ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. שגיא Guest

    מכבי שיחקה את אחד המשחקים הכי מגעילים שלה העונה, אם לא המגעיל מכולם...
    כלום לא היה, בקושי הגיעו למצבים, בני יהודה שיחקה טוב, אבל התקשתה במחצית הראשונה.
    ואז באה העבירה המטומטת כלכך של סטרול, שבעצם סללה את דרכה של בני יהודה לנצחון.
    זו הייתה נקודת המפנה, למרות שגם לפני ההרחקה בני יהודה הייתה מעט יותר טובה, אבל לא נראה שהיא הייתה יכולה לכבוש שער...
    בסופו של דבר ניצחון מוצדק של בני יהודה שלאט לאט מתברגת יפה בטבלה.

    אז אחרי ההפסד של מכבי, אולי שגם הפועל ילכו בדרכם :wink:
    הקבוצה הגרועה של הליגה לא אמורה להוות יריב לאדומים. ראשון באים עם מאמן חדש, זיו פלגי שמו. קשה לראות את ראשון מקשה, ולו במעט, על הפועל ת"א לנצח לפתוח פער של 3 מחיפה, ו6 מירביתה העירונית.
    אני כמובן אהיה עם הכתומים היום, לא שזה יעזור במיוחד, אבל אין מה להפסיד.
     
  2. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש!!!!!!! מי שעוד לא יודע, גם הפועל ת"א נכשלה בחוץ מול ראשון לציון.
    המשחק הסתיים בתיקו 1-1 כשראשון שולטת במחצית הראשונה וגם מפגיעה שער אחד מראשו של חיים חג'ג'. במחצית השנייה ראשון התמודדה יפה מאוד עם ההתקפות המסוכנות של הפועל אך למרות זאת, הפועל הצליחה להכניע את בן חמו המצויין משער דרדלה של פיני "גבה" בלילי. המצטיין מבחינתי היה משה סבג, החלוץ הנהדר של ראשון לציון היה פשוט מצויין וסיכן את שער הפועל ת"א פעמים רבות. יש לציין שהשופט לירן וקסנברגר(או איך שלא כותבים את זז...) הוסיף למחצית השנייה 7 (!) דקות תוספת זמן.......
    יוסי אבוקסיס אחרי השריקה האחרונה:http://images.one.co.il/images/d/gg9473.Xxx
    (קוף ירוק, זאת אזהרה, אין להשתמש בביטוים כאלה. תודה)
     
  3. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק הקרבה יוצא מן הכלל של ראשון, הפועל הגיעו להרבה מצבים ולא היה חסר שהם ינצחו, אבל ראשון נלחמו והשיגו נקודה שמגיעה להם. איך אומרים? צוחק מי שצוחק אחרון... שבוע הבא כל המספידים של חיפה יאכלו את הכובע שהיא תחזור למקום הראשון (אלה אם כן מכבי שוב תראה עד כמה היא לוזרית ותפסיד את הדרבי), אני ממש לא מזלזל בבאר- שבע - יהיה משחק קשה, אבל אני מאמין שגם אם יהיה תיקו- נעלה למקום הראשון כי הפועל תפסיד בגדול, אני מאוד מקווה שכך גם יהיה.
     
  4. david Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד לראשל"צ על הליחמה והעבודה הגדולה של זיו פלגי שהשיג נקודה ראשונה בקריירה שלו ומשחק ענק של ההגנה של ראשון שסוף סוף הגנה נורמלית סבג וכבודי פשוט היו מעולים שלומי בן חמו דאג לשמור על התיקו עם ייציאות גדולות ועדיפות מעולות מה שיניב מזרחי לא היה עודף...
    וגם לא נשכח את חג'ג כובש השער המפתיע של ראשון במחצית הראשונה המחזור הזה היה מחזור כתום בני-יהודה מנצחת את מכבי ת"א ראשון יוצאת תיקו מול הפועל ת"א נראה אם יהיה לראשון המשכיות נגד מכבי פ"ת ביום שבת אני מאוד מקווה שכן ראשל"צ מסוגלת לנצח ...
     
  5. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאחר 91 ימים, 13 שבועות, 11 מחזורים, סיבוב אחד שלם ומכבי חיפה אחת, מגיע אלינו משחק העונה האמיתי, המשחק שיקבע איך תיראה הצמרת בתום הסיבוב, וכנראה גם למי יהיה את המומנטום, ויקבע את השאלה הניצחית, באיזה צבע ת"א(התשובה- ממש לא כתום).
    רוב הסערה לגבי המשחק הזה הייתה בגזרת האיצטדיון, כאשר למורת רוחם של רוב האוהדים משתי המחנות, החליט לוני הרציקוביץ' להעביר את הדרבי לאיצטדיון ר"ג, עוד על הנושא תוכלו לקרוא פה: http://www.asoccer.co.il/forum/viewtopic.php?t=3201

    מכבי ת"א מגיעה למשחק הזה קצת מבולבלת. מצד אחד היה לה רצף יפה מאוד של 5 נצחנות, אבל אז היא הפסידה לנתניה, ואז היא ניצחה את בית"ר 4-1, ואז היא הפסידה לבני יהודה. אז מה אפשר להבין מזה? שום כלום. ניר קלינגר צפוי לשחק במערך שלו בשבועות האחרונים, כולל טל בנין, אבל בכלל לא בטוח שעם אבי נימני. לפי דעתי זה צעד שגוי מבחינתו, מכיוון שאם הוא מעדיף לא לשחק עם שניהם(מה שהוכיח את עצמו יותר מששניהם משחקים בעונה הנוכחית), בנין הוא זה שפחות תורם. מכבי תגיע למשחק ללא אבי סטרול המורחק, אבל עם טל בן חיים שהיה מוצהב בשבוע שעבר. אנדראס פרוחחנקובס כרגע לא מתאמן, אבל הוא צפוי להיות כשיר, אולם בכלל לא בטוח שקלינגר יפתח איתו. אבל אל תקשיבו לי, אני זה שאמר שלא צפוי שום שינוי בהרכב של מכבי לפני המשחק מול חיפה, ותראו מה יצא. :roll:

    הפועל ת"א מגיעה למשחק עם תחושת החמצה. לאחר הפסדה של מכבי, היא יכלה לנצח את ראשון הנחותה ולהבטיח לעצמה כמבעט באופן סופי את המקום הראשון בתום הסיבוב, אבל היא שיחקה גרוע ויצאה במזל עם תיקו 1-1. עומרי אפק פצוע, אבל כנראה ישחק.

    תגובותיכם פה, מיש יחרוג מגבול הטעם הטוב ההודעה שלו תימחק, אפילו אם היא באורך 2 ק"מ.
     
  6. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחחח משחק העונה איזה בדיחה.
    תמשיכו לחלום אוהדי מכבי ת"א. הזמן שלכם יבוא בעוד שנתיים-שלוש, בינתיים שבו בשקט ותחכו למשחק העונה האמיתי שיהיה בין מכבי חיפה להפועל ת"א.
    נקווה שהדרבי הזה יהיה צהוב, אבל מכיוון שמכבי ת"א עדיין בעידן הלוזריות שלה, היא לא תנצח וכנראה יהיה תיקו, מספק ביותר.
     
  7. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב: "עם" זו מילת קישור ו-"אם" זו מילת התנייה, כלומר "אם.... אז....".
     
  8. *ירוקה לנצח* Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/03
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק עונה? יכול ליהיות....
    בכל מקרה זה המשחק הכי חשוב של העונה לפחות מבחינתנו (חיפה)
    אם ננצח את ב"ש המשחק הזה יכול לקבוע לנו את המשך העונה...
    בקיצור בואו נקווה שמכבי תנצח בהפרש גדול כדי שנוכל לשמור על פער משתי הת"איות.
    אבל בכל זאת-משחק העונה תמיד היה ותמיד יהיה בין חיפה להפ' ת"א בסיבוב השלישי. :twisted:
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,849
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    חיפה לא תסיים מקום ראשון כי יש לה יום שני את באר שבע שהוכיחה השנה שהיא מתעלה נגד הגדולות וכולי כבר ציפייה למשחק הזה שהולך להיות כיף לא נורמלי, קרית אליעזר אנחנו באים!!!!
     
  10. שגיא Guest

    בכלל, המחזור הזה, יכול לשנות הרבה מאוד...
    אבל על שאר המחזור נדבר בדיון שיפתח....

    בקשר לדרבי עצמו, גם אותי הפתיעו, אבל אצטדיון רמת גן צפוי להיות מלא....נשארו עוד כרטיסים שלאט לאט נמכרים גם הם.

    הפועל ת"א פייבוריטית, מן הסתם. ומכבי ת"א עוד אחרי הפסד מול בני יהודה, אבל אולי זה הדבר שהיא הייתה צריכה כדי להתעורר לדברי.
    אישית, אני חושב שביום נתון מכבי יכולה לנצח בדרבי, אבל צריך להיות לזה עוד הרבה מרכיבים, קלינגר יצטרך לשים לב לתפקוד ולצורת המשחק של נימני במגרש. תרצו או לא תרצו, כשהוא על המגרש, הכדור יעבור דרכו, ויעבור לאט...
    בהפועל מגיעים טיפה יותר רגועים, הם אחרי ניצחון, במקום הראשון, הכל תלוי בהם כרגע. אבוקסיס ינהל את המשחק של הפועל מאחור, ובלילי המהיר צפוי להתבגר על ההגנה של מכבי, אבל הבעיה שלו תהיה בניצול מצבים (כמו גם של קלשנקו). ההגנה של הפועל טובה, יציבה, ועם שוער מצויין. בכלל, יש לנו אולי מפגש בין שני השוערים המובילים כיום בליגה.
    הדרבי מן הסתם יהיה חם ולוהט כרגיל, הרבה מאוד צבע ביציעים (וכמובן הכנסה גדולה ללוני), רק נקווה שיעבור בשקט יחסי לפחות, שלא יהיו נפגעים.
    מזג האוויר צפוי להיות מצויין על מנת לשחק כדורגל טוב, נקווה שכך יהיה.
     
  11. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, אותי מעניין יותר במשחק הדרבי הזה המופעים של הקהל. הקהל של מכבי קיבל 11 יציעים מלוני, ומעניין אותי אם הוא ישתמש בזה כדי סוף סוף להציג הופעה שבאמת ראויה אל מול אוהדי הפועל. בדרבי שעבר אוהדי מכבי לא יכלו לעשות דבר אל מול מתקפת האבוקות של הפועל ת"א.

    הפעם, כפי שהיה רשום בעיתון, האוהדים של מכבי ת"א והפועל ת"א באמת מתחילים להשקיע. מה עוד שהאווירה תהיה מעולה, הרעש ענק, השחקנים באטרף - יהיה משחק מצוין, אל דאגה.

    אבל בכל זאת, אני מרגיש קצת עצב כשאני רואה את היריבות הזאת. לבית"ר לעולם לא יהיה משחק כזה, מול יריבה מושבעת, עם כל כך הרבה שנאה (להפועל ירושלים יש מספר אפסי של אוהדים, והם לא ממש יריבה בשבילנו, למרות היריבות העירונית הישנה). אולי הפועל ת"א יכולה להיחשב ליריבה כזאת, אבל הם שמים את מכבי ת"א בראש סולם השנאה שלהם. אין מה לעשות, כפי שתמיד אמרתי, צריך למצוא יריבה, ולפי נתוני הגועל נפש הקיימים היא שוכנת בעיר חיפה ומשחקת בצבע ירוק. אני כבר התחלתי לפעול בענין זה.

    בכל מקרה, אני מאחל בהצלחה למכבי ת"א. אם כבר בית"ר ירושלים לא תיקח, אני מעדיף שזה יהיה אתם (על פני הפועל ת"א ומכבי חיפה, כמובן). נתנו לכם שלוש נקודות בבלומפילד, זרקתם אותה בשכונה ועכשיו אתם מוכרחים לנצח את המשחק הזה. הפעם אין סיבה שלא, יש לכם יתרון ביתיות עצום (11 יציעים אל מול 7 של הפועל, ויש עוד כרטיסים בקופה), המגרש יותר גדול מאשר בבלומפילד ואתם בכושר שיא. אם מכבי לא תנצח את המשחק הזה, היא מוכיחה שהיא הלוזרית הכי גדולה של הליגה שלנו.
     
  12. *ירוקה לנצח* Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/03
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
     
  13. שגיא Guest

     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,849
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אין מצב בעולם שמכבי פייבוריטית. הפועל פשוט יותר טובה ואין פה מקום לוויכוחים.

    יום טוב של הפועל תל אביב מול יום טוב מאוד של הצהובים- הפועל ת"א יקחו.
     
  15. *ירוקה לנצח* Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/03
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי אתה צודק, אבל רק תגיד לי מתי הפועל ניצחו?
    לפי מה שאני זוכרת היה להם תיקו מול האחרונה בטבלה.
    או שיש משהו שאני לא יודעת?