באפניים נוסעים ילדים קטנים שעדיין לא צמים וגם אם הם נוסעים אז הם לא ממש שמים לב למשמעות.. בקיצור לא מתייחסים לאופניים כמו לאוטו וזה אני לא יודע למה
הטענה שלי פשוטה - אם אתם רוצים להביא איזו דוגמא נגדית אז תביאו דוגמא שמשתווה למקרה המדובר - אל תגידו לי "לנסוע בישוב יהודי ביום כיפור זה כמו לבוא עם רובה למסגד בישוב מוסלמי ולרסס אותם"... יפה אמרת רק חבל שאתם לא מקיימים את זה. שמת לב שאתם כל הזמן אומרים "תכבד את האמונה שלנו", "תכבד אותנו" וכו' וכו' - זה חוזר בערך בכל הודעה שלכם בוריאציות כאלה ואחרות - אבל כמו שבעצמך אמרת צריך לכבד אחד את השני ולא שיכבדו רק אתכם - מי שדורש כבוד שגם יתן כבוד לאחרים ואתם ממש לא עושים את זה ואל תספרי לי סיפורים - בסדר עזבי את המקרה הספציפי הזה - אנשים אמרו פה בפרוש שגם אם היה יהודי נוסע לידם בלי התגרות ובלי קללות ומוזיקה הם היו עושים אותו דבר - איזה כבוד ואיזה נעליים? ומיימון - ערבים זה דרעק? לפי שם המשפחה שלך אני מניח שאתה עצמך ממוצא ערבי (כלומר "יהודי יוצא עדות המזרח") - אין הבדל בינך לבין הערבים חוץ מהדת - אתה ערבי-יהודי והם ערבים-מוסלמים ונוצרים. מבחינה גנטית אתם אותו דבר בדיוק. אז קצת מצחיק לשמוע את זה.
והם בסה"כ עברו על החוק. והם בסה"כ שמעו מוסיקה על פול ווליום. ובסה"כ התגובה למעשיהם הייתה שבירת השמשה שלהם(אגב, אני לא מצדיק את זה). אני לא מבין למה אתה בכוח מנסה להפוך את הדיון הזה ליהודים לא יהודים, אם גם יהודי היה נוסע בכיפור הדיעה שלי ואני מניח של כולם פה הייתה אותו הדבר. עריכה:טוב, יום זה נקרא יום ללא מכוניות ויש יום כזה בכל רחבי העולם(22 בספטמבר). יהדות זאת דת, לאום זה ישראלי, יש הבדל. אני לא מושפע מכלום, לא ראיתי אפילו מהתעמולה שלהם. אני יודע מה הם עושים בגלל שאחי בעצמו שותף באחד האירגונים ואני עצמי מכיר לא מעט משפחות שמתקיימות הודות לש"ס. אתה בסה"כ מושפע מהתקשורת ואני בכלל לא אתפלא אם לא תכיר יותר מ2 חברי כנסת מש"ס או שתדע על אחד מהם משהו.
עוד פעם עם ההתחכמויות המעצבנות האלה.. אתה יודע לע מה אני מדבר אז למה אתה חייב לנסות להיות צודק ואתה לא יכול לצאת צודק?
מרדוק, אתה קצת מדבר שטויות אבל עזוב. הגנטיקה לא קשורה פה בכלל. מי שהתחיל פה עם החוסר כבוד זה אותו ערבי מקולל שעשה פרובוקציה מכוונת והתגרה בתושבי נהריה. אתה עיוור לחלוטין! אתה תגנה פה את כל התגובות שבאות נגד אותו ערבי אבל לא תשמיע שום גינוי בעצמך לפרובוקציה של אותו נאלח.
כמו שכבר כתבתי בשבת - על פי הדת רק מי שהוא מעל גיל מצוות (13 לבנים ו-12 לבנות) מחוייב לצום - עד גיל זה הילדים יכולים לעשות הכל - גם לאכול ולרכב על אופניים. למה לא רכב? כי בגיל כזה עדיין אין להם רישיון וכל נסיעה שלהם ברכב תהיה בניגוד לחוק... ילדים מעל הגיל הזה שצמים אבל נוסעים באופניים מפרים ומחללים בעצם את יום הכיפורים.
מי מדבר על יום הכיפורים... תגיד סתם שאלה.. אתה לא יכול פעם אחת להגיד דבר טוב על המדינה שאתה חי בה ובגללה אתה נושם עכשיו?
גם אתה לא יכול להגיד משהו אחד טוב.. אני לא מבין אותכם.. אתם חיים במדינה ואתם לא יכולים להגיד שום דבר טוב על המדינה? מזה קשה? מזה קשה לכבד יום אחד בשנה? קשה לא ליסוע באוטו יום אחד? אתם הורגים אותי תעזבו את הארץ לכו תחיו בגרמניה ונראה אם החיים יהיו יותר קלים סבבה?
מה לעשות שהאיסלאם והיהדות אלה 2 דתות שונות (מבוססות על מונותאיזם אבל עדיין), והאיסורים שחלים בדת אחת, לא תמיד חלים על הדת השנייה. במקרה המקרה המדובר לא חופף גם את האיסלאם. אבל אתה רוצה דוגמא? ערבי יבוא לישוב יהודי, שהאוכ' נמצאת בצום, ויתחיל להתגרות, וינופף באוכל שלו. ויהודי יבוא לישוב ערבי, כשהאוכ' נמצאת בצום, ויפתח שולחן ויזמר, וישתה יין ויאכל. אותו הדבר, אתה פשוט נטפל למקרה בודד.