מחזור 22 בליגת העל: בני יהודה לא נכנעה לבית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏23/2/07.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    נכון, אנחנו לא רוצים להתעורר מהחלום שמכבי חיפה הכניסה אותנו אליו, אבל עוד מחזור של ליגת העל יוצא לדרך - 22 במספר.

    המשחק שיפתח את המחזור יפגיש את מכבי נתניה מול מכבי הרצליה. הקבוצה של ראובן עטר תארח בביתה ותרצה לנצח מאוד את המשחק הזה, כדי להוכיח שהוא מסוגלת לעשות את השדרוג ולטפס למקום השלישי. נצחון של מכבי הרצליה, ככה הנראה, יבטיח לה עוד שבוע צפייה בקו האדום כאשר הראש מופנה כלפי מטה. אגב, זה המשחק ליגה הראשון של ראובן עטר מול מכבי הרצליה, מאז פוטר ממנה.
    מועדון ספורט אשדוד תחכה להכח עמידר רמת גן למשחק שבו כל קבוצה תרצה להוכיח מהו כוחה בליגת העל. הקבוצה של אלון חזן תרצה מאוד לחזור לנצח ולהאבק שוב על מקום טוב בצמרת של ליגת העל. הקבוצה של אורי מלמיליאן, מנגד, רוצה לנצח את המשחק ולקוות שהכל יקרה כמו שהיא תרצה ואז היא תחלוף מעל לקו האדום.
    מכבי תל אביב תחכה להפועל פתח תקווה ותרצה לעשות את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב, לנצח את הקטנות ועל ידי כך להישאר בצמרת. הפועל פתח תקווה תרצה מאוד לנצח, כדי להמשיך ולחלום על הישארות אפשרית בליגת בעל.
    בני יהודה תגיע לטדי ותתארח אצל בית"ר ירושלים במטרה אחת, לעצור אותה. הזהובים של ניצן שירזי מאמינים בעצמם מאוד והם רוצים להוכיח לליגת העל שמקומת בצמרת. בית"ר ירושלים, מצידה, תרצה להמשיך לאסוף נקודות בדרך על האליפות.
    הפועל כפר סבא תארח את מכבי חיפה ותרצה נורא לפגוש את מכבי חיפה הרגילה של הליגה. נצחון של הפועל כפר סבא יכול לתת לה תקוות מחודשות על צמרת ליגת העל. מכבי חיפה תבוא על מנת להראות שהיא מסוגלת לנצח גם בליגת העל ובכך לחדש, אולי, את המירוץ לאליפות.
    מכבי פתח תקווה תחכה להפועל תל אביב למשחק שבו כל קבוצה תרצה מאוד לנצח. הלוזונים לא מתכוונים לעשות הנחות להפועל תל אביב והם ירצו לנצח על מנת לשפר את המיקום שלהם. הפועל תל אביב תגיע כדי להתאושש מהמשחק מול גלאזגו ריינג'רס וכדי לא לתת לבית"ר ירושלים לברוח לה.

    לוח המשחקים למחזור 22:
    מכבי נתניה - מכבי הרצליה (שבת, 17:00) שר-טוב.
    מ.ס. אשדוד - הכח עמידר ר"ג (שבת, 19:00) י"א.
    מכבי ת"א - הפועל פ"ת (שבת, 19:15) בלומפילד.
    בית"ר ירושלים - בני יהודה (ראשון, 20:50) טדי.
    הפועל כפ"ס - מכבי חיפה (שני, 19:15) לויטה, כפ"ס.
    מכבי פ"ת - הפועל ת"א (שני, 20:30) האורווה, פ"ת.

    פריויואים יעלו בהמשך. שיהיה מחזור פורה כמה שיותר. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/multi.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/2/07
  2. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזור של משחקי קצוות מצפה לנו , ואני צופה שהוא ימשיך בשיעמום שליגת העל מספקת לנו שבוע אחרי שבוע (חוץ ממכבי נתניה כמובן) .

    מכבי נתניה תפגוש את הרצליה מחר , כשמזואה אנסומבו יחסר בגלל צהובים . בהרצליה בן בסט בספק. עטר ככל הנראה ימשיך עם שלישיית החלוצים שכטר-סאנוגו-אוקוצ'ה , בשיטה שמזכירה לנו את נתניה הגדולה של פעם . השבוע התקשורת שיבחה את נתניה על התקופה הנפלאה שאנו נמצאים בה , המאמן והשחקנים הרשו לעצמם לדבר הרבה , ואני נורא פוחד מירידת מתח מחר . כי אם לא תהיה ירידת מתח , ונתניה תמשיך ביכולת ההגנתית וההתקפית שלה בחודשיים האחרונים , הרצליה צריכה להיות עוד 3 נקודות לקופה . תיקו גם יספיק להבטיח את המקום הרביעי לקראת משחקי הסיבוב השלישי. ללואיס מרין היה השנה רק משחק אחד חלש , מול אותה ההרצליה שם הפסדנו 1-0 קטן ומעצבן. נקווה שהוא ימשיך ביכולת המופלאה שלו , וינקום על ההפסד בסיבוב שעבר.
     
  3. Ben Sahar Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/07
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקים משעמים מאד. אמנם הסיכויים להפתעות גדולים, אך ממחזור שבו המשחק המרכזי הוא מכבי פ"ת - הפועל ת"א, אי אפשר לצפות ליותר מדי.
     
  4. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3 משחקי ליגה בשבת - חלש מאוד.

    משחקים מול הבועל פ"ת, אין כזה דבר שלא ננצח מחר, מקווה שאלי כהן ישחק קצת
    יותר התקפי, ויאללה לפרק אותם. אני כנראה אקח הפסקה של שבוע מהמגרשים ולא
    אהיה מחר בבלומפילד אחרי הרבה זמן.. נתראה בסיבוב השלישי!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/2/07
  5. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי נתניה - מכבי הרצליה
    מכבי נתניה מאחרת את הרצליה. כמו ברוב המשחקים של נתניה מאז שעטר הגיע, היא פייבוריטית גדולה. גם על הנייר יש לה יתרון ברוב המקומות, והיא משחקת בבית שלה. הרצליה מהצד השני היא לא פראיירית, היא יכולה להפתיע. נתניה חייבת להתחיל לנצל מצבים. היא מגיעה להמון מצבים אבל מנצלת מעט מאוד, ובסוף מנצחת ניצחון קטן של 1-0. להרצליה יש התקפה מהירה ובכלל קבוצה טובה, והיא תוכל להפתיע את החבורה של עטר, כי כמו שאומר הפתגם, "אם לא כובשים, מקבלים". הימור שלי, 1-0 נתניה.

    מ.ס. אשדוד - הכח עמידר ר"ג
    משחק דיי משעמם באשדוד. אשדוד צריכה לנצח פה, היא צריכה את ה3 נקודות קצת להתאושש ולהתבסס בצמרת, והיא פייבוריטית. מהכח אי אפשר לדעת למה לצפות. לפני שני מחזורים היא ניצחה 3-1 את כפ''ס, מחזור שעבר היא נראתה גרוע מול נתניה. הקבוצה של מלמיליאן מאוד לא מאוזנת ויציבה, אבל אי אפשר לשלול אותה ישר. היא יכולה להפתיע, אשדוד לא קבוצה דורסנית כרגע, ושחקני הכח יכולים לעלות מעל לקו האדום אם הם יצליחו לנצח (גם תיקו יכול לעזור). הימור שלי, 1-1.

    מכבי ת"א - הפועל פ"ת
    מכבי ת''א מארחת את הפועל פ''ת, ניצחון חובה לחבורה של אלי כהן אם היא רוצה עוד להשאיר סיכוי לאליפות, ומול הפועל פ''ת בבית זאת לא צריכה להיות בעיה. אלי כהן צריך להפסיק לפחד ומול קבוצה כ''כ נחותה לעלות בהרכב התקפי שיגמור את המשחק מהר. לפ''ת היא הרבה מה למכור, לשחק כמו בית''ר להסתגר ולנסות להפתיע במתפרצות. הימור שלי, 2-0 מכבי ת''א.

    בית"ר ירושלים - בני יהודה
    בית''ר באה אחרי המשחק החלש בשבוע שעבר, כשכמה שחקנים דיברו שהדרך פחות חשובה ויותר חשובה התוצאה. בני יהודה מתאוששת במחזורים האחרונים ומתחילה לברוח לתחתית. אני מאמין שהחבורה של שירזי יודעים בדיוק מה מצפה להם, הם לא יבואו להסתגר ממש וינסו ליזום. חוץ מזה, לליאור אסולין יש להוכיח משהו לבית''ר (למרות שלא נשאר הרבה ממתי שהוא היה), ואחרי הצמד מול פ''ת הוא מגיע חם. בית''ר כמובן פייבוריטים, עולים על הזהובים כמעט בכל פרמטר, אבל תמיד יש הפתעות. בית''ר משחק בטדי, היא הפסידה שם לא מעט נקודות עם החלץ של הקהל, ואני מהמר שאו שבית''ר תנצח או תיקו 1-1.

    הפועל כפ"ס - מכבי חיפה
    כפ''ס מאחרת את חיפה שמגיעה שמחה ומאושרת אחרי הניצחון הגדול על צ'סק''א. יש עייפות גדולה אצל השחקנים אני מעריך, ורוני לוי בטח ישתף כמה שחקנים שלא שיחקו ביום חמישי. כפ''ס של אוחנה גם קבוצה לא יציבה, ניצחה במחזור האחרון ניצחון יפה על הרצליה, אבל היא לא מציגה כל פעם את אותו הכדורגל. למרות העייפות ולמרות משחק החוץ, לדעתי חיפה פייבוריטית. אבל מצד שני, זהו משחק חשוב מאוד לכפ''ס, ואם היא תפסיד בו היא חזק במאבקי התחתית, אבל ניצחון יכול לשחרר אותה משם. אני לא נוהג להמר על המשחקים של הקבוצה שלי, ככה שאין הימור.

    מכבי פ"ת - הפועל ת"א
    המשחק המרכזי של המחזור. הפועל ת''א מגיעה לאורווה, שפופה אחרי החזרה מריינג'רס, עם מצב רוח ירוד אחרי התבוסה, ונראה אם היא תוכל לעשות סוויצ' קטן ולהגיע לליגה חזקה. זה משחק חשוב מאוד לקבוצה של ניר לוין, שיכול לקרב אותה מאוד לבית''ר במידה ותאבד נקודות, ואם בית''ר תנצח הפועל חייבת ניצחון. עכשיו ניר לוין חייב להסביר להם שהם צריכים לתת הכל בליגה, המסע האירופי נגמר, ועכשיו צריך לעשות גם מסע יפה בליגה. איך שהליגה נראית, הפועל מסוגלת להתעלות ולהשיג אליפות, והם צריכים עכשיו לתת את כל הכוח בליגה. הימור שלי, תיקו, או 1 או 0.
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    טוב אני אתן את הדעה שלי לגבי המשחקים השבוע:

    מכבי נתניה - מכבי הרצליה :
    נתניה מאז הגעתו של עטר נתניה במגמת שיפור אדירה. לאחר המשחק האחרון בו ניצחה נתניה 1:0 את הכוח אמר עטר כי עם סגל השחקנים שיש לו הקבוצה צריכה לסיים במקום גבוה הרבה יותר מהמקום בו היא נמצאת כרגע, מקום רביעי. יהיה מעניין לראות האם מוסא סאנוגו ימשיך לקבל את הקרדיט מעטר, ואם אכן יקבל את הקרדיט האם הוא יוכיח את עצמו. לאחר שניצחה נתניה את אחת המועמדות העיקריות לירידה אל ליגת המשנה ינסו חניכיו של עטר באיצדיונים הביתי לנצח גם את המועמדת השנייה, הרצליה.
    מנגד, הרצליה של פרדי דויד היא הקבוצה שספגה את כמות השערים הגבוהה ביותר. עד כה היא ספגה 33 שערים ממוצע של יותר משער למשחק. היא מגיעה לאחר הפסד ביתי 3:1 להפועל כפר סבא, הפסד שבטוח לא הוסיף שקט למועדון.

    מ.ס. אשדוד - הכח עמידר ר"ג
    אשדוד בתקופה האחרונה נמצאת במשבר עמוק. היא כבר 6 משחקים ללא ניצחון, כאשר האחרון שבהם היה ניצחון 3:2 על הפועל פתח תקווה במחזור ה- 14. במהלך השבוע הזה כנס ג'קי בן זקן את שחקני קבוצתו, מהלך אשר יקווה בן זקן שיעורר את שחקניו. הולצמן התבטא ואמר כי אם אשדוד לא תנצח גם את הכוח, במגרשה הביתי זה יהיה אסון.
    גם אצל הכוח המצב רחוק מאוד מלהיות מושלם. הקבוצה מדורגת מתחת לקו האדום כאשר במאזנה רק 18 נקודות. היא מגיעה למשחק הזה לאחר הפסיד ביתי, 3:1 לכפר סבא. זה היה הפסדה הביתי השביעי העונה, הפסד שלא הוסיף ביטחון לשחקנים ובטח ובטח שלא למאמנה. כבר שמענו בעבר על כך שהפסד נוכח ואורי יילך הביתה, אך זה לא קרה. יהיה מעניין לראות מה יקרה במידה ושוב הקבוצה תפסיד.

    מכבי ת"א - הפועל פ"ת
    מכבי תל אביב אומנם לאחר 15 משחקים ללא ניצחון אך היכולת של הקבוצה רחוקה מלהרשים. היא מגיעה לאחר תיקו מאופס מול חיפה.מי שצפוי לחזור להרכב הקבוצה לאחר שלא פתחו בהרכב הקבוצה בשבוע שעבר הם נמני, מוסא ומרדיקוביץ'. על חשיבות נימני אין טעם להרחיב במילים, ואין ספק שהחזרה שלו תהפוך את מכבי לקבוצה טובה יותר, קבוצה שצריכה וגם חייבת לנצח את האחרונה בטבלה.
    אצל פתח תקווה קשה מאוד להיות אופטימים. היא לא ניצחה מאז המחזור ה 18 בו היא ניצחה 2:1 את יריבתה לתחתית, הכוח. גם לחמן יודע שהפסד נוסף עלול לחרוץ את גורל הקבוצה, למעשה את סיפור העונה כולה.

    בית"ר ירושלים - בני יהודה
    בית"ר מגיעה לאחר ניצחון 1:0 על האחרונה בטבלה פתח תקווה. היא ניצחה אומנם אך היכולת במהלך המשחק הייתה רחוקה מלהרשים. השבוע מול בני יהודה היא לא צפויה להתקשות במיוחד. ישנן שתי התלבטויות למזרחי לגבי ההרכב בו הוא יתפתח:האם לתת הברזילאי רושל 'טוטו' במקומו של שוונקי שפתח בשלושת המשחקים האחרונים בהרכב. עדיין לא ברור האם מזרחי בסופו של דבר יבחר ברושל טוטו כחלוץ, מכיוון שזה לא תפקידו הטבעי. התלבטות נוספת של יוסי מזרחי היא בעמדת הקישור האחורי, כשגל אלברמן חוזר לעצמו לאחר הפציעה במפשעה ומגלה יכולת טובה באימונים מתחילת השבוע. במקרה שאלברמן יפתח בהרכב יהיה זה ז'וז'ה ראמליו שירד לספסל.
    מנגד, בני יהודה מגיעה אחרי ניצחון 2:1 על מכבי פתח תקווה. מאז הניצחון על חיפה קבוצתו של שירזי עדיין לא הפסידה, והיא תרצה להמשיך במגמת ההשתפרות שלה גם מול מוליכת הטבלה. אך, גם ניצן שירזי יודע כי לנצח בטדי זאת משימה שאף קבוצה עדיין לא הצליחה לעשות העונה.

    הפועל כפ"ס - מכבי חיפה
    כפר סבא מגיעה לאחר ניצחון חוץ חשוב 3:1 על הכוח. היא נמצאת בתקופה לא טובה, אך אוחנה יקווה כי לאחר אותו ניצחון הקבוצה תצא לתקופה חדשה. הפסד ביתי עלול לסבך את הקבוצה במאבקי התחית, אך ניצחון שני ברציפות עשוי להוציא כלל מסכנה.
    מנגד, חיפה מגיעה באופוריה גדולה מאוד אחרי ניצחון מדהים על צסק"א מוקבה. לא ברור כיצד יצליח רוני לוי להוריד את חניכיו לקרקע לאחר ניצחון כה גדול, אך הוא מוכרח לעשות זאת כי מצבה של חיפה בטבלה עגום עד מאוד. הוא יכול לשאוף עידוד מכך שבשני המשחקים האחרונים הקבוצה לא סופגת אפילו לא שער אחד. עבאס סוואן, רפאל אולארה ושלומי ארבייטמן מתאוששים וצפויים להיות למשחק ביום שני מול כפ"ס. בנוסף, יניב קטן עדיין סובל מנפיחות ורגישות בעין ולא ישחק. רק לקראת יום שני יוודע אם מאור מליקסון יוכל לשחק.

    מכבי פ"ת - הפועל ת"א
    פתח תקווה מגיעה לאחר הפסד 2:1 לבני יהודה. הקבוצה של גיא לוזון מגיעה בתקופה מאוד לא טובה. בתחילת השנה היה נראה כי השנה בניגוד לעונה הקודמת הקבוצה תאבק על המקומות הראשונים אך מהר מאוד הדבר התגלה כטעות מוחלטת. לאחר המשחק בבלומפילד נזרקו קלדייה וגו'בניני מסגל הקבוצה, מהלך אשר לא הוסיף בלשון המעטה שקט למועדון. יהיה מעניין כיצד פתח תקווה שאינה יכולה לרכוש כעת שחקנים במקומם תסתדר עם חסרונם.
    הפועל מגיעה לאחר תבוסה 4:0 לרנג'רס. הקבוצה של ניר לוין פשוט לא תפקדה באותו המשחק ותרצה כמובן לשכוח אותו כמה שיותר מהר. פאאס שלא שיחק באותו משחק, עלול למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה בעקבות התבטאויותיו כנגד מאמנו. עדיין לא גובשה סופית האם לשחררו אך ככל הנראה הוא אינו צפוי לפתוח במשחק הקרוב.

    שיהיה לנו מחזור מהנה.
     
  7. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    עוד מחזור של הליגה שלנו יוצא לדרך, רק חבל שמתקיימים שלושה משחקים בלבד ביום שבת, הורס קצת את האווירה.

    מכבי ת"א מגיעה למשחק לאחר שסיימה בתיקו 0:0 עם מכבי חיפה בקריית אליעזר, והמשיכה לספור 16 משחקים קצופים ללא הפסד. למרות הרצף והמקום השלישי בליגה, הקבוצה של אלי כהן מציגה יכולת חלשה, לקויה, מציגה כדורגל חלש ומשחקת בחלקים גדולים של המשחק בונקר. לא מעט פרשות רודפות את מכבי ת"א בזמן האחרון, בהתחלה זה היה הפרשה עם מרטינוביץ ומרדיקוביץ שהיו מעורבים בקטטה ורק לפני כמה ימים תפסו את ג'ובאני רוסו נוהג כבר 10 שנים ללא רישיון. יהיה מעניין לראות איך השחקנים משאירים את הפרשות בצד ומשחקים כדורגל. הקפטן של מכבי ת"א, מספר 8 האגדי והמנוע של הקבוצה, אבי נמני החלים לגמרי מהפציעה ויחזור להרכב הפותח. ללא ספק הקבוצה עם נמני נראית אחרת לגמרי ונמני חוזר עם המון מוטיבציה להרכב. בנוסף, מרדיקוביץ שכבש ארבעה שערים ובישל חמישה חוזר להרכב אחרי שנעדר ויחליף את עומר פרץ הפצוע. יובל שפונגין שנעדר נגד מכבי חיפה, ייעדר גם מהמשחק הזה וקובי מוסא ייקבל את הקרדיט במקומו.
    מנגד, הפועל פ"ת מגיעה למשחק שהיא ממוקמת מקום האחרון ושלא ניצחה כבר שלושה משחקים רצופים. הסיכויים שהקבוצה תישאר ליגה, ממשיכים להיות נמוכים משבוע לשבוע, אבל אייל לחמן ואנשיו עדיין מאמינים שאפשר לשרוד ולהישאר בליגה, וכדאי לנסות לעשות זאת היא חייבת לחזור עם נקודה לפחות מבלומפילד. למרות שהקבוצה לא ניצחה, היא מציגה יכולת טובה במשחקים האחרונים, ואם תמשיך לשחק ביכולת הזו, המטרה של הקבוצה אפשרית למימוש. הבלם זאב חיימוביץ ישחק למרות פציעתו.

    אשדוד, שפתחה את העונה בצורה מצוינת והתנדנדה ממחזור למחזור במקום הראשון והשני, כבר לא מנצחת שבעה מחזורים רצופים וכעת היא ממוקמת במקום החמישי. אשדוד ירצו לשכוח כמה שיותר מהר את הסיבוב השני וירצו לסיים אותו לפחות בטעם מתוק עם ניצחון על הכח. עידן מליחי, שהוא אחת הסיבות להדרדרות של הקבוצה, הסיר את הגבס וצפוי לחזור לשחק בשבועות הקרובים. שוער אשדוד, סמי אדג'י, סובל מדלקת אבל באשדוד משערים שהוא יהיה כשיר למשחק. בנוסף, גם תומר חליבה נפצע אך בקוצב משערים שגם הוא ישחק.
    הכח עמידר ר"ג מגיעה למשחק לאחר שהפסידה 1:0 למכבי נתניה ותרצה לקחת נקודות מהמשחק הזה בשביל להתרחק מהקו האדום. בהכל לא שוכחים איך אשדוד גנבה בסיבוב הקודם ניצחון וירצו להחזיר את הנקודות. הקשר יוסי רוזן ערך השבוע אימון מלא וייכלל בסגל לשבת.

    מכבי נתניה מגיעה למשחק לאחר שניצחה 1:0 את הכח אחרי שהשיגה שני תוצאות תיקו בשבועיים האחרונים. ראובן עטר אמר שמכבי נתניה צריכה ויכולה לסיים על למקום הרביעי למרות שיאמר מסתפק באחת מהמקומות 1-6. אמיר טגה, שפצוע בשרירי הבטן ולא ערך אימון אתמול, ערך היום אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב.
    מצב במכבי הרצליה ממשיך להיות לא טוב. הקבוצה לא ניצחה כבר שלושה משחקים ברציפות ושוב מרגישה את תחתית בוערת. למרות שהרצליה השיגה ניצחונות על בית"ר ירושלים והביסה את מכבי חיפה, הקבוצה עדיין קרובה לתחתית ולא הצליחה לברוח ממנה. איתן עזריה יחליף את אליאב הפצוע ויה יה פטי חוזר להרכב ויחליף את שי מיימון. פרדי דוד עדיין לא החליט מי יחליף בחוד את עדן בן בסט הפצוע, איגור מוסטרליץ' או שלומי טולדו. אם הרצליה רוצה לברוח מהקו האדום, היא חייבת לחזור על הנקודות מהקופסא.

    בית"ר ירושלים מגיעה למשחק לאחר שניצחה 0:1 את הפועל פ"ת משער של עמית בן שושן. למרות שבית"ר ממקומת במקום הראשון בטבלה עם פער של 6 נקודות מהמקום השני, הקבוצה לא מציגה יכולת טובה ונזקקו להרבה מזל כדי לקחת את הנקודות מהאורווה. יוסי מזרחי יחסר את ברק יצחקי, שלמרות שנראה שהוא החלים מהפציעה, מתברר שזה לא כזה קל כמו שציפו והוא יטוס בימים הקרובים לקליניקה שתבדוק את מצבו. יוסי מזרחי מתלבט מי יפתח לצידו של טוטו תמוז בחוד, האם זה יהיה טוטו או שוונקי. עמית בן שושן, שהבקיע את שער הניצחון נגד הפועל פ"ת, יחכה להזמדנות שלו מיוסי מזרחי על הספסל. תומר בן יוסף שמציג יכולת טובה במשחקים האחרונים, צפוי לפתוח בהרכב לצידו של שמעון גרשון.
    מנגד, הזהובים של ניצן שירזי מגיעים למשחק לאחר שניצחו בבית 1:2 את מכבי פ"ת מצמד של ליאור אסולין שחוזר לטדי. החלוץ אמר שהוא עדיין בקשר עם האוהדים של בית"ר ואמרו לו שהיו רוצים לראות אותו שוב בצהוב. בני יהודה התעסקה השבוע בפרשה שלא קשורה לכדורגל. אבו סיאם נעצר בחשד למעורבות בתקרית ירי במועדון ושוחרר למעצר בית אצל משה דמאיו. כעת, שיתופו במשחק נגד בית"ר בספק. בנוסף, גם אלי אברבנל לא ישחק בגלל פציעה.

    מכבי חיפה מגיעה למשחק לאחר הניצחון הענק 0:1 על צסק"א מוסקבה שהעלה אותה לשמינית גמר גביע אופ"א. כל מה שאגיד על ההישג כבר אמרו, חיפה נתנו משחק ענק, הקרבה, לחימה ולבסוף עשו זאת לצד בלומפילד ירוק מתמיד. מבקיע שער הניצחון היה רוברטו קולאוטי ששובר בצורת ארוכה ללא שערים. בחיפה מקווים שהשער הזה יחזיר את קולאוטי להבקעת שערים שהוא יודע ושכולם מכירים אותו. למרות ההצלחה באירופה, מכבי חיפה לא מצליחה הליגה וביום ראשון סיימה בתיקו 0:0 עלוב נגד מכבי ת"א בבית אבל ברור שהניצחון על צסק"א יעשה משהו טוב בקבוצה. כמו תמיד, הקבוצות הישראליות מתקשות לחזור לשחק בליגה לאחר הצלחה באירופה ויהיה מעניין לראות איך רוני לוי מוריד את שחקניו לקרקע.
    הפועל כפר סבא מגיעה למשחק לאחר הניצחון 1:3 על הכח. אוחנה יודע שאם יפסיד למכבי חיפה, הקבוצה שלו תסתבך בתחתית אבל אם תנצח, לא שתשיג רק כבוד אלא רק תתרחק מהתחתית הבוערת.

    הפועל ת"א מגיעה למשחק לאחר התבוסה לרנג'רס באייברוקס 4:0 וסיימה את דרכה באירופה השנה. למרות ההפסד, אסור לשכוח שהפועל ניצחה את רנג'רס בבלומפילד שזה הישג גדול. אם יש דבר חיובי בהדחה של הקבוצה מגביע אופ"א, זה שהקבוצה יכולה לחשוב רק על הליגה ולרדוף אחרי בית"ר וכדי להתחיל לעשות זאת היא צריכה לנצח את מכבי פ"ת. ניר לוין יצטרך להחזיר את שחקניו לליגה ולהוציא אותם מהדיכאון שהם שרורים בו לאחר ההפסד נגד רנג'רס.
    מנגד, מכבי פ"ת מגיעה למשחק לאחר שהפסידה 2:1 לבני יהודה ובצל הפרשה עם ג'ובאניני וקאלדיירה. הלוזונים זרקו את שני הברזילאים מהקבוצה לאחר ויכוחים במשחק נגד בני יהודה ועכשיו ייאלצו להסתדר רק עם שלושה זרים עד סוף העונה. שחקנים מהקבוצה סיפרו שהורו להם לפוצץ את ג'ובאניני וקלדיירה במכות אם היו נכנסים לחדר ההלבשה ולמזלם זה לא קרה. מכבי פ"ת תרצה להישאר קרובה לצמרת הגבוהה וגיא לוזון ירצה להוכיח שגם בלי שני זרים מכבי פ"ת יכולה לנצח.

    שיהיה לנו מחזור מהנה ופורה!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/2/07
  8. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    סוף סוף חוזרים למצב המוכר שלנו לפני משחקים:אנדרדוג מובהק!
    מכבי הרצליה ניצחה משחקים רק כשהיא הגיעה במצב כזה.
    אבל הגאון פרדי מעוניין לפתוח עם רגב וולק כמגן שמאלי( http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/5eek.Xxx) במקרה כזה לא רק שנפסיד ונושפל אנחנו גם נרד ליגה באותה דקה.

    עטר מת לנצח במשחק הזה יותר מבכל משחק אחר לדעתי ורק זה מה שהיה חסר לנו עכשיו, בניגוד לסיבוב הקודם שפגשנו נתניה הגנתית,משעממת של אלי גוטמן הפעם אנחנו פוגשים קבוצה אחרת לגמרי,פחות או יותר עם אותו סגל שחקנים אבל ממש לא באותו מצב של לפני שלושה חודשים.

    דיוויס,יא-יא ועזריה חוזרים סוף סוף להרכב ולפחות השכונה שהייתה מול כפר סבא בהגנה לא תחזור אל עצמה.
    למרות שיש לו 2 חלוצים יותר טובים פרדי כנראה ישלוף שוב את החבר טולדו בעקבות הפציעה של בן-בסט ונשאר שוב עם גולם על המגרש שינסה להכניע את אחת ההגנות הטובות בליגה.

    יהיה טוב?

    אל תשכח שהיה צריך להיגמר יותר http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx .
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042575383netanya.Xxx מכבי נתניה - מכבי הרצליה http://www.liga.co.il/leaguespic/1042900495herz.Xxx

    יום ותאריך: שבת, ה-24/02/2007.
    שעה: 17:00, אחר הצהריים.
    אצטדיון: שר-טוב, 'הקופסא'.

    משחק מסקרן מאוד מחכה לנו במפגש בין מכבי נתניה למכבי הרצליה. מה מכבי נתניה מבקשת? לנצח ולהידבק לחלק העליון של הטבלה, כמה שרק אפשר. מה כבר מכבי הרצליה מבקשת? לנצח ולהישאר בליגה. מכבי הרצליה תבוא למשחק הזה כדי לנצח, כיוון שהיא חייבת את הנקודות. ראובן עטר יבוא למשחק הזה כדי לנצח, כי הוא ראובן עטר. בקיצור, איך שלא מסתכלים על זה, שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה במטרה לנצח, מה שאמור לספק לנו המון הנאה בכל הנוגע למשחק הזה.
    מכבי נתניה עדיפה על מכבי הרצליה והיא המועמדת לנצח כאן. ההתקפה של היהלומים תרצה להמשיך ולרקוד לצלילי המנגינה של ראובן עטר. אבל, אסור לשכוח שמול מכבי נתניה מתייצבת לה קבוצה שניצחה בצורה משכנעת את מי שככל הנראה תהיה לאלופה הנכנסת וגם לא היססה לרגע כשרמסה את מכבי חיפה.
    המשחק הקודם בין שתי הקבוצות הסתיים בנצחון 1:0 של מכבי הרצליה. המבקיע היה עומר בוקסנבוים, שכבש את אחד השערים היותר הזויים שראינו בליגת העל בשנים האחרונות.

    מכבי נתניה - מזואה אנסומבו יעדר, תמיר כהן יקח פיקוד.
    מכבי נתניה מגיעה למשחק הזה כאשר היא מדורגת במקום ה-4 ובמאזנה ישנן 33 נקודות ליגה. במחזור הקודם ניצחה הקבוצה של ראובן עטר 1:0 את הכח עמידר רמת גן של אורי מלמיליאן. בקבוצה רוצים, כמו תמיד, מאז הרגע שהגיע ראובן עטר, לנצח את המשחק הזה ובכך לטפס כמה שיותר גבוה בצמרת ליגת העל. ראובן עטר התבטא לא פעם בכך שהוא מצפה מהקבוצה שלו שתגיע לפחות למקום ה-3 ונצחון על מכבי הרצליה, קבוצה שלכאורה קטנה ויכולה לגרום לירידת מתח אצל שחקני מכבי נתניה, היא בדיוק המבחן שיקבע עד כמה מכבי נתניה בשלה להיות קבוצת צמרת.
    מספר שינויים יערכו בהרכבה של מכבי נתניה וזה לא יהיה אותו הרכב שניצח במחזור שעבר את הכח עמידר רמת גן: הקשר האחורי הקונגלזי של הקבוצה, מזואה אנסומבו, יעדר עקב ריצוי עונש הרחקה, בשל צבירת כרטיסים צהובים. את מקומו יתפוס תמיר כהן, שכבר שיחק בתפקיד הקשר האחורי מאז שהגיע לקבוצה בלא מעט משחקים. פרט לשינוי הכפוי, ראובן עטר בוחר שלא לעשות שינויים בהרכב שהביא לו את מלוא שלושת הנקודות מהשבוע שעבר והוא ממשיך לתת קרדיט בהתקפה לאיתי שכטר, אוקוצ'ה ומוסא סאנוגו.

    הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מארין, אבי סטרול, דדי בן דיין; אמיר טגה, תמיר כהן, מריוס בונדאה; איתי שכטר, אוקוצ'ה, מוסא סאנוגו.

    http://mad.walla.co.il/archive/251658-5.Xxx
    הכח שלו במרכז המגרש יחסר למכבי נתניה. מזואה אנסומבו.

    מכבי הרצליה - רוצים לצאת מ'הקופסא' עם נקודות.
    מכבי הרצליה מגיעה למשחק הזה כאשר היא מדורגת במקום ה-10 ובמאזנה ישנן 18 נקודות ליגה. במחזור הקודם הפסידה הקבוצה 3:1 להפועל כפר סבא של אלי אוחנה. בקבוצה נואשים לנצחון, כדי לברוח קצת לקו האדום. נצחון חוץ יקר על מכבי נתניה יכול לתת לקבוצה דחיפה מוראלית ולסלול את הישארותה של הקבוצה בליגת העל. לצערה של מכבי הרצליה, היא פוגשת כרגע את הקבוצה הרותחת של ליגת העל, מכבי נתניה, שמאז שהגיע אליה ראובן עטר, היא לא נראית כמו אחת שתרצה לעצור דווקא מול מכבי הרצליה. אך כל זה לא משנה, אם מכבי הרצליה רוצה להישאר בליגת העל, היא צריכה את הנקודות.
    מספר שינויים יערכו בהרכבה של מכבי הרצליה וזה לא יהיה אותו הרכב שהפסיד בשבוע שעבר להפועל כפר סבא: ארז אליאב יעדר מן המשחק עקב פציעה ואת מקומו צפוי לתפוס יתן עזריה, שהועדף על פני חיים בן לולו. יא יא פטי חוזר למרכז ההגנה של מכבי הרצליה והוא יעשה את זה על חשבונו של בלם נבחרת ישראל הצעירה, שי מימון. דייהו דייויס גם הוא יחזור להרכב הפותח על חשבונו של גיא שמיר. אייל טרטצקי, שמגלה יכולת ירודה במחזורים האחרונים, צפוי לרדת לספסל ולהיות מוחלף על ידי רגב וולק. עדן בן בסט, שיעדר גם הוא עקב פציעה, צפוי להיות מוחלף על ידי איגור מוסטרליץ' הקרואטי, אך ישנה אפשרות ששלומי טולדנו יעלה בהרכב.

    הרכב משוער: סקוט היגינס; איתן עזריה, חיים מלכה, יא יא פטי, רגב וולק; דייהו דייוויס, מהארן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי; יאניק קמאנאן, איגור מוסטרלביץ'.

    http://mad.walla.co.il/archive/318597-5.Xxx
    חוזר למרכז ההגנה של מכבי הרצליה. יא יא פטי.
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1151084516msas.Xxx מועדון ספורט אשדוד - הכח עמידר רמת גן http://www.liga.co.il/leaguespic/1042900960hakoah.Xxx

    יום ותאריך: שבת, ה-24/02/2007.
    שעה: 19:00 בערב.
    אצטדיון: י"א, אשדוד.

    המפגש בין מועדון ספורט אשדוד להכח עמידר רמת גן לא צפוי להראות לנו הרבה אוהדים, גם לא כדורגל מי יודע מה איכותי, אבל הוא כן צפוי להראות לנו רצון עז מאוד לנצח והמון נחישות ורוח לחימה.
    אחרי שהיו להפתעה הנעימה של ליגת העל, סדרת משחקים ללא נצחון, 7 במספר, פקדה את מועדון ספורט אשדוד ודרדרה אותה עד למקום ה-5. תשאלו את אורי מלמיליאן אם כל זה מעניין אותו ותראו עד כמה אנשים צדקו שאמרו שהרגליים שלו היו אימתניות. הכח עמידר רמת גן נואשת לנצחון, שאולי יצליח לחלץ אותה מתחת לקו האדום. כבר כמה שבועות שהיא רואה את הזנב של מכבי הרצליה, אך לא מצליחה לתפוס אותו.
    במשחק שנערך ביניהן בסיבוב הקודם, ידו של אלון חזן הייתה על העליונה וקבוצתו ניצחה 1:0 את קבוצתו של אורי מלמיליאן.

    מועדון ספורט אשדוד - נצחון, רק נצחון ושום דבר פרט לנצחון.
    מועדון ספורט אשדוד מגיעה למשחק הזה כאשר היא מדורגת במקום ה-5 ובמאזנה ישנן 31 נקודות ליגה. במחזור הקודם הפסידה הקבוצה 1:0 להפועל תל אביב של ניר לוין. מה שהתחיל כהפתעה נעימה, מתחיל להסתמן כבלוף. השחקנים בקבוצה יודעים את זה ולכן את המשחק מול הכח עמידר רמת גן, הם נורא רוצים לנצח. הקבוצה כבר לא טעמה נצחון במשך 7 משחקים ואם היא לא תעצור את הרצף הלא מחמיא הזה, היא עוד עשויה להפוך לקבוצה ללא יומרות בליגת העל.
    מספר שינויים יערכו בהרכב של מועדון ספורט אשדוד וזה לא יהיה אותו הרכב שהפסיד בשבוע שעבר להפועל תל אביב: עידן מליחי הוריד את הגבס וצפוי להתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים. עם זאת, הוא לא מועמד לפתוח, כיוון שהוא כלל לא כשיר לשחק. סמי אג'יי, שוער הקבוצה, לוקה בדלקת גרון קשה, אך למרות הכל הוא המועמד המוביל לפתוח בין קורות הקבוצה. יניב עזרן, שפתח במחזור שעבר על הספסל, צפוי לחזור להרכב.

    הרכב משוער: סמי אג'יי; תומר חליבה, כריסטיאן גונזאלס, גורה אל, אדיר טובול; יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, אייל אלמושנינו; יניב עזרן, עידן שריקי, שי הולצמן.

    http://mad.walla.co.il/archive/300616-5.Xxx
    יקבל הזדמנות בהרב הפותח, שוב. האם הוא יצדיק את זה? יניב עזרן.

    הכח עמידר רמת גן - הופעה בכורה ליוסי ביטון בקבוצה.
    הכח עמידר רמת גן מגיעה למשחק הזה כאשר היא מדורגת במקום ה-11 ובמאזנה ישנן 18 נקודות ליגה. במחזור הקודם הפסידה הקבוצה 1:0 למכבי נתניה של ראובן עטר. הקבוצה נמצאת במצב קשה מאוד בטבלה, כאשר היא רואה את הקו האדום מהצד הלא נכון שלו. נצחון על מועדון ספורט אשדוד והקבוצה של אורי מלמיליאן יכולה, אולי, לחלוף מעל לקו האדום.
    מספר שינויים יערכו בהרכב של הכח עמידר רמת גן וזה לא יהיה אותו הרכב שהפסיד בשבוע שעבר למכבי נתניה: יוסי ביטון, הלמה של הפועל תל אביב, שהושאל לקבוצה, צפוי לערוך את הופעה הבכורה שלו במדים הסגולים צהובים של הקבוצה ולפתוח בהרכב במקומו של סיבטי ליפניה. יוסי רוזן, שריצה במחזור הקודם עונש הרחקה עקב צבירת כרטיסים צהובים, צפוי לחזור גם הוא במקומו של אדריאן גמאן. מרשל אודה, שוערה של הקבוצה, עדיין לא כשיר לגמרי ולכן אורי מלמיליאן מעדיף את ישראל פילוסוף, שהפגין יכולת טובה במחזור הקודם. אורי מלמיליאן החליט שלא להלביש למשחק הזה את מור גולן. מנור חסן, שהתחיל את העונה במועדון ספורט אשדוד, צפוי לקבל מספר דקות לקראת הסיום ובהם הוא ינסה להוכיח לקבוצה שהוא לא היה הבעיה.

    הרכב משוער: ישראל פילוסוף; שוקי נגר, איציק כהן, יוסי ביטון, ליאור ראובן; יוסי רוזן, דניאל היידמן, דודי ליברמן, דן רומן, אבי תקווה; פפי קימוטו.

    http://mad.walla.co.il/archive/246459-5.Xxx
    חוזר הישר למרכז השדה של הכח עמידר רמת גן. יוסי רוזן.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042575124mta.Xxx מכבי תל אביב - הפועל פתח תקווה http://www.liga.co.il/leaguespic/1042574317hpt.Xxx

    יום ותאריך: שבת, ה-24/02/2007.
    שעה: 19:15 בערב.
    אצטדיון: בלומפילד, תל אביב.

    קשה לנחש איזו קבוצה תנצח את המשחק הזה. מצד אחד, ניצבת לה מכבי תל אביב, הקבוצה הכי 'ישראלית' השנה, שיש לה זכרון קצר והיא זוכרת רק את התוצאה. מצד שני, ניצבת לה הפועל פתח תקווה, שצריכה נקודות כמו אויר לנשימה. אז בכל זאת, מי תנצח את המשחק הזה? על פניו, נראה שמכבי תל אביב. הקבוצה מתבנקרת מול הגדולות כדי למנוע מהן לאגור נקודות, אך מול הקטנות היא עושה עבודה יעילה ולכן קשה להאמין שהפועל פתח תקווה היא זו שתקטע את רצף המשחקים הארוך של מכבי תל אביב ללא הפסד - 16. למרות הכל, אסור לשכוח שרק חוסר מזל מונע מהקבוצה של אייל לחמן לטפס מעל לפני הקו האדום, כיוון שכדורגל טוב יש שם.
    בסיבוב הקודם ידה של מכבי תל אביב הייתה על העליונה והיא ניצחה 2:1 את הפועל פתח תקווה.

    מכבי תל אביב - אבי נימני חוזר להרכב הקבוצה.
    מכבי תל אביב מגיעה למשחק הזה כאשר היא מדורגת במקום ה-3 ובמאזנה יש 36 נקודות ליגה. במחזור הקודם סיימה הקבוצה בתיקו 0:0 עם מכבי חיפה של רוני לוי. בקבוצה רוצים, כרגיל, לנצח. נצחון מגעיל? זה לא מעניין אותם, הם רק רוצים להמשיך ולטפס בטבלה. את היופי הם ישאירו לקבוצות אמצע הטבלה.
    מספר שינויים יערכו בהרכבה של הקבוצה וזה לא יהיה אותו הרכב שסיים במחזור שעבר בתיקו עם מכבי חיפה: יובל שפונגין ימשיך להעדר ולכן מי שיפתח במקומו יהיה קובי מוסא, לאחר ששירן ייני לא הסתדר בעמדה הזאת במשחקה האחרון של מכבי תל אביב. אורי שיטרית, שהיה פצוע במהלך כל השבוע ולא התאמן, ערך אימון מלא לקראת המשחק והוא צפוי לשחק. משה משאלוב, שהפגין יכולת מצויינת במחזורים האחרונים, צפוי לרדת לספסל ובמקומו יעלה אבי נימני. יוסי שבחון ימשיך לקבל קרדיט בהרכב, כמו כן גם ג'ובאני רוסו ודיאן איליץ'. מיליאן מארדיקוביץ', חלוץ הקבוצה, החלים מפציעתו והוא צפוי לפתוח בחוד לצידו של משה ביטון.

    הרכב משוער: קאלה טברטקו; קובי מוסא, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שיטרית; דיאן איליץ', יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, אבי נימני; משה ביטון, מיליאן מארדיקוביץ'.

    http://mad.walla.co.il/archive/241692-5.Xxx
    יחזור לנווט את משחקה של מכבי תל אביב. אבי נימני.

    הפועל פתח תקווה - מאמינים בעצמם ובכך שהנקודות יגיעו בסוף.
    הפועל פתח תקווה מגיעה למשחק הזה כאשר היא מדורגת במקום ה-12 (אחרון) ובמאזנה יש 12 נקודות ליגה. במחזור הקודם הפסידה הקבוצה 1:0 לבית"ר ירושלים של יוסי מזרחי. אם הקבוצה רוצה איכשהו לחלום על ההישארות בליגה, היא חייבת להוציא נקודות מהמפגש מול מכבי תל אביב, אחרת הליגה תתחיל לברוח לה. יאמר לזכותה של הקבוצה דבר אחד, רמת הכדורגל אינה תואמת את המיקום הרע. אייל לחמן תמיד האמין בקבוצה, אך פתאום ישנה תחושה שלאחר המשחק האחרון מול בית"ר ירושלים, גם השחקנים פתאום מאמינים בעצמם.
    מספר שינויים יערכו בהרכבה של הפועל פתח תקווה וזה לא יהיה אותו הרכב שהפסיד במחזור שעבר לבית"ר ירושלים: זאב חיימוביץ', בלמה של הקבוצה, היה בספק גדול למשחק הזה עקב קרע בשריר, אך בסופו של דבר הוא ישחק. בחוד הקבוצה, מתלבט אייל לחמן בין אלנתן סלמי לבין מאור בוזגלו, כאשר ישנה העדפה מסויימת לאחרון. שוער הקבוצה, ברק ויסוקר, פצוע ומי שיפתח בשער יהיה רפי כהן.

    הרכב משוער: רפי כהן; עומרי קנדה, הרצל לוי, זאביק חיימוביץ', מהארן אבו ריא; רמי עמר, צ'ק גדיאגה, יניב לוזון, מאור בוזגלו; אברימה סילה וסעיד מקאסי.

    http://mad.walla.co.il/archive/260711-5.Xxx
    יפתח במרכז ההגנה של הקבוצה. זאב חיימוביץ'.
     
  12. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד מחזור יוצא לדררך בליגה שלנו, הזמחזור שיסגור את הסיבוב השני, דיי מעצבן שרק שלושה משחקים ישוחקו בשבת אבל כל זאת יש כמה משחקים מאוד מעניינים.

    מכבי נתניה - מכבי הרצליה
    המשחק הכי מעניין לדעתי במחזור ה-22, שתי קבוצות מאוד התקפיות, הרצליה ונתניה. נתחיל עם נתניה, נתניה משחקת כרגע את הכדורגל הכי יפה בארץ, תמיד משחקת עם מינימום שני חלוצים. עטר הציב מטרה לנתניה כשהגיע, אירופה, לדעתי נתניה לא תצליח להגיע לאירופה לא בגלל שהיא לא מספיק טובה אלא בגלל שאין לה את הניסיון והיא לא יעילה, קחו לדוגמה את המשחק נגד הפועל ת"א, נתניה שיחקה מצוין שטפה את המגרש הגיע לאינספור מצבים אבל בסוף כבשה רק שער אחד, וזאת רק דוגמה אחת. בנתניה העדרות של אנסומבו מאוד משמעותית,לדעתי עושה טוב עטר שבמקומו מעלה את תמיר כהן, כהן בניגוד לאנסומבו שחקן התקפי ויש לו הרבה פונטנציאל.
    מנגד הרצליה מגיע אחרי ההפסד לכפ"ס שבוע שעבר שסיבך אותה חזק חזק בתחתית. כרגע הרצליה עוד מעל לקו האדום אבל רק בזכות הפרש השערים שלה וה4-0 על חיפה. פרדי דוד וחניכיו מאז אותו 4-0 על חיפה לא משחקים, כנראה שאנחנו, הצופים, דרשנו יותר מדיי מהרצליה והתלהבנו יותר מדיי מהנצחונות המרשימים של הקבוצה על קבוצות הצמרת. בהרצליה יעדר עדן בן בסט, יהיה מעניין לראות את הקרואטי החדש של הרצליה. שחקן מאוד משמעותי שחוזר הוא יא-יא פטי, פטי הוא אחד הבלמים הזרים הטובים בארץ אם לא הטוב שבהם ואני לא מגזים, יש לו משחק ראש נהדר, חזק מאוד וקשה לעבור אותו.
    אני הולך עם נתניה, הרצליה תתן פייט אבל לא יותר מזה.

    מ.ס. אשדוד - הכח עמידר ר"ג
    עוד משחק מעניין, שתי הקבוצות חייבות לנצח. אשדוד אחרי שכבר לא נצחה 7 מחזורים תארח את הכח ר"ג, אשדוד שהיתה הפתעת העונה ואפילו מועמדת לאליפות, איבדה גובה ועכשיו נראה שקבוצתו של אלון חזן תסתפק במקום האמצע הטבלה, לא יותר מזה. באשדוד יניב עזרן, שפתח על הספסל במשחק הקודם, יחזור להרכב וינסה ביחד עם הולצמן ושריקי להכניע את פילוסוף.
    מנגד הכח של מלמיליאן חייבת נקודות, הכח שהפסידה במחזור הקודם לנתניה, חייבת לנצח כדי לעלות מעל לקו האדום בתקווה כמובן שנתניה תנצח את הרצליה.
    אני הולך עם הכח, אשדוד של חזן תמשיך את הרצף.

    מכבי ת"א - הפועל פ"ת
    המשחק הכי משעמם במחזור, שתי הקבוצות הכי הגנתיות בליגה נפגשות. מכבי של אלי כהן אחרי השיעמומון מול מכבי חיפה בקריית אליעזר מאמינה עדין שאפשר לקחת אליפות, אולי נימני שחוזר להרכב הוא זה שיצעיד את מכבי לנצחון וגם ליכולת טובה , כבר נמאס ממכבי. אה, ואולי סוף סוף נראה את אלי כהן פותח באמת עם שני חלוצים ולא עם חלוץ וחצי או כל השטויות שלו.
    הפועל פ"ת מבחינתי כבר ירדה ליגה, היא רחוקה 6 נקודות מהקו האדום ואלא אם כן יקרה אישזהו נס הפועל פ"ת תמצא את עצמה שנה הבאה בליגה הלאומית. כמה מילים על לחמן, האיש והכסאח, נמאס כבר לשמוע אותו מתראיין עאלק הקבוצה שלו לא משחקת אגרסיבי, רק בגללו מגיע להפועל פ"ת לרדת ליגה.
    טוב תתכוננו למשחק משעמם, 1-0 קטן למכבי שתמשיך את הרצף ולחמן ימשיך לזיין ת'שכל על מלחמת השחרור...

     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי נתניה מגיעה בכושר מצויין למשחק נגד הרצליה שמגיעה למשחק בכושר קצת פחות טוב, אבל היא עדיין מעל לקו האדום, אך רק בהפרש שערים והרצליה חייבת לברוח להכח, אבל יהיה לה מאוד קשה נגד הקבוצה של עטר שמשחקת כדורגל נפלא ואולי את הכדורגל הכי חיובי בארץ, ולקבוצה גם יש הגנת ברזל, פשוט ככה. מכבי הרצליה קבוצה של שער במשחק, אבל השאלה איך ההגנה שלה תתמודד עם מכבי נתניה, בעיקר עם איתי שכטר המצויין. מכבי נתניה יכולה עם ניצחון להתקרב מאוד למקום השני ואני הייתי רוצה לראות את הקבוצה בגביע אופ"א בשנה הבאה, בייחד עם הפועל ת"א ושמכבי ת"א תישאר מחוץ לעניין(כמובן שאם הפועל ייקחו אליפות בסוף - לא ייקרה, אני אשמח מאוד).
    הרצליה לא יכולה לשלוט בכדור בקופסא נגד נתניה שמשחקת עם בונדאה הנפלא ואמיר טאגה שהשתפר מאוד ויש עתיד גדול לשחק הזה. אנסומבו לא יישחק, וסימן שאלה גדול מרחף מעל תמיר כהן, הערכתי את השחקן הזה מאוד בעבר, ב04\2003 אבל אני כבר לא מעריך אותו ולא מחזיק ממנו כשחקן. בהרצליה הרוב תלוי בבוקסנבוים שמנהל את המשחק טוב בדר"כ, ובכפיר אדרי שמתאים מאוד לקבוצה הזו. אני מהמר על ניצחון של מכבי נתניה והמשכת המומנטום שלה.

    אשדוד בתקופה לא טובה, והפועל ת"א ממש ברבע הילוך ניצחו אותה במחזור הקודם ועוד החמיצו פנדל. יש לה הזדמנות לחזור לתלם נגד הגנה ברמה נמוכה מאוד כמו שיש להכח עמידר, ואני חושב שאשדוד תנצח את המשחק הזה ותתפוצץ. לעמידר אין את הכוחות להתמודד עם עזרן(יש לו כדורגל, בהחלט), הולצן ושריקי. בהיעדר רביבו גוסו גוסו יהיה חייב לקחת פיקוד ולדחוף קדימה את הקבוצה והוא הראה שהוא יודע לעשות את זה במשחק נגד מכבי ת"א, שאשדוד סיימה ב2-2. אשדוד חייבת לנצח, עמידר אחת הקבוצות החלשות בליגה, אבל היא כבר ניצחה את מכבי חיפה, וסיימה בתיקו עם בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת, וגם עם חיפה, בקיצור עמידר הוציאו ממכבי חיפה 4 נקודות. אשדוד צריכה להעפיל למקום הרביעי.
    עמידר תגיע לחוצה מאוד למשחק ומלמיליאן צריך להדריך את השחקנים כמו שצריך שהלחץ יירד. אבי תיקווה הוא עושה המשחק של הקבוצה והרבה תלוי ביכולת שלו ובניצול המצבים של קימוטו. השאלה המכרעת זה כמה מהר תדע הכח לצאת למתפרצת שאשדוד תתקוף עם הרבה שחקנים. ככל שיעברו הדקות ואשדוד לא תבקיע יש להכח יותר סיכוי לגנוב גול ולנצח כי אשדוד תשלח את רוב השחקנים קדימה.

    הפועל פ"ת חייבת לעלות מערך התקפי מאוד לקראת המשחק נגד מכבי ת"א, הפועל פ"ת צריכה להתחיל לקחת נקודות ולנצל מצבים. אני לא רואה את פ"ת לוקחת נקודות למכבי בגלל הגנת הברזל של הצהובים. אולי עדיף לפ"ת לשחק על האגף של קובי מוסא שאלי כהן לא כל-כך מאמין לו אם ייני פתח מגן ימני פעם קודמת ואין לדעת איך הוא. שטרית יהיה חייב לעלות למעלה ולהוסיף שחקן תוקף למכבי ת"א, שעולה גם ככה עם מערך התקפי. רוסו לא קשר 50\50 ואני לא אוהב לראות אותו מתופקד שם. שבחון יזוז לעמדה אחרת, ונמני בשמאל. אני חושב שאפשר לפרש את המערך של מכבי גם ל4-1-3-2, שבחון באמצע, רוסו בימין ונמני בשמאל מתחת לשני חלוצים. נמני כמובן יוסיף למכבי מימד חדש בחלק ההתקפי. לא רואה את פ"ת לוקחת נקודות בבלומפילד, בכל מקרה הקבוצה של לחמן הראתה ניצוצות נגד בית"ר, אסור לזלזל בה. הליגה תיגמר עבור פ"ת אם היא לא תנצח היום לטעמי, כי עמידר או הרצליה מפסידות היום, יכול להיות, ששתיהן.

    לשאר המשחקים אתייחס בהמשך, בינתיים אזרוק מילה שתיים עליהם:

    הפועל כפר סבא יכולה להפתיע את חיפה שתגיע עייפה מאוד אחרי צמד המשחקים נגד צסק"א. ניצחון של חיפה לעומת זאת(ממליץ לרוני לוי לעלות את מליקסון וסואן בהרכב של חיפה וגם את ארבייטמן), 4-5-1 לליגת העל זה לא מספיק התקפי לטעמי, לאירופה זה טוב עוד שחקן שעושה הגנה, לליגת העל צריך עוד חלוך.
    מקווה שהקבוצה של אוחנה תפתיע.

    בני יהודה יכולה להציק לבית"ר ירושלים אבל בגלל ההגנה הלא כל-כך טובה שלה אני מניח שהירושלמים יינצחו, רק מקווה שהפער שלהם מהפועל לא ייגדל. שלא יידרדרו לתחתית הזהובים אחרי תקופה יפה.
    להפועל יש את הנאחס פ"ת, כבר הפסדנו להם 1-0 במשחק כל-כך חלש בבלומפילד שהייתי בו, מקווה לתוצאה אחרת!!!
    אני ממליץ ללוין לעלות 4-5-1 התקפי לחלוטין: וורמוט, דה ברונו, טועמה, וברדה, כאשר אבוטבול ווולינגטון מאחורה, לכל קבוצה בארץ הרכב התקפי כזה עושה בחילה! אחלה שחקנים יש לנו בחלק ההתקפי אני רוצה לראות גולים ולפרק את הלוזונים.
     
  14. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אבירם, נהניתי מאוד לקרוא את הסיקורים. אתה עושה עבודה מצויינת, המשך כך http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    בנוגע למשחקים, אני חושב שזה ההזדמנות הכי גדולה שיש לאשדוד לצאת מהמשבר. היא משחקת מול הקבוצה, שמשחקת כרגע (ביחד עם מכבי תל- אביב) את הכדורגל הכי מגעיל בארץ, אין סיבה שהיא לא תנצח אותה. הבעיה הגדולה אצל אורי מלמליאן היא שיש לו סגל כל כך רחב, אבל כל אחד יותר גרוע מהשני. הוא עושה כמעט כל מחזור 2-3 שינויים בהרכב, והשבוע אנחנו רואים את ליפניה וגמאן בחוץ, ואת דניאל היידמן שכבר הרבה זמן לא ראה דשא בפנים. קשה לי לראות את הכח עושים משהו. זה הזמן של אשדוד להתאושש. עם שריקי ועזרן או לא, הולצמן יכול לקחת את הקבוצה על הכתפיים שלו במשחק כזה. לדעתי אשדוד תנצח פה.

    מכבי נתניה - מכבי הרצליה : אני לא אשקר ואגיד שאחרי הפגרה היו לי הרבה ציפיות ממכבי הרצליה. אבל לאט לאט הן התבדו. איך יכול להיות שקבוצה שהתחזקה באפן כל כך טוב ומאסיבי ממשיכה לאכזב ממחזור למחזור? אולי זה שהשחקנים עוד לא התחברו, אולי זה החיסרונות של דיוויס ויאיא שהיו הברגים המשמעותיים העונה? (יאיא לדעתי, אחד הבלמים הטובים בארץ). את נתניה אני נהנה לראות משבת לשבת, רק דבר אחד חורה לי. והוא שראובן עטר העלים את דלה ימפלוסקי. מאז שהוא נתן משחק אחד טוב וכבש אפילו גול, הוא לא נותן לו אפילו דקות משחק. בשבוע שעבר הוא בכלל לא היה בסגל ושחקן אפס, שהשם שלו הולך לפניו, אופיר חיים, הועדף על פניו. וחבל. משחק מעניין הולך להיות פה קשה לחזות תוצאה.


    מכבי תל אביב - הפועל פתח תקווה : כל כך קשה לחזות מה הולך להיות פה? מכבי הולכת לשחק על הפנים, לבעוט 3 בעיטות כל המשחק לשער. כדור מקרי או סתמי שייבעט, יפגע בשחקן הגנה של הפועל פתח תקווה יקבע את תוצאת הסיום, 1-0. וייתן לאבי נימני/ג'ובאני רוסו את תואר איש המשחק עם ציון של 9, אחרי שלא עשה במשך כל המשחק כלום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/2/07
  15. Noffar Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    96
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא אוהבת להגיב לפני משחקים אבל אני רק אתקן אותך,דלה ימפולסקי התגייס,לכן הוא לא היה בסגל שבוע שעבר וגם לא יהיה בסגל היום.