק באותן ערים שאתה היית..רומא, פירנצה ומילאנו ואני גם הייתי במשחק נגד
    לאציו, אבל זה היה בתחילת 2003\2004..מילאן נצחה 1-0 משער של פירלו אני חושבת.
    אין ספק שזאת חוויה מדהימה להיות בסן סירו..אצטדיון פשוט מרשים וענק..הרבה יותר ממה שנראה
    בטלוויזיה. האכזבה היחידה היא שלא ישבתי לצערי עם הפוסה, אלא יציע מעל הפוסה..אבל חוץ מזה היה
    מדהים.
    ובכלליות-מילאנו עיר יפה..אבל בתכל'ס דיי משעממת, חוץ מספורט ואופנה אין מה לחפש ממש..האתר
    היחיד שטיילתי שם זה הדומו שאין ספק שהוא הדומו הכי יפה לדעתי מכל השאר שראיתי..
    ובכלל משלוש הערים הכי אהבתי את פירנצה..פשוט עיר ציור, הכל נראה שם ציורי..אפילו מסתם בתים
    רגילים התרשמתי..פשוט עיר מהממת, יש הרבה מה לראות..מאוד מומלץ לבקר שם.
    וכמובן שגם רומא יפה מאוד..עיר מיוחדת, כל הפסלים שיש בכל פינה, כנסיות..והוותיקן כמובן-חובה
    לעבור שם..והוקולוסאום, לא חסר מקומות.
    בקיצור, איטליה מדהימה..מקווה להיות שם שוב העונה, במשחק של מילאן..לפני שמלדיני פורש.
     
  3. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח אני גם הייתי במילאנו, פירנצה ורמא (בדיוק בסדר הזה)... לקחנו אוטו וחרשנו את כל איטליה (עד רומא), כולל ביקורים נחוצים בדלה אלפי וחנות המועדון של יובנטוס בטורינו ובגנואה ופיזה... אין על איטליה...

    התרשמויות משלושת הערים:

    * מילאנו עיר משעממת ואפורה, כל הגברים בחליפות גם באוגוסט, הנשים עם משקפי שמש של ארמאני וכולם יושבים עם עיתון ומקל מעץ כזה שמחובר לעיתון... הכל שם קבוע, התרשמתי בייחוד מהדואומו והמהאזור שלו אבל חוץ מזה זהו... אולי זה גם בגלל הסלידה שלי מהקבוצות המשחקות בעיר...

    * פירנצה עיר מדהימה בשונה ממילאנו היא שוקקת חיים, מוזיאונים מדהימים, אטמוספירה אחרת, כאילו זה לקוח מסרט, מלא ציירים ואנשים שרוכבים על אופניים... מלא חנויות עור ואנשים חביבים ונחמדים (בייחוד זקנים) שתמיד ישמחו לעזור..

    * אחרי הביקור שלי ברומא הבנתי את המשפט שאומר שכל הדרכים מובילות אליה... עיר המזרקות היא העיר המדהימה בעולם ללא ספק.. ואני הייתי בהרבה... רק לונדון ופאריס יכולות להשתוות למזרקות, לסמטאות שוקקות החיים, לאנדרטה הכי גדולה ויפה בכל העולם, לפסטה, לפרארי האדומות והלמבורגיני הצהובות שאפשר לראות בכל מקום...


    איטליה :aaa15: http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wave.Xxx

    הייתי עובר לגור שם אבלזה בלתי אפשרי כרגע
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/06
  4. Shibhon Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/06
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בזמן שכל החברים שלי מתכנים את הטיול למזרח , אני מפנטז על טיול של שבוע באיטליה .
    הייתי רוצה לשמוע מכם ( האנשים שהיו באיטליה ) על מקומות ואתרים למעט אותם איצטדיונים בהם אני מתכוון לבקר . כל מיני המלצות וטיפים .
    אני מצטט כאן את אבא שלי " בחיי לא ראיתי אצטדיון כמו הסאן-סירו כשמילאן עולה למגרש " .
    אני רק אציין שהוא ליווה ב-74 בכל משחק את הולנד עד הגמר , וראה את ולנסיה משחילה רבעייה לברסה בקמפ-נואו .
     
  5. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    כמה לינקים שימושיים לכל אלה שמחפשים את עצמם באיטליה::

    תקציר נרחב של מדריך "לונלי פלנט" המפורסם על איטליה
    http://www.ynet.co.il/PicServer/38768/23851.Xxx
    לאלה שרוצים להרחיב. הספר מומלץ בחום.

    מדריך לתיירות בנאפולי
    http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/689273/4-d_m.Xxx

    על אורבייטו
    http://www.ynet.co.il/PicServer2/01082004/678096/orvieto2_a.Xxx

    רומא-מדריך מספר אחד
    http://www.ynet.co.il/PicServer/060502/188936/fontana_a.Xxx

    רומא- מדריך מספר שתיים

    חבל ונטו

    העמוד האיטלקי ב-ynet.co.il

    אתר האינטרנט של רכבת איטליה
     
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
    גם אני רוצה לאיטליה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx חבל שאין כסף כרגע.
     
  7. מילאנזי בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/03
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טיול לדרבי המילאנזי - מיועד לאוהדי מילאן בעיקר:

    כל מי שרוצה להצטרף לטיול לדרבי המילאנזי באיטליה שיגיב כאן.

    אז ככה, התכנון הוא לנסוע לאיטליה בחודש אוקטובר (העשירי) למשך 10-11 ימים.
    הכוונה היא לטוס לאיטליה ולבקר במשחקים הבאים:
    22.10 - מילאן - פאלרמו (בסאן סירו, SERIE A)
    29.10 - מילאן - אינטר (בסאן סירו, SERIE A)
    01.11 - מילאן - אנדרלכט (בסאן סירו, ליגת האלופות)

    הרצון שלי הוא לבקר במשחק גם בארטמיו פראנקי של פיורנטינה ובלואיג'י פראריס של סמפדוריה, אבל זה תלוי במועדי המשחקים.
    ישנה גם אפשרות לצרף משחק ב-25.10, קייבו מול מילאן בסטאדיו בנטגודי, כיוון שהעיר ורונה לא רחוקה ממילאנו.
    כמו כן יש כוונה לבקר במקומות יפים באיטליה כגון מילאנו, פירנצה, סאן ג'ימינייאנו, אגם קומו.
    כמובן שהשאיפה היא לבקר בכמה שיותר משחקים אבל לא בטוח שיתאפשר. הכול בהתאם לנסיבות. הדבר שבכל מקרה חייבים לכסות זה את הדרבי המילאנזי.

    כל מי שרוצה להצטרף, מדובר בעסק לא זול (לדעתי כ-1800 יורו בערך), שירשום כאן הודעה וייצור קשר באייסיקיו 348169348 או במסנג'ר izharbanai@hotmail.co.il

    רק תעשו את זה בהקדם כי אם רוצים להגיע לדרבי צריך להזמין כרטיסים כמה שיותר מהר.

    למי שרוצה הנה הדיון בפורום של האתר החדש שלנו ACMFDD:
    http://www.acmfdd.com/forum//index.php?showtopic=637
     
  8. J-C-I Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/06
    הודעות:
    32
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני כחצי שנה טסתי לאיטליה ל-5 ימים משבת עד חמישי
    הייתי באיזה כפר קטן בין שקרוב מאד לאלפים אבל גם להכביש המהיר שמגיע לטורינו
    אז ביום הראשון הגענו התמקנו וגילינו שאנחנו היחידים במלון http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_dance.Xxx אחרי שהיחידים שהיו איתנו עזבו באותו ערב...
    ביום השני התחלנו בקצת גלישה אז נסענו לצ'רביניה וגלשנו (אני גולש על סנובורד) ואז בצהריים חזרו למלון התארגנו ונסענו לראות את יובנטוס בדלה אלפי משחקים נגד אודינזה, אין כמו הפעם הראשונה המקום מדהים 20000 דוחנים מחוץ לדלה אלפי שבהם קניתי גם צעיף של דל פיירו,קובע צמר של יובה ודגל של האליפות ה-28 קיצר אחרי שהתרשמנו קצת מהדוחנים וראינו את הדלה אלפי מבחוץ נכנסו, לצערי (נסעתי עם אבא שלי) אבא שלי לא ידע שבדלה אלפי בדרך כלל לא ממלאים את האיצטדיון והזמין מהארץ כרטיסים ושילמנו אפשר להגיד פי 3, אבל הלכנו ליציע המזרחי בידיוק באמצע אי אפשר לבקש יותר, תצפית טובה על המשחק אפילו זווית יפה לראות את הקורבה סוד,שאם לא הייתי עם אבא שלי 100% הייתי הולך לשם, אבל עדיין אווירה מדהימה, שם גם למדתי שבאמת לא צריך 70 אלף שמלאו את כל הדלה אלפי מספיק לי ה-30 שבאים וכל המשחק שרים, קיצר הגיע המשחק והכל בדקה בערך 70 דל פיירו נכנס ואז בדקה 75 +- נכנס הגול הראשון מרגלי דל פיירו כל האיצטדיון על הרגליים, שרים שירים לדל פיירו אני הייתי בשמיים אני התרגשתי כמו ילד בן שנתיים למרות, נגמר המשחק בתוצאה 1-0 ליובה אני הולך הלמלון מאושר כמו לא יודע מה וזזים לישון יום אחרי זה בגלל מזג אוויר הלכנו לאתר סקי אחר בשם פילה וגלשנו שם כל היום וגם ביום שאחר כך אבל ביום רביעי אחרי יום סקי אמרתי לעצמי שזה היום האחרון ואני חייב לעבור ביובה סטור נסענו ליובה סטור פקקים כאלה מעצבים יש שם, ואז נסענו למשחק השני יובנטוס נגד פארמה בדלה אלפי שוב, שוב באתי והתרגשתי כאילו זו הפעם הראשונה (שוב), האווירה מדהימה, משעשע לראות את האוהדים של פארמה מתיישבים על המעקה בטיחות וצועקים לקורבה נורד וכמובן שהאוהדים של יובה לא נשארים חייבים, (ושוב בגלל שאני אם אבא שלי אני לא יכנס שם לאיזו מריבה ובכלל האיטלקית שלי לא כזו חזקה למרות שאני יודע קללה או שתיים) בתכלס רק חיכיתי לראות אם אוהד שלהם יחליק ויפול ליציא התחתון http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx
    המשחק התחיל לא כל כך טוב והיה 1-0 לפארמה אבל זלאטן (במשחקו הראשון עם קרחת...) השיג את השיוויון בנוסף דל פיירו פגע פעמיים במשקוף פעם אחת בבעיטה חופשית ובפעם השניה בפנדל בדקה ה-85 בערך, הפעם יוצאים קצת יותר מאוכזבים אבל עדיין מרוצים מאד. יום אחרי זה כבר עשינו את דרכינו לשדה התעופה ובחזרה לארץ...
    חחחחחחח נ.ב
    ביום שלישי האחרי על המלון היה צריך לנסוע לאן שהו בגלל שהבן שלו סיים תואר (לא זוכר איזה) קיצר הוא נתן לנו את המפתחות של המלון ואמר לנו תעשו מה שבראש שלכם יענו תלכו תחזרו חופשי חודשי בסוף היום תניכו את המפחות בדלפק ואנחנו נקח אותם בלילה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue3.Xxx אחד ה קטעים הכי מצחיקים שהיו לנו בטיול הזה, אשכרה מלון להשכרה
    בתכלס אני מסכם את הטיול הזה כטיול חלומי 2 משחקים של יובה גלישה באתרים טובים ומזג האוויר בסדר לא הכי טוב אבל לא נוראי
    Forza juve
     
  9. Lillywhite Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    531
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הייתי פעמיים באיטליה, פעם אחת שבוע בווילה בטוסקנה. היה מאוד יפה אבל boooooooooring.
    הפעם השנייה הייתה טיול בר-מצוה שבו נסעתי לשבוע לקלאב מד בססטרייר (על הגבול הצרפתי) ללמו סנואובורד וזו הייתה אחת החופשות הכי טובות בחיים שלי. בדרך הלוך טסנו למילאנו ומשם לקחנו אוטו; נסענו דרך טורינו (כמובן שעברנו ליד הדלה אלפי) וטיפסנו במעלה האלפים עם פונטו ספורט חדשה. אני, כאמור, למדתי סנואובורד בקבוצה ואבא שלי עשה סקי. חוץ מהגלישה היה שם גם אוכל מצויין שתרם לחוויה. חזרנו בטיסה מטורינו לרומא אך לא היה מקום על הטיסה מרומא לארץ (אנחנו נוסעי standby) אז ישנו לילה אחד בהילטון בשדה ולמחרת חזרנו חצי שמחים, מהחזרה הביתה, וחצי עצובים, מסיום החופשה.
     
  10. saviola Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    1,177
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחחח איזה חבל שהפורום הקודם נמחק... היו שם כל כך הרבה טובים באשכול הזה...

    גם אני הייתי פעמיים... אותם טיולים... בטיול הראשון נסענו לראות את שמינית הגמר, מילאן נגד מנצ'סטר יונייטד בסאן סירו ויובנטוס נגד ריאל מדריד בדלה אלפי. כזכור שתי האיטלקיות ניצחו, למרות שמאוד רציתי שמילאן תעוף. בשנה שעברה זה היה רבע הגמר, מילאן נגד ליון ויובנטוס נגד ארסנל. למשחק הראשון נכנסתי עם צעיף של ליון (שד"א, חוץ מהאוהדים של מארסיי, יש להם את הקהל הכי טוב באירופה, תאמינו לי) ושוב התאכזבתי שמילאן עלתה, אבל לא היה איכפת לי כל כך, כי יום למחרת הגיע המשחק שבגללו נסעתי. כמובן שהיה תיקו 0:0 מגעיל באחד המשחקים הכי גרועים שהייתי בחיים שלי (בתור אחד שהולך כבר שנים למשחקים של ליגת העל והליגה הלאומית). השנה בגלל שאין יובנטוס אני לא ייסע, אבל אני מקווה ששנה הבאה אני ייסע שוב לפני שאני יתגייס.
     
  11. guy360 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/7/06
    הודעות:
    24
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך הייתה האוירה אחרי השער של אינזאגי בדקה ה87?
    בטח אוירה מדהימה מה הייתי עושה בשביל להיות שם.
     
  12. saviola Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    1,177
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוא נומר שאם הייתי אוהד מילאן זה היה אחד הרגעים הכי מאושרים בחיים שלי... אבל אותי הגול הזה רק ביאס. האווירה באותו משחק, הקהל של ליון והגול של אינזאגי, היו באמת חוויה ענקית.
     
  13. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אור לא שמרת את סיפור המסע שלך בוורד על המחשב?
     
  14. saviola Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    1,177
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx

    כואב לי התמונות שאחד המשתמשים העלה מהמוזיאון של אינטר ומילאן... היו שם דברים נדירים.
     
  15. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אף אחד לא צילם תמונות ממשחקים שהוא היה?
    אני צלמתי ויצא לי באיכות גרועה לצערי הרב..אז אין לי מה להעלות.