ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לצד הדיון על המחזור ה-30, צוות פורום ליגת העל+ מגיש לכם את דיון המשחק המרכזי. והשבוע:

    מכבי ת"א-מכבי פ"ת
    יום: שבת
    שעה: 18:50
    איצטדיון: בלומפילד
    שופט: איתן תבריזי
    הרכבים: מכבי ת"א: לירן שטראובר, קובי מוסא, גדי ברומר, טל בן-חיים, אבי סטרול (מאוריציו ארוס), טל בנין, תמיר כהן, ברונו רייס, ג'ון פנטסיל, רודריגו גולדברג (ראובן עובד), עמיר תורג'מן.
    מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עמר, מוראד מגמדוב, תומר בן-יוסף, קובי גנון, גל אלברמן, עידן מליחי, אסי משיח, אנגוי אנסומבו, עומר גולן, קובי רפואה.
    משחקים קודמים: במחזור הפתיחה של הליגה, מכבי ת"א דילגה בקלילות על מכבי פ"ת, וספגה שני שערים עקב טעויות שנבעו מחוסר ניסיון של הקבוצה. במחזור ה-12, מכבי, שהגיעה מוכה לאחר ההפסד 3:1 בדרבי, ניצחה 1:0 קטן משער של פרוחננקובס.

    מכבי ת"א ירקה ביום שבת האחרון לבאר שממנו היא צריכה לשתות, חד וחלק. היא הייתה יכולה לפתוח פער משמעותי על היריבות שלה לצמרת (3 נקודות על חיפה, ובדיעבד 5 על הפועל), אבל בתצוגת כדורגל מעליבה היא הפסידה 2:0 לנתניה. אמנם לא בושה לפהיסד לנתניה ועוד בקופסה, אבל קבוצה שרוצה לזכות באליפות חייבת לעבור מבחני בגרות כאלה. השחקנים של קלינגר מבינים שעוד הרבה הזדמנויות כאלה לא יהיו להם, ולמרות שתיאורטית הכל תלוי בהם, זה ממש לא נכון, מכיוון שלמכבי יש על הנייר משחקים מאוד קשים (מכבי והפועל פ"ת, בני יהודה ובית"ר), בעוד שללמכבי חיפה והפועל ת"א, המוספדת התורנית, יש משחקים על הנייר יותר קלים. אבל נחיה ונראה.

    מכבי פ"ת החליטו להיות מכבי נתניה 2. נתניה מתמודדת על המקום הרביעי? גם אנחנו. נתניה מנצחת את חיפה? אנחנו נעשה תיקו מולם. נתניה מנצחת את הפועל? גם אנחנו. לאוהדי מכבי ת"א המשך המשפט, עפ"י הסטטיסטיקה לא יותר מדי מעודד, אבל מכבי פ"ת היא אל קבוצה צפוי, ולאחר שבועות של כדורגל נהדר, היא יכולה להיות אותה מכבי פ"ת המגעילה של השנים האחרונות, זאת שמשחקת על כלום. לפ"ת יש מניע מאוד חזק לנצח אתץ המשחק הזה, מלבד היוקרה שבלנצח את מכבי ת"א, וזה המקום הרביעי. כפי שציינתי, פ"ת מתמודדת ביחד עם נתניה (ואולי גם ב"ש, תלוי במשחק של מחר) על המקום הרביעי, שיש סיכוי לא רע שיוביל לגביע אופ"א, ובשביל מועדון קטן כמו פ"ת הגעה לאירופה יכולה להיות דבר עצום.
     
  2. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אילן, אני די בטוח שפראליה שעומד לעוף לא ייתן משחק ענק, הוא נשמע מאוד ממורמר בזמן האחרון, ונראה לי שהאליפות של חיפה היא לא מה שמעניין אותו.
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) ניצחון של מכבי חיפה בא מאופי...? ניצן, ממך לא ציפיתי להקשיב לשטויות של אילן. אם כבר הניצחון הזה היה בגלל האופי של בית"ר. איכסה.

    2) מכבי נתניה בחוץ יכולה וצריכה לנצח את ב"ש. נתניה במומנטום מצוין, מה שיבטל לחלוטין את יתרון הביתיות של ב"ש. נתניה היא לא אותה הקבוצה שהפסידה לב"ש ב-10 דקות לאחר שהיתה ביתרון, השחקנים של גילי לנדאו הפכו לחיות, הם מתנפלים באכזריות (וגם נושכים, כפי שהוכיח וסיהון) על כל מי שמעז לקחת להם את הכדור. נתניה היא ללא ספק הקבוצה הכי חמה בליגה,, קבוצת הסיבוב ואולי גם קבוצת העונה, תלוי איך היא תסיים את השנה. לכל מי שחושב שהמשטח של ב"ש יתן יתרון למארחים - מצטער לאכזב אתכם, עד לא מזמן נתניה שיחקה על משטח דשא עם עשרות אלפי ערצבים.

    3) סוף סוף אנחנו מול האדומים... לצערי הרב, מאז שאבו-קרחת הצטרף להפועל, הפועל מנצחת אותנו בתוצאות 1:0 ו-2:0 כבר שנתיים ברציפות, תוך כדי 100% החזקת כדור ויכולת אפסית של בית"ר. לצערי בבלומפילד קשטן מסוגל ויכול לנטרל את בית"ר לחלוטין, אבל הקבוצה שלו לא תדרוס אלא רק תנצח 2:0. לא 1:0, כאילו הניצחון היה מקרי, ולא 2:1, כאילו בית"ר התקרבו ליכולת של הפועל. 2:0, הפועל עליונים עלינו, מה לעשות. בכל זאת אני מקווה שמליקסון, ב-10 הדקות שייתן לו אזולאי האדיוט, יצליח לעשות משהו. אני לא מתכוון לנחס, אז... הפועל תנצח. 100%, בלי שום ספק (ראיתם מה קרה כשהייתי בטוח שבית"ר תביס את מכבי חיפה ושארסנל תקרע את לידס).
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדיין לא הבנתי איך המשחק הזה הוא משחק המחזור, למרות שיש נתניה - ב"ש ובית"ר - הפועל ת"א. אתם וההיגיון שלכם.

    מכבי ת"א תנצח 1:0 את פ"ת, כרגיל, פ"ת לא תגיע להזדמנויות או מצבים, אולי כרטיס אדום לשחקן של מכבי והצגה של רפי כהן. ו...זהו. ככה אומרת הסטטיסטיקה מאז שגיא לוזון הגיע לפ"ת.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ניצן, החלטה לא מובנת של משחק המחזור.

    מכבי ת"א באמת לא נראה תפשל בבית מול מכבי פ"ת במיוחד אחרי ההפסד בנתניה. מכבי יכולים לבוא רגועים כי הם אמורים לנצח וניצחון ישאיר אותם עוד מחזור במקום הראשון.
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה אתם מנצחים השבוע
    או תיקו מגעיל
     
  7. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי יצא תיקו ........ http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
    ולא,כלום לא ברור במשחק הזה
    מכבי פ"ת קבוצה חזקה
     
  8. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יעזור לך אני עושה נאחס יותר גדול!!

    נה נה בננה...
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחח
    רוצה לראות איך לא?

    בית"ר נלחמים על יותר מהכבוד האבוד שלהם אחרי מכירת המשחק שבוע שעבר למכבי חיפה (מתי יענקל'ה שחר יורד במחצית לחדר ההלבשה? חוץ מהפעמים שהוא קונה את המשחקים שלו), הם נלחמים גם על העפת הפועל היריבה המושבעת והשנואה (משום מה) עליהם מהקרב הצמוד על האליפות.
    בית"ר מתים להיות אלו שיגרמו להפועל לפרוש סופית מהמירוץ לאליפות ולמה בעצם שהם לא יעשו את זה? הם משחקים יפה לאללה (כשהם רוצים)
    לפי דעתי הם יכולים לפחות להוציא תיקו מגעיל מבלומפילד יום השני הקרוב.


    יותר נאחסית ממך.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה קבוצה גדולה יש לנו, הא? דינאמו קייב רוצה את צ'וקודי, את אינדיו רוצים בפורטוגל ומכבי חיפה רוצה את קוביקה? אולי יהיה לנו קצת מזל ומילאן תרצה את טלקר (תציע לבית"ר בתמורה את נסטה ועוד 100 אלף דולר), ריאל תפנה לאמסלם (בכל זאת, רוברטו קרלוס בירידה) ודרעי יחתום בלאציו (אם האוהדים שם חושבים שהם כיום אנטישמים, אני נותן להם 2 משחקים עם רענן בכדי להגיע למסקנה כי האנטישמיות שלהם עד עתה הייתה משחק ילדים).

    ברור שזה לא יעזור מול הקבוצה הסופר אטקרטיבית של הפועל ת"א. ממש כמו אייאקס, אינטר וליברפול, טוטאל פוטבול. אתם ממש הולנדים, אין לי מה להגיד לכם.
     
  11. שגיא Guest

    רפי כהן?
    השוער הוא אוהד כהן למיטב ידיעתי.

    מכבי פ"ת יכולה להצטרף לנתניה כקוטלת הגדולות, אחרי שהוציא נקודה ממכבי חיפה, ניצחה את הפועל ת"א, והיום מול מכבי ת"א.
    גם אני צופה היום ניצחון מינימלי לצהובים. משחק חלש שלהם, ושער די מקרי.
    מכבי פ"ת הוציא הרבה במשחקים הקודמים, מתישהו ייגמר הכח.
     
  12. שגיא Guest

    גיורא, הנה, בבקשה, דיון על רגעי ההכרעה בליגה הלאומית:
    http://www.asoccer.co.il/forum/viewtopic.php?t=3786

    אתה מוזמן לעורר אותו, מכיוון שהוא עושה את דרכו למטה.

    -------

    ובקשר למחזור, עוד מחזור חם, עוד מאבק צמוד בצמרת, ואפילו מאבק על מקום רביעי מרתק יש לנו.
    הפועל ת"א, ומידה ולא תנצח היום, כנראה תוכל להגיד שלום לאליפות, אבל יש לזה זמן, רק ביום שני.
    אגב, זה באמת משהו לא בסדר, משחקים מכריעים ורגישים צריכים להיערך באותה שעה, באותו יום. ככה הפועל יכולה לבוא כאשר היא יודעת מה היא צריכה לעשות ומה עשו יריבותיה.

    מכבי חיפה מגיע אחרי שביעיה בגביע, אותו הרכב יפתח גם היום. גם במכבי חיפה יודעים שצריכים לנצח, ואם אפשר גם בהפרש מסויים, הפרש השערים שלה חלש ביחס למכבי ת"א.
     
  13. newspaperman Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/03
    הודעות:
    85
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האשכול שפתחתי הוא אשכול מבט על המחזור ה-30 ולא אשכול כללי, אני מקבל את החלטת המנהל כפי שהיא
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אז ככה
    חיפה יצאה תיקו 2 מול בני יהודה
    ששער 1 שלה היה פנדל, שאני באמת לא יודעת כמה מוצדק הוא היה
    בכל מקרה,חיפה נראתה ושיחקה רע,ומלבד השער הראשון שהיה פשוט יפהפה אוהדיה לא ראו הרבה דקות של חסד. לעומת זאת בני יהודה האנמית לגמרי עם 2 הברקות טקטיות (קצת יותר בעצם, אבל 2 בפנים) הוציאה נקודה מקריית אליעזר שזה תוצאה שגם הפועל לקחה בידיים פתוחות בזמנו
    עכשיו נשאר לראות מה יקרה עם מכבי ת"א, כי למען האמת אם מכבי לוקחת את כל שלושת הנקודות הם יכולים כבר להוציא את השמפניות...
     
  15. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט לא מגיע למכבי חיפה לזכות באליפות, הקבוצה הזאת לא מצליחה לשחק טוב ולא מצליחה לנצח. ככה לא זוכים באליפות. מבחינתי מכבי חיפה יצאה כבר מלפני הרבה זמן מהתמונה, אבל היום היא עשתה זאת רשמית, קבוצה שלא מצליחה בבית לנצח את בני יהודה, חבל לה על הזמן..אין אליפות!